ویژگی های یخچال ال جی – هر آنچه که باید در مورد یخچال های ال جی بدانیم

زمان مطالعه مطلب: 6 دقیقه

ویژگی های یخچال ال جی

فعالیت ال جی در زمینه ساخت لوازم خانگی بسیار چشمگیر است و پیشرفت آن نیز در یک دهه اخیر بسیار اعجاب برانگیز و قابل تحسین بوده است. اضافه کردن فناوری ها و ایده های جدید به یخچال های خود سبب شده است تا در زمینه ساخت یخچال یکه تاز باشد و از ال جی به عنوان پرچمدار و یکی از محبوب ترین برندها نام برده شود. اما خب عملکرد یخچال های ال جی چگونه است که سبب شده تا به یکی از پر فروش ترین و پر مخاطب ترین یخچال ها تبدیل شود؟ یخچال های ال جی دارای ویژگی های منحصربفردی هستند که در این مقاله می خواهیم به طور کلی به ویژگی های یخچال ال جی بپردازیم و بیشتر با عملکرد آنها آشنا شویم. «ویژگی های یخچال ال جی»

یخچال ال جی با پیکربندی های مختلف

قبل از اینکه به سراغ ویژگی های ال جی برویم بد نیست که اشاره ای به مدل های مختلف یخچال های ال جی داشته باشیم.

پیکربندی یخچال های ال جی عبارتند از :

1- یخچال فریزر بالا پایین

2- یخچال فرنچ (فرانسوی)

3- یخچال ساید بای ساید

4- یخچال دو قلو

5- یخچال ساید بای ساید دور این دور InstaView

6- یخچال ساید بای ساید دور این دور

انواع مدل های یخچال ال جی

طراحی

یکی از ویژگی های منحصربفرد یخچال ال جی، طراحی است. از آنجا که یخچال ها از جثه و ابعاد بزرگی برخوردار هستند می توانند بر دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه بسیار اثر گذار باشند. یخچال های ال جی از نظر طراحی منحصربفرد هستند و در رنگ های دودی و سفید و با استایل های بسیار شیک و مدرن طراحی می شوند و می توانند جلوه ای زیبا و مدرنیته را به دیزاین آشپزخانه ها ببخشند. یکی از نکات بسیار مهم یخچال های ال جی که در بخش طراحی می توانیم به آن اشاره داشته باشیم، جنس بدنه است. جنس بدنه یخچال ال جی از فولاد ضد زنگ می باشد که نه تنها اثر انگشت بر سطوح بدنه باقی نمی ماند بلکه ضد خراش هم هستند که این ویژگی می تواند زیبایی یخچال شما را در طولانی مدت نیز حفظ کند. «ویژگی های یخچال ال جی»

ویژگی های یخچال ال جی

میزان مصرف و کمپرسور خطی

وجه بسیار مهم در خرید لوازم خانگی، میزان مصرف انرژی محصول است. خوشبختانه اکثریت یخچال های ال جی برچسب EnergyStar را دارا هستند که بدوِن کاهش کیفیت عملکرد یخچال به شما در زمینه مصرف کمتر انرژی و همچنین حفظ محیط زیست کمک خواهد کرد. یکی دیگر از بخش های بسیار مهم، کمپرسورهای اینورتر خطی است که در یخچال های ال جی به کار گرفته می شود. کمپرسورهای خطی اینورتر حدود 32 درصد در مقایسه با کمپرسورهای عادی در مصرف انرژی صرفه جویی خواهند کرد. کمپرسور خطی علاوه بر صرفه جویی در انرژی بر جنبه های دیگر نیز بسیار اثر گذار است که یکی از آنها سطح سر و صدا می باشد که سبب کاهش و پایین آوردن میزان نویز می شود و یخچال، عملکرد خود را در سکوت کامل دنبال خواهد کرد. کمپرسور خطی در کنار فناوری جریان چند هوا به شما کمک می کند تا با حفظ رطوبت و شرایط دما، مواد غذایی و سبزیجات شما را تازه و شاداب نگه دارد. علاوه براین کمپرسورهای خطی اینورتر یخچال ال جی، قطعات کمتری در آنها به کار گرفته شده و در عین حال نیز کارآمدتر عمل می کنند. کمپرسورهای خطی اینورتر دارای ضمانت 10 ساله از سوی شرکت ال جی هستند.«ویژگی های یخچال ال جی»

ویژگی های یخچال ال جی

سیستم آب تصفیه

سیستم تصفیه آب در یخچال ال جی در طی سه مرحله آلاینده های متداول و موجود در آب را از بین می برد. همچنین مخزن آب اکثر یخچال های ال جی از جنس استیل ضد زنگ می باشند که از آلودگی های احتمالی همانند زنگ زدن مخزن جلوگیری می کند. «ویژگی های یخچال ال جی»

سیستم تصفیه هوا

فناوری Hygiene Fresh به عنوان یک سیستم تصفیه کننده هوا در یخچال ال جی عمل می کند. یخچال ال جی به وسیله سیستم تصفیه کننده Hygiene Fresh هوای داخل یخچال را تازه نگه می دارد و با استفاده از یک فن اختصاصی هوای داخل یخچال را تصفیه می کند و همچنین 99 درصد میکروب ها، باکتری ها و بوی بد داخل یخچال ها را به طور کلی از بین خواهد برد. «ویژگی های یخچال ال جی»

ویژگی های یخچال ال جی

لامپ های LED

لامپ های LED به کار رفته در یخچال های ال جی انرژی کمتری را مصرف می کنند و از طرفی نیز دوام و ماندگاری آنها دو برابر لامپهای معمولی است. همچنین لامپ های LED یخچال فریزرهای ال جی، 2.5 برابر نسبت به سایر لامپ ها روشنایی بیشتری دارند. «ویژگی های یخچال ال جی»

ویژگی های یخچال ال جی

EverCool

یخچال های ال جی برای نگهداری هوای خنک به مدت طولانی زبانزد هستند. یخچال های ال جی در زمان هایی که برق روشن است به وسیله کمپرسور، برق را در خنک کننده یخچال ذخیره می کند و در زمان هایی که برق خاموش است، EverCool به میان می آید و سیستم خنک کننده بدون وقفه هوای خنک را حفظ می کند که این امر در یخچال 4 ساعت و در فریزر نیز به مدت 10 ساعت خواهد بود.

ویژگی های یخچال ال جی

قفسه های شیشه ای

قفسه های شیشه ای یخچال ال جی حرارت دیده هستند و به قدری محکم هستند که می توانند وزن بالای 150 کیلوگرم را تحمل کنند.

ویژگی های یخچال ال جی

Fresh Balancer

راز تازگی و طراوت مواد غذایی، سبزیجات و میوه ها در یخچال، حفظ رطوبت یخچال به شیوه حرفه ای است. جعبه های یخچال ال جی به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده اند که با قرار گرفتن سوئیچ Fresh Balancer بر بالای جعبه به شما این امکان داده شده تا میوه ها یا سبزیجات را با میزان رطوبت استاندارد برای اینکه مدت بیشتری تازه بمانند، تنظیم کنید. Fresh Convertetrer نیز همین عمل را در قسمت فریزر برای ذخیره سازی مواد غذایی گوشت،  نجام می دهد. «ویژگی های یخچال ال جی»

ویژگی های یخچال ال جی

Fresh Shield

در برخی از یخچال های ال جی در هنگام باز کردن درب با استفاده از یک مانع ایجاد شده به وسیله هوای سرد از خروج هوای خنک یخچال جلوگیری خواهد کرد و تازگی مواد غذایی را حفظ می کند.

ویژگی های یخچال ال جی

سیستم عیب یابی

یخچال های رده بالای ال جی دارای سیستم عیب یابی به نام Smart Diagnosis است. سیستم عیب یابی روشی آسان برای تشخیص مشکلات یخچال است که کمک می کند عیب یابی یخچال به ساده ترین شیوه ممکن و از طریق گوشی در عرض چند ثانیه صورت گیرد. «ویژگی های یخچال ال جی»

ویژگی های یخچال ال جی

InstaView

یخچال های ال جی ساید بای ساید دور این دور InstaView دارای یک پانل شیشه ای هستند که با زدن دو ضربه بر روی پانل، بلافاصله روشن می شود و به شما این امکان را می دهد که بدون باز کردن درب اصلی محتویات داخل یخچال را مشاهده کنید علاوه براین باز کردن درب دور این دور از هدر رفتن 41 درصد از انرژی و اتلاف هوای سرد جلوگیری خواهد کرد و دسترسی شما را نیز به اقلام داخل یخچال سریع تر خواهد کرد.

ویژگی های یخچال ال جی

قفسه های تاشو و قابل تنظیم

اگر برای بارگیری اقلام هایی که از ارتفاع بالایی برخوردار هستند مشکل دارید، این مشکل در یخچال های ال جی به طور کامل برطرف شده است. برخی از قفسه های یخچال ال جی تاشو هستند که به شما این امکان را می بخشد اقلام هایی استوانه ای خود را به آسانی در یخچال بارگیری کنید.

عمر و ماندگاری + قیمت

یخچال های ال جی به سبب قطعات باکیفیت و همچنین کمپرسور خطی اینورتر که ضمانت 10 ساله دارند، عمر و ماندگاری یخچال های ال جی بیش از 10 سال برآورد شده است. از نظر قیمت یخچال های ال جی به نسبت سایر برندها در رنج قیمت بالاتری قرار دارند اما خب از نظر کیفیت، کارایی و ماندگاری به نسبت سایر برندها برتری دارند و می توان گفت که ارزش پرداخت مبالغ بالا را دارا هستند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *