بهترین هارد SSD

زمان مطالعه مطلب: 14 دقیقه

اگر از آن دسته مخاطبان هستید که به دنبال سرعت بالا در هنگام کار با سیستم می باشید هارد SSD می تواند بهترین گزینه برای شما باشد، چرا که این قطعه کامپیوتری نه تنها می تواند حجم زیادی از داده ها را ذخیره و نگهداری کند، بلکه با سرعت قابل ملاحظه ای نیز می تواند اطلاعات و محتوا را نقل و انتقال دهد. حافظه های SSD به دلیل آنکه در آنها از قطعه خاصی استفاده نشده است در مقایسه با دیگر هاردها در  برابر هر گونه ضربه و صدمه ای مستحکم تر می باشند به طوری که کاربران سالیان متوالی بدون هیچ گونه مشکلی می توانند داده ها و اطلاعات بسیاری را حفظ و نگهداری کنند. با توجه به این موارد در این نوشته ما بر آن بوده ایم تا با معرفی بهترین هارد SSD این امکان را به وجود آوریم که بتوانید با توجه به نوع کارایی سیستم خود بهترین حافظه SSD متناسب را انتخاب و خرید نمایید.

بهترین هارد SSD برای بازی

چنانچه به دنبال یک هارد SSD مناسب برای بازی هستید بدون شک باید حافظه ای را انتخاب کنید که بتوانید با سرعت بسیار بالایی بازی های خود را لود و ذخیره کنید. بدون شک بازی هایی که بر روی هارد SSD نصب می شود بسیار سریع تر از بازی هایی که بر روی هارد دیسک ها قرار می گیرند قدرت بوت و لود دارند. زمانی که شما بر روی یک هارد SSD یک بازی مهیج را نصب می کنید، بدون شک این امکان را خواهید داشت که در کم ترین زمان ممکن بازی خود را شروع کرده و یک برد بی نظیر را برای خود رقم بزنید. با توجه به اینکه معمولاً گیمرها از سیستم های کامپیوتری خود فقط برای بازی کردن استفاده می کنند به صراحت می توان گفت علاوه بر سرعت و زمان، ظرفیت از دیگر مواردی است که در هنگام خرید هارد SSD برای بازی باید رعایت شود که البته می توان هاردهای 500 گیگ به بالا را گزینه های بسیار خوبی برای بازی ها قلمداد کرد. در ادامه چند نمونه از بهترین حافظه SSD را برای بازی به شما معرفی خواهیم کرد :

حافظه SSD سیلیکون پاور NVMe M.2 PCIe Gen3×4 ظرفیت 1 ترابایت

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ظرفیت یکی از ویژگی های اصلی یک هارد SSD برای سیستم هایی است که از آنها فقط برای بازی کردن استفاده می شود که با در نظر گرفتن این مساله حافظه SSD سیلیکون پاور NVMe M.2 PCIe Gen3×4 با دارا بودن 1 ترابایت حافظه می تواند بهترین انتخاب برای شما محسوب شود چرا که این هارد با سرعت قابل ملاحظه ای می تواند در هنگام بازی محتوای شما را بدون حتی ذره ای تاخیر لود کند و یک بازی مهیج را برای شما به ارمغان آورد. رابط اتصالی که برای این حافظه در نظر گرفته شده است از نوع PCIe می باشد که از پهنای باند بیشتری در مقایسه با سایر رابط های اتصال برخوردار می باشد و همین امر سبب شده است تا مخاطبان داده ها و محتوای خود را با سرعت بسیار زیادی دریافت نمایند.

ظرفیت : 1 ترابایت

سرعت خواندن : 2200 مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن : 1600 مگابایت بر ثانیه

رابط اتصال : PCIe Gen3×4

  1. بهترین هارد SSD

بهترین هارد SSD

حافظه SSD سامسونگ EVO NVMe M.2 970 ظرفیت 500 گیگا بایت

سامسونگ از برترین کمپانی های تولید کننده تجهیزات کامپیوتری می باشد که همه ساله با توجه به تقاضای بازار جهانی محصولاتی را تولید و عرضه می کند. یکی ازاین محصولات پر کاربرد این کمپانی حافظه SSD مدل EVO NVMe M.2 970  می باشد که با 500 گیگابایت ظرفیتی که دارد یکی از گزینه های مطلوب برای گیمرها می باشد که به سبب بهره گیری از آن می توانند بازی هایی را که از حجم بالایی برخوردارند به راحتی ذخیره نمایند. سرعتی که این حافظه SSD برای خواندن محتوا دارا می باشد 3400 مگابایت بر ثانیه است که با توجه به گنجایش ذخیره سازی که دارد بهترین سرعت خواهد بود، همچنین این هارد SSD با سرعتی بالغ بر 2300 مگابایت برثانیه داده ها را پشتیبانی کند.

حافظه : 500 گیگابایت

سرعت خواندن : 3400 مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن : 2300 مگابایت بر ثانیه

رابط اتصال : PCIe Gen 3.0

بهترین هارد SSD برای بازی

بهترین هارد SSD برای بازی

حافظه SSD Curcial BX500 ظرفیت 1 ترابایت

از آنجایی که ظرفیت یکی از مزیت های یک حافظه به حساب می آید، این هارد SSD Curcial BX500 با حجم 1 ترابایت می تواند به عنوان یکی از بهترین حافظه SSD برای افرادی باشد که از سیستم های خود برای بازی کردن استفاده می کنند، چرا که 1 ترابایت گنجایش برای ذخیره سازی و یا نصب یک بازی بسیار مطلوب و ایدئال می باشد. البته جدای از گیم و بازی می توان از این هارد SSD برای انجام کارهای سنگینی که نیاز به سرعت زیاد ذخیره سازی و پشتیبانی دارند نیز بسیار عالی خواهد بود، زیرا با سرعت 540 مگابایت بر ثانیه می تواند داده ها را انتقال دهد و در مقابل با سرعت 500 مگابایت بر ثانیه آنها را ذخیره و بایگانی کنند. رابطی که این هارد را به سیستم متصل می کند از نوع SATA است که با سرعت 6 گیگابایت بر ثانیه کار انتقال اطلاعات را انجام می دهد.

ظرفیت : 1 ترابایت

سرعت خواندن : 540 مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن : 500 مگابایت بر ثانیه

رابط اتصال : SATA 6GB

بهترین هارد ssd برای بازی

بهترین هارد SSD

بهترین هارد SSD اکسترنال

امنیت اطلاعات یکی از برترین مواردی است که برای مخاطبان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد به طوری که مخاطبان تا جایی که امکان پذیر باشد برای حفظ و نگهداری داده های خود سعی می کنند از روش هایی که ریسک خطر کمتری دارند بهره ببرند که یکی از این راه ها استفاده از هارد SSD اکسترنال می باشد، به طوری که کاربران با بهره گیری از آن می توانند همیشه داده ها و اطلاعات شخصی را همراه خود حمل کنند و نگران امنیت آنها نباشند. از مزیت هاردهای SSD اکسترنال می توان به ظرفیت ذخیره سازی بالای آنها اشاره نمود به نحوی که افراد می توانند با خرید یک حافظه SSD اکسترنال 1 ترابایت هر آنچه را که می خواهند ذخیره و  پشتیبانی کنند. از دیگر ویژگی های هارد های SSD اکسترنال سرعت انتقال داده می باشد، چرا که به دلیل نداشتن قطعات سخت افزاری انتقال داده ها با زمان کمتری صورت حواهد گرفت.

بهترین هارد ssd اکسترنال

بهترین مدل هارد SSD اکسترنال

حافظه SSD اکسترنال کینگ اسپک Z3 ظرفیت 128 گیگابایت

یکی از بهترین حافظه SSD اکسترنال مدل کینگ اسپک Z3 با ظرفیت 128 گیگابایت می باشد که با میزان ذخیره سازی 128 گیگابایت توانایی رد و بدل حجم زیادی از اطلاعات را برای کاربران مهیا می سازد. سرعتی که شرکت سازنده این هارد اکسترنال برای انتقال داده ها در نظر گرفته است حدود 410 مگابایت بر ثانیه می باشد که می تواند در سریع ترین زمان ممکن تمامی محتوای شما را وارد سیستم کند، همچنین با سرعت 350 مگابایت بر ثانیه توانایی ذخیره سازی داده ها و محتوا را برای کاربران امکان پذیر نموده است که بسیار چشمگیر می باشد.

ظرفیت : 128 گیگابایت

سرعت خواندن : 410 مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن : 350 مگابایت بر ثانیه

رابط : SATA3

بهترین هارد ssd اکسترنال

حافظه SSD اکسترنال ای دیتا SD600Q ظرفیت 480 گیگا بایت

یکی دیگر از هاردهای اکسترنال که توانایی ذخیره سازی حجم بسیار زیادی از داده ها را دارد هارد SSD اکسترنال SD600Q می باشد که از ظرفیت 480 گیگابایت برخوردار می باشد و با سرعت 440 مگابایت بر ثانیه می تواند اطلاعات و برنامه های مورد نظر را نقل و انتقال دهد. رابطی که این هارد اکسترنال را به سیستم شما متصل می کند USB می باشد که به منظور تبعیت از آن در سریع ترین زمان ممکن می توانید به داده های خود دسترسی پیدا کنید.

ظرفیت : 480 گیگابایت

سرعت خواندن : 440 مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن : 440 مگابایت بر ثانیه

رابط : USB

بهترین هارد ssd اکسترنال

حافظه SSD اکسترنال سن دیسک Extrema ظرفیت 2 ترابایت

معمولاً هاردهای SSD اکسترنال در ظرفیت های مختلفی برای ذخیره سازی بیشتر در بازار موجود هستند که مخاطبان با توجه به عملکردی که از سیستم خود انتظار دارند گنجایش مربوطه را انتخاب می کنند. کمپانی سن دیسک یکی از شرکت های سازنده هاردهای اکسترنال می باشد که با توجه به نیاز به روز شده کاربران هارد هایی را با ظرفیت های بالا به بازار جهانی وارد می کند. یکی از مدل های این کمپانی Extrema با ظرفیت 2 ترابایت می باشد که به موجب استفاده از آن مخاطبان امکان ذخیره سازی بی حد و حصری را خواهند داشت به طوری که می توانند تا سال های طولانی بدون افزایش ظرفیت تمام کارهای سیستمی خود اعم از ذخیره سازی هر نوع محتوا و اطلاعاتی را با خیال راحت انجام دهید. سرعتی که این هارد می تواند با آن داده ها را بخواند 550 مگابایت بر ثانیه است که در مقایسه با دیگر برندها ایدئال می باشد، همچنین با سرعت 550 مگابایت بر ثانیه محتوا را قادر است که ذخیره نماید.

ظرفیت : 2 ترابایت

سرعت خواندن : 550 مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن : 550 مگابایت بر ثانیه

رابط : USB

بهترین هارد ssd اکسترنال

بهترین هارد SSD برای استخراج

یکی از بحث های داغی که امروزه بیش از هر زمان دیگر مطرح است، استخراج پر رمز و راز ارزهای دیجیتال می باشد که افراد بسیاری به آن روی آورده اند. قبل از هر چیز آنچه که در استخراج ارز بسیار مورد توجه قرار می گیرد سرعت ذخیره سازی و قدرت پردازنده در هنگام استخراج می باشد. از آنجایی که هر چه فضای ذخیره سازی بیشتر باشد قطعاً در تولید پلات بیشتر به منزله درآمد بیشتر نقش دارد، هارد SSD می تواند یکی از برترین گزینه ها برای این ذخیره سازی انبوه باشد.

یکی از رمزارزهایی که امروزه بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است، چیا ( Chia ) می باشد که به دلیل بلاک چین غیر متمرکز دارای امنیت بیشتری به نسبت بیت کوین است و به رمزنگاری های مدرنی برای ایجاد تراکنش های هوشمند دسترسی دارد. برای استخراج ارز چیا به کارت گرافیک قدرتمند و یا برق زیادی نیاز نیست و تنها موردی که بسیار مورد توجه قرار می گیرد فضای ذخیره سازی می باشد که به همین دلیل معمولاً صاحبان ماینرهای چیا از هارد SSD و HDD در تعداد و ظرفیت های بالا در دستگاه های خود استفاده می کنند. البته نا گفته نماند هاردهای SSD که در ماینرهای استخراج چیا مورد استفاده قرار می گیرد از عمر بسیار کوتاهی برخوردارند به طوری که در نهایت 2 الی 3 ماه می توان نهایت استفاده را از آنها برد. به طور مثال یک هارد اس اس دی 512 گیگا بایتی به طور معمول 5 سال می تواند ذخیره سازی بسیاری را برای افراد داشته باشد اما در هنگام استخراج نهایتاً مخاطبان می توانند 40 روز از هارد خود استفاده کنند.

بهترین هارد SSD برای استخراج

مدل هایی از بهترین هارد SSD برای استخراج

حافظه SSD سامسونگ PCIe 4.0 NVMe 980 PRO ظرفیت 1 ترابایت

حافظه SSD سامسونگ PCIe 4.0 NVMe 980 PRO از مدل هاردهای SSD می باشد که دارای 1 ترابایت ظرفیت ذخیره سازی می باشد که بر همین اساس مخاطبان می توانند اطلاعات و برنامه های متنوعی را حفظ و نگهداری نمایند. این هارد SSD سامسونگ را می توان برای استخراج ارزهای دیجیتالی چون چیا که به فضای ذخیره سازی بسیاری نیاز دارد به کار برد، چرا که این حافظه SSD با سرعت 7000 مگابایت برثانیه و همچنین 5000 مگابایت بر ثانیه توانایی نقل و انتقال محتوا و داده ها را به خوبی دارا می باشد که نمی توان آن را نا دیده گرفت.

ظرفیت : 1 ترابایت

سرعت خواندن : 7000 مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن : 5000 مگابایت بر ثانیه

رابط اتصال : PCIe Gen4

بهترین هارد ssd برای استخراج

بهترین هارد SSD

حافظه SSD هایک ویژن E1000 M.2 2280 ظرفیت 1 ترابایت

یکی دیگر از هاردهای SSD که از آن برای ذخیره برنامه های سنگینی چون گیم ها، فایل هایی با حجم بسیار و دیگر ذخیره سازی ها استفاده نمود هارد SSD هایم ویژن E1000 M.2 2280 با گنجایش 1 ترابایت می باشد که البته به دلیل این ظرفیت بالایی که دارد می توان از آن در استخراج ارز دیجیتال چیا که امروزه بسیاری از افراد به آن روی آورده اند نیز بهره برداری نمود. سرعت این هارد در انتقال داده ها 2100 مگابایت بر ثانیه می باشد که با توجه به ظرفیت آن بسیار مطلوب است، همچنین این حافظه قدرتمند با سرعت 1800 مگابایت بر ثانیه می تواند اطلاعات را ذخیره و بایگانی کند.

ظرفیت : 1 ترابایت

سرعت خواندن : 2100 مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن : 1800 مگابایت بر ثانیه

رابط اتصال : PCIe Gen 3×4

بهترین هارد ssd برای استخراج

بهترین هارد SSD

حافظه SSD سامسونگ PCIe 4.0 NVMe 980 PRO ظرفیت 2 ترابایت

سامسونگ یکی از کمپانی های قدرتمندی است که با سابقه درخشانی که در زمینه تولید تجهیزات کامپیوتری دارد توانسته کاربران خاصی را به سمت خود جلب کند. سرعت خواندن داده ها با این هارد 7000 مگابایت بر ثانیه می باشد و همچنین با سرعتی برابر 5100 مگابایت بر ثانیه توانایی ذخیره سازی اطلاعات را برای مخاطبان فراهم می کند. با در نظر گرفتن ظرفیت 1 ترابایت این هارد به صراحت می توان گفت که کاربران برای انجام بازی های خود، ذخیره سازی فایل های سنگین و حتی استخراج ارز نیز  می توانند از این حافظه نهایت استفاده را ببرند.

ظرفیت : 2 ترابایت

سرعت خواندن : 7000 مگابایت برثانیه

سرعت نوشتن : 5100 مگابایت بر ثانیه

رابط اتصال : PCIe Gen4

بهترین هارد ssd برای استخراج

بهترین هارد SSD

بهترین هارد SSD با 500 گیگابایت حافظه

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم هارد های SSD در مدل های متنوعی با ظرفیت های متعددی در بازار موجود می باشد و کاربران با توجه به نوع عملکرد و کارایی که از سیستم خود انتظار دارند می توانند ظرفیت متناسب را انتخاب نمایند. معمولاً هارد های SSD که از گنجایش 500 گیگابایت برخوردار هستند از بهترین هاردها برای ذخیره سازی داده ها و محتوای موجود در سیستم ها می باشند چرا که از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشند و هم اینکه کاربران معمولی می توانند به بهترین شکل ممکن تمام مطالب و محتوای خود را ذخیره و بایگانی کنند.

مدل هایی از حافظه SSD با 500 گیگابایت ظرفیت

حافظه SSD سامسونگ 970EVO Plus NVMe M.2 ظرفیت 500 گیگابایت

حافظه SSD سامسونگ EVO Plus NVMe M.2970 از دیگر مدل هارد SSD کمپانی سامسونگ می باشد که از ظرفیت 500 گیگابایت برخوردار می باشد که با توجه به این گنجایش مخاطبان می توانند هر نوع ذخیره سازی را با این مدل هارد انجام دهند. سرعت انتقال داده ها با این هارد 3500 مگابایت بر ثانیه و همچنین سرعت ذخیره سازی اطلاعات 3200 مگابایت بر ثانیه می باشد که می تواند بهترین سرعت برای رد و بدل کردن محتوای شما باشد. این هارد SSD از طریق رابط PCIe Gen 3.0 می تواند به سیستم شما متصل شود از آنجایی که این رابط از پهنای باند بیشتری برخوردار است می تواند یکی از بهترین اتصالات به حساب آید.

ظرفیت : 500 گیگابایت

سرعت خواندن : 3500 مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن : 3200 مگابایت بر ثانیه

رابط اتصال : PCIe Gen 3.0

بهترین هارد ssd برای استخراج

بهترین هارد SSD

حافظه SSD سامسونگ 970 EVO NVMe M.2 ظرفیت 500 گیگابایت

حافظه SSD سامسونگ EVO NVMe M.2 970 با ظرفیت 500 گیگابایت فضای ذخیره سازی امکان پشتیبانی و نگهداری از اطلاعات و محتوای سنگین را برای مخاطبان امکان پذیر کرده است. سرعتی که این حافظه 500 گیگابایتی می تواند داده ها را بخواند 3400 مگابایت بر ثانیه می باشد که با توجه به آن کاربران می توانند اطلاعات خود را در کم ترین زمان ممکن انتقال دهند، البته این هارد SSD همچنین این امکان را دارد که با سرعتی بالغ بر 2300 مگابایت بر ثانیه تمامی داده ها را ذخیره و محافظت نماید. رابطی که به موجب آن کاربران می توانند هارد را به سیستم متصل کنند از نوع PCIe Gen 3.0 است که از پهنای باند بیشتری به نسبت سایر رابط ها برخوردار می باشد.

ظرفیت : 500 گیگابایت

سرعت خواندن : 3400 مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن : 2300 مگابایت بر ثانیه

رابط اتصال : PCIe Gen 3.0

بهترین هارد SSD با حافظه 500 گیگابایت

بهترین هارد SSD

بهترین هارد SSD برای لپ تاپ

بدون شک زمانی که شما از لپ تاپ خود استفاده می کنید نیاز به یک حافظه قدرتمند برای ذخیره سازی اطلاعات، فایل ها و برنامه های موجود بر روی لپ تاپ خود خواهید داشت تا بتوانید تمام آنچه را که از سیستم خود انتظار دارید به بهترین شکل ممکن انجام دهید. ظرفیت و سرعت و همچنین زمان از جمله مواردی است که در هنگام خرید هارد SSD برای لپ تاپ باید آن را در نظر بگیرید. برای آگاهی بیشتر از بهترین هارد SSD برای لپ تاپ می توانید مقاله بهترین مارک هارد SSD را که در آن بیشتر در این خصوص صحبت کرده ایم را مطالعه نمایید.

 

بهترین هارد SSD برای PC

استفاده از SSD یکی از بهترین راه ها برای افزایش سرعت در کامپیوتر است، چرا که این نوع از حافظه ها در مقایسه با هارد دیسک ها از سرعت و ظرفیت بیشتری برخوردار می باشند، همچنین این نوع از حافظه ها به دلیل اینکه در آنها از قطعات سخت افزاری استفاده نشده است در مقابل هر گونه ضربه و آسیبی مقاوم می باشند. از آنجایی که کاربران با توجه به کارایی و عملکرد سیستم خود حافظه SSD مورد نظر را انتخاب می کنند پس این امکان را خواهند داشت که هر حافظه ای را با ظرفیت دلخواه خریداری کرده و بر روی سیستم نصب کنند. البته بسیاری از مخاطبان از سیستم های PC فقط برای گیم ها و بازی های کامپیوتری استفاده می کنند که در این صورت می توان به هارهای SSD با ظرفیت های بالا که توانایی ذخیره سازی های حجیم را دارند اشاره نمود، نا گفته نماند این نوع از هاردها علی رغم سرعت بالا و ظرفیت های زیادی که دارند به نسبت هارد دیسک های HDD از قیمت گزاف تری برخوردار می باشند که اگر کارایی آنها را در طولانی مدت در نظر بگیریم بسیار مقرون به صرفه می باشد.

بهترین هارد SSD برای PC

بهترین هارد SSD موجود در بازار

هارد SSD سیلیکون پاور AceA55 ظرفیت 256 گیگابایت

ظرفیت این حافظه سیلیکون پاور AceA55 گنجایشی برابر 256 گیگا بایت می باشد که برای آن دسته از مخاطبان که کارهای معمولی را با سیستم خود انجام می دهند گزینه بسیار مطلوبی خواهد بود. رابطی که اتصال بین هارد و سیستم را ایجاد می کند SATA 3.0 می باشد که با سرعت قابل ملاحظه ای داده ها را رد و بدل می کند. این هارد SSD قادر است که با سرعت 550 مگابایت بر ثانیه اطلاعات را بخواند و با سرعتی معادل 540 مگابایت بر ثانیه آنها را بنویسد.

ظرفیت : 256 گیگابایت

سرعت خواندن : 550 مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن : 540 مگابایت بر ثانیه

رابط اتصال : SATA 3.0

بهترین هارد ssd موجود در بازار

هارد SSD سامسونگ EVO860 ظرفیت 500 گیگا بایت

هاردهای SSD با حافظه های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند که مدل EVO860 یکی از مدل های بسیار پر طرفدار کمپانی سامسونگ می باشد، چرا که مخاطبان می توانند محتوا و برنامه های بسیاری را با گنجایش بالا بر روی این حافظه ذخیره کنند و به نحوی نهایت استفاده را از این هارد 500 گیگابایت ببرند. سرعتی که این هارد می تواند با آن اطلاعات را بخواند 550 مگابایت بر ثانیه می باشد و حداکثر سرعت نوشتن داده ها نیز 520 مگابایت بر ثانیه است که سرعت بسیار خوبی برای عملکرد سیستم شما به حساب خواهد آمد.

ظرفیت : 500 گیگابایت

سرعت خواندن : 550 مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن : 520 مگابایت بر ثانیه

بهترین هارد ssd موجود در بازار

هارد SSD وسترن دیجیتال Green WDS240G2G0A ظرفیت 240 گیگابایت

این هارد وسترن دیجیتال WDS240G2G0A را می توان به عنوان یکی از بهترین حافظه SSD موجود در بازار تلقی کرد، چرا که با داشتن 240 گیگابایت فضای ذخیره سازی امکان بایگانی و پشتیبانی هر نوع فایل و محتوایی را برای کاربران با ظرفیت بالا به وجود می آورد. حداکثر سرعت ترتیبی خواندن و نوشتن این هارد 545 مگابایت برثانیه و 520 مگابایت بر ثانیه است که اگر ظرفیت هارد را در نظر بگیریم بسیار ایدئال می باشد. رابط اتصال این حافظه SSD با سیستم SATA3.0 می باشد که به راحتی می توان آن را داخل لپ تاپ و یا PC خود قرار دهید.

ظرفیت : 240 گیگابایت

سرعت خواندن : 545 مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن : 520 مگابایت بر ثانیه

رابط اتصال : SATA 3.0

بهترین هارد ssd موجود در بازار

کلام آخر

هارد SSD یکی از قدرتمند ترین حافظه ها برای ذخیره سازی داده ها و اطلاعات می باشد که می تواند با سرعت قابل ملاحظه ای داده ها و اطلاعات را انتقال و یا ذخیره سازی نماید. با نظر به اینکه در زمان خرید هارد SSD سرعت، ظرفیت، زمان ذخیره سازی بسیار در نظر گرفته می شود ما در این نوشته با معرفی بهترین حافظه SSD بر آن بودیم تا شما بتوانید با آگاهی کامل بهترین هارد SSD متناسب با کار خود را انتخاب نمایید. اکنون برای آنکه بتوانید حافظه ای سازگار با سیستم خود را خریداری کنید پیشنهاد می دهیم تا به فروشگاه آنلاین آترین کالا مراجعه نموده و با مدل های متنوع هارد SSD موجود آشنا شوید تا در صورت انتخاب بتوانید یک خرید مقرون به صرفه و فوق العاده را برای خود رقم بزنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *