ترین ها

بهترین یخچال بوش

یکی از لوازم خانگی که وجود آن به نسبت دیگر اثاثیه منزل ضروری تر است یخچال است. بوش یکی از شرکت های معتبر در ساخت و عرضه لوازم خانگی است که یخچال یکی از پر طرفدارترین آنها است. عرضه مدل های متنوعی از جمله ساید بای ساید، دوقلو و بالا پایین با برخورداری از برترین فناوری های روز سبب شده تا این محصولات به عنوان بهترین یخچال بوش در بین افراد شناخته شوند.
یکی از متدوال ترین سؤالاتی که معمولاً برای کاربران پیش می آید این است که آیا خرید یخچال بوش با توجه به قیمت هنگفتی که دارند، مقرون به صرفه است؟ در پاسخ می توان گفت اگر فناوری های تعبیه شده و امکانات پیشرفته ای که به آن بهره مند شده اند را در نظر بگیرید، نه تنها اقتصادی است بلکه یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهند بود.
در این مقاله ما بر آن بوده ایم تا با معرفی 5 مدل از بهترین یخچال بوش، امکان یک خرید بی نظیر و تکرار نشدنی را با توجه به هزینه و بودجه ای که در نظر گرفته اند برای افراد ایجاد کنیم.

1. مدل KAG93AI304، بهترین یخچال ساید بوش

خنک کنندگی قدرتمند با بهترین یخچال بوش

یخچال فریزر KAG93AI304، یکی از بهترین یخچال ساید بای ساید بوش از لحاظ طراحی و ظاهر است که با توجه به مهندسی شکیلی که دارد توانسته افراد بسیاری را به سمت خود جلب کند. با توجه به طراحی بسیار زیبا و خاصی که این یخچال بوش دارد  اگر از آن دسته کاربران هستید که قصد خرید یخچال ساید را دارید و مشکلی از بابت صرف هزینه ندارید، این یخچال فریزر بوش KAG93AI304 از برترین های این کمپانی است که می تواند جلوه فوق العاده دلپسندی را به فضای آشپزخانه شما ببخشد.

نقاط قوت

  • سیستم بدون برفک
  • انجماد سریع
  • سیستم خنک کننده
  • هوم بار

2. KSV36VL3PG-GSN36VL3PG؛ بهترین یخچال دوقلو بوش

سیستم بدون برفک با بهترین یخچال بوش

یکی از برترین ویژگی یخچال فریزرهای بوش، حجم و ظرفیت بالای آنها است که می تواند برای خانواده های پر جمعیت گزینه بسیار مناسبی باشد. KSV36VL3PG-GSN36VL3PG از بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو بوش است که با دارا بودن گنجایش 36 فوت امکان نگهداری مواد غذایی را در حجم بسیار بالا برای افراد فراهم می کند. توجه داشته باشید که هر چه ظرفیت یخچال فریزر شما بیشتر باشد بدون شک در قیمت آن نیز بی تأثیر نخواهد بود. اما اگر تعداد افراد خانواده شما متوسط و یا کم جمعیت است شما می توانید انتخاب خود را از یخچال 32 فوت و یا ظرفیت های کمتر انجام دهید.

نقاط قوت

  • سیستم جریان چند هوا
  • سیستم بدون برفک
  • کنترل دما
  • ظرفیت بالا

3. KGN56AW204؛ بهترین یخچال بوش بالا پایین

ظرفیت بالا با بهترین یخچال بوش

بسیاری از کاربران به دلیل بهره مندی یخچال های بوش به جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری ها و امکانات خرید آن را به نسبت دیگر برندها ترجیح می دهند. یخچال فریزر بوش KGN56AW204 از دیگر مدل های جمع و جور است که علی رغم امکاناتی که دارد از رِنج قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. این محصول بوش با بهره مندی از سیستم هوای چندگانه، سرمایش سریع، سیستم بدون برفک و بهترین قیمت، نگهداری اقلام غذایی و خوراکی های شما را در طولانی مدت تضمین می کند.
در نظر داشته باشید که رِنج قیمت یخچال فریز بوش آلمان در مقایسه با مونتاژ ترکیه از تفاوت عمده ای از لحاظ فناوری و امکانات برخوردار است که در هنگام خرید می بایست حتماً به آن توجه کنید. البته ما در مقاله تفاوت یخچال بوش آلمان و ترکیه بیشتر این موضوع را مورد بررسی قرار داده ایم که برای اطلاع بیشتر خالی از لطف نیست تا مطالعه ای بر روی آن داشته باشید.

نقاط قوت

  • قیمت مناسب
  • سیستم سرمایشی سریع
  • سیستم هوای چندگانه
  • سیستم بدون برفک

4. KAD80A404، بهترین مدل یخچال بوش از لحاظ فناوری

سیستم سرمایشی سریع بهترین یخچال بوش

بسیاری از کاربران اولین چزی که هنگام خرید یخچال در نظر می گیرند توجه به فناوری ها و قابلیت های آن است. یکی از بهترین یخچال بوش ساید بای ساید مدل KAD80A404 است که با برخورداری از فناوری های پیشرفته و جدید توانسته به یکی از پر مخاطب ترین مدل ها تبدیل شود.
سیستم گردش هوای چندگانه، از جمله ویژگی های بارز آن است که به موجب بهره گیری از آن کاربران می توانند مواد غذایی خود را با حفظ طعم و بوی واقعی نگهداری کنند. این یخچال فریزر ساید بوش دارای فناوری ها و قابلیت های مهم دیگری نیز است که سبب شده اند تا افراد بتوانند در مدت زمان بیشتری اقلام خوراکی خود را ذخیره و حفظ کنند.
توجه داشته باشید که در مدل های جعلی، قابلیت ها و امکانات به طور کامل بر روی یخچال ها قرار نخواهند گرفت، پس قبل از خرید نهایی باید حتماً از اصل بودن یخچال خود مطمئن شوید؛ که ما در مقاله تفاوت یخچال بوش اصلی با تقلبی ویژگی های یک یخچال فریزر بوش اصلی را مورد بحث قرار داده ایم.

نقاط قوت

  • سیستم خنک کننده
  • قابلیت بدون برفک
  • سیستم انجماد سریع
  • سیستم سرمایشی سریع

5. ساید بای ساید 90AW204، برترین مدل یخچال فریزر BOSCH

90AW204، بهترین یخچال بوش

از دیگر مدل یخچال هایی که بوش سعی کرده تا فناوری ها و قابلیت ها را در آن به حداقل برساند مدل یخچال ساید 90AW204 است که در آن از جدیدترین امکانات و تکنولوژی های روز استفاده شده است. چک کردن هوشمند از مهم ترین ویژگی های این محصول است که کاربران می توانند از طریق گوشی خود و نصب برنامه مورد نظر به تمام تنظیمات یخچال دسترسی داشته باشند و از راه دور آن را کنترل کنند.
سیستم بدون برفک، سیستم هوای چندگانه، قابلیت اتصال به آب شهری، سیستم کنترل دما، از دیگر امتیازات این دستگاه است که موجب شده تا افراد بسیاری به خرید آن روی بیاورند.

نقاط قوت

  • سیستم خنک کننده
  • چک کردن هوشمند
  • سیستم یخ ریز
  • قابلیت اتصال به آب شهری

یخچال بوش را از کجا بخریم؟

با توجه به فناوری هایی که یخچال فریزر های بوش از آن بهره مند هستند، افراد بسیاری خرید آن را حتی با وجود قیمت بالایی که دارند ترجیح می دهند. با توجه به این موضوع اگر شما هم قصد خرید یخچال فریزر از این برند را دارید با مشاهده مدل های متنوع آن در آترین کالا می توانید با تضمین اصالت، ضمانت بازگشت، تسویه در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، انتخاب خود را ثبت سفارش کنید. همچنین شما می توانید در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید و یا مشخصات کالاها، از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، پاسخ دهی لازم را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

    1. سلام
      برای انتخاب بهترین یخچال بوش باید بودجه بیشتری رو به نسبت ال جی و سامسونگ هزینه کنید. پیشنهاد میکنم به دسته بندی یخچال بوش مراجعه کنید.

  1. سلام
    يخچال بوش سايد توليد آلمان داريد ؟
    اينايي كه توضيح دادين ساخت كجا هستند و تفاوت آپشن هاي آنها را از كجا تشخيص ميشه داد
    سايد بوش ميدن از ٣٥ ميليون تا ١٥٠ميليًن همه هم ميگن اصله !تازه گارانتي يخچال هم معلوم نيست بيمه مي كنن يا گارانتي واقعي ميدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا