بهترین تبلت سیم کارت خور

زمان مطالعه مطلب: 8 دقیقه

تبلت از جمله گجت های پرطرفدار در میان کاربران است که از آن برای تماشای فیلم و عکس و یا بازی استفاده می شود. تقریبا تمامی تبلت های موجود در بازار قابلیت اتصال به شبکه وای فای را دارند که امکان اتصال به اینترنت را فراهم می کند، اما این ویژگی برای مواقعی که در مکانی با اینترنت وای فای هستید مناسب است و در مکان های دیگر باید از برنامه های آفلاین استفاده کنید. تولید کنندگان تبلت از جمله اپل و سامسونگ مدل هایی با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را ارائه می دهند که برای چنین مواقعی بسیار کاربردی است.

به عنوان مثال شما می توانید با خرید تبلت سامسونگ S7 Plus که در حال حاضر به عنوان بهترین تبلت سیم کارت خور سامسونگ شناخته می شود از تمامی قابلیت های گوشی هوشمند از مکالمه گرفته تا اتصال به داده سیم کارت بهره مند شوید. در ادامه این مقاله قصد داریم 10 تا از بهترین تبلت های سیم کارت خور در بازار که توسط برندهای مختلفی همچون سامسونگ، اپل، مایکروسافت و لنوو عرضه شده اند را معرفی کنیم. اگر قصد خرید تبلت سیم کارت خور را دارید و یا می خواهید در مورد آنها اطلاعات بیشتری را کسب کنید، پیشنهاد می کنم مقاله را تا آخر مطالعه کنید.

بهترین تبلت سیم کارت خور موجود در بازار

1- Ipad pro 2021، قویترین تبلت سیم کارت خور

قویترین تبلت سیم کارت خور اپل

Ipad pro 2021 اولین مدلی است که در این لیست یعنی بهترین تبلت سیم کارت خور قرار می گیرد. این تبلت در دو نسخه 11 اینچ و 12.9 اینچ عرضه می شود که مدل 12.9 اینچی دارای نمایشگری با نور پس زمینه Mini LED است و نسخه 11 اینچ از یک صفحه نمایش LED معمولی بهره می برد. آیپد پرو 2021 به تراشه M1 مجهز شده است، یعنی همان تراشه ای که قدرت مک بوک پرو، مک مینی و مک بوک ایر را تامین می کند و در واقع تبلت جدید اپل قدرت خود را مدیون این تراشه است که آن را به یک محصول بی رقیب تبدیل می کند.

اندازه صفحه نمایش11 اینچ
نوع صفحه نمایشLiquid Retina IPS LCD
تراشهApple M1
دوربین اصلی12, 10, TOF 3D
باتری7538 میلی آمپر
قابلیت اتصالwifi, بلوتوث

2 – Galaxy Tab S8 Ultra؛ بهترین تبلت سامسونگ سیم کارت خور

بهترین تبلت سامسونگ سیم کارت خور کدام است؟

دومین مدلی که در این لیست قرار می گیرد تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra است. این تبلت در حال حاضر جدیدترین و بهترین تبلت سامسونگ است که به تراشه 4 نانومتری Snapdragon 8 Gen 1 مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G را دارد. alaxy Tab S8 Ultra از یک صفحه نمایش بزرگ Super AMOLED با اندازه 14.6 اینچ بهره برده و همچنین دارای دوربین اصلی دوگانه با قابلیت ضبط فیلم 4K است.

اندازه صفحه نمایش14.6اینچ
نوع صفحه نمایشSuper AMOLED
تراشهSnapdragon 8 Gen 1
دوربین اصلی13, 6 مگاپیکسل
باتری11200 میلی آمپر
قابلیت اتصالwifi, بلوتوث

3- ipad Air 2022، مناسب برای طراحی

ipad Air 2022، مناسب برای طراحی

اگر از کاربران اپل هستید و می خواهید بهترین تبلت سیم کارت خور برای طراحی با قیمت مناسب را داشته باشید، ipad Air 2022 بهترین انتخاب برای شما است. تبلت مذکور به این دلیل دارای برتری است که با صفحه نمایش 10.9 اینچ طراحی شده و از جدیدترین نسخه قلم apple pencil نیز پشتیبانی می کند و عملکرد فوق العاده ای را در طراحی و کارهای گرافیکی خواهد داشت. علاوه براین بهره گیری از تراشه Apple M1 نیز قابلیت پشتیبانی و اجرای برنامه های سنگین گرافیکی برای طراحی های سه بعدی را دارد، بنابراین می توان آیپد ایر 2022 را به عنوان بهترین تبلت گرافیکی با قیمت مناسب معرفی کرد.

اندازه صفحه نمایش10.9 اینچ
نوع صفحه نمایشLiquid Retina IPS LCD
تراشهApple M1
دوربین اصلی12 مگاپیکسل
باتری28.6 Wh
قابلیت اتصالwifi, بلوتوث

4 – Microsoft Surface Duo 2 5G، بهترین تبلت ویندوزی

بهترین تبلت ویندوزی کدام است؟

شاید بخواهید یک تبلت با سیستم عامل ویندوز داشته باشید در این صورت مایکروسافت Surface بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود. تبلت Microsoft Surface Duo 2 5G برای استفاده در کسب و کارهای تجاری طراحی شده و مناسب آن دسته افرادی است که به صورت مداوم در حال حرکت هستند و می خواهند بهترین تبلت ویندوزی سیم کارت خور با قابلیت حمل آسان و عملکرد بالا داشته باشند. صفحه نمایش این تبلت به صورت تاشو است و در حالت باز به یک نمایشگر 8.3 اینچی تبدیل می شود که همین ویژگی نیز باعث شده تا قابلیت جابه جایی آسان تری داشته باشد و در عین حال یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ و با کیفیت بالا نیز خواهید داشت. پشتیبانی از سیم کارت و شبکه 5G نیز به کاربر کمک می کند تا حتی در مکان هایی که به wifi وصل نیستید نیز همچنان اتصالی سریع و بدون قطعی داشته باشید و به فعالیت های خود ادامه دهید.

اندازه صفحه نمایش8.3 اینچ
نوع صفحه نمایشAMOLED
تراشهSnapdragon 888 5G
دوربین اصلی12, 12, 16 مگاپیکسل
باتری4449 میلی آمپر
قابلیت اتصالwifi, بلوتوث

 5- تبلت Galaxy Tab S7 Plus، بهترین تبلت سیم کارت خور با نمایشگر 12.4 اینچ

بهترین تبلت سیم کارت خور با نمایشگر 12.4 اینچ

Galaxy Tab S7 Plus بالاتری نسخه از تبلت های سری S7 سامسونگ است که با صفحه نمایش 12.4 اینچ Super AMOLED، دوربین اصلی دوگانه و قلم S Pen تولید و عرضه بازار می شود. در قسمت پشتی Tab S7 پلاس دو لنز 13 و 5 مگاپیکسل دوربین اصلی را تشکیل می دهند که قابلیت عکاسی واضح و روشن را فراهم می کند و در کنار تراشه 7 نانومتری Snapdragon 865 و صفحه نمایش باکیفیت بالا، یک تبلت با کارایی فوق العاده را تشکیل داده است. اما ویژگی قابل ذکر در این تبلت قابلیت نصب سیم کارت و پشتیبانی از شبکه LTE است که به کاربر امکان می دهد تا در کنار شبکه wifi از داده سیم کارت نیز بهره ببرد و ارتباط خود را حفظ کند.

اندازه صفحه نمایش12.4 اینچ
نوع صفحه نمایشSuper AMOLED
تراشهSnapdragon 865 5G
دوربین اصلی13, 5 مگاپیکسل
باتری10090 میلی آمپر
قابلیت اتصالwifi, بلوتوث

6- LENOVO TAB P11 PRO، مناسب برای تماشای فیلم و عکس

بهترین تبلت سیم کارت خور برای تماشای فیلم و عکس

تبلت لنوو Tab P11 Pro نیز یکی دیگر از مدل هایی است که در لیست بهترین تبلت سیم کارت خور قرار می گیرد. با راهنمای خرید تبلت که در این مقاله ارائه می دهیم قطعا بهترین محصول را انتخاب خواهید کرد که Tab P11 Pro یکی از پیشنهادهای ما به شما است و می تواند بهترین انتخاب باشد. این تبلت دارای یک صفحه نمایش 11.5 اینچ OLED با قابلیت پشتیبانی از Dolby Vision است که بهترین نمایشگر برای نمایش تصاویر در میان تبلت های لنوو را دارد. Tab P11 Pro نه تنها به سخت افزاری قدرتمند، باتری با ظرفیت بالا مجهز شده بلکه دارای طراحی زیبا و شیک نیز است که جذابیت آن را برای کاربران بیشتر می کند.

اندازه صفحه نمایش11.5 اینچ
نوع صفحه نمایشOLED
تراشهSnapdragon 730G
دوربین اصلی13, 5 مگاپیکسل
باتری8600 میلی آمپر
قابلیت اتصالwifi, بلوتوث

7 – IPAD MINI (2021) با طراحی شیک و خوش دست

IPAD MINI (2021) با طراحی شیک و خوش دست

اگر تبلت های با نمایشگر بزرگ برای شما کاربردی ندارد و قصد خرید تبلت با طراحی جمع و جور هستید، IPAD MINI 2021 گزینه پیشنهادی ما به شما است. آیپد مینی 2021 با نمایشگر 8.3 طراحی خوش دست و جمع جوری را ایجاد کرده و کاربر به آسانی می تواند آن را در دست بگیرد و آن را با خود به هر جایی که خواست حمل کند. این تبلت دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی، صفحه نمایش واضح Liquid Retina IPS LCD که در دو نسخه WIFI و سیم کارت خور عرضه می شود و اگر می خواهید قابلیت مکالمه را داشته باشید و از داده تلفن همراه نیز بهره ببرید می توانید نسخه سیم کارتی آن را انتخاب کنید.

اندازه صفحه نمایش8.3 اینچ
نوع صفحه نمایشLiquid Retina
تراشهApple A15 Bionic
دوربین اصلی12 مگاپیکسل
باتری19.3 Wh
قابلیت اتصالwifi, بلوتوث

8 – GALAXY TAB A7 Lite، ارزان ترین تبلت سیم کارت خور سامسونگ

ارزان ترین تبلت سیم کارت خور سامسونگ کدام است؟

Galaxy Tab A7 Lite با قیمت مناسبی ارائه می شود و بهترین تبلت ارزان قیمت سیم کارت خور در بازار است که در اینجا معرفی می کنیم. این تبلت در سال 2021 با صفحه نمایش 8.7 اینچ TFT LCD، دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و باتری 5100 میلی آمپر طراحی و عرضه بازار شد و به عنوان ارزان ترین تبلت سیم کارت خور در این لیست قرار می گیرد. پس اگر می خواهید با هزینه کمتری بهترین تبلت سیم کارت خور را تهیه کنید، Galaxy Tab A7 Liteمی تواند انتخاب خوبی باشد، البته باید در نظر داشت که از نظر کیفیت نمایش و دوربین و سخت افزار به پای سایر مدل های مذکور نمی رسد.

اندازه صفحه نمایش8.7 اینچ
نوع صفحه نمایشTFT LCD
تراشهHelio P22T
دوربین اصلی8 مگاپیکسل
باتری5100 میلی آمپر
قابلیت اتصالwifi, بلوتوث

9 – تبلت Nartab2 E8 2021، بهترین تبلت ایرانی سیم کارت خور

تبلت Nartab2 E8 2021، بهترین تبلت ایرانی سیم کارت خور

تبلت Nartab2 E8 2021 با صفحه نمایش 8 اینچ IPS و دوربین اصلی 8 مگاپیکسل عرضه می شود. این تبلت همچنین دارای طراحی بدنه پلاستیکی است و از یک باتری 4500 میلی آمپری بهره می برد که قابلیت شارژدهی مورد نیاز کاربر را دارد. Nartab2 E8 2021 همچنین دارای اسلات سیم کارت نیز است و قابلیت مکالمه و همچنین اتصال به شبکه LTE را نیز فراهم می کند، بنابراین می توان این مدل را به عنوان بهترین تبلت ایرانی سیم کارت خور معرفی کرد.

اندازه صفحه نمایش8 اینچ
نوع صفحه نمایشIPS
تراشهARM Cortex-A7 MT8321
دوربین اصلی8 مگاپیکسل
باتری4500 میلی آمپر
قابلیت اتصالwifi, بلوتوث

10 – Galaxy Tab S6 Lite، بهترین تبلت سیم کارت خور برای نقاشی

Galaxy Tab S6 Lite، مناسب برای نقاشی

تبلت سامسونگ گلکسی S6 لایت یکی دیگر از تبلت های سری S سامسونگ است که با صفحه نمایش 10.4 اینچ، باتری 7040 میلی آمپر و دوربین اصلی 8 مگاپیکسل عرضه بازار می شود. این تبلت قابلیت پشتیبانی از قلم S pen را دارد و می توانید بر روی صفحه تبلت نقاشی کنید که این ویژگی برای علاقه مندان به نقاشی بسیار جذاب بوده و می تواند خلاقیت های آنها را به تصویر بکشد.

اندازه صفحه نمایش10.4 اینچ
نوع صفحه نمایشTFT LCD
تراشهExynos 9611
دوربین اصلی8 مگاپیکسل
باتری7040 میلی آمپر
قابلیت اتصالwifi, بلوتوث

آیا تبلت سیم کارت خور بخریم؟

قابلیت پشتیبانی از سیم کارت برای تبلت یک ویژگی جذاب به شمار می رود که امکان برقراری مکالمه تلفنی و همچنین استفاده از داده سیمکارت را نیز فراهم می کند. اما این که آیا تبلت سیم کارت خور بخریم یا نه به استفاده شما بستگی دارد و اگر تبلت را برای سرگرمی، طراحی و یا تماشای عکس و فیلم می خواهید، تبلت بدون سیم کارت انتخاب شما است اما اگر دوست دارید همیشه به اینترنت دسترسی داشته باشید و از قابلیت مکالمه نیز بهره مند شوید بهتر است خرید تبلت سیم کارت خور را انتخاب کنید.

تبلت سیم کارت خور برای چه افرادی مناسب است؟

تبلت سیم کارت خور می تواند برای کسانی که همیشه در حرکت هستند و نیاز به اینترنت دارند جذاب باشد که نه تنها از تبلت به عنوان گوشی بلکه به صورت مداوم نیز در ارتباط هستند. کاربرانی که باید آمار، گزارش کاری و یا محصولات خود را به مشتریان خود نشان دهند همچون ویزیتورها و یا فروشندگان می توانند با خرید تبلت سیم کارت خور کسب و کار بهتری داشته باشند.

تبلت سیم کارت خور از کجا بخریم؟

در این مقاله 10 تا از بهترین تبلت های سیم کارت خور در بازار را معرفی کردیم و مشخصات و قابلیت های آنها را بیان کردیم. اما تبلت سیم کارت خور را از کجا تهیه کنیم؟ فروشگاه اینترنتی آترین کالا از فروشگاه های معتبر در سطح کشور است که مدل های مختلفی از تبلت های سیم کارت خور که توسط برندهای مختلفی تولید شده اند را با مناسب ترین قیمت به کاربران ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به دسته بندی تبلت در میان مدل های موجود محصول متناسب با بودجه و کسب و کار خود را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *