بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

زمان مطالعه مطلب: 5 دقیقه

ساعت هوشمند از گجت های پرطرفدار به شمار می رود و در میان کاربران محبوبیت بالایی دارد. سامسونگ نیز که از تولید کنندگان بزرگ لوازم دیجیتال در جهان است در این مورد فعالیت گسترده ای دارد و توانسته قسمت عمده ای از بازار این محصول را به خود اختصاص دهد. با توجه به اینکه مدل های زیادی از ساعت هوشمند سامسونگ در بازار موجود است که هرکدام قیمت متفاوتی دارند شاید بخواهید بهترین ساعت هوشمند سامسونگ را بشناسید و در مورد آن بیشتر بدانید.

در این مقاله 5 تا از بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ که تا به امروز به بازار عرضه کرده است را معرفی و مشخصات و امکانات هرکدام را بررسی خواهیم کرد. پس اگر قصد خرید ساعت هوشمند را دارید و می خواهید بهترین ساعت هوشمند سامسونگ را داشته باشید حتما این مقاله را تا آخر مطالعه کنید.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

1- Galaxy Watch 4؛ بهترین ساعت هوشمند سامسونگ از هر لحاظ

Galaxy Watch 4؛ بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 بهترین ساعت هوشمند سامسونگ 2021 است که در دو نسخه 40 و 44 میلی متر عرضه می شود. این ساعت که پرچمدار سامسونگ به شمار می رود از هر لحاظ برتری دارد و حتی قیمت آن نیز در مقایسه با قیمت اپل واچ به صرفه تر است و اگر از کاربران سامسونگ هستید می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این مدل از سیستم عامل جدید One UI Watch 3 بهره می برد که پشتیبانی از گوشی های ایفون را محدود کرده است، اما در عوض برنامه های سلامت و تناسب اندام نسبت به قبل دقیق تر شده و عملکرد بهتری را ارائه می دهند.

فرم صفحه دایره ای
نوع کاربری  رسمی، ورزشی و روزمره
سایز 40 و 44 میلی متر
نوع اتصال  بلوتوث، Wi-Fi
قابلیت ضد آب دارد
سیستم عامل Android Wear OS

2- ساعت Galaxy Watch 3؛ بهترین ساعت سامسونگ با طراحی کلاسیک

ساعت هوشمند Galaxy Watch 3؛ بهترین ساعت سامسونگ با طراحی کلاسیک

اگر می خواهید بهترین ساعت هوشمند سامسونگ با طراحی کلاسیک را تهیه کنید، خرید ساعت Galaxy Watch 3 بهترین انتخاب برای شما است. گلکسی واچ 3 یکی از شیک ترین اسمارت واچ های جهان به شمار می رود که از یک طراحی کلاسیک با صفحه گرد بهره می برد و در دو مدل 41 و 45 میلی متر و همچنین مدل LTE نیز عرضه می شود و همچنین به عنوان بهترین ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت مکالمه نیز شناخته می شود. در فروشگاه اینترنتی آترین کالا نسخه های مختلفی از گلکسی واچ 3 و مدل های دیگر ساعت هوشمند سامسونگ موجود است که می توانید آنها را مشاهده کنید.

فرم صفحه دایره ای
نوع کاربری  رسمی، ورزشی و روزمره
سایز 41 و 45 میلی متر
نوع اتصال  بلوتوث، Wi-Fi
قابلیت ضد آب دارد
سیستم عامل Tizen OS 5.5

3- Galaxy Watch Active 2؛ بهترین ساعت هوشمند سامسونگ برای تناسب اندام

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ برای تناسب اندام

اگر از علاقه مندان به ورزش هستید و به تناسب اندام خود اهمیت می دهید، ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active 2 بهترین انتخاب برای شما است. این مدل بیشتر بر روی تناسب اندام تمرکز دارد و بهترین گزینه برای ردیابی ورزش های مختلف به شمار می رود که می تواند در ثبت رکوردهای ورزشی برای عملکرد بهتر در تمرین به شما کمک کند. این سری در دو نوع طراحی آلومینیومی و استیل ضد زنگ طراحی شده که نوع بدنه استیلی آن به عنوان ساعت سامسونگ r820 شناخته می شود و در بازار موجود است.

فرم صفحه دایره ای
نوع کاربری  رسمی، ورزشی و روزمره
سایز 40 و 44 میلی متر
نوع اتصال  بلوتوث، Wi-Fi
قابلیت ضد آب دارد
سیستم عامل Tizen OS 5.5

4- Galaxy Watch؛ بهترین ساعت هوشمند سامسونگ از نظر باتری

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ از نظر باتری

موارد زیادی برای انتخاب و خرید بهترین ساعت هوشمند سامسونگ وجود دارد که کاربران با توجه به نوع استفاده خود آن را مد نظر قرار می دهند. به عنوان مثال ساعت Galaxy Watch که در سال 2018 معرفی شد بیشترین ظرفیت باتری را در میان ساعت های سامسونگ دارد، همانطور که ساعت هوشمند سامسونگ R840 بهترین مدل برای طرفداران ورزش به شمار می رود. پس اگر میزان شارژدهی برای شما اهمیت بیشتری دارد گلکسی واچ بهترین انتخاب برای شما است که با یک بار شارژ می توانید تا چندین روز از امکانات ساعت خود بهره ببرید.

فرم صفحه دایره ای
نوع کاربری  رسمی، ورزشی و روزمره
سایز 42 و 46 میلی متر
نوع اتصال بلوتوث، Wi-Fi
قابلیت ضد آب دارد
سیستم عامل Tizen OS 5.5

5- ساعت هوشمند Galaxy Active؛ به صرفه ترین اسمارت واچ سامسونگ

Galaxy Active؛ به صرفه ترین اسمارت واچ سامسونگ

تا اینجا بهترین ساعت هوشمند سامسونگ از جنبه های مختلف را معرفی کردیم، حالا نوبت آن است تا بهترین مدل از نظر قیمت را نیز به این لیست اضافه کنیم. ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Active در سال 2019 با نوع کاربری  ورزشی و روزمره توسط این شرکت معرفی و با قیمت بسیار مناسبی عرضه بازار ساعت های هوشمند شد. این مدل یک ساعت هوشمند با قابلیت ردیابی حرکات ورزشی است و همچنین از برنامه های سلامتی برای ردیابی عملکرد ضربان قلب و پایش خواب نیز پشتیبانی می کند که در کنار قیمت به صرفه آن بهترین عملکرد را به کاربر ارائه می دهد.

فرم صفحه دایره ای
نوع کاربری  رسمی، ورزشی و روزمره
سایز 39.5 میلی متر
نوع اتصال بلوتوث، Wi-Fi
قابلیت ضد آب دارد
سیستم عامل  Tizen OS 5.5

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ کدام است؟

برای انتخاب بهترین ساعت هوشمند باید به نوع استفاده و همچنین بودجه خود توجه کنید که با در نظر گرفتن این موارد می توانید بهترین مدل را تهیه کنید. در این مقاله 5 تا از بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ را معرفی کردیم که از جنبه های مختلفی دارای برتری هستند، بنابراین شما می توانید با توجه به مشخصات و قابلیت های آنها و همچنین بودجه در نظر گرفته شده بهترین ساعت هوشمند سامسونگ 2022 را انتخاب کنید. مدل های معرفی شده در این مقاله بهترین گزینه برای کاربران سامسونگ است اما اگر قصد تهیه بهترین ساعت هوشمند برای گوشی آیفون را دارید، خرید اپل واچ سری 7 می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *