بهترین مانیتور برای ترید

زمان مطالعه مطلب: 8 دقیقه

بهترین مانیتور برای ترید می تواند به شما کمک کند تا نتایج معاملاتی بهتری داشته باشید. از آنجا که تریدرها معمولا ساعت های زیادی به مانیتور خود نگاه می کنند و نمودارهای مختلفی را رصد می کنند بنابراین داشتن یک مانیتور مناسب و ایدئال از ملزومات آنها است. تریدرهای حرفه ای معمولا از چندین نمایشگر کنار هم استفاده می کنند تا بتوانند صفحات و نمودارهای بیشتری را مشاهده کرده و از معاملات روزانه عقب نمانند. بنابراین داشتن یک مانیتور مناسب بهتر از چندین مانیتور است و از طرفی نیز اگر قصد دارید از چندین نمایشگر کنار هم استفاده کنید با انتخاب مدل مناسب بهتر می توانید آنها را باهم مچ کنید.

این یعنی باید قبل از خرید مانیتور در مورد آن اطلاعاتی کسب کنید و با دانش کافی نسبت به خرید اقدام کنید. جدا از قیمت مانیتور چندین ویژگی کلیدی دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر داشته باشید، در ادامه به شما خواهیم گفت که مانیتور مناسب ترید باید چه ویژگی هایی داشته باشد و همچنین 7 تا از بهترین مانیتورهای موجود در بازار را نیز معرفی خواهیم کرد.

بهترین مانیتور برای ترید

ویژگی های مانیتور مخصوص ترید

بدون شک داشتن اطلاعات کافی در مورد مانیتور مناسب ترید خرید به صرفه تری خواهید داشت. مانیتور مخصوص ترید نیز مانند هر محصول دیگری دارای ویژگی های کلیدی است که با رعایت آنها می توانید بهترین محصول را برای خود تهیه کنید. در ادامه نکاتی که در هنگام خرید مانیتور لازم است بدانید را به شما خواهیم گفت، اگر می خواهید خرید بهتری داشته باشید قبل از هر چیزی باید در مورد ویژگی های مانیتور مخصوص ترید اطلاعات کافی را داشته باشید.

وضوح صفحه نمایش

اولین موردی که در هنگام خرید مانیتور برای ترید باید در نظر داشته باشید وضوح صفحه نمایش است. تریدرها ساعت های زیادی صرف رصد کردن نمودارها می کنند، به همین دلیل نیز داشتن یک مانیتور با وضوح بالا برای آنها ضروری است. از طرفی نیز وضوح بالای نمایشگر باعث ایجاد عملکرد بهتر در نمایش نوارهای جانبی نمودارها و عناوین می شود و به شما امکان می دهد تا راحت تر آنها را ببینید. اگر می خواهید نمایش بهتری داشته باشید باید به فکر یک مانیتور با رزولوشن 2k و یا بالاتر باشید اما اگر می خواهید کمتر هزینه کنید حداقل وضوح پیشنهادی ما برای مانیتور ترید 1920 × 1080 است.

اندازه نمایشگر

مورد دیگری که در هنگام خرید مانیتور مخصوص ترید باید در نظر داشته باشید اندازه صفحه نمایش است. به طور کلی هر چقدر اندازه صفحه نمایش بزرگ تر باشد ترید کردن نیز آسان می شود و نتیجه کار بهتری خواهید داشت. موضوع دیگر اینکه در صورت استفاده از چندین نمایشگر بهتر است از مانیتورهای منحنی استفاده کنید و به این نکته نیز توجه داشته باشید که حتما باید با استاندارد VESA نیز سازگاری داشته باشند. حداقل سایز پیشنهادی برای مانیتورهای مناسب ترید 23 اینچ است برای داشتن عملکرد بهتر بسته به نیاز خود می توانید اندازه بزرگ تری را تهیه کنید.

ارگونومیک بودن مانیتور

علاوه بر اندازه صفحه نمایش، ارگونومیک بودن مانیتور نیز بسیار مهم است و باید به آن توجه شود. از آنجایی که تریدرها به طور معمول چندین ساعت در روز جلوی مانیتور هستند که در صورت ارگونومیک بودن کاربر به آسانی می تواند آن را برای خود تنظیم کند. امروزه بیشتر مدل های مانیتور شیائومی و همچنین مانیتورهای سایر برندهای دیگر همچون ال جی، سامسوگ، دل و MSI قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش به طرفین را دارند که شیائومی گزینه های مقرون به صرفه ای دارد و با خرید مانیتور شیائومی می توانید به این ویژگی دست پیدا کنید

قابل ذکر است که بهترین مانیتور ترید باید فیلتر نور آبی نیز داشته باشد. این قابلیت نور آبی مضر مانیتور را فیلتر می کند و یک نمایش ایدئال را ارائه می دهد که از خستگی و خشکی چشم و همچنین سردرد جلوگیری می کند.

Asus ProArt Monito، بهترین مانیتور ترید

Asus ProArt Monito، بهترین مانیتور برای ترید

مانیتور Asus ProArt Monito یک انتخاب عالی برای تریدرها و کاربرهای حرفه ای در زمینه طراحی است. این مانیتور از یک پنل 27 اینچی IPS بهره می برد که قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 2K و نرخ رفرش 60 هرتز را دارد که یک نمایش عالی را برای تریدرها ایجاد می کند. مانیتور ایسوس ProArt Monito همچنین دارای فیلتر نور آبی نیز است و از محدوده رنگی sRGB به طور کامل پشتیبانی می کند، این یعنی نه تنها برای ترید بلکه بهترین مانیتور برای طراحی، ادیت فیلم و عکس و حتی مناسب برنامه نویسان است.

  • اندازه صفحه نمایش : 27 اینچ
  • رزولوشن : 1440 × 2560
  • نرخ رفرش : 60 هرتز
  • نوع پنل : IPS
  • فیلتر نور آبی : دارد

Dell UltraSharp U2720Q، وضوح بالای و زاویه دید عالی

Dell UltraSharp U2720Q، وضوح بالای و زاویه دید عالی

اگر می خواهید یک نمایشگر 27 اینچ اما با کیفیت بالاتر داشته باشید، Dell UltraSharp U2720Q پیشنهاد ما به شما است. این مانیتور دارای طراحی ساده اما بسیار شیک است و علاوه بر قابلیت تنظیم ارتفاع، قابلیت چرخش زاویه ای را نیز دارد که این به شما امکان می دهد تا برای استفاده راحت تر مانیتور را در زاویه و ارتفاعی که خواستید تنظیم کنید. مانیتور دل UltraSharp U2720Q از نظر کیفیت تصویر نیز با بهره گیری از یک پنل 27 اینچی IPS با پشتیبانی از رزلوشن 4K وضوح فوق العاده ای دارد و یک نمایش ایدئال برای تریدر ها و معامله گرهای تجاری ایجاد می کند. فیلتر نور آبی و قابلیت پشتیبانی از اتصال چندین مانیتور نیز از دیگر ویژگی های برتر این مانیتور 27 اینچی است که آن را برای تریدرها برتر می سازد و با اینکه قیمت بالایی دارد اما همچنان ایدئال بسیاری از تریدرهای حرفه ای است.

  • اندازه صفحه نمایش : 27 اینچ
  • رزولوشن : 2160 × 3840
  • نرخ رفرش : 60 هرتز
  • نوع پنل : IPS
  • فیلتر نور آبی : دارد
  • ایدئال برای راه اندازی چند مانیتور

Samsung Odyssey CRG، مانیتور گیمینگ مناسب ترید

Samsung Odyssey CRG، مانیتور گیمینگ مناسب ترید

Odyssey CRG یک مانیتور گیمینگ حرفه ای است که برای معاملات ارزی نیز می تواند عالی باشد. مانیتور سامسونگ Odyssey CRG مناسب آن دسته افرادی است که می خواهند با داشتن یک نمایشگر بزرگ و منحنی بهترین نمایش و زاویه دید را برای خود ایجاد کنند. این مانیتور از یک نمایشگر 49 اینچی با طراحی منحنی بهره برده که نوع پنل آن VA است و رزولوشن تصویر 2160 × 5120 را ارائه می دهد. رزولوشن دوگانه QHD و صفحه نمایش منحنی با ارائه یک تجربه نمایشی همه جانبه باعث شده تا به یک انتخاب عالی به عنوان بهترین مانیتور برای ترید تبدیل شود.

شایان ذکر است Odyssey CRG از نرخ بروزرسانی 120 هرتز و همچنین AMD FreeSync نیز پشتیبانی می کند و گزینه گیمینگ مناسبی نیز ارائه می دهد. بنابراین می توانید از آن به عنوان بهترین مانیتور منحنی ترید برای اجرای بازی های حرفه ای نیز استفاده کنید و تجربه بازی فوق العاده ای برای خود داشته باشید.

اگر دوست دارید از لپ تاپ برای ترید و معاملات روزمره استفاده کنید می توانید با خرید لپ تاپ دست دوم در بودجه خود صرفه جویی کنید.

  • اندازه صفحه نمایش : 49 اینچ
  • رزولوشن : 2160 × 5120
  • نرخ رفرش : 120 هرتز
  • نوع پنل : VA
  • فیلتر نور آبی : دارد
  • فناوری Flicker Free
  • پشتیبانی از HDR

Dell Ultrasharp 43 4K، بهترین مانیتور برای ترید با کیفیت 4K

Dell Ultrasharp 43 4K، بهترین مانیتور برای ترید با کیفیت 4K

مدل بعدی در لیست بهترین مانیتور برای ترید یکی از گزینه های پیشنهادی برای نمایشگرهای بزرگ و با کیفیت بالا است. مانیتور Dell Ultrasharp 43 4K با اندازه صفحه نمایش 43 اینچ، رزولوشن 4K و بهره گیری از فناوری IPS بهترین عملکرد را در نمایش نمودارها و ابزارهای معاملات ارزی ارائه می دهد و به طور کلی هر آنچه برای ایجاد بهترین تنظیمات معاملاتی نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. قیمت این مانیتور در مقایسه با برخی مدل های دیگر ممکن است کمی گران به نظر برسد اما با در نظر گرفتن دقت رنگ بی نظیر، بلندگوهای داخلی عالی، پنل IPS و پشتیبانی از رابط VESA ارزش خرید رادارد.

  • اندازه صفحه نمایش : 43 اینچ
  • رزولوشن : 2160 × 3840
  • نرخ رفرش : 60 هرتز
  • نوع پنل : IPS
  • فیلتر نور آبی : دارد
  • پشتیبانی از رابط VESA

Samsung CHG90 49، بهترین مانیتور برای ترید با زاویه دید عالی

Samsung CHG90 49، بهترین مانیتور برای ترید با زاویه دید عالی

Samsung CHG90 49 بدون شک پیشرفته ترین مانیتور برای ترید است که می توانید داشته باشید. این مانیتور یک مدل منحنی تک صفحه ای با نسبت تصویر ابتکاری 32:9 است و قابلیت پشتیبانی از HDR است که با یک فضای صفحه منحنی تصویری معادل دو مانیتور 27 اینچی را ارائه می دهد. وضوح تصویر این مانیتور 1080 × 3840 است و قابلیت پشتیبانی از نرخ رفرش 144 هرتز را دارد که با بهره گیری از پنل VA نمایشی دقیق و با کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد.

  • اندازه صفحه نمایش : 49 اینچ
  • رزولوشن : 1080 × 3840
  • نرخ رفرش : 144 هرتز
  • نوع پنل : VA
  • فیلتر نور آبی : دارد

Mi 34 144Hz WQHD، بهترین مانیتور شیائومی برای ترید

Mi 34 144Hz WQHD، بهترین مانیتور شیائومی برای ترید

اگر بودجه کافی برای خرید یک مانیتور منحنی با نمایشگر بسیار بزرگ را ندارید، Mi 34 144Hz WQHD گزینه با بودجه کم بهترین گزینه است. مانیتور گیمینگ شیائومی Mi 34 144Hz WQHD با اندازه صفحه نمایش 34 اینچ طراحی شده که نوع پنل آن VA است و کیفیت تصویر WQHD و نرخ رفرش 144 هرتز را ارائه می دهد. بنابراین اگر به تازگی شروع کرده اید و می خواهید یک مانیتور منحنی با وضوح بالا و طراحی زیبا داشته باشید که هم برای ترید و هم برای گیم از آن استفاده کنید، این مدل می تواند هدف شما را دنبال کند.

مانیتور گیمینگ شیائومی Mi 34 144Hz WQHD همچنین طراحی بسیار زیبایی دارد و از ویژگی های ارگونومیک نیز برخوردار است که با قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش زاویه اید امکان تنظیم دلخواه را برای شما فراهم می کند.Mi 34  شیائومی از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه است و ارزش خرید بالایی دارد که همین مورد نیز باعث شده تا در لیست بهترین مانیتور برای ترید در این مقاله معرفی شود.

مشخصات و قیمت مانیتور شیائومی 34 اینچ در فروشگاه آترین کالا

  • اندازه صفحه نمایش : 34 اینچ
  • رزولوشن : 1440 × 3440
  • نرخ رفرش : 144 هرتز
  • نوع پنل : VA
  • فیلتر نور آبی : دارد

Redmi Desktop 27، اقتصادی ترین مانیتور برای ترید

Redmi Desktop 27، اقتصادی ترین مانیتور برای ترید

شیائومی Redmi Desktop 27 ارزان ترین مانیتور برای ترید است که می توانید داشته باشید. Redmi Desktop 27 یک مانیتور 27 اینچی صفحه تخت است که از وضوح تصویر FULL HD و نرخ رفرش 75 هرتز پشتیبانی می کند، این یعنی برای استفاده های معمولی و حتی ترید نیز مناسب است. نوع پنل این مانیتور IPS است که نمایش باکیفیت و زاویه گسترده ای را ارائه می دهد، لبه های کناری نمایشگر نیز با طراحی باریک و ظریفی که دارد علاوه بر ایجاد زاویه گسترده تر با قرار گرفتن در کنار یک نمایشگر دیگر تصویری بدون نقص را به شما می دهد. اگر به تازگی وارد معاملات ارزی شده اید و می خواهید هزینه را به حداقل برسانید خرید مانیتور شیائومی Redmi Desktop 27 تنها گزینه ممکن است که می توانید آن را با بهترین قیمت و گارانتی 18 ماهه در فروشگاه آترین کالا تهیه کنید.

  • اندازه صفحه نمایش : 27 اینچ
  • رزولوشن : 1920 × 1080
  • نرخ رفرش : 75 هرتز
  • نوع پنل : IPS
  • فیلتر نور آبی : دارد

بهترین مانیتور برای ترید کدام است؟

تریدرهای حرفه ای برای مشاهده واضح نمودارها و آمارها و همچنین برای اینکه تجزیه و تحلیل دقیق تری داشته باشند به یک مانیتور با صفحه نمایش بزرگ نیاز دارند. علاوه براین، برای تریدرها به دلیل اینکه ساعت ها به نمایشگر نگاه می کنند بنابراین سلامت چشم نیز مهم است و باید مانیتوری تهیه کنند که از فناوری های محافظت از چشم و فیلتر نور آبی نیز پشتیبانی کند و همچنین کیفیت تصویر بالایی نیز داشته باشد. مانیتورهای منحنی گزینه مناسبی برای معاملات ارزی است مخصوصا اگر بخواهید چندین مانیتور را کنار هم قرار دهید که با این کار دید نمایش بهتری برای خود ایجاد خواهید کرد. با توجه به توضیحات مذکور بهترین مانیتور برای تریدرها عموما وضوح تصویر بالا و اندازه بزرگی دارد و از همه مهم تر اینکه در مقایسه با قیمت ارزش خرید نیز داشته باشد که در این مقاله 7 مدل برتر موجود در بازار را معرفی کرده ایم و بسته به بودجه خود می توانید بهترین محصول را انتخاب کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *