آموزش

4 راهکار ساده برای تشخیص ظرفشویی بوش اصل از تقلبی

 

آیا تشخیص ماشین ظرفشویی بوش اصل از تقلبی کار سختی است؟ اصل بودن ظرفشویی از معیارهای یک انتخاب بی عیب و نقص است، که گاهی اوقات کاربران به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در تشخیص ظرفشویی اصل از تقلبی با مشکلاتی مواجه می شوند که در نهایت موجب خرید نا خوشایندی می شود.

امروزه به دلیل نوسانات ارز بسیاری از افراد با سوء استفاده از این مسأله، نمونه های تقلبی این محصول بوش را به جای مدل اصلی به منظور سود بیشتر به فروش می رسانند، که البته با کمی دقت در برچسب و مقایسه مدل های اصلی، میتوان به خوبی تقلبی بودن آنها را تشخیص داد.

در این مقاله، ما چند راهکار ساده را برای تشخیص ظرفشویی بوش اصل از تقلبی، مورد بحث قرار داده ایم تا شما با اطلاعات دقیق تری خرید ماشین ظرفشویی را در آترین کالا انجام دهید.

1. قیمت، مهم ترین دلیل برای اصل بودن ظرفشویی بوش

بدون شک قیمت در هنگام انتخاب و خرید هر محصول در اصل و جعل بودن آن بسیار تاثیر گذار است، به طور معمول هر وسیله ای که از رِنج قیمت بسیار پایینی برخوردار باشد، قطعاً اصلی نیست و باید با احتیاط بیشتری خرید انجام داده شود. با توجه به شرایط اقتصادی و  نوسانات ارز، قیمت ظرفشویی بوش نیز افزایش داشته است، که البته این مسأله دلیل بسیار روشنی برای اصل بودن آن است. با توجه به این موضوع، شما می توانید قبل از خرید دستگاه، رِنج قیمت چند فروشگاه را با هم مقایسه کنید و اگر سایت و یا شرکتی این محصول را با قیمت بسیار کمی در اختیارتان قرار داد، شک نداشته باشید که جعلی و فیک است.

2. طراحی، آسان ترین راه تشخیص ظرفشویی Bosch  اصلی از تقلبی

طراحی و ظاهر از جمله راه های بسیار ساده و آسان دیگری است که کاربران به کمک آن اصل یا جعل بودن ظرفشویی بوش را تشخیص می دهند. معمولاً صفحه نمایش نمونه های  اصلی  یکپارچه و یک تکه هستند که در مدل های تقلبی با قوس و خمیدگی کمی همراه است. این نوع از محصولات بوش در 3 سری 4، 6 و 8 تولید شده اند، که برای دسترسی راحت کاربران منوی تنظیمات آن داخل درب در قسمت بالا در سری های 8 تعبیه شده است.

در مدل های اصلی این محصولات، رنگ دستگاه استیل مات است که در نمونه های جعلی بسیار براق هستند. حک شدن MADE IN GERMANY بر روی لبه درب در قسمت داخلی، از دیگر راه های تشخیص اصلی بودن ظرفشویی های بوش است که کاربران باید در هنگام انتخاب به آن توجه داشته باشند. جدای از این موارد، قسمت داخلی ظرفشویی های اصلی کاملاً یکدست و بدون دوخت است که در مدل های تقلبی، دیوارهای هر قسمت به صورت جداگانه نصب شده است.

عکس مربوط به ظرفشویی اصل با بدل

 

3. مقایسه با سایت اصلی، بهترین روش تشخیص ظرفشویی بوش اصل آلمان

از دیگر روش هایی که کاربران می توانند با استفاده از آن جعلی بودن دستگاه را تشخیص دهند، مراجعه به سایت اصلی محصول است. در این روش کاربران با سرچ مدل مورد نظر در گوگل از اصل بودن آن مطلع می شوند، اگر مدل سرچ شده در سایت بوش موجود باشد بدون شک و با اطمینان اصلی است. به عنوان مثال شما با جستجو ظرفشویی بوش SMS67TW02 در آترین کالا و مقایسه با سایت بوش از اصل بودن آن مطلع خواهید شد.

[megalightbox]درباره ظرفشویی بیشتر بخوانیم : نمک ماشین ظرفشویی چیست[/megalightbox]

نحوه تشخیص ظرفشویی اصل از طریق سایت اصلی

4. بارکد و برچسب، اصلی ترین روش برای تشخیص ظرفشویی اصل از تقلبی بوش

از دیگر روش هایی که به کمک آن، از اصل بودن ظرفشویی مطمئن می شوید، مشاهده بارکد بر روی دستگاه است. معمولاً بر روی قسمت داخلی ظرفشویی شماره سریال حک می شود. چنانچه در هنگام خرید، محصول بدون بارکد و یا برچسب را به شما معرفی کردند، مطمئناً تقلبی است. البته ما در مقاله راهنمای خرید ظرفشویی بیشتر این موضوع را مورد بحث قرار داده ایم.

بسیاری از فروشندگان برای اطمینان مشتریان خود، از بارکدهای جعلی استفاده می کنند که در این صورت، شما می توانید بارکد را فوراً جستجو کرده و از اصل بودن آن آگاه شوید.

بارکد روی ظرفشویی بوش

زئولیت، مهم ترین فناوری در ماشین ظرفشویی اصل

ماشین ظرفشویی های بوش به تناوب از برترین فناوری های روز برخوردار هستند به طوری که کاربران بسیاری خواهان ماشین ظرفشویی های بوش شده اند. یکی از فناوری های بسیار جذاب و پر کاربرد تکنولوژی زئولیت است. شرکت بوش با قرار دادن سنگ زئولیت داخل ماشین ظرفشویی هایش سعی کرده فرایند خشک کردن ظروف را بی هیچ عیب و نقصی برای کاربران به دنبال داشته باشد. اکنون با توجه به این فناوری منحصر به فرد در ظرفشویی بوش شما می توانید در زمان خرید ماشین ظرفشویی بوش در مدل های سری 6 و 8 فوراً به جعل بودن این محصولات پی ببرید. زیرا که در نمونه های فیک این قابلیت وجود ندارد. گفتنی است ما در مطلب زئولیت در ماشین ظرفشویی چیست بیشتر در مورد عملکرد آن توضیح داده ایم که می توانید برای آگاهی بیشتر مطالعه ای بر روی آن داشته باشید.

زئولیت در ماشین ظرفشویی

مطالعه بیشتر درباره : نمک ظرفشویی چیست

نحوه خرید ظرفشویی بوش اصلی از آترین کالا

در نوشته، چند روش بسیار آسان را برای تشخیص ظرفشویی بوش اصل از تقلبی را برای شما ذکر کردیم، تا با در نظر گرفتن آنها در هنگام انتخاب بتوانید یک محصول منحصر به فرد را در سبد خرید خود داشته باشید. البته شما برای انتخاب بهتر و مناسب تر می توانید مقاله مقایسه ماشین ظرفشویی سامسونگ و بوش را مطالعه کنید و خرید مناسب تری را برای خود رقم بزنید.

با توجه به مطالبی که در این مقاله مورد بحث قرار دادیم اکنون شما با درج نظرات خود می توانید ادامه دهنده این مقاله باشید. در صورتی که تمایل به خرید ظرفشویی اصل بوش از آترین کالا را با تضمین سلامت، ارسال، ضمانت بازگشت و بهترین قیمت را دارید، از طریق تماس با کادر مجرب فروش ما خرید خود را ثبت و نهایی کنید.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. سلام، من چند وقت پیش یه ظرفوشیی بوش خریدم ولی متاسفانه وقتی تکنسین برای نصبش اومد گفت که تقلبیه، کاش زودتر این مطلبو میخوندم

  2. متاسفانه ظرفشویی بوش تقلبی تو بازار خیلی زیاده و اصلا نمیشه اعتماد کرد من یه سال پیش یه ظرفشویی بوش خریدم که تقلبی از آب دراومد ولی خداروشکر تا الان بدون مشکل کار کرده
    بچه ها این مطالبی که گفتن واقعا اگه من بهش دقت میکردم میتونستم مچ فروشنده رو بگیرم
    ساده نباشید و به هر فروشگاهی اعتماد نکنید

  3. دوستانیکه لوازم فیک و تقلبی خرید کردن
    لطفا اسم و آدرس و مشخصات مغازه و فروشگاه رو دقیقا بگن تا افراد دیگه از اونا خرید نکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا