جاروبرقی چه مارکی خوبه؟

زمان مطالعه مطلب: 4 دقیقه

جاروبرقی یکی از مهم ترین و اساسی ترین لوازم تمیز کاری برای هر خانواده است. با توجه به نحوه نظافت کدبانوهای ایرانی، خرید دستگاهی که بتواند از پس یک پاکیزگی بی عیب و نقص برآید و همچنین آسیبی به سلامت مخاطب وارد نکند بسیار ارزشمند است. اگر به دنبال یک دستگاه با تمیز کاری فوق العاده هستید قبل از هر چیز باید بدانید جاروبرقی چه مارکی خوبه؟ و آیا برند مورد نظر می تواند در عملکرد جارو تاثیر داشته باشد؟

به طور حتم می توان گفت، مارک اولین نکته ای است که مخاطبان در هنگام خرید به آن توجه بسیاری می کنند و تا حد امکان سعی می کنند تا بهترین ها را با توجه به بودجه خود انتخاب کنند.

در این مقاله ما 5 مارک معتبر جاروبرقی را که در آترین کالا موجود هستند، همراه با دلایل اهمیت آنها مورد بررسی قرار می دهیم، تا شما بتوانید در کنار انتخاب یک برند معتبر، بهترین کارایی را نیز از انتخاب خود ببرید.

1. جاروبرقی ال جی، مهم ترین تولید این کمپانی کره ای

ال جی یک شرکت کره ای با نمایندگی های متعدد در سراسر جهان است که از قابلیت ها و تکنولوژی های به روز شده ای در عرضه محصولاتش استفاده می کند.

جاروبرقی ها، یکی از تولیدات منحصر به فرد این شرکت هستند که علاوه بر قدرت مکش بسیار خوبی که دارند، بسیار مقرون به صرفه نیز هستند. اگر قیمت جاروبرقی های ال جی را به نسبت عملکرد آن در نظر بگیریم میتوان به جرأت گفت قیمت بسیار مناسبی به نسبت سایر برندها دارد. پس میتوان با اطمینان آن را به مشتریانی که به دنبال یک محصول کم هزینه هستند معرفی کرد.

مخاطب در حال جاروکشیدن با جاروبرقی ال جی

2. جاروبرقی سامسونگ، برترین مارک موجود در بازار

سامسونگ، یک اَبَر شرکت کره ای در حوزه ساخت انواع لوازم خانگی است که هر ساله مجموعه ای از محصولات بی نظیری را به ویترین خوش آب و رنگ خود اضافه می کند.

در بین جاروبرقی یکی از بهترین تولیدات این کمپانی برای نو عروس ها است، چون نه تنها قابلیت های بسیار جالبی برای یک تمیز کاری بی عیب و نقص را دارند، بلکه از طراحی بسیار جمع و جور و شیکی نیز برخوردار هستند که به راحتی در هر کمدی جای می گیرند.

اگر از آن دسته کاربران هستید که قیمت را مَد نظر قرار نمی دهید و به عملکرد دستگاه بیشتر توجه می کنید، ما به شما خرید جاروبرقی فیلیپس را پیشنهاد می کنیم.

جارو کشیدن با جارو برقی سامسونگ بر روی موکت

3. جارو برقی بوش، پر فروش ترین برند خارجی

بیش از 50 درصد از کاربران در سراسر جهان محصولات بوش را به دلیل خدمات پس از فروشی که دارند خریداری می کنند. البته این برند آلمانی با تعبیه کردن آپشن های جدید به محصولاتش توانسته مخاطبان بسیار زیادی را به سمت و سوی خود جلب کند.

این کمپانی نیز همانند دیگر رقبای خود جاروبرقی را از اولویت های تولید قرار داده است و با تکنولوژی های به روز، سعی در بهبود کیفیت آنها کرده است.

یکی از برترین فناوری هایی که جاروبرقی های بوش به نسبت سایر برندهای موجود در بازار دارند، نویز پایین و سر و صدای کم آنها است که سبب محبوبیت این محصولات شده است.

از آنجایی که هزینه یکی از شاخص های مهم در انتخاب یک محصول است، با اطمینان می توان گفت قیمت جاروبرقی های بوش با توجه به امکانات خاصی که دارند بسیار ایدئال است.

نازل و تنظیمات جاروبرقی بوش

4. فیلیپس، معروف ترین مارک جاروبرقی برای خرید جهیزیه

فیلیپس، یکی از قدیمی ترین مارک هایی است که محصولاتش در بین مخاطبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. جاروبرقی یکی از مهمترین تولیدات این کمپانی است که در طراحی و مهندسی آن نکات بسیار ظریفی رعایت شده است.

برترین دلیلی که میتوان برای استفاده از جاروبرقی های فیلیپس نام برد، بهره مندی از مخزن به جای کیسه است. با توجه به این قابلیت، مخاطبان در صورت پر شدن مخزن می توانند فوراً آن را خالی کنند و عملکرد دستگاه را تسریع و تقویت کنند.

اگر در بین محصولات این کمپانی به دنبال کارآمدترین مدل هستید، جاروبرقی فیلیپس 9170 بهترین پیشنهاد است. این دستگاه نه تنها از قدرت مکش فوق العاده ای برخوردار است بلکه دارای فیلتر بهداشتی و نازل چند منظوره برای تمیز کردن انواع سطوح است.

جاروبرقی مخزن دار فیلیپس

5. جاروبرقی پاناسونیک خوبه؟

به جرأت میتوان گفت برند یک محصول می تواند در هنگام انتخاب بعد از قیمت بسیار مورد توجه باشد. پاناسونیک یکی دیگر از مطرح ترین مارک های جهانی در حوزه تولید و عرضه محصولات خانگی از جمله جاروبرقی است.

جاروبرقی های پاناسونیک شاید از قیمت نسبتاً بالایی برخوردار باشند، اما اگر قدرت موتور، نویز و دیگر امکانات آنها را در نظر بگیریم به صراحت میتوان گفت مناسب ترین قیمت را دارند.

اما اگر می خواهید مدل بسیار مقرون به صرفه تری را خریداری کنید، جاروبرقی بوش BSGL5PRO5 بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

رنگ های مختلف جاروبرقی پاناسونیک

بهترین مارک جاروبرقی موجود در بازار را از آترین کالا بخرید

در مقاله جاروبرقی چه مارکی خوبه؟ ما با معرفی بهترین برندهای موجود در بازار سعی کردیم در انتخاب و خرید جاروبرقی تا حد امکان شما را راهنمایی کنیم تا به نحوی بتوانید یک محصول ایدئال و بی نظیر را برای خود انتخاب کنید.

اگر از آن دسته کاربران هستید که تجربه خرید جاروبرقی از مارک های معتبر را داشته اید، خوشحال می شویم تا تجربه خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید از طریق تماس هفت روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب با کارشناسان فروش ما به تمام سوألات خود در خصوص نحوه خرید و مشخصات محصولات پایان دهید و یک خرید مطمئن را برای خود رقم بزنید.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

6 دیدگاه در “جاروبرقی چه مارکی خوبه؟

یعنی واقعا فیلیپس نمی تونست در بین برترین ها باشه؟ با چه متر و معیاری جاروبرقی فیلیپس رو خارج از این دایره قرار دادین؟

دقیقا منم با شما هم عقیدم اینکه چرا جاروبرقی فیلیپس با این پیشینه و کیفیت در مقاله جاروبرقی چه مارکی خوبه جایگاه نداره یکم منو نا امید کرد

مقاله خوبی بود
ولی من چندین ساله که از جاروبرقی فیلیپس استفاده می کنم و واقعا هم ازش راضی ام
دلیل اینکه چرا تو لیست نیست برام عجیب بود

زیاد مایل به کامنت گذاشتن در داخل سایت ها نیستم ولی واقعا فاز این دوستان چیه که نوشتن چرا جاروبرقی فیلیپس تو لیست نیست؟?‍♂️?
حداقل مقاله رو تا آخر بخونید بعد نظر بدید
یه نقدی هم که میشه به این مقاله داشت، عدم معرفی مدل مناسب برای هر برنده
اگه اینکارو میکردین، انتخاب برای ما راحت تر میشد

جدیدا به علت تحریم ها تامین کنندگان جاروبرقی فیلیپس مارک وینسنت رو به بازار عرضه کرده اند. کسی تا به حال از جاروبرقی وینسنت استفاده کرده یا نه؟ میگن همون کیفیته و فقط اسمش عوض شده

سلام دوستان تا الان کسی جارو برقی تز رو خریده بینم ازش راضی هست یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *