بهترین ساعت هوشمند شیائومی

زمان مطالعه مطلب: 6 دقیقه

در دنیای مدرن امروزه با پیشرفت زیادی که بشر در زمینه تکنولوژی داشته است، همه شاهد ورود فناوری و گجت های جدید به عرصه صنعت برای ایجاد تغییر در زندگی روزمره و بهبود آن بوده اند. ساعت هوشمند جزء همین موارد ضروری به شمار رفته که در صنعت های مد و فشن، تکنولوژی و سلامت تاثیر گذار است. البته با وجود برند های زیاد تولید کننده این محصول، وجود کالا های تقلبی و نواسانات ارز، انتخاب و خرید ساعت هوشمند خوب با قیمتی مناسب کار نسبتا وقت گیر و دشواری است. یکی از برند های نسبتا نو پا و محبوبی که در زمینه تولید ساعت های هوشمند فعالیت دارد، برند چینی شیائومی است. این موضوع صحت دارد که شرکت شیائومی بیشتر به دلیل گوشی هایی که در چند سال اخیر به بازار عرضه کرده در بین مردم شناخته شده است اما دیگر وقت آن رسیده که به دیگر محصولات این کمپانی از جمله ساعت های هوشمند آن اعتماد کنید. اگر دنبال ساعت هوشمند مناسب با امکانات عالی و قیمت مناسب باشید، قطعا با تعداد زیادی از ساعت های هوشمند شیائومی رو به رو خواهید شد.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

در مقایسه این کمپانی با برند های معروف دیگر، باید ذکر نماییم که بهترین ساعت های هوشمند شیائومی بجز استحکام و کارایی های بسیاری که دارند، از قیمت های مناسبی نیز برخوردار هستند. در صورتی که فروشگاه یا فروشنده معتبری جهت تهیه ساعت های هوشمند شیائومی نمی یابید، می توانید به سایت آترین کالا مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با تضمین اصل بودن کالا و بدون نگرانی تهیه کنید. در ادامه این متن با ما همراه باشید تا با پنج عدد از بهترین های اسمارت واچ شیائومی و مشخصات و قابلیت های آنها آشنا شوید.

پیشنهاد می کنیم قبل از خواندن ادامه مطلب، مقاله راهنمای خرید ساعت هوشمند را مطالعه بفرمایید

بهترین ساعت هوشمند شیائومی کدام است؟
شرکت چینی شیائومی مدتی است که به لیست شرکت های تولید کننده ساعت هوشمند اضافه شده است. بسیاری از کاربران معتقدند که تجربه کاری شیائومی به اندازه کافی نبوده و معمولا به کالا های آن اعتماد نمی کنند، اما ساعت های هوشمندی که این شرکت تولید می کند را بدون شک نمی توان دست کم گرفت. کاربران شاهد پیشرفت زیادی در اسمارت واچ های تولید شده توسط کمپانی شیائومی در مدل های جدیدی که سال 2022 از آنها رونمایی شد، بودند. اسمارت واچ های شیائومی از ویژگی های زیادی از جمله قابلیت مکالمه، پاسخ و رد کردن تماس، حالت و برنامه های ورزشی متعدد، قابلیت ضد آب و ضد غبار، حافظه داخلی، ظاهری شیک و موارد بسیار دیگری بوده که برای بسیاری از فعالیت ها و موارد دیگر استفاده مناسب هستند.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی کدام است؟

معرفی پنج مدل از برترین های ساعت هوشمند شیائومی 2022

هر کدام از ساعت های هوشمند از یک سری ویژگی های مشابه و یک سری ویژگی های خاص برخوردار هستند که ممکن است کالا های دیگر آن را نداشته باشند. در ادامه این بخش به معرفی پنج مورد از بهترین های ساعت هوشمند شیائومی می پردازیم و در مورد ویژگی های بارز و تفاوت آنها با یکدیگر توضیح خواهیم داد. کاربر می تواند با توجه به ویژگی هایی که برای اسمارت واچ خود در نظر گرفته است، محصول مورد پسند خود را با کاربرد مخصوص و برای موقعیت های ویژه انتخاب کند.

معرفی پنج مدل از برترین های ساعت هوشمند شیائومی 2022

1- ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip U

ساعت هوشمند Amazfit Bip U از اعضای لیست بهترین ساعت های شیائومی 2022 است. این محصول بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون تومان رنج قیمت و همچنین بهترین ساعت هوشمند شیائومی در ایران بوده و که در مقایسه با محصولات دیگر، برای استفاده در دفتر کار و مکان های رسمی مناسب ترین و ارزان ترین گزینه است. باتری این محصول قادر است به مدت 5 روز کار کرده و با کمک قابلیت ضد آب بودن خود تا 50 متر زیر آب سالم بماند. رزولوشن این محصول به کاربر دید بهتر و واضح تری از صفحه نمایش را داده و با در نظر گرفتن طراحی خاص آن، بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه نیز به شمار می رود.

اندازه صفحه نمایش 1.43 اینچ
باتری 230 میلی آمپر
قابلیت سنجش تندرستی دارد
رزولوشن 320 x 302 پیکسل

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip U

2- ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Watch

ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Watch یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند و جدید ترین اسمارت واچ های 2022 این برند با قابلیت شخصی سازی صفحه اصلی است. این محصول در مقایسه با دیگر ساعت های هوشمند شیائومی دارای وزن سبک 32 گرم و صفحه نمایش بزرگ تر است که آن را تبدیل به گزینه بسیار مناسبی برای فعالیت های ورزشی می کند و همانند دیگر ساعت های هوشمند این برند، از قابلیت ضد آب برخوردار است. همچنین باتری این ساعت قادر است با یک بار شارژ کردن تا 14 روز بدون وقفه کار کند. این مورد نیز جزء بهترین ساعت های هوشمند شیائومی موجود در ایران تا سقف قیمت 3 میلیون تومان است.

اندازه صفحه نمایش 1.39 اینچ
باتری 420 میلی آمپر
قابلیت سنجش تندرستی دارد
رزولوشن 454×454 پیکسل

ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Watch

3- ساعت هوشمند شیائومی Amazfit T-Rex

یکی از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی که با عنوان هیولا در بین کاربران شناخته می شود، ساعت هوشمند Amazfit T-Rex با 15 گواهینامه نظامی است. شرکت شیائومی این محصول را مخصوص افراد ورزشکار و نظامیان طراحی کرده و آن را در برابر شرایط خاص و سخت مقاوم ساخته است. به جرئت می توان گفت مقاوم ترین ساعت هوشمند شیائومی ورزشی مدل Amazfit T-Rex بوده که در برابر سرما تا دمای -40 درجه سانتی گراد، گرما تا 60 درجه  و میزان بالایی از رطوبت و نمک مقاوم است. این کالا همچنین دارای 14 حالت و بیشتر برای ورزش و سلامتی بوده و از باتری با طول عمر 20 روز برخوردار است.

اندازه صفحه نمایش 1.3 اینچ
باتری 390 میلی آمپر
قابلیت سنجش تندرستی دارد
رزولوشن 360×360 پیکسل

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit T-Rex

4- ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Stratos 3

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Stratos 3 یکی دیگر از کالا های برتر این کمپانی در زمینه ساعت هوشمند است. این کالا دارای دو تراشه جداگانه است که یکی برای فعالیت های ورزشی و دیگری برای استفاده روزانه به کار می رود. دلیل اصلی این موضوع به برنامه و حالت های ورزشی ساعت هوشمند شیائومی بر می گردد که حدود 80 برنامه هستند. همچنین با حافظه داخلی 2 گیگا بایت این کالا، می توان حدود 400 آهنگ را بر روی آن ذخیره کرد. این اسمارت واچ د دارای باتری با دوام 14 روز بوده و مخصوص فعالیت های بیرون از خانه و ورزشی طراحی شده است.

اندازه صفحه نمایش 1.34 اینچ
باتری 300 میلی آمپر
قابلیت سنجش تندرستی دارد
رزولوشن 320×320 پیکسل

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Stratos 3

5- ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip S

اگر به دنبال ساعتی فشن و سبک وزن هستید، در انتخاب ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip S تردید نداشته باشید. این ساعت هوشمند دارا وزن 31  گرم بوده و در مقابل آب و گرد و غبار کاملا مقاوم است. ترکیب رنگی که در طراحی این کالا به کار رفته است، باعث می شود که به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی زنانه شناخته شود. باتری این محصول بسیار مقاوم بوده و به طور شگفت انگیزی تا 40 روز بدون وقفه کار خواهد کرد. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip S دارای 10 برنامه ورزشی و حافظه داخلی جهت ذخیره و پخش آهنگ است.

اندازه صفحه نمایش 1.28 پیکسل
باتری 200 میلی آمپر
قابلیت سنجش تندرستی دارد
رزولوشن 176×176 پیکسل

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip S

چگونه و از کجا ساعت هوشمند شیائومی خود را انتخاب کنیم؟

در بین بهترین ساعت های هوشمند شیائومی قطعا انتخاب یکی از آنها کار دشواری است و همواره مخاطب را در شک و گمان بین انتخاب دو یا سه مورد قرار می دهد. برای داشتن انتخابی راحت تر باید به قابلیت هایی که بر روی ساعت هوشمند شیائومی خود نیاز دارید توجه داشته باشید، هرچند ظاهر ساعت نیز مهم است اما همواره اولویت اصلی مخاطب کاربرد و ویژگی های اسمارت واچ شیائومی بوده است. از طرفی دسترسی به اسمارت واچ و خرید آنها از فروشگاه های حضوری و غیر حضوری با ضمانت اصل بودن کالا امروزه کار سختی است، اما برای این مشکل راه حلی هم وجود دارد. کاربران می توانند با مراجعه به سایت ها و فروشنده های معتبر و شناخته شده در میان مردم ساعت هوشمند مورد نظر خود را یافته و خریداری نماید. در صورت وجود هر گونه شک و تردیدی نیز می تواند با مقایسه کالا با جنس موجود بر روی سایت مرجع، از جعل بودن یا اصل بودن آن مطلع شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *