بهترین گوشی سامسونگ سری A

زمان مطالعه مطلب: 5 دقیقه

آیا شما نیز جزو کسانی هستید که گوشی های میانرده را برای خرید در اولویت قرار می دهید؟ آیا برند سامسونگ جزو اولین انتخاب شما است؟ آیا از این موضوع نیز اطلاع دارید که سامسونگ مدل های میانرده خود را با عنوان سری A معرفی کرده است؟ اگر جواب شما به همه این سوالات بله است و به دنبال بهترین گوشی سامسونگ سری A هستید، می توانید آن را در میان مدل هایی که در ادامه این مقاله به شما پیشنهاد می کنیم انتخاب کنید.

گوشی های میانرده در مقایسه با گوشی های اقتصادی، ویژگی و امکانات بیشتری دارند اما از قابلیت های موجود در گوشی های پرچمدار نیز بی بهره هستند. از نظر قیمت نیز نسبت به سایر رده ها ارزان تر و مقرون به صرفه تر هستند. سامسونگ برای رقابت با شرکت های چینی امکانات بیشتری به گوشی های میانرده خود یعنی سری A اضافه کرده که همین موضوع نیز موجب محبوبیت بیشتر این سری در میان کاربران شده است.

در این مقاله با معرفی 7 تا از بهترین گوشی های سامسونگ سری A به شما کمک می کنیم تا بهترین مدل را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. پس اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ در سری A هستید پیشنهاد می کنیم حتما ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

1- گوشی Galaxy A52 بهترین گوشی سامسونگ سری A برای بازی

گوشی سامسونگ Galaxy A52 پیشنهادی برای گیمرها و علاقه مندان به بازی است. سامسونگ با مجهز کردن این گوشی به تراشه 8 نانومتری Snapdragon 720G این امکان را فراهم کرده تا قابلیت اجرای بازی های سنگین را داشته باشد و بهترین گوشی برای بازی تلقی شود.

A52 علاوه بر گیمینگ، در قسمت دوربین و نمایشگر نیز فوق العاده بوده و از آن می توان به عنوان یکی از بهترین گوشی های سری A با قیمت مناسب نام برد.

عکس گوشی galaxy a52 در حالت اجرای بازی

2- Galaxy A72؛ بهترین گوشی سامسونگ سری A از نظر کاربران

اگر بخواهیم بهترین گوشی سری A در سال 2021 را معرفی کنیم بدون شک Galaxy A72 این قابلیت را دارد تا اولین مدل پیشنهادی تیم آترین کالا برای کاربران باشد. A72 از همه لحاظ همچون دوربین، نمایشگر ، سخت افزار نسبت به مدلهای دیگر این سری دارای برتری است و علاوه براین از قابلیت ضد آب نیز برخوردار شده است. A72 یکی از بهترین گوشی ها از نظر باتری هم خوانده می شود است که می تواند بیش از 24 ساعت عملکرد پایداری را ارائه دهد.

عکس گوشی galaxy a72 در دست کاربر

3- گوشی گلکسی A32؛ بهترین گوشی سامسونگ سری A از نظر دوربین

سامسونگ با معرفی گوشی Galaxy A32 نشان داد که گوشی های میانرده نیز قابلیت این را دارند ویژگی های گوشی های پرچمدار همچون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین بهتر و صفحه نمایش با نرخ فیم بالا را داشته باشند. در واقع سامسونگ از مدل A32 به بعد ارتقاء گوشی های سری A را شروع و قابلیت های بیشتری به گوشی های سری A اضافه کرد.

عکاسی با گوشی galaxy a32

4- Galaxy A22 5G؛ ارزان ترین گوشی سامسونگ سری A با قابلیت 5G

با ورود قابلیت 5G به گوشی های میانرده، سامسونگ نیز گوشی میانرده خود یعنی Galaxy A22 5G را برای رقابت با سایر گوشی های موجود در بازار معرفی کرد. گوشی سامسونگ Galaxy A22 5G به عنوان یک گوشی میانرده با نوع استفاده روزمره معرفی شد اما به لطف تراشه 7 نانومتری، نمایشگر عالی و همچنین قابلیت 5G امکان اجرای بازی با کیفیت معمولی و فریم ریت بالا را نیز فراهم می کند. البته گوشی های سری M سامسونگ نیز برای خرید گوشی 5G، پیشنهاد خوبی می توانند باشند که در مقاله تفاوت سری m و a سامسونگ نیز به آن پرداخته شده است.

عکس گوشی galaxy a22 5g

5- Galaxy A21s، بهترین گوشی سری A از نظر باتری

گوشی سامسونگ Galaxy A21s با بهره گیری از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر می تواند بهترین انتخاب برای دانش آموزان و دانشجویان باشد که به مدت زیادی با گوشی خود کار می کنند. ظرفیت بالای این باتری می تواند نیاز آنها را برای ساعت ها استفاده از گوشی را برطرف کرده و آنها را از شارژ مجدد در هنگام برگزاری کلاس ها بی نیاز می کند. قابلیت شارژ سریع 15 وات نیز می تواند شارژ کردن گوشی و دسترسی بهتر به آن موثر واقع شود و کاربران سریع تر به گوشی خود برای استفاده بعدی دسترسی پیدا کنند.

عکس گوشی galaxy a21s

6- گوشی Galaxy A12؛ مناسب برای استفاده روزانه

خوشبختانه سامسونگ برای تمامی کاربران گوشی مناسب با نوع استفاده مناسب را تولید می کند. گوشی سامسونگ Galaxy A12 نیز از مدلهای 2020 سری A است که مناسب برای استفاده های روزانه با قابلیت فراتر از گوشیهای اقتصادی تولید شده است.

A12 با بهره گیری از یک نمایشگر 6.5 اینچی، دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت می تواند نیاز شما را برای یک استفاده معمولی و روزمره برطرف کند. این گوشی قابلیت گیمینگ را ندارد و شما نباید از آن انتظار اجرای بازی های سنگین را داشته باشید. البته برای انتخاب یک گوشی میان رده باکیفیت می توانید گوشی های شیائومی را نیز در نظر داشته باشید که در مقاله بهترین گوشی شیائومی به آن پرداخته شده است.

گوشی galaxy a12 در دست کاربر

7- گلکسی A02s؛ اقتصادی ترین گوشی سامسونگ سری A

اگر به دنبال یک گوشی مناسب برای عکاسی و یا بازی هستید، این گوشی اصلا مناسب شما نیست. گوشی سامسونگ Galaxy A02s دارای دوربین سه گانه و باتری 5000 میلی آمپری است، بنابراین می توان آن را به عنوان اقتصادی ترین گوشی سامسونگ سری A با طراحی شیک و مناسب برای استفاده روزانه معرفی کرد. برای آشنایی با کارایی دوربین سه گانه و بهترین های آن، پیشنهاد می شود مقاله گوشی سه دوربینه را مطالعه کنید.

عکس گوشی galaxy a02s در رنگ های مختلف

نتیجه گیری؛ کدام گوشی سامسونگ سری A را بخریم؟

در این مقاله 7 تا از بهترین گوشی های سامسونگ سری A را معرفی و بررسی کردیم، بنابراین باتوجه به توضیحاتی که ارائه شد شما می توانید مدل مناسب با نوع نیاز و استفاده خود را با کمک جدول مشخصات زیر انتخاب کنید.

مدل گوشینوع نمایشگرحافظه داخلیدوربینباتری
Galaxy a72Super AMOLED128, 256GB64,8,12,5MP5000 mAh
Galaxy a52Super AMOLED128, 256GB64,12,5,5 MP4500 mAh
Galaxy a32Super AMOLED64,128 GB64,8,5,5 MP5000 mAh
Galaxy a22 5gTFT64,128 GB4,5,2 MP5000 mAh
 Galaxy a21sPLS IPS32,64,128 GB48,8,2,2 MP5000 mAh
Galaxy a12PLS IPS32,64,128 GB48,8,2,2 MP5000 mAh
Galaxy a02sPLS IPS16,32,64 GB13,2,2 MP5000 mAh

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

6 دیدگاه در “بهترین گوشی سامسونگ سری A

دمتون گرم مقاله مفیدی بود
ولی ای کاش یک مدل رو در پایان با پشتیبانی از اکثریت این مشخصات معرفی می کردین

به نظرم گوشی های سامسونگ همشون تک هستن مخصوصاً سری A که هر روز با آپشنای پیشرفته تری معرفی میشه.

قبول دارم سری A سامسونگ رو دست نداره. نخوردیم نون گندم دیدیم که دست مردم?

من گوشیa21s دارم و از عملکرد اون هم به نسبت سن و سالم راضیم، ولی اگر اوضاع و احوال مالی من اجازه بده گوشی a72 رو میخرم

گوشیa12دارم خوب نیستش وزن زیاد،اسپیکر ضعیف روی آیفون که اصلا نمیشه باهاش حرف زد همین جوری هم که باهاش حرف بزنی صدا ضعیف رد میشه با همین پولa13بخرین خیلی بهتره

من a12nacho دارم خیلی خوبه معایبش وزن بالا و اسپیکر ضعیفه هرچقدر هم استفاده میکنم شارژش تموم نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *