تلویزیون ماهواره دار؛ مزایا و معایب تلویزیون رسیور دار

زمان مطالعه مطلب: 5 دقیقه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید برای خرید تلویزیون جدید اقدام کنید و فروشنده مدلهایی به شما معرفی کند که دارای رسیور هستند و از مزایای تلویزیون ماهواره دار یا رسیور دار صحبت می کند که مجبور نیستید دستگاه رسیور را جداگانه تهیه کنید و با خرید یک تلویزیون می توانید صاحب رسیور هم بشید و از طرفی هم شنیده اید که تلویزیون های رسیور دار دارای معایبی هستند که نباید آن را خریداری کرد، از جمله اینکه بعد از یک مدت از کار می افتد و یا با خراب شدن رسیور، تلویزیون نیز کیفیتش رو از دست می دهد.

آیا تلویزیون ماهواره دار بخرم یا بدون رسیور

با شنیدن این حرفا در خرید تلویزیون دچار تردید می شوید و این سوال را از خود می پرسید که آیا تلویزیون رسیوردار بخرم یا بدون رسیور ؟ این سوالی است که اکثر مشتریان از ما می پرسند، به همین دلیل تصمیم به انتشار مقاله ای در این بابت گرفتیم تا اصل موضوع را برای شما آشکار کنیم تا درک درست تری از این موضوع داشته باشید.

باید گفت که وقتی یک نوآوری جدیدی ارائه می شود و یا هر محصول جدیدی که تولید می شود دارای یک سری معایب و مزایا هستند که در رابطه با این تلویزیون ها نیز باید گفت درسته دارای معایبی هستند.

اما باید در نظر داشت که اگر این معایبی که گفته می شود (مثلا بعد از یک مدت از کار می افتد) صحت داشت تولیدکننده های بزرگی همچون ال جی و سامسونگ و یا سونی آن را پشتیبانی نمی کردند و مانند تلویزیونهای 3 بعدی بعد از مدتی تولید آنها نیز متوقف می شد. البته از سال 2017 به بعد تلویزیون های رسیور دار ال جی بیشتر در بازار ایران موجود است و مدلهای سامسونگ به کمی یافت می شوند.

معایب تلویزیون رسیوردار یا ماهواره دار

البته از سال 2019 به بعد تلویزیون های سامسونگ هم در 80 درصد مدل ها رسیور دار تولید شدند !

مزایای تلویزیون رسیور دار

تلویزیون هایی که امروزه به بازار عرضه می شوند دارای امکانات و آپشن های بسیاری هستند که می توانند در قالب تلویزیون بسیار کارآمد و جذاب بنظر بیایند. رسیور نیز یکی از قابلیت های بسیار کارآمدی است که در برخی از تلویزیون 4K و مدل های خاصی به کار رفته است که می تواند دسترسی کاربر را به شبکه های خارج از کشور آسان تر کند.

اما سوالی که جواب آن برای بسیاری از کاربران به صورت علامت سوال باقی مانده است آنست که در واقع مزایای تلویزیون رسیور دار چیست؟ تفاوت خرید تلویزیون عادی با تلویزیون رسیور دار چیست؟ آیا ارزش پرداخت مبلغی که به نسبت تلویزیون های عادی بیشتر است را دارد؟ تمامی اینها سوالاتی است که قطعا در هنگام خرید تلویزیون برای شما هم پیش آمده است و شما نیز در هنگام خرید تلویزیون عادی و رسیور دار، خود را بر سر دو راهی دیده اید که کدام یک از این دو را خریداری کنیم.

مقاله مرتبط: تلویزیون ال جی رسیور دار

قبل از هر کاری شما باید بسته به نیازهای خود تلویزیون را خریداری کنید بدین معنا که شما باید به این موضوع بیندیشید که آیا نیازی به خرید رسیور دارید یا خیر؟ در صورتی که شما نیازی به رسیور نداشته باشید یا تمایلی به استفاده ی آن نداشته باشید قطعا تلویزیون های رسیور دار برای شما فقط میزان هزینه ها را بالاتر خواهد برد در حالی هیچ گونه سودآوری و بهره وری را نمی تواند برای شما در پی داشته باشد اما در مقابل نیز اگر شما خواهان و خواستار به استفاده از تلویزیون های رسیوردار باشید می تواند پاسخگوی نیازی های شما باشد و در عین حال نیز از مزایای خاصی برخوردار است که آنها را ذکر خواهیم کرد.

  • تلویزیون رسیور سر خود به شما کمک می کند با پرداخت مبلغ کمی بیشتر از تلویزیون های عادی از خرید و هزینه های بیشتر برای خرید رسیور جلوگیری کنید.
  • تلویزیون هایی که کیفیت تصویر 4K را دارا هستند و به رسیور نیز مجهز اند می توانند کانال هایی را که از کیفیت تصویر 4k پشتیبانی می کنند را با کیفیت 4K واقعی نمایش دهند که این موضوع در تلویزیون های عادی به چشم نمی خورد مگر آنکه رسیور خریداری شده قابلیت پشتیبانی از کیفیت تصویر 4k را داشته باشد.

معایب تلویزیون ماهواره دار

تلویزیون رسیوردار در کنار امکاناتی که ارائه می دهد قطعا دارای معایبی نیز می باشد که تنها عیبی که به چشم می خورد و می توان به آن اشاره کرد این است که در این تلویزیون ها کنترل کانالها در صورت زیاد بودن آنها مشکل است چون مانند دستگاه رسیور خارجی مسیر ها را به صورت لیست شده و دسته بندی نمایش نمی دهد بلکه کانالها به صورت نامنظم و پشت سر هم نمایش داده می شوند.

نکته مهم در مورد تلویزیون های ماهواره دار

یکی دیگر از مواردی که به عنوان ضعف تلویزیون های رسیور دار بروی آن بحث می شود، سوختن برد رسیور و در نتیجه سوختن برد تلویزیون هست. که در جواب باید عرض کنیم که اولا موضوع برای رسیور های خارجی هم امکان دارد که به وجود آید و دوما برد رسیور و برد اصلی تلویزیون مخصوصا در مدل های جدید کاملا از هم جدا هستند و در صورت خرابی و سوختن برد رسیور، صرفا رسیور شما از کار خواهد افتاد.

از کجا بفهمیم تلویزیون ماهواره دارد؟

به دو روش زیر می توانید از مجهز بودن تلویزیون خود به رسیور با خبر شوید و بفهمید که تلویزیون ماهواره دار است:

در وهله اول با مشاهده کردن به قسمت پورت های ورودی در پشت تلویزیون می توانید از داشتن رسیور در این مدل با خبر شوید، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید اگر ورودی آنتن ماهواره موجود بود به این معنی است که مدل تلویزیون دارای ماهواره می باشد.

راه شناسایی تلویزیون ماهواره دار

روش دیگر برای تشخیص تلویزیونهای ماهواره دار مشاهده مشخصات درج شده بر روی جعبه بسته بندی تلویزیون است که در صورت همراه داشتن رسیور بر روی جعبه تلویزیون DVB/S یا DVB/S2 نوشته می شود که به معنی ماهواره دار بودن تلویزیون است.

مقاله مرتبط: تلویزیون سامسونگ رسیور دار

کلام آخر

همانطور که در بالا نیز اشاره شد هنگامی که نوآوری جدیدی ارائه می شود دارای معایب و مزایایی است و در آخر انتخاب آن محصول به خود شما بستگی دارد که آن را خریداری کنید یا نه. در مورد تلویزیون رسیور دار نیز همین طور است ،اگر از آن دسته از افرادی هستید که زیاد با کانالهای تلویزیون سروکار ندارید و ترتیب کانالها زیاد مهم نیست پیشنهاد ما به شما تلویزیون ماهواره دار است چون از نظر اقتصادی نیز می تواند مقرون به صرفه تر باشد. شما می توانید با قیمت بسیار مناسب و ضمانت اصالت کالا خرید تلویزیون خود را از فروشگاه آترین کالا انجام دهید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

402 دیدگاه در “تلویزیون ماهواره دار؛ مزایا و معایب تلویزیون رسیور دار

در اصل تلویزیون ها هم. رسیور دارند که به شفارش ایران برداشته میشود. من مدتی دارن عالیه. در ضمن کانالها رو هم میتونیم مرتب کنیم

این موضوع که همه ی تلویزیون ها داشته باشند صحیح نیست ! اما بعضی مدل ها رسیور دارند که از کیفیت ساخت بالایی هم برخوردارند .

سلام، من یک تلویزیون ریسیور دار سامسونگ خریدم مدل tu8000 اما نصاب که اومد گفت بهتر ریسور جدا استفاده کنید چون هوا بارونی بشه رعدوبرق خرابش میکنه صدرصد بعد هم گفت با دیش معمولی نمیگیره حتما باید از دیش موتور دار استفاده کنید لطفا راهنمایی کنید واقعا حرفشون درسته

خیر قابلیت دیش ثابت و موتور هم داره.نظر ایشون درست نیست

ایراد پیدا کنه تلویزیون اینجوری میشه و ایسی قابلیت ذخیره شو از دست میده باید تعمیر بشه

برای جیب خودش گفته

درست نیست اگه قرار بر تأثیر رعد و برق باشه از طریق همون رسیور جدا هم به تلویزیون انتقال پیدا می‌کند

درصورت امکان راه تنظیم کانالها رو بگید

من مدتی است که از رسیور تلویزیون ال جی استفاده میکنم و مشکلی نیست
قبلش هم میگفتن ضعیفه و تلویزیون خراب میشه ولی فعلا مشکلی نداره
فقط کانالهای داخلی شبکه سه نداره اگه کسی میدونه راهنمایی بکنه

با خیال راحت از تلویزیون رسیور دار تون استفاده کنید و هیچ شکی از بابت کیفیت آن نداشته باشید و همچنین برای شبکه سه هم فقط کافیه دوباره فرکانس رو جستجو کنید تا این کانال رو هم داشته باشید

سلام خسته نباشید با عرض پوزش یک سوال در مورد تلویزینLGرسیوردار داشتم اگر ممکن است جواب دهید وقت کامپیوتر را با کابلHDMI به تلویزیون وصل میکنیم تلویزیون تشخیص نمیده ونمیشناسه وصل نمیشه مشکل چیه

مجددا‌” کانال یابی کنید.

سلام ، سه ساله از ال سی دی الجی رسیور دار استفاده میکنم ، عالیه ، مرتب هم میشه کرد هیچ چیز سختی نداره ، کانال سه هم فرکانس بدی میاره. حتی جای کارت هم داره ، کسی میدونه کارت ماهواره رو از کجا میشه تهیه کرد؟ اسمش چیه ؟

سلام .

تشکر بابت نظر خوبتون

قطعا تلویزیون های رسیور دار نسبت به تلویزیون های بدون رسیور کیفیت کمتری ندارند !

سلام من چطوری میتونم رسیور ال جی که دارم فعال کنم میتونی راهنمایی کنید ممنون

باسلام
این مورد چون نیاز به فرکانس های متعدد دارد باید توسط نصاب ها انجام شود‌ .

کارت دیگه نیست و با.اکانت کانال ها باز میشن که به سرور با اینترنت وصل بشه میتونید تهیه کنیدcccam(سی سی کم ) .و …. ولی کانال سه باز نمیکنن این تلویزیونها. چون قابلیت وارد کردن کد بیس ندارن.

سلام تلویزیون رسیودار دیش مخواهد منظورم بشقابش میگم یا نه با انتن معمولی هم میشه استفاده کرد ممنون میشم راهنمایی کنید این تلویزیون رسیور دار دیجیتال سرخود هم داره

سلام
بله به دیش نیاز هست
آنتن فقط برای دریافت کانال های دیجیتال میباشد .

سلام
من از تلوزیون رسیور دار ال جی استفاده میکنم راضی هم هستم
فقط چند وقتی هست که جهت یوتلست غیرفعال شده
یعنی نه حذف میشه نه میشه فرکانس اضافه کرد
یکسری از فرکانس ها و شبکه ها هم حذف شده
مشکلش چی میتونه باشه؟؟؟

سلام
هیچ مشکل خاصی نیست، فقط نیاز به آپدیت جدید داره توسط نصاب

بله دیجیتال داره . مثل تمام رسیور ها نیاز به دیش داره

یکبار دیگه کانال یابی کنید .و فرکانس رو در قسمت ویرایش ترانسپوندر اضافه کنید

سلام ببخشید ما میخوایم تلویزیون رسیوردار بگیریم لطفا اگه میشه یه مدلش خوبشو معرفی کنید.ممنون میشم

سلام

تلویزیون رسیور دار در انواع سایز ها و مدل های مختلف تولید شده که به عنوان مثال ۳۲ اینچ با قیمتی حدود ۲.۵ میلیون تومان و سایز ۶۵ آن با قیمتی حدود ۲۵ میلیون تومان هستش . پیشنهاد میکنم با یکی از شماره های زیر تماس گرفته تا یک توضیح کامل و جامع در مورد مدل ها و همچنین نحوه خرید و …. را دریافت کنید :
فروشگاه آترین کالا
08734259379
08734259380
09129407012

من تلویزیون ال جی رسیور دار دارم
متاسفانه ریست فکتوریش کردم ماهوارش پاک شد چطور میشه برشگردوند

فقط کافیه مجددا توسط نصاب ها فرکانس و کانال ها رو اضافه نمایید .

منم این مشکلو دارم ، شما چکارش کردید؟؟؟

سلام من تلوزیون سامسونگ ۵۵ مدل B8500 گرفتم که ریسیور داره به نصاب ماهواره زنگ زدم برا نصب گفت بهتره نصب نکنی چون در برابر رعد و برق ضعیفه و تلوزیون میسوزه ریسیور و جدا بگیر نصب کن موندم چیکار کنم یکی منو راهنمایی کنه ممنون

هر دستگاهی که ارائه میشه مزایا و معایب خودشو داره اما در واقعیت تا به امروز همچنین مشکلی برای ما گزارش نشده

سلام. من. یه. Ru 7100 سامسونگ. دارم. ۵۵. اینچ. از. کجا. متوجه. بشم. ماهواره. داره. یا. نه

سلام. من. یه. Ru 7100 سامسونگ. دارم. ۵۵. اینچ. از. کجا. متوجه. بشم. ماهواره. داره. یا. نه مونتاژ مصر هست

سلام . بستگی به حرف بعد از مدل RU7100 داره – اگر حرف U باشه ماهواره داره و مونتاژ مجارستان هست – اگر AK یا K باشه مونتاژ مصر هست و بدون ماهواره هست

من تی وی ال جی خریدم اصلا نمیدونستم رسیور دار هستش تا زمانی که نصاب اومد خونه واسه تعمیر ماهواره گفت رسیورتون مشکل داره و خرابه و باید نو بخرید حالا کی همین چند مدت کرونا که همه توی خونه بودن و قرنطینه وضع مالی خراب بهش گفتم من الان نمیتونم تهیه کنم نزدیک ۴۰۰ تومن میشد واقعا خیلی مشکل بود واسم بعد این اقای نصاب نگاهی به تلویزیون انداخت من وصلش میکنم به تلویزیون فعلا تا بعدا رسیور تهیه کنید گفتم مگه میشه گفت اره تی وی تون رسیور هم داره وااای نمیدونید چقدر خوشحال شدم گل از گلم شکفت فقط بعدش بهم گفت که نباید مدت زمان زیادی ازش استفاده کنید چون واسه تی وی ضرر داره الان اومدم سرچ کردم ببینم ضرر داره که این مقاله رو خوندم واقعا چیز خاصی ننوشته بود الان میخوام بپرسم واقعا ضرر داره و باید رسیور بخرم یا نه همینجوری استفاده کنم هرچند الانم پول خرید رسیور ندارم:((

سلام

مطمئنا مشکلی نخواهد داشت و با خیال راحت ازش استفاده کنید

اگر قرار بر این بود که رسیور روی تلویزیون یک ضعف باشه و تلویزیون رو خراب کنه ، مطمئن باشید شرکتی به بزرگی ال جی و سامسونگ بیشتر مدلاشون رو رسیور دار نمی زدند

من ۴ ساله دارم از ای ای دی با رسیور استفاده می کنم خیلی هم راضی هستم و اصلا این چیزهای که گفته شده نیست البته تنظیمات کانال ماهواره یکم سخت تره معمولا افرادی که میان برای نصب و تنظیم ماهواره قبول نمی کنن تنظیم کنن مرتب هم میشه کرد اما یکم زحمتش بیشتر از رسیور هست

درسته بله یکم ترتیب بندی کانال ها سخت تره ولی در عوض رسیور تلویزیون های 4K کانال های 4k رو ساپورت میکنند !

سلام. قسط خرید تلویزیون ۴۹ یا ۵۰ اینچ رسیوردار هوشمند رادارم که گران هم نباشد(زیاد). خواهشاً راهنمای کنید. ممنون

سلام
برای دریافت مشاوره عالی جهت خرید تلویزیون با شماره ی زیر تماس بگیرید :
08734259379
08734259380

به نظرتان چه مدل آل سی دی بخرم بین آل جی وهایسنس کدام انتخاب کنم چطوری بفهمیم کدام بهتره؟

بدون شک ال جی انتخابی مطمئن تر و بهتر هست

در بحث خرید تلویزیون پیشنهاد میکنم در وهله اول سراغ ال جی و سامسونگ و سونی بروید .
سپس مارک های فیلیپس و پاناسونیک

سلام
من ال جی
49uk6300pvr دارم
رسیورش بعد از چند وقت از کار افتاده. با یه رسیور خارجی امتحان کردم سیگنال داشتم. اما با تی وی هر کاری میکنم نمیتونم سیگنال بگیرم(signal strength)
اخرین نرم افزار و دارم. بروزرسانی انجام شده. یک نفر هم اومد گفت نمیدونم چشه. ( البته همین ایشون بار اول برای نصب اومدن و مشکلی نداشت)
سوالم اینه که ممکنه یوتل ست ۷ای از لیست ساپورت ماهواره های این تلویزیون خارج شده باشه؟ که البته ماهواره‌ش تو تنظیمات هست
چه پیشنهادی میدین؟

سلام
پیشنهاد میکنم یک نصاب ماهر جهت ریست کردن و نصب تنظیمات جدید صدا کنید

سلام من سامسونگ ۴۹ خریدم سری۵ میتونین راهنمایی کنین چطوری رسیورش فعال کنم

سلام من مهدی از خوزستان هستم.
ما یک تلوزیون ۵۵ اینچ UHD 4K HDR هایسنس خریدیم فروشنده(از دبی آورد) گفت از رسیور استفاده نکنید تلوزیون خراب میشه
ما استفاده نکردیم راست گفت
و اینکه کیفت رسیور تلویزیون ۴k هست یا نه؟

سلام .

وقتی شرکت تولید کننده ی کالایی برای دستگاه تولید شده ی خود آپشن اضافه میکنه نباید هیچ مشکلی داشته باشه و باید به صورت صحیح و سالم کارکنه و واقعا هم همینطوره
و این که این فروشنده خدمت شما عرض کرده که استفاده نکنید هیچ دلیل موجهی نداره غیر از اینکه این تلویزیون اصلا رسیورش واقعی نباشه و یا مشکل داشته باشه !
و در مورد 4K بودن هم باید عرض کنم رسیور تلویزیون های هایسنس به اون صورت کیفیت بالایی ندارند

سلام و خسته نباشید
برای وارد کد بیس شبکه ها در تلویزیون رسیور دار سونی راهی هست؟ یا کد بیس رو فقط میشه در رسیورهای جدا وارد کرد؟

سلام . زنده باشید

متاسفانه راهی نیست مگر اینکه از طریق بوت کردن فلش که این رو باید از نصاب های ماهر سوال کنید

سلام کسی میدونه ک چنت تا جهت میشه گرفت بااین رسیور داخل تلوزیون
میگن ی جهت بیشترنمیشع ممنون میشک اگه راهنمایی کنید

سلام
تا آخرین سری تولید شده هم این امکان وجود نداره و فقط یک مسیر رو میشه دریافت کرد

تلویزیون ریسیور دار سامسونگ به دیش گردون هم میشه وصل کرد؟

خیر دیش گردان ساپورت نمیکنه

با سلام . تلویزیون ما ال جی UM49 هست برای تنظیم شبکه های ماهواره سرویس کار از طرف نمایندگی اومد . بعد از تنظیمات همه چی خوب بود ولی با خاموش شدن تلویزیون همه پاک شدن . حتی ماهواره ها رو که تعریف کردیم نیستن. حال مشکل کجاست .نصاب میگه ممکنه سیم از بالا رشته رشته شده باشه . ولی هم سیم نو هست و هم با ریسیور مجزا به خوبی برقرار بود.

سلام
احتمالاً تنظیمات کارخانه رو زده باشید، چون در غیر این صورت تنظیمات صفر نمیشه !

شما احتمالا دیش گردون دارید وچون این تلویزیون ها یک جهت رو بیشتر ساپورت نمیکنه احتمالا جهت دیش با ماهواره مورد نظر شما هم جهت نیست یه نصاب مشکل حل میکنه

ایراد پیدا کنه تلویزیون اینجوری میشه و ایسی قابلیت ذخیره شو از دست میده باید تعمیر بشه

سلام من تلویزیون starx خریدم ک رسیوردار هستن نصاب آوردم ماهوارشو راه انداز ی کرد ولی الان قطع شدن شبکه هاش راه حلی نیست من دوباره راه اندازیش کنم با تشکر?

سلام . متاسفانه در مورد برند تلویزیون شما اطلاعات خاصی نداریم ولی پیشنهاد میکنم از نصاب تون پرس و جو کنید

سلام
من ال جی ۴۹ 4k گرفتم رسیور دار کانالها هم مرتب کردم مشکلی هم نیست . بیشتر نصاب ها جهت فروش رسیور میگن رسیور داخل تلویزیون بعد یک مدت کم خراب میشه . راست و دروغ نمیدونم

سلام ، من چند روزی هست که تلویزیون LG 65SM9000 رو گرفتم و از همه نظر عالیه منتها برای رسیورش مثل همه ی دوستانی که اینجا کامنت نوشته بودن که نصاب گفته رسیورش باعث خرابی تلویزیون میشه سوال داشتم ، ایشون گفت که رسیور داره ولی بهتره استفاده نشه و دلیلش هم اینه که توی ایران به خاطر نویز و پارازیت هایی که میندازن روی شبکه ها احتمال داره صدمه بزنه به تی وی ، حالا نمیدونم این قضیه چقد صحت داره ؟!

سلام

حرف این نصاب شما هم مثل سایر نصاب های دیگه فقط خرافاته محضه !

منتها نصاب شما دیگه خیلی فرازمینی فکر میکنه ⁦☺️?
دلیل شون تحت هیچ شرایطی واقعیت نداره
با خیال راحت استفاده کنید

سلام
روز شما بخیر .. من یه تلویزیون LG UF770 V خریداری کرده ام … مدتها هست از رسیور استفاده نکردم و این مدت چند بار تلویزیون چون به اینترنت متصل بود اپدیت شده هست ..الان اومدم تو قسمت جستجو تلویزیون برای کانال یابی ماهواره ..دیدم فقط گزینه جستجو دیجیتال هستش؟ نمیدانم چرا جستجو گر ماهواره تو تنظیمات نیست و پاک شده؟ چه راه حلی پیشنهاد می کنید؟

سلام .
روز شماهم بخیر
آپدیت تلویزیون هیچ ربطی به پریدن گزینه ای نداره و یا غیرفعال شدن موردی در تلویزیون .

بهترین راهکار اینه شما با یک نصاب در ارتباط باشید .

گزینه نوع داره می‌گذارین روی ماهواره

کلید. اینتر. رو از. روی. کنترل. داخل. تنظیمات. فشار. دهید ماهواره. هم. میاد. روش. کلیک. کن. برو. واسه. جستجو. کانال

با سلام
با نصاب و حتی تعمییر کننده تلویزیون صحبت کردم… برای اینها جالب بود و اینطور چیزی تا بحال ندیده بودن …. راه حلی به ذهنشان نمیرسید .

سلام به همه عزیزان دوستان ما چند برادریم که همه باهم تلوزیون الجی رسیور دار خریدیم راستش من زیاد دستکاری میکردم که تو پنج سال کلا از کار افتاد بزارید اینجوری توضیح بدم تلوزیون الجی رسیور دار معمولا اگه زیاد نگاه کنی و زیاد زود زود فرکانس بدی تا 5سال از کار میوفته اما اگه زیاد گیر ندی به تلوزیون یه 7سالی برات کار میکنه اگه شانس بیاری بیشتر کار میکنه این نظر منه اجباری به قبول کردن نیست من پیشنهاد میکنم رسیور جدا بخرید که الان فقط تعویض بک لایت 500تومانه هزینه داره من تلوزیون الجی 32 اینج رسیور دار رو دادم تعمیر به قیمت نوع که خریده بودم در اومد تازه رسیورش هم حذف شد اون دوستی هم که گفته کانال ها حذف میشن دو دلیل داره یازیادی کانال گرفته یا حافظه تلوزیون اشکال پیدا کرده که تو رسیور دار ها زیاد اتفاق میوفته بد از خاموش روشن کانال ها حذف میشن تازه میتونید تا ده تا مسیر با تلوزیون رسیور دار بگیرید دای جک هم پشتیبانی میکنن من امتحان کردم تلوزیون رسیور دار خیلی باحاله اما بعد پنج سال حالتونو میگیره قول میدم به شما

سلام من ی تلوزیون الجی رسیور دار تازه خریدم ولی زبان منوش فارسی نمیشه چطور فارسیش کنم کشور ایران جز کشورهایی که میاره نیست .ممنون میشم کمک کنید

سلام .

تلویزیون های سال 2017 به بعد منوی فارسی ندارند .

من ال ای دی 49 اسمارت الجی رسیور دار دارم هم ماهواره بهش نصب کردم هم آنتن دیجیتال برای شبکه های ایران،،یعنی از دوتا ورودیش دارم استفاده میکنم خیلی هم راضی هستم،فقط خداکنه فشار بهش نیاد و خراب نشه که فکر نمیکنم الجی اصلی با این چیزا بهش فشار بیاد

اگر تلویزیون تون اصلی هست خیالتون راحت باشه

سلام من تلویزیون سامسونگ tu-7000 خریدم و ازرسیورش هم استفاده کردم …واقعا عالیه .منو ش هم فارسی میشه این تلویزیون مدا 2020 هستش وواقعا کیفیت تصاویر 4k رو نمایش میده .. و باید بگم بعنوان کسی که سالها در زمینه مانیتور و tv کارم کردم اصلا انکه میگن تلویزیون رسیوردار زود خراب میشه یک حرف کاملا بی اساسه این تلویزیونها فقط به یک تیونر مایکرو ویو مجهز شده اند و اتفاقا چون شرکتهای صاحب نامی مثلال جی و سامسونگ و سونی طراحی شون کردن بسیار باتلوزیون سازگاری دارن …ضمنا اینکه میگن فقط یک جهت میشهباهاشون گرفت هم اشتباهه من بااین تلویزیون در حال حاضر 4 جهت میگیرم و خیلی هم عالیه …

سلام .
تشکر بابت نظرخوبتون و خیلی ممنون بابت اطلاعاتی که به سایر کاربران دادید

سلام
ممنون به خاطر راهنمایی خوبتون
من یه چند روزیه سامسونگ سامسونگ TU7000 50 اینچ رو خریداری کردم و فقط یه جهت بیشتر نمیتونم بگیرم. دیشی هم که دارم موتور داره میشه راهنمایی کنید لطفا

درود.مل نظرات خوندم .
یک .بدون شک بدون ترس از ریسیور تلویزیون استفاده کنید
دو..نود درصد نصابها ادمهای بیسواد الافی هستند و سواد مافی علمی ندارن از بیکاری و تحربه نصاب سدن و هشتاد درصد دیدم تنظیم ریسیور تلویزیون بلد نبودن.کلی بهانه الکی اوردن
بعضی هم بی وجدانن میخوان ریسیور بفروشن….شک نکنید استفاده کنید حالش ببرید…
در پایان همه کار بکنید فقط شبکه های صدا سیما نگاه نکنید .تمام

سلام تلویزیون ال.جی.رسیوردار گرفتم بعداز یکسال مینبرد اشکال پیدا کرد مدل55UH651V که متاسفانه مینبرد گیر نیاوردم لطفا اگر کسی سراغ داره به این شماره 1527****093 تماس بگیرد

سلام . سوختن مینبرد ربطی به موضوع رسیور نداره و این یک کالا الکتریکی هست، امکان داره بعد یکسال استفاده خراب بشه و همچنین امکان داره بعد از 20 سال هم مشکلی پیدا نکنه

سلام دوستان
کسی ممکنه در مورد نحوه چیدمان کانالها وشماره گذاری اونها در تلویزیون ال جی 55sm8100 منو راهنمایی کنه درضمن تواین رسبور ها مثل رسیور های معمولی کانالها ماهواره های مختلف از هم جدا میشه یا نه همه را با هم میاره؟
ممنون

سوختن تلویزیون های زسیور دار از اون دست حرف های عامیانه بدون منطق هستش زیاد جدی نگیرید
اگر خیلی نگران هستید و اصلا این حرف ها رو فبول نمیکنید برید بدون رسیور بگیرید ولی رو چیزی که تجربه اش نکردید اسم نذارید

سلام میشه لطفا راهنمایی کنین تلوزیون الجی مدل sm8100 چطور میشه کانالهای ماهواره های مختلف رو دسته بندی کرد
خواهشن کسی میدونه راهنمایی کنه

سلام دوستان
کسی میدونه تلویزیون ال جی 2020 مدل 49un7340 آیا دیش گردون ساپورت میکنه!!!

سلام
بله ساپورت میکنه

سلام خدمت دوستان
من حدود هفت ساله تی وی رسیوردار الجی دارم مدل ۲۰۱۳ البته مدل سه بعدی هوشمند تا الان هم به خوبی از رسیورش استفاده میکنم هیچ مشکلی هم نداره.فقط تنها عیبهای که داره :کارایی کد دادن نداره وکسایی که دنبال بازگشایی شبکه های قفل هستند بهتره رسیور جداگانه بگیرند.

با سلام و خسته نباشید
ما هم تلویزیون رسیوردار ال جی ۵سال پیش خریداری کردیم،منتها جدیدا طی چند ماه اخیر فک میکنم بخاطر جابجایی به مشکل خوردیم ،هردفعه که جستجو میکردیم و کانال میومد اونم یه تعداد خاص،بعد از خاموش کردن تلویزیون ،کانال ها میپرید و مجبور بودیم دوباره جستجو کنیم کانال هارو ،به حدی اعصاب خورد کن شده بود که جدیدا مجبور شدیم رسیور جدا هزینه کنیم ،الان هم که رسیور داریم نمیدونم مشکل چی هست که خیلی از کانال ها سیگنال ضعیف هستند و قطع میشن ،نمیدونم مشکل کجاست؟ تا بحال هیچ نصابی بهمون نگفته بود که این تلویزیون بعد مدتی خراب میشه!!!!
اگه ممکنه راهنمایی کنید ممنون میشم ??

سلام .

اینکه شما میفرمایید رسیور جدا گرفتید و کانال ها رو با سیگنال ضعیف میاره هیچ ربطی به تلویزیون نداره و به احتمال 90 در صد مشکل از دیش تون هست .

سلام منم یک ساله تلویزیون ۴۳ ال جی مدل LJ512v_TD رسیور دار گرفتم وازروز اول رسیورشو وصل کردم وخدارو شکر خیلی عالیه وهیچ مشکلی نداره فقط یه توصیه ایه که زیاد شنیدم گفتن اگه میخوایید عمر تلویزیون تون زیاد بشه نور صفحه رو کم کنید اگه نورش زیاد باشه طول عمر صفحه LED کم میشه ؛میسوزه یا کیفیتشو ازدست میده با انجام این کار تلویزیون تون حتی اگه چند شبم تا صبح روشن بمونه هیچ مشکلی نداره

سلام .

تشکر بابت نظر خوبتون

سلام ، نحوه کد دهی بیس شبکه سه در تلویزیون رسیور دار ال جی um7340 چه جوری هست ؟ لطفا راهنمایی کنید ، ممنون از شما

سلام .

بهترین راه برای اضافه کردن کانال ها در این نوع تلویزیون های هوشمند دارای رسیور : فلش مموری هست

سلام وقت شما بخیر بنده چهار ساله که تلویزیون رسیوردار گرفتم الان حدودا یک سال که بعضی وقت ها کانال های ماهواره میپره باید از صفر تنظیمش کنم خودم کامل بلدم ..فقط تنظیماتی داره که نپره کانال هاش یا نه ؟؟؟

سلام .

تا انجایی که تیم ما این موضوع رو بررسی کرده این مشکل 90 درصد در تلویزیون های سری اول رسیور دار دیده شده که بعضا با ریست کردن تلویزیون این مشکل حل شده

سلام ، چطوری میتونم بعضی کانال ها رو در تلویزیون ال جی رسیوردار مدل uj634v حذف کنم ، ممنون

سلام .

فقط کافیه به منوی تنظیمات کانال ها وارد شده و کانال مورد نظرتون رو انتخاب کنید و سپس گزینه حذف رو بزنید .

سلام خدمت همه
حدود ۵ ماهه سامسونگ سری ۵ فول اچ دی رسیور دار خریدم، هیچ مشکلی باهاش ندارم، هم دیجیتال هم ماهواره ش جهت یاهست وصله و تمام کانال هارو میاره، حذف و ترتیب بندی کانال هاش بشدت راحته، خدمتتون بگم هم منو فارسی داره، هم آبدیت سیستمش میاد، هم دیش گردان ساپورت میکنه و هم میشه بیش از چند جهت رو باهاش گرفت، چون موقع سرچ ازتون میپرسه که کدوم ماهواره ها رو جستجو میکنید، اگه فقط یک جهت ممکن بود نمیزاشت چند ماهواره انتخاب کنی و حتی تا ۸۰ ماهواره همزمان رو برای سرچ ساپورت میکنه، تمامی کانال های اچ دی رو هم با کیفیت و بدون ایراد میگیره، حتی از طریق منو مخفی سامسونگ به راحتی همه شبکه هارو روی یک فلش بصورت بک آپ ریختم و در صورت ایراد میشه دوباره برگردوند، هم جستجوی دستی فرکانس هارو داره و هم جستجوی اتوماتیک که در حال انتخاب جستجوی کامل تمامی فرکانس های فعال رو اضافه میکنه و لازم نیست دستی چیزی رو وارد کنید، تنها و تنها مشکلی که با تلوزیونمون دارم اینکه نمیشه شبکه های کارتی رو با کد بیس باز کرد، یعنی نمیدونم چطوره و هرچقدر گشتم تا حالا راهی پیدا نکردم، یکی از دوستان گفته از طریق بوت از فلش میشه، کاش اگه واقعا ممکنه آموزشش رو بزارن.

سلام خدمت شما

ان شاءالله به زودی آموزشی در این خصوص در بخش آموزش ها قرار خواهد گرفت

در معایب تلویزیونهای رسیور دار بنده هم قبول دارم که چینش و تنظیم کانالها و پیدا کردن یک کانال خاص سخته اما خدا رو شکر که نتوانستید یک مشکل تخصصی و فنی پیدا کنید .

در رابطه با پیدا کردن مشکل فنی در رسیور تلویزیون ها ، اینقدر شرکت های تولید کننده (ال جی و سامسونگ) بی ارزش و اعتبار نیستند که با آبروی خودشون بازی کنند

سلام
من مدت ۴سال هست تی وی رسیور دار خریدم وبرخلاف اینکه میگفتن خوب نیست اتفاقا بر عکس خیلی عالیه من که ازش راضی هستم ومشکل نداریم

سلام .

قطعا تلویزیون های رسیور دار خیلی خوب جواب دادن

سلام داداش ما ی تلویزیون ال جی ۴۳ اینچ ماهواره دار گرفتیم به هر نصابی که مبگم بیاد وصل کنه میگه تلویزیون های ریسور دار بعد از ۶ ماه تلویزیون خراب میشه آیا راست میگن ؟ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام .

همانطور که از صدها نظر داخل این صفحه مشخصه ، تلویزیون های رسیور دار اینقدر بی کیفیت نیستن که خصوصا بعد 6 ماه خراب بشن

با خیال راحت از رسییور تلویزیون تون استفاده کنید

با سلام من ۸ ساله الجی ماهواره دار دارم از همه لحاظ عالیه بعدش اسم ماهواره یا چیزی دیگه مهم نیست فقط بطور دستی فرکانس تو هر ماهواره ای اد کنید وتموم ور ضمن این الجی ها خودش کانال های جدید اپ میکنه

سلام جناب یاوری
میشه لطف کنین آموزش بیس کد شبکه های کارتی رو بزارین.
من با برنامه SetEditSamsungJ از روی فلش تونستم تیک scrambled کانال رو بردارم ولی موقع برگرداندن کانال های از روی فلش بر روی تلویزیون خطای تایید اعتبار میده، با اون برنامه هم جایی برای وارد کردن بیس کد نداشت، با برنامه sqlite هم لیست شبکه ها رو از روی فلش باز کردم، ولی باز نتونستم جایی برای وارد کردن بیس کد پیدا کنم، هرچند اینجا هم میشد تیک رمزگذاری رو برداشت ولی بعدش لیست کانال هارو بر روی تلویزیون سامسونگ سری ۵ ریستور نمیکرد. ممنون میشم اگه زودتر آموزشش رو‌ بزارین

سلام تلویزیون من ریسیور داره پشت تی وی سیمشو وصل کردم فقط تنظیمات مربوط به ریسیور هم داره ولی نصاب اومد نتونست نصب کنه همه تنظیمات مربوط به ال ان بی و ریسیور خاموشه روشن نمیشه که تنظیمات انجام داد چیکار کنم؟؟

سلام .

مدل تلویزیون تون رو بفرمایید تا راهنمایی تون کنیم

با تشکر

ریست هم کردم چندین بار درست نشد اپدیت هم‌کردم درست نشد

آقای انصاری شما باید از طریق جستجوی خودکار کانال ها، اونجا که پرسیده آنتن چی باشه، بجای هوایی بزارین روی ماهواره، بعد اینکه جستجو تموم شد، آپشن های ماهواره توی تنظیمات فعال میشه

سلام
من بتازگی تلویزیون ریسیور‌دار سامسونگ خریداری نموده ام. آپارتمان دارای ماهواره مرکزی می‌باشد (چندین دیش ماهواره نصب شده است)
سوالم این است که با وصل فیش ماهواره به تلویزیون فقط باید کانال‌یابی عادی انجام داد یا نیاز به تنظیمات دیگری هم هست؟

سلام بنده چند ساله تلویزیون ال جی ریسیور دار دارم ولی نمیدونم چرا کانالهای ماهواره بعد از اینکه تلویزیون خاموش میشه،و دوباره روشن میکنیم می پرن و هر بار که روشن میکنیم باید از اول کانال یابی کنیم.بعد از چند وقت هم که کلا دیگه نمیان بالا و باید نصاب بیاریم برای تنظیم مجدد. بنظر شما مشکلش چی هست ؟ ممنونم

سلام مایک تلویزیون هوشمندstar_x
4kمدل 43uh680vچندماپیش خریدیم چون ریسوردار بود و ماهواره گردان داشتیم یا هاتبرد میاورد یا یوتلست مجبورشدیم از ریسور استفاده کنیم نصاب نصب کرد ولی برنامه ها انگلیسی شده بودن من آمدم به فارسی برگردانم که فقط دیدیم روصفحه تلویزیون یک اسکرین شات اومد و هیچ دکمه ای از کنترل عمل نمیکند. فقط گهگاهی یک دکمه میاد ازهمان صفحه اسکرین شات میگیره میدونید این تلویزیون چه مشکلی پیدا کرده ممونم از راهنمایتون

سلام خسته نباشید
من تلوزیون ال جی ۵۵ اینچ رسیوردار دارم
جهت هاتبرد بدر و یاه ست
ولی بعد از آپدیت کانالیابی جهت هاتبرد غیرفعال شده
آیا راه حلی داره؟

سلام تلویزیون سونی هم رسیور داره

سلام .

سونی هم مدل رسیور دار داره اما خیلی کم و تعداد محدود

بادرود. اینا ک میگم تجربیات شخصی هستن و با آزمون خطا کسب کردم نمیدونم چقدردرسته ،
اگرکسی اشتباهی دید لطفا تصحیح کنه.تاماهم نکته جدیدی یادبگیریم.
اما تا حالا برا مشتریهایی که ال ای دی الجی رسیور دار داشتن نصب کردم مشکل خاصی نذاشتن فقط،تومدلهای قدیمیتر یکی اینکه تنظیم و سرعت چیدمان کانالها یکم سخت بود و با کوچکترین اشتباه چیدمان بهم میخورد یا اگر طرف کابل ماهواره رو از پشت تلویزیون جدامیکرد مثلامیخواست جابجاش کنه،تمام تنظیمات میپرید و دوباره باید تنظیم میشد(البته تو یکی دومدل سری اولیها دیدم این جدیدها این مشکل ندیدم فعلا)
سرعت کار با رسیورشون مثل رسیورهای جدا نبود،یکم سرعتش پایینتربود.
یکی اینکه رسیور شون کارت نمیخورد یااگرکارت میخورن من ندیدم،(اون عزیزی ک گفتن کارت میخوره احتمالا تی وی ش گیرنده DVB/Cداره اون گیرنده کارت میخوره که مربوط به گیرنده ایران نیست.)
DVB.T,T2گیرندهای داخلی ماهستن صدا و سیما
DBV,Cهم همینطور طور ولی مربوط به ایران نیست برای کشورهای دیگست.
DVBS,S2گیرنده ماهواره یا همون رسیور هست.
و مشکل اصلی که داشتن بعضیاشون .تو تنظیمات گزینه ای که کد شبکه ها رو دستی وارد میکردیم نداشتن.البته گمونم بخاطر نقص قانون کپی رایت الجی عمدا تو تنظیمات رسیور نگذاشته بود.
مثلا برا شبکه ۳که موقع فوتبال تصویر میرفت باید کدBISSرو دستی وارد میکردی که این خاصیت رو ندیدم توشون.ولی تو رسیور جداها میشه راحت اینکار روکرد.
یکیم اینکه از تعمیرکارهای باتجربه پرسیدم ممکنه رسیور دارها زود خراب بشن ؟ گفت اگر طرف زیاد اهل تماشا ماهواره باشه و خیلی ازش کار بکشه احتمالش هست که به بورد دستگاه فشار بیاد بعد مدتی خراب بشه.که تعویض باید بشه.البته حرفش بنظرم منطقی اومد.ولی کسایی روهم دیدم میگن چندسال بدون مشکل استفاده میکنن،حتما بستگی به کیفیت قطعات بکاررفته داره.
ببخشید پر چونگی کردم

سلام تلویزیون الجی مدل 7660 ساخت کدام کشور است؟

درود.
گمونم سری ۷ فورکا هست.تا زگی یه سری ۷ الجی گرفتم تا اونجایی که مشخصات رو دیدم.تی وی های الجی تا سایز ۴۹ مونتاژ مصر و چین هستن.و از ۵۰ اینچ به بالا مونتاژ کره هم داشتن.البته مونتاژ کره حدود ۲ میلیون از مونتاژ جاهای دیگه گرونتربود. ازچند نفر پرسیدم گفتن تفاوت محسوسی بین مونتاژ کره و جاها دیگه نیست بخاطر ارزون تموم شدن تو بازار کشورهای سفارش دهنده مونتاژمیکنن
البته مونتاژ کشورهای دیگه هم دیدم .هند.اروپایی و…هرجا که دیدی بپرس از فروشنده بگو ساخت کجاست؟ ایران گمونم بیشتر مونتاژ مصر.چین.کره باشن

سلام وقت بخیر از آقای یاوری و آقا حجت سوالی داشتم . من هم یک تلویزیون ۵۵ اینچ مدل sm9000 الجی دارم که از همون لحظه و روز اول کابل ماهواره بهش وصل کردم و دارم استفاده میکنم ( تقریبا دوماهی میشه ) . شبکه ها رو خیلی خوب میگیره . موقع نصب طرف بهم گفته اگه رعد و برق شدید بود کابل از تلویزیون دربیار . دیش ماهواره ام برخلاف اکثر مردم که پشت بام گذاشتم تو باغچه حیاط و بنظرم تاثیری نداشته باشه برای رعد و برق . اما خواستم بگم خوب با این قیمتهای سرسام آور تلویزیونها اگه یک درصد آسیبی ببینن آدم دلش میسوزه . بنظرتون اگه بین کابل آنتن ماهواره کلید تک پل یا رابط ( منظورم از کلید تک پل اینکه همون کلیدی که برای قطع و وصل سیم برق استفاده میکنند ) بذارم و موقع رعد‌ و برق یا وقتهایی که مدته زیادی خونه نیستم کلیدو بزنم آنتن قطع میشه ؟ بنظرتون کارایی داره ؟ ممنون میشم در مورد کل مطلبی که نوشتم راهنمایی بفرمایید

سلام تلویزیون ال جی مدل sm9000 از دیش گردون پشتیبانی میکنه؟

سلام بنده ی تلویزیون الجی ریسور دار خریدم همه شبکه ها رو آورده فقط بی بی سی نیس دلیلش چیه لطفاً راهنمایی کنید ممنون

چطور میشه این تلویزیون های رسیوردار الجی رو آپدیت کرد؟

تمام کشورهای اروپای مرکزی شبکه های تلویزیونی رو از طریق ماهواره ASTRA تماشا میکنند و تلویزیونها علاوه بر شبکه های منطقه ای تمام کانالهای دیگر شهرها و دیگر کشورهای اروپا رو هم دریافت می کنند ، و تلویزیونها هیچ مشکلی ندارند ، تلویزیون من ۲۷۰۰ کانال گرفته ،

با سلام من به تازگی تلویزیون شیایومی رسیور دار خریدم جهت یوتلست به راحتی نصب شد ولی جهت های دیگه رو پیدا نمیکنه در صورتی که قبلاً با رسیور جداگانه چند جهت رو دریافت میکردیم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

سلام تاویزیون من ال جی رسیور دار هستش و به تازگی رسیورشو نصب کردم سه جهت ازش گرفتم
هرسه جهت روهم اورد
اما هر دوروز کل کانال ها پاک میشوند
مشکل از کجاست؟
واقعا عذاب اوره
چطور میتونم کانال هارو ثابت کنم واسه همیشه

سلام تاویزیون من ال جی 49 اینچ رسیور دار هستش و به تازگی رسیورشو نصب کردم سه جهت ازش گرفتم
هرسه جهت روهم اورد
اما هر دوروز کل کانال ها پاک میشوند
مشکل از کجاست؟
واقعا عذاب اوره
چطور میتونم کانال هارو ثابت کنم واسه همیشه

سلام ما ۴ ساله داریم ریسیور داد سامسونگ عالیه و حتی قیچی ام خورده

سلام
LG um7660 خریدم ک ماهواراده سرخوده
میخواستم اول بدونم ک مدلش خوبه؟ و من ریسور جدا دارم از اون استفاده کنم یا از خود تی وی؟ ممنون میشم!؟
اگه لطف کنید ب ایمیلم جواب بدین
و دنبال یکی دیگه هم هستم ک بینم چه قیمتی هست الان و کجا میتونم تهیه کنم ک اصلی باشه؟
jazireh_love_x@yahoo.com

من الجی رسیوردار دارم ۵ساله..ازش راضی ام.همه چیش عالیه

درود
من سامسونگ RU7100 دارم . رسیورش عالیه . فقط شبکه سه رو ندارم. میشه راهنمایی کنید که چطور میشه کد بیس شبکه سه رو وارد کنم؟

سلام
روزتون بخیر
ببخشید من ال جی رسیور دار دارم
دنبال گزینه ی پاک کردن شبکه یا دیلیت شبکه یا کانال هستم
ولی یه بار بیشتر پیداش نکردم
گزینه ی پنهان یا هایلایت کردن کانال داره
ولی می‌خوام شبکه ای رو پاک کنم پیدا نمیکنم
کسی می‌تونه راهنمایی کنه.
همه جا گشتم تنظیمات رو ووووو
مدل 42ln540v

سلام
من ال ای دی الجی 42ln540v دارم
گزینه ی پاک با دیلیت کردن رو پیدا نمیکنم که شبکه‌های اضافی ماهواره رو پاک کنم.
البته گزینه ی هایلایت رو داره که شبکه پنهان بشه ولی گزینه ی پاک حرف یا دیلیت رو پیدا نمیکنم

یکی کمک می‌کنه
ممنون

سلام. تنها مشکل ال ای دی رسیور دار همینه شبکه های اضافه رو نمیتونی پاک کنی

کاملا درست میگین که این مشکل هم حل میشه با انتخاب گرینه skip هرکانالی که نمیخواین یا اضافه هست کمرنگ میشه و کانال حذف موقت میشه ودر لیست کانالها دیده نمیشه.

اینکه 99 درصد نصاب ها میگن استفاده نکنید دلیل داره که حسب تجربه خودم میگم استفاده نکنید. تیونر رسیور با هر اتصالی موقع نصب یا تکان خوردن النبی یا خراب شدن سیم و اتصال شدنش ممکنه باعث صدمه به تیونر رسیور بشه .حالا چون تیونر و برد رسیور با برد تلوزیون یکیه و در صورت خرابی هزینه زیادی واستون داره .اما اگه رسیور جداگانه داشتین اون خراب بشه بهتره تا خود تلوزیون با قیمیت فضایی خراب بشه. حتی مورد داشتیم موقع باران از سیم ماهواره آب نشت کرده توی تلوزیون و فاتحه اش خونده شد . اگه رسیور جدا داشت فقط رسیورش میسوخت . تنها دلیلی که نصاب ها میگن استفاده نکنید همینه وگرنه اگه به خوبی و نکات ایمنی رعایت کنید مانع اتصالی و نشت اب بشین هیچ مشکلی نداره

با تشکر بابت نظر خودتون

باید اعلام کنم خدمتتون که مشکلاتی مانند نشت آب در حد 0 درصد احتمال اتفاق افتادنش وجود داره !

و همچنین اتصالی هم روی رسیور تلویزیون های سال 2015 به قبل اثر مخرب داشت و الان دیگه این مشکل به حساب نمیاد !

اگر کسی تلویزیون مدل جدید تر از 2015 و 2016 داره و دچار مشکل شده ممنون میشم اینجا دلیل خرابی و مدل دستگاه خودش رو قرار بده

سلام من tu7000u خریدم چطور میتونم ماهوارشو فعال کنم یا اصلا داره یا نه چون تو تنظیمات چیزی به نام ماهواره پیدا نکردم

سلام تلویزیون شیائومی ۴s 2020 از دیش گردان پشتیبانی میکنه؟

باسلام. کلا تصابها به خاطر بازار کار خودشان میگن از رسیورش استفاده نکنین و هزار عیب و ایراد الکی روش میذارن اینی که میگم عین واقعیته‌. بله یه چن تا عیب دارن که در برابر کیفیت بالای تصویرش میشه چشمپوشی کرد. من ۵ ساله الجی دارم خیلی هم دستکاری میکنم وبه خاطر همین چن با کانالهایش کلا پاک شد که دوباره خودم تنظیمش کردم اصلا هن نیاز به نصاب ماهر ندارد. بله یه کم ادم گیج میشه ولی با کمی دقت میتونین همه چیشو خودتون تنظیم کنید . من از بانه گرفتم با گارانتی بود وقتی از شرکت الجی اومد برا نصب تلوزیون همون اول زد تو سر مال. حتی با اینکه رسیورش اچ دی بود گفت نیست‌ . منم دیدم چون داره چرت و پرت میگه گفتم شما فقط تلوزبونشو روشن کن و ضمانتشو مهر کن و برو . خودم همه تنظیماتشو انجام دادم . فقط یکی از عیباش اینه که حذف کانال نداره که مهم نیست ولی ردیفکردنکانالها بادوکلید remove و edite راحت حل میشه . منوی فارسی هم نداره بهتر چن تا کلمه انگلیسی هم یاد میگیریم اصلا من از منوی فارسی تو همه سیستمها بدم میاد حتی موبایل . پیشنهاد میکنم بخرید و به نظرات نصابها اصلا توجه نکنید . موفق باشید.

سلام
مشکل رعد و برق برا هروسیله برقی ممکنه پیش بیاد نه فقط برای تی وی. فقط با گذاشتن یک محافط برق مشکل حل میشه و بس.
ضمنا نشت اب از طریق کابل و سیم انتن یا دیش کاملا چرته . شما اگر کابل ماهواره را که در پشتبام است کاملا در اب غوطه کنید محال یک قطره ار آب به سر سیمی که در پایین به پشت تلوزیون وصل میشه برسه بعله ممکنه اتصالی کته و سوییخ و یا هر قسمت از رسیور یا تلوزیون را بسوزاند. ولی اب نمیتونه این مسیر باریکو طی کنه و خودشو به تلوزیون برسونه.

سلام، من یک تلویزیون ریسیور دار سامسونگ خریدم مدل tu8000 اما نصاب که اومد گفت بهتر ریسور جدا استفاده کنید چون هوا بارونی بشه رعدوبرق خرابش میکنه صدرصد بعد هم گفت با دیش معمولی نمیگیره حتما باید از دیش موتور دار استفاده کنید لطفا راهنمایی کنید واقعا حرفشون درسته

سلام .

هردو حرفشون صد در صد اشتباست و خیلی از مشتری های ما دارند از دیش ثابت استفاده میکنند بدون هیچ مشکلی !

سلام من میخوام سامسونگ tu7000 ۵۰ اینچ رو بخرم آیا رسیورش کیفیت 4k رو داره؟

سلام .

بله فورکی هم ساپورت میکنه

سلام ،من ی تی وی سامسونگ مدل ۶۹۵۰ Es سه بعدی ۴۰ اینچ خرید کردم، آیا این نوع و مدل هم رسیور داره؟ممنون میشم ایمیل کنید جوابتون رو. تشکر

سلام دوستان تلویزیون ال جی مدل um7100 دیش گردون ساپورت میکنه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام

بله ساپورت میکنه

من چند روز پیش داشتم سوئیچر ماهواره را تعویض میکردم که یکدفه از رسیور دود بلند شد و رسیور سوخت.حالا فکر کنید اگه اونو به گیرنده خارجی تلویزیون وصل بود برد تلویزیونم سوخته بود.اکثر کسایی که میگن بهتره استفاده نکنید به خاطر اینه که برد رسیور و تلویزیون روی هم سوار شدن که در صورت خرابی کلا به برد اسیب میزنه.حالا اتفاق میفته مثل من که یک سوئیچر خراب باعث سوختن رسیور من شد و ممکنه این اتفاق مثل خیلی از دوستان که میگن من ۵ ساله استفاده میکنم اصلا نیفته.من خودم به شخصه از رسیور استفاده میکنم چون بهتره تا اینکه یه تلویزیون ۱۵ میلیونی خراب بشه

موردی که شما هم فرمودید مورد تایید هست

اما در اکثر مدل های جدید برد رسیور با برد تلویزیون جدا هست و در صورت بروز همچین مشکلی فقط برد رسیور خواهد سوخت

با سلام و درود .
احتراما اینجانب یه تی وی مدل ال وای ۴۷ اسمارت رسیور دار دارم، هر کاری میکنم تنظیمات ماهواره ش اکتیو نمیشه.
خواهشا تمنا دارم اگه در این خصوص منو راهنمایی کنید.
با سپاس فراوان

سلام

متوجه مدل تلویزیون نشدم ؟

تلویزیون چه برند و چه مدلی هست ؟

سلام .من ۵ سال تلویزیون ال جی ۴۹ اینچ دارم الان چند ماهی هست هر بار که تلویزیون رو خاموش میکنم شبکه های ماهواره میپره و باید دوباره سرچ کنم . امکانش هست راهنماییم کنید .

سلام

متاسفانه سری های اول تلویزیون های ماهواره دار این مشکل رو بعد چند سال پیدا میکنند .

سلام خسته نباشین اولا من سامسونگ ۵۵ 2020 4k ut7000 خریدم چطوره؟ و از رسیورش استفاده بشه یا نصاب میگه تلویزیون میسوزه جریان چیه لطفا راهنمایی کنین ممنونم

سلام زنده باشید

اون تلویزیونی که شما خریدید با کیفیت و عالی هست
از رسیورش هم میشه استفاده کرد
تنها مشکلی که میتونه پیش بیاد اینست که رعد و برق به باعث بشه یک جریان برق قوی به برد رسیور تلویزیون از طریق کابل آن برخورد کنه

که البته توی مدل های جدید برد رسیور از برد اصلی کاملا جدا و دور هست

سلام … خسته نباشید … من یه تلویزیون ال جی ریسیور دار ٢۴ اینچ دارم … ریسیورش خیلی خوب کار می کرد تا اینکه خواستم ماهواره ترکمن عالم رو بهش اضافه کنم ، نشد و کانالهای قبلی هم به هم ریخت و الان ترک رو نمی گیره ! بنظر میاد تعداد کانالهایی که داره خیلی زیاد شده … میشه به حالت اولیه یعنی تنظیم کارخانه برگرده ؟ چطوری ؟ اکه ممکنه راهنماییم کنید لطفا … ممنون

سلام زنده باشید

برای اینکار فقط کافیه تنظیمات تلویزیون رو به تنظیمات کارخانه برگردونید !

سلام چرامقاله علکی مینویسی تلویزیون ما هایسنس 43هستش سه ساله دارم از رسیورش استفاده میکنم هیچ مشکلی هم نداره دیگه لطفا مقاله های علکی پلکی ننویسید

سلام

در کجا از مقاله مخالف گفته شما چیزی اعلام شده ؟؟!

سلام مجدد و ممنون از توجهتون … شما فرمودین من تنظیمات تلویزیون رو به تنظیمات کارخونه برگردونم ممکنه راهنمایی بفرمایید چطور این کار رو بکنم ؟خیلی سپاسگزارم

قابل توجه کسانی که میگن بعد ی مدت رسیور تلوزیون از کار میفته
علتش اینه که کابل دیش که روی پشت بوم هست پوسیده و کهنه شده و زمانی که بارون میاد آب از داخل کابل مستقیم به تلوزیون میرسه و رسیورش میسوزه اگه همیشه حواستون به کابل باشه که پوسیده نباشه مشکلی پیش نمیاد

این مورد شما هم احتمال دارد اتفاق بیوفتد !

سلام وقت بخیر بنده تلویزون LGum710الجی55 خریدم واینکه چون گارانتی نداره از شهر مرزی گرفتم از زبان فارسی پشتیبانی نمیکه ایا میشه از رسیور استفاده کرد منظورم اینه زبان فارسی نداره برای تنظیم فرکانس

سلام من یک تلویزیون ال جی 49 اینچ مدل نانوسل nano80 سال 2020 خریداری کردم از امارات.
میخواستم بدونم این صحبت های راجب سوختن تلویزیون های رسیور دار تا چه حدی درست هستش؟؟ ایا از رسیور داخلی تلویزیون استفاده بکنم یا خیر
در مورد رعد و برق و نفوذ آب به تلویزیون از طریق کابل چقدر احتمالش وجود داره؟؟
با تشکر از شما…ممنون میشم پاسخ بدید.

بعد از یه مدت یکی از آی سی هاش دچار مشکل میشه و بیشتر مواقع حافظه اش پاک میشه

دوستان با خیال راحت از رسیور تلوزیون استفاده کنید من چندین ساله که دارم استفاده میکنم. هنوزم مثل روز اول داره کار میکنه فقط کابل آنتن همیشه باید سالم باشه اگه کابل زخم داشت حتما از کابل جدید استفاده کنید.

سلام من یک تلویزیون 43 اینچ ال جی ریسیور دار دارم ریسیور این تلویزیون 4k هست

سلام من سه سال پیش ی تلویزیون ۵۵اینچ ال‌جی رسیوردار گرفتم تنها عیبی که داره بعد از مرتب وچیدن کانالها بعد ازمدتی مثلا ی روز بعضی از کانال ها پاک میشن مثلا از شماره کانال ۲۳۷ تا۳۱۴ کلا پاک میشه وتو لیست نیست از دوباره سرچ میزنم کانال هارو میاره، ولی بازم همین مشکل داریم میخواستم بگید چیکار کنیم درست میشه یا نه ممنون میشم

سلام و عرض ادب
میخواستم بدونم بدون دیش هم امکانش هست از طریق تلویزیون های رسیور دار شبکه های ماهواره گرفت و اگر امکانش وجود دارد ممنون میشم راهنمایی کنید
با سپاس

سلام

خیر این امکان وجود ندارد

سلام خدمت همه دوستان من مشهدم یک تلویزیون ال جی رسیور دار مدل43LK6100دارم کیفیت رسیورش چقدر هست 4Kهست و این مدل خوبه یا بد لطفا کمی برای این مدل توضیح دهید تشکراز کادر شما

سلام خدمت همه شما من یک تلویزیون ال‌جی رسیور دار مدل43LK6100دارم کیفیت رسیورش چقدر هست 4Kهست و این مدل خوبه یا بد لطفا کمی برایم راجعب به این تلویزیون توضیح دهید خیلی تشکر

سلام

تلویزیون و همچنین رسیور تلویزیون شما فول اچ دی میباشد نه فورکی !
و در کل میشه گفت تلویزیون خوبی هست

سلام تلوزیون سامسونگ tu8000 رسیور دار خریداری کردیم .کانالها رو که مرتب میکنیم سیو نمیشه ودوباره نامرتب میشن.دلیلش چیه؟میتونید راهنمایی کنید.ممنونم

سلام

یکبار تلویزیون تون رو ریست کنید ، سپس دوباره اقدام به مرتب سازی لیست کنید

سلام.وقت بخیر
ببخشید من تلویزیون ال جی رسیور دار دارم و ازقسمت دیجیتال برای شبکه های داخلی استفاده میکنم من یه مشکلی دارم بابت بهم ریختگی کانال ها.الان حدود یک ماه هست که وقتی کانالها رو مرتب میکنم بعد از خاموش کردن تمام کانالها بهم میریزن و بصورت اولیه سرچ میشن. باید چکارکنم که بهم نریزن

سلام
وقت شما هم بخیر

لطفا مدل تلویزیون تون رو بفرمایید

با تشکر

LG 43LF540V

سلام دوستان عزیز من تلویزیون سامسونگ رسیور دار گرفتم , دیش هم دارم فقط نمیدونم چطوری باید ماهواره رو فعال کنم , میشه لطفا واضح بهم بگید باید چیکار کنم

سلام ادمین گرامی
میشه شبکه های دیجیتال و ماهواره رو همزمان جدا ازهم تو تنظیمات تلویزیون ذخیره داشت؟که مثلا خودم ماهواره نگاه کنم وقتی نیستم بزارم رو دیجیتال برای خانواده
باتشکر

سلام

بله میشه هیچ مشکلی نداره

مدل تلویزیون تون چی هست ؟

سلام با نظر شما من تلویزیون43LK6100خریدم و الان ماهواره نصب کردم خیلی خوبه و یک مشکلی هست من می خوام آنتن داخلی رو هم نصب کردم و نمیشه هردو و با هم استفاده کرد باید زمانی که آنتن رو نگاه کنی جستجو بزنی اگر شما بلدید راهنمایم کنید خیلی تشکر

سلام

مدلی که شما خریدید مدل پایین هست و متاسفانه این ضعف رو داره

سلام از نظر شما من تلویزیون43LK6100خریدم و الان ماهواره نصب کردم و نمیشه هردو و با هم استفاده کرد باید زمانی که آنتن رو نگاه کنم باید جستجو بزنم این خیلی مشکل بزرگیه اگر بلدید من را رهنمایی کنید تشکر

سلام

مدلی که شما خریدید مدل پایین هست و متاسفانه این ضعف رو داره

سلام ما تلویزیون رسیوردارسونیک خریدیم به دیش وصل کردیم اما شبکه هارونمییاره لطفاراهنمایی بفرمایین

سلام .

لطفا مدل دستگاه تون رو بفرمایید

سلام بین سامسونگ و ال جی و سونی رسیور دار کدومو بگیرم بهتره؟

سلام

هر سه برند عالی هستن
ولی تلویزیون سونی رسیور دار خیلی کم هست و شاید اصلا گیر نیاد
از بین ال جی و سامسونگ هم میشه گفت در یک حد هستن

سلام بنده یه تلویزیون سامسونگ tu7000 خریدم که هم پورت رسیور داره و هم کانال های دیجیتال داخلی و سیم دیش و آنتن رو هم بهش وصل کردم حالا میخوام بدونم چجوری میشه بصورت همزان و مثلاً با انتخاب ماهواره بعنوان منبع یا آنتن بعنوان منبع استفاده کرد ؟ هر کدوم رو بصورت جداگانه کانال یابی و نمایش میده جتی شبکه های hd صدا وسیما رو

سلام من یک تلوزیون سامسونگ tu7000 دارم ماهواره داره میخواستم بدونم موتور گران دیش نصب میشه

سلام وقت بخیر من یه سامسونگ ۵۵ Tu7000گرفتم میخواستم ببینم رسیور داره یانه؟ توقسمت تنظیمات هست اما کمرنگ و عمل نمیکنه؟ولی کیفیت عالی تلویزیون .راضیم

با سلام. خسته نباشید. آیا مدل ال جی 49 510v مدل خوبی هست؟ من به تازگی از رسیورش دارم استفاده میکنم. آیا براش مشکلی پیش نمیاد؟ از دو آنتن دارم استفاده میکنم هم آنتن هوایی و هم ماهواره. می خواستم بدونم به تلویزیون فشار میاد یا نه. ماهواره هم سه جهت گرفتم. آیا بیشتر هم میگیره؟ ممنون میشم اگه پاسخ بدید.

سلام من تلویزیون سامسونگ خریدم مشخصات دقیق نمیدونم چیه چون برای جهازم خریدم و داخل کارتونه فقط میدونم ریسور داره خودمم یدونه ریسور خریدم ازاون ریسورای سری اخر که فول اچ دی هستن و کیفیتشون بالاس میخاستم بدونم ریسور جدایی که خریدمو وصل کنم بهتره یا ریسور تلویزیون سوالم اینه که اگ ریسور تلویزیونو قطع کنم تلویزیون بعدها دچار مشکل نشه یوقت؟؟؟ اگ جدا وصل کنم چ عیبی داره؟؟ کیفیت ریسور جدایی ک خریدم بهتر میشه روی تلویزیون ؟؟ چون بعضی ها میگن ریسور خود تلویزیون کیفیتش مثل ریسور جدا نیست فقط میخام ازاین استرس دربیام که اگ ریسور خود تلویزیونو قط کنم مشکل ایجاد نمیشه؟؟

سلام علیرضا شما باید قسمت جستجوی خودکار شبکه ها روی عبارت انتن هوایی کلیک کنی و به گزینه ماهواره تبدیلش کنی بعد بذاری هم فرکانس و هم شبکه ها رو همزمان جستجو کنه طول میکشه ولی میاره و اون تنطیمات ماهواره هم برات فعال میشه

سلام یعنی تلویزیون های رسیور دار نیازی به ندارند؟؟

سلام

اگر منظورتون رسیور هست ؟! خیر نیازی ندارند

ببخشید یعنی چی یک جهت فقط میگیره من سامسونگ tu8000 دارم خودش قابلیت انتخاب همزمان چند ال ان بی را داره .

سلام وخسته نباشید خدمت ادمین بااطلاعاتی خوب‌وکاملتون ک دراختیاردوستان میگذارید.
میخوام الجی55un80 بگیرم انشاالله‌چطوره؟

باسپاس ودرود.من یک تلویزیون سامسونگ 50,”ut7000خریداری کردم.. کانالهای آن را نمی‌شود مرتب کرد ووای فای را نمیشود با گوشی موبایل سامسونگ جفت کرد به سرویکار زنگ میزنم میگه اینها همشون همینطور است اگر کسی میداند راهنمایی کند.متشکرم تازه خریدم گرانتی و خدمات ندارد

تلویزیون سامسونگ 50tu. 7000 ریسیور دار خریدم نمیشود که کانالها راآنطوری که میخواهیم مرتبط کنیم لطفاً راهنمایی فرمایید متشکرم

باسلام
توو جواب هاتون فرمودین که تلویزیونهای رسیوردار قابلیت دیش گردون ندارن بعدش دوباره درجواب یه عزیز دیگه فرمودین که میشه نصب کرد.
دقیقا بفرمایید که ساپورت میکنن یاخیر؟
باتشکر…

سلام. تلویزیون ماهواره دار اسمارت سامسونگ چیزی داره به نام tv key interface که خاکستریه و باز نمیشه. می خوام کانال های کد شده رو با چیزی باز کنم ولی نمی دونم چطوری. شما بلد هستین؟ ظاهرا یو دانگل داره که داخل تلویزیون می کنیم. کلا چطوری کانال های کد شده را باز کنم. برای کانال های 4k و اینا.تلویزیونش 4k هست

سلام
من تلوزیون رسیور دار 43 اینچ ایوولی خریدم. میخوام جهت یاهست بهش اضافه کنم نمیتونم.
کسی هست راهنمایی کنه؟
اپدیتی براش نیست و نمیدونم چطور این جهت رو اضافه کنم

سلام
تلویزیونهای وسیور دار همه از یوزالز وdisqپشتیبانی میکنند
کافیه ازمنوی جستجو وتنظیمات کارشناس مراجعه کنید

سلام وقت بخیر من یه تلویزیون ال جی مدل uh651vدارم چند وقته ماهواره از کار افتاده پاور ال ان بی وصل نمیشه همه چی رو هم چک کردم کابل دیش ال ان بی همش سالمه چطوری میشه فهمید رسیور داخلی خراب شده یا نه ؟ اگر خراب باشه ایا کسی هست تعمیرش کنه ؟

سلام خسته نباشید ما تلویزیون مدل LG 55UB83000GI داریم بعد از کجا بفهمم رسیور داره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام من به تازگی یه ال جی گرفتن ماهواره دار مدل نانوسل۸۰ فورکی به نصاب زنگ زدم گفت به نمایندگی بگو نصابها بخان ماهوارشو راه اندازی کنن تنظیم هاشو بهم میزنن زنگ زدم به نمایندگی نصاب شرکت گلدیران گفت بخای میام اوکی میکنم واست ولی اگه رسیور اچ دی داری استفاده نکنی بهتره قبول کردم رسیورم اچ دی هست ولی فورکی نیست الان به نظرتون از رسیور خودش بخام استفاده کنم مسیرم یوتلسته کانال فورکی ای اظافه میشه بهش یا اصلا کیفیت کانالا بالاتر میره؟

سلام وقت بخیر.
این واقعیت داره که درتلویزیون های رسیور دار نمیشه همزمان هم کانال های داخلی رو داشت هم شبکه های خارجی رو
ینی دوتا آنتن همزمان وصل کرد وهردو شبکه رو سیو کرد؟؟

سلامو ادب وقتتون بخیر
من تلویزیونم ال جی مدل ریسیور داخلی هست میشه راهنماییم کنید که آیا میتونم پخش زنده ی فوتبالم باهاش ببینم یا قطعه؟؟؟

سلام نظرتون رو در مورد تلویزیون ایوولی 55 اینچ کیولد 4K اندروید که ماهواره 4k داره خواستم بدونم ارزش خرید داره با توجه به امکاناتش

باسلام
وقت بخیر،بنده سوالی دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
تلوزیون ال جی رسیوردار،کانالهای ماهواره تنظیم کردم،بعدازخاموش شدن دوباره باید اینو تنظیم کرد وکانال یابی مجدد.چیکبار باید کرد؟ که تنظیمات ماهواره وکانال ها دوباره بهم نریزد
بسیار سپاس،گذارم

نحوه‌فعال‌شدن‌رسیورداخلی‌ماهواره‌تلویزیون‌سامسونگ‌Tu8300رابفرمایید

سلام منم از تلویزون ماهواره دار ال جی استفاده میکنم همه چی رو میاره حتی شبکه ورزش هم میاره از پشتبانی ماهواره مرکزی استفاده شده فقط میخواستم بدونم چه جوری میشه کد بیس داد موقعی که فوتبال داره شبکه سه قطع میشه؟؟

خیلی سایت خوبی دارین

دیگه الان که تلوزیون های وارداتی سامسونگ و ال جی اکثرشون رسیور دارن و من فقط تو سفارشات امریکا ندیدم رسیور داشته باشه و همچنین مدل هایی که داخل ایران مونتاژ میشه…پس دست خودم نیست اگه بخواد تلوزیون جدید بخره رسیور دار باشه یا بدون رسیور

سلام.مرتب کردن و حذف کردن کانالهای اضافی در تلوزیون ال جی ماهواره دار ۵۵اینچ چجوری انجام میشه؟؟لطفا راهنمایی کنید

سلام من تلویزیون ۵۰4k دارم اما نمیشه همزمان از دیجیتال و ماهواره سر خود استفاده کرد لطفا راهنمایی کنید ممنون

باسلام از سایت خوب و پاسخ های جامع وکاملتون ممنون . چند سوال و راهنمایی ازتون داشتم .
مدل تلویزیون بنده 55LH600V-TB رسیوردار هست با سال ساخت 2016 کره . رسیور و آنتن همزمان فعاله. واستفاده میکنیم. 1-گزینه فارسی نداره آیا میشه اضافه کرد یا نه؟ فقط کیبورد قابلیت فارسی شدن داره. همسایمون دقیقا همین مدل رو خریده و منوی فارسی هم داره .
2-چند وقتیه شبکه HD ها فقط صدا داره وتصویر نیست علت چی میتونه باشه.
3-از طریق وای فای بروز رسانی خواست انجام دادم ولی فقط برای چند روز آورد بعدش باز هم مثل قبل شد ممنون میشم بصورت کامل راهنمایی کنید.

سلام میخاستم تجربه کار با رسیور تلویزیون الجی که ۵ ماه پیش خریداری کردما بگم
من تلویزیون sm8600 49 pva خریداری کردم
خودم رسیورشا وصل کردم و الان ۴ جهت را داره بهم میده (با دیش و ال ان بی قدیمی و معمولی)
جهت های یاه ست و هاتبرد و یوتل ست و بدر
میخاستم چند تا نکته بگم
یکی از بدی های این رسیور سرخودا اینه که نمیشه شبکه های اضافیا پاک کردو نمیشه دسته بندیشون کرد اما با صبر و حوصله میشه قشنگ چیدشون
و کانالا پولی و کارتی هم باز نمیشن
اما تیونر قوی داره و شبکه های 4k رایگان هم میاره من دو تا شبکه یکی تو بدر و یکی تو هاتبرد گرفتم
و بعد هم اینکه میگن یه جهتا میاره و دیش گردان نمیخوره بهش کاملن اشتباه ۱۰۰۰ تا جهتم میاره
و دیش گردان هم باهاش مچه
ممنون از همراهیتون

سلام
من یک سال پیش تلویزیون الجی ۴۹ اینچ ریسیور دار مدل UJ752V رو خریدم و ازش استفاده میکردم و مشکلی نداشت
الان چند مدته تلویزیون خود به خود خاموش و روشن میشه انگار هنگ میکنه و کنترل هم درست کار نمیکنه وقتی دکمه ای رو فشار میدم چراغ روی کنترل روشن میشه ولی هیچ عکس العملی از تلویزیون نشون نمیده
اولش فکر کردم شاید کنترل خراب شده باشه ولی تو تنظیمات تلویزیون اومدم و ریستش کردم و همه چی از اول اومد بالا و کنترل هم عالی کار میکرد ولی چند روز بعد دوباره خاموش و روشن شد و دوباره همون آش و همون کاسه
نمیدونم چیکار کنم یا مشکل از کجاست
ممنون میشم راهنماییم کنید
باتشکر

من 6ساله تلوزیون ال جی رسیور دار دارم.کیفیت خوب
راحت کانالها چیدمان میشه.

سلام
من هم چهار ساله از تلویزیون ال جی رسیور دار استفاده میکنم جهت حذف کانالهای ماهواره از نرم افزار Lg Editor استفاده میکنم که روی کامپیوتر نصب میشه و با کپی گرفتن از لیست کانالها روی فلش مموری و انتقال روی کامپیوتر راحت میتونید کانالها رو جابجا و حذف کرده بعد به تلویزیون انتقال بدید.موفق باشید

سلام
من تلویزیون سامسونگ tu8500 دارم
رسیورداره و همه چیش اکی ه
فقط اگه بخوام یه کانال به ماهواره اش اضافه کنم به چه صورته؟ توی manual tuning باید رفت؟! ممنون میشم کسی میدونه راهنمایی کنه

سلام من تلویزیون ۳۲ ایوولی رسیوردار گرفتم الان میخوام از رسیورش استفاده کنم.
اولا،آیا روشن کنم برای تلویزیون مشکلی پیش نمیاد
دوما،آیا با دیش معمولی هم کار میکنه یا نه؟

سلام دوستان بنده الان ۴ ساله از رسیور خود تلوزیون استفاده میکنم کیفیتش هم عالیه بدون هیچ مشکلی خیلی هم راضیم

سلام وقتتون بخیر چجوری متوجه این بشم که تلویزیون م این قابلیت رو داره یا نه مارک ش هم TCL هست

سلام
خسته نباشید

من تلوزیون 49 اینچ الجی مدل UJ752V دارم. ظاهرا کیفیت 4k داره و رسیور سر خود هم هست.
آیا می تونم چند جهت رو بگیرم یا دیش گردان استفاده کنم با همین رسیور روی خودش؟

سلام

زنده باشید

بله میشه

سلام ببخشید من ی تلویزیون سامسونگ مدل tu8000 خریدم اما نصاب اومد نتونست بصورت همزمان تلویزیون و ماهواره رو نصب کنه هرکدوم سرچ میکنم اون یکی پاک میشه لطفا راهنمایی کنید چطوری بصورت همزمان از ماهواره و شبکه تلویزیون داخلی ایران استفاده کنم ؟؟

سلام خدمت تمامی عزیزان خیلی از کامنت ها رو خوندم واقعا دم شما گرم که به این خوبی و قشنگی پاسخ بیشتر افراد را داده بودید.
در صورتی که بنده از شما دارم اینه که من نیاز به خرید یک تلویزیون که بتونه برنامه های اندروید رو ساپورت کنه و گوشی موبایل بهش وصل بشه البته از اون مدل که صفحه نمایش موبایل روی تلویزیون در زمان بازی با موبایل ترجیحا می خوام قیمتش زیر هشت میلیون تومن باشه و سایزش بالای ۴۵ و ۴۶ شاید توقع نسبت به پولم بالا باشه ولی چون شما در این اطلاعاتتون خیلی بیشتر از مااست میدونم که میتونید راهنمایی مون کنید خیلی خیلی سپاسگزارم میشم اگه زودتر جواب منو بدید

سلام بر دوستان تو تلویزیونهای ریسیور دار هم میشه شبکه ها را مرتب و دسته بندی و هم حذف کرد .البته من الجی 4کی داشتم .اون دوستی که میگفت نصاب گفته فقط روی دیش گردان کار میکنه الکی گفته که دیش گردانهاشو بفروشه .

باسلام
میخواستم بپرسم الجی 55nano 80
رسیور داره؟

میفرمایید نصاب ها چون میخوان دستگاهشون رو بفروشن میگن ریسیور تلویزیون خوب نیست و خراب میشه و ….
خودتون هم که تلویزیون میفروشید و از جنس خوب محصولاتتون تعریف میکنید میگید استفاده کنید مشکلی پیش نمیاد

من نه نصابم نه فرقی بحالم داره اما معلومه که نه حرف شما درسته نه حرف نصاب ها
یک سری از دستگاهها با هر امکاناتی به هر دلیلی زود تر خراب میشن یه سری تا قیامت کار میکنن هر بلایی هم به سرشون بیاد از کار نمیفتن
خلاصه بگم ، به حرف من و شما نیست

سلام .بین دو برند ال جی مدل7440 و سامسونگ مدل u7000 شما انتخابتون کدوم گزینست

سلام

ال جی انتخاب بهتری هست

سلام
من میخوام یه تلویزیون ماهواره سر خود بگیرم …
میشه راهنمایی کنین که چ مارکی بگیرم ؟
مثلا هایسنس یا ال جی یا سامسونگ …یا هر مارک دیگه ایی

سلام

با شماره های فروشگاه تماس بگیرید تا راهنمایی و مشاوره عالی دریافت کنید

08734259380
02128421592

سلام. آیا تلویزیون ال جی مدل 55LF650t رسیور داخلی دارند؟

سلام /

خیر ندارد

سلام روزبخیر
یه سوال راجب تلویزیون های سامسونگ رسیوردار دارم
میخوام کانال های استانی رو بهش اضاف کنم ولی وقتی سرچ میکنم بخشی از کانال هارو میاره ولی همه‌ی استانی هارو نمیاره
با همون تنظیمات دیشو ال ان بی روی دستگاه رسیور تست کردم و اورد همه‌ی کانال هارو ولی روی رسیور تلویزیون همرو نمیاره
آیا تنظیمات خاصی داره ؟

سلام

پیشنهاد میکنم این مورد رو با یک نصاب در میان بزارید

اهل نظر دادن نیستم اتفاقی دیدم بحث تلویزیون رسیوردار هست گفتم تجربم رو بگم:
دو سال پیش تلویزیون رسیوردار الجی خریدم، با نصب به دیش و موتور گردان تصویر و وضوح و کیفیتی که دریافت می کردم قابل قیاس با هیچ رسیور اکسترنالی نبود! شاهکار بود برام تجربه کیفیتش اما دقیقا بعد از دو سال آروم آروم ایرادات برد رسیور شروع شد بطوری که اول کانالهای ورتیکال رفت بعد هورایزونال! طبق تحقیق و بررسی فهمیدم هیچ جای نگرانی نیست و برد رسیور با تی وی جدا هستش و نیازی هم به باز کردن برد رسیور برای تعمیر نیست. همون بهتر ک سوخت، چون همچین تلویزیون هایی رو درست نکردن زیر فشار دیش گردون به طور ممتد کار کنه، برای همچین تلویزیون هایی بهتره یه دیش تهیه بشه و نهایتا چند صد کانال بگیره!. چون دسته بندی مسیرها و کانالها هم مکافاته تو اینجور تلویزیون ها؛ کسی که باهاش ور رفته میفهمه چی میگم
در کل تلویزون رسیوردار یه آپشن خاص و خارق العاده نیست بهتره از همون اول تهیه تی وی به فکر تهیه رسیور جدا اما با کیفیت باشید مثل برند اکس کروزر!

با سلام. من تلویزیون LG مدل UM7340PVA با قابلیت 4K سال 2019 رسیوردار دارم. خودم رفتم در تنظیماتش، دیش گردان رو ساپورت میکنه. الان روی یک مسیر(TURK SAT) از آن استفاده میکنم. میخوام به نصاب بگم بیاد دیش رو گردونش کنه. سوالی که دارم اینه که ، اینکه میگن برق تلویزیون توانایی گردوندن دیش رو نداره و بهش فشار میاد، درسته یا نه؟ لطفا راهنماییم کنید.ممنونم.

دیش گردان خودش متصل به برق میشه
دیگر دوستان که مشکل فرکانس داشتن با نصب بشقاب جستجوی پیشرفته ( search blind ) بکنند مشکلشون حل میشه

ایا استفاده از ماهواره خود تلویزیون باعث سوختنش که نمیشه

خیر نمیشه

سلام من تولپزیون ۵۵ الجی خریدم پشتش حایگاه انتن ماهواره داره ولی سیمشا که وصل میکنم به ال انبی و دیش قدرت سیگنال نمیاد بالا مشکل چیه ؟!

سلام

بهترین راهکار اینه که به یک نصاب ماهواره مراجعه کنید

سلام خسته نباشید
ال جی نانوسل ۸۰ خریدم ۵۵اینچ
میخام دیش گردون نصب کنم ولی اکثر نصاب هامیگن دیش ثابت نصب کن
دلیلشونم اینه که دیشگردون ساپورت نمیکنه
تاکیدشون اینه بشقاب ثابت نصب کنن
حال راهنمایی کنید درصورت هر کدام از دیش ها بهترین وپر بازده ترین دیش چه مارکیه برای تلویزیونم
باتشکر ?

سلام – زنده باشید

هیچ مشکلی ندارد و دیش گردون هم ساپورت میکنه

سلام عرض ادب .
من یه تلویزیون سامسونگ tu7000 50 اینچ خریدم
خواستم بدونم این مدل برد ریسیور و تلویزیونش از هم جداست ؟ و اینکه اگه یزمانی ریسیور ایراد پیدا کنه به برد اصلی صدمه نمیزنه؟ که خیالم راحت تر شه.
ممنون میشم راهنمایی کنین.

سلام من یک تلوزیون ۵۵ اینچ هایسنس 4k خریدم که فروشنده گفت از دبی آورده، اما نمیدانم چرا هر ۳،۴ ساعت یکبار خاموش میشود، از فروشنده که پرسیدیم گفت نمایندگی اش گفته است که خودمان سیستم تلوزیون رو جوری تنظیم کردیم که ۳،۴ ساعت یکبار خاموش شود.
درست می گوید؟

سلام
آیا گیرنده دیجیتال و ریسیور دو آپشن مستقل از هم هستند؟
یعنی ممکنه ی تلویزیون گیرنده دیجیتال داشته باشه ولی ریسیور نداشته باشه؟

سلام. یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین. من الان یه ساله تلویزیون سامسونگ مدل TU8000 و55 اینچ گرفتم. نصاب اومد و نصبش کردد یش ثابت و اوکی بود. الان چند وقتیه شبکه های یاهست بخصوص ریور پلاس و شبکه های اچ دی جم موقع ظهر ها تا شب اصلا سیگنال نداره و شب سیگنالش میاد و میگیره. دلیلش پرسیدم میگه دیش باید جا به جا کنی بزاری پایینتر چون پارازیت داره. پارازیت از کجا میاد!؟ و یه سوال دیگه کد بیس برای شبکه فوتبال اچ دی میخام چجوری وارد کنم آیا امکانش هست!؟

سلام. جواب بدین ممنون. سوال اولم اینه که در بعضی مواقع و بخصوص بعد از ظهری ها خط و خش و پرپر زیادی داره شبکه های اچ دی فقط اچ دی ها ی جم مثل ریور پلاس یا روبیکس پلاس و…..این اتفاق اوایل که نصاب دیش نصب کرد نبود سه چهار ماهی میشه اینطوری شده.تلویزیونم سامسونگ TU8000و 55 اینچ.و شب همین شبکه ها درست میشه و واضح و اچ دی نشون میده. پرسیدم میگن پارازیت میندازه جای دیش عوض کن.ببر پایین تر میخاستم بگم پارازیت دکل مخابراته چیه !؟ پارازیت از کجا میاد!؟ دوم اینکه کد بیس شبکه فوتبال اچ دی چجوری وارد کنم امکانش در تلویزیون های رسیور داخلی هست یا ن!؟

سلام
دوستان رسیور تلوزیون هیچگونه مشکلی برای تلوزیون ایجاد نمیکنه
نصابی که شایعه میکنه باعث خرابی میشه برای این میگه که بتونن رسیورهاشون رو بفروشن
اتفاقا رسیورهای تلوزیون از بهترین و با کیفیت ترین رسیورها هستند
مثلا ال جی روی تلوزیونش هیچ وقت رسیور اشغال نمیزاره
یا برندهای معروف و باکیفیت
با هیال راحت از رسیورش استفاده کنید سالهای سال براتون کار میکنه
فقط از ادمین یه سوال دارم اچدر جواب یک کاربر در خصوص وارد کردن کد بیس به ماهواره تلوزیون گفته بودید برای وارد کردن کدبیس از فلش مموری استفاده کنید ! میشه واضح بگید ؟ یعنی چی ؟؟؟ چه فلش مموریه ؟؟؟ نحوه کاربردش چطوریه ؟؟؟
ممنون میشم پاسخ بدین

سلام ممنون از سایت خوبتون
من یک هفته پیش یک تلویزیون سامسونگ TU8300 منحنی رسیوردار خرید کردم البته اصلا نمیدونستم رسیور داره بعد از اینکه سفارشم اومد فروشنده بهم گفت رسیور هم داره .ازونجایی که من یک رسیور اچ دی داشتم رسیورمو وصل کردم به تلویزیون اما کیفیت تصویر حتی در کانالهای اچ دی مثل mbc خیلی پایین بود نصبت به تلویزیون قبلیم که ال جی پلاسما 42 اینچ برای حدود 12 سال قبل بود واسه همین در ابتدا خیلی توو ذوقم خورد اما بعدش اندروید باکسمو وصل کردم و یک فیلم با کیفیت 1080 باز کردم و دیدم کیفیتش خیلی خوبه ازونجا فهمیدم که رسیور من قدیمیه با اینکه اچ دی هست ولی کشش تصویر تلویزیون را نداره فعلا هم رسیور خود تلویزیون را راه اندازی نکردم اما از طریق اندرود باکس و هارد فیلم نگاه میکنم .فقط میخواستم ببینم شما هم در مورد این مطلب نظر من را تایید میکنید و اینکه چون رسیور خود تلویزون را هنوز راه اندازی نکردم به نظرتون کیفیت رسیور خودش در چه حدیه و در آخر اینکه این مدل تلویزیون (سامسنگ TU8300 منحنی ) مونتاژ مالزی را در چه حدی میدونین و تلویزون خوبی هست؟

سلام . من به تازگی یه تلوزیون استارست هوشمند دو گیرنده خریدم . برای کانال های ایرانی از گیرنده دیجیتال اکسترنال استفاده کردم . اما می خوام برای ماهواره از گیرنده خودش استفاده کنم .
دو تا سوال دارم …
اول اینکه آیا قدرت گیرندگی کانال ریسیور های اکسترنال از ریسیور خود تلوزیون بیشتره یا فرقی نمیکنه ؟؟؟ ( چون توی گیرنده دیجیتال امتحان کردم گیرنده دیجیتال اکسترنالم کانال هارو راحت تر از گیرنده دیجیتان خود تلوزیون سرچ کرد )
سوال دوم اینکه آیا واقعا چیزایی مثل رعد و برق و یا استفاده زیاد از ماهواره بعد از مدتی باعث خراب شدن گیرنده ماهواره داخل تلوزیون یا خود تلوزیون نمیشه ؟؟

سلام‌ وقت بخیر
من یه تلویزیون رسیور دار ال جی دارم. سوالم اینه که میشه کد بیس به تلویزیو داد یا نه؟
اگه میشه از کدوم قسمت
لطف منو راهنمایی کنین

سلام، من یه تلوزیون سامسونگ رسیوردار دارم الان شش ماه کار میکنه مشکلی نداره، فقط شبکه سه و ورزش نمیگیره خطای scrambled signal میزنه. لطفا راهنمایی کنید

سلام. من تلویزیون سامسونگ tu8500 خریداری کردم. از کیفیت تصویر راضیم. کانالها هم میشه به ترتیب چیدشون، فقط مشکلم اینه که چون شبکه ۳ کارتی هست، تلوزیون نمیگیرتش، راه حلی هست که بشه شبکه ۳ رو گرفت؟

سلام من یه ساله تلویزیون ta50 tu7000 خریدم تازه فهمیدم رسیور داره ولی مثل اینکه از موتور ماهواره پشتیبانی نمیکنه و چرخش اتوماتیک به ماهواره بعدی نداره چیکار میتونم بکنم ایراد تی وی هستش یا من بلد نیستم تنظیم کنم

سلام. من تلویزیون uh850 v دارم 49 اینچ تولید 2018 و اینکه چند وقتیه که مثال بلوتوث و وای فایش بیشتر وقتا ارتباطش قطع میشه.ی جواریی ارتباطات غیر کابلیش از کار میوفته بیشتر وقتا.
کسی میدونه دلیلش چیه؟
و اینکه این مدل که 4k هم هست رسیورشم 4k هست یا نه؟
ممنونتونم که جواب میدین

سلام

بله رسیور 4k داره

برای این مشکل پیشنهاد میشود تلویزیون تون رو آپدیت کنید

سلام تلویزیون سامسونگ مدل tu7000 دارم ریسیور دار
امروز از حالت ماهواره رفتم رو گیرنده دیجیتال و بعد خاموش کردم tv رو الان ک روشن کردم ماهواره نمیگیره و میزنه no signal علت چیه؟

سلام

دوباره باید فرکانس هارو اضافه کنید

با سلام
خیلی ممنون از نظرات خوبتان، من یک تلویزیون 49nano80 خریدم رسیور هم داره، جهت یاهست و ترکمن عالم نداشت که از قسمت تنظیمات ماهواره other رو انتخاب کردم و یه فرکانس دادم و بعدش موقع جستجو blind search رو زدم تمام کانال ها رو آورد، خودم یه رسیور istar داشتم و یه دیش ۴۵ سانتی که رسیور istar کیفیت ۶۲ درصد بود ولی در رسیور تلویزیون ۹۰ درصد و رسیور تلویزیون کانالهای بیشتری رو پیدا کرد و مرتب کردنش هم راحتی ، من گزینه skip رو امتحان نکردم ببینم کانالها حذف میشه یا نه، فقط یه مشکل دارم نمیدونم چجوری از کانال‌های ماهواره برم کانالهای دیجیتال خودمون و بالعکس ، هر بار میرم تو تنظیمات و یکیشون رو انتخاب می‌کنم اگه بشه با یک دکمه جابجا بشن عالی میشه کسی کمک کنه ممنون میشم

سلام
من مدتیه فرکانس شبکه های ایرانی رو ندارم هرچی هم سرچ کردم میزنه no signal . اگر ممکنه راهنمایی کنید

با سلام و تشکر بابت مطلبت مفیدتون.

یه سوالی داشتم که آیا تلویزیون الجی مدل 55UP7550PVG قابلیت استفاده از دیش با موتور گردون رو داره؟

از کجا میتونیم مطمئن شیم که این قابلیت رو داره چون هر کسی یه چیزی میگه

ممنونم

سلام ،من تلویزیون ال جی رسیور دار 4k گرفتم ، متعصفانه موقع نصب دیش منفی ومثبت سیم ال ان بی اتصال کرد و الان هیچ خروجی برقی برای ال ان بی از تلویزیون ندارم ، ایا از تیونرشه یا قطعه دیگه اش خراب شده و ایا میتونم از loop out. یک رسیور دیگه استفاده کنم و بهم متصلشون کنم ؟ یعنی ولتاژ ال ان بی رو از یک رسیور استفاده کنم؟ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام تلویزیون ال جی 4k موقع نصب دیش منفی و مثبت سیم ال ان بی انصال کرد و الان هیچ ولتاژی برای ال ندارم ، ایا میتونم از loop out یک رسیور دیگه به تلویزیون اتصال بدم که ولتاژ ال ان بی رو از اون رسیور بگیرم و با تلویزیون سرچ کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

با سلام من حدودا ۴ساله تی وی ال جی رسیور دار دارم خیلی عالیه فقط تقریباً دوسالی هست که یه تصویری از امکاناتی که تلویزیون داره میاد گوشه و پایین تصویر و همه تنظیماتش مثل نوع صدا و تصویر و… برمیگرده روی حالت نرمال و بعد از ۳ دقیقه محو میشه. تقریبا هر ۲۰ دقیقه تکرار میشه. ممنون میشم اگه کسی چیزی می‌دونه راهنمایی کنید

با سلام من حدودا ۴ساله تی وی ال جی رسیور دار دارم خیلی عالیه فقط تقریباً دوسالی هست که یه تصویری از امکاناتی که تلویزیون داره میاد گوشه و پایین تصویر و همه تنظیماتش مثل نوع صدا و تصویر و… برمیگرده روی حالت نرمال و بعد از ۳ دقیقه محو میشه. تقریبا هر ۲۰ دقیقه تکرار میشه. ممنون میشم اگه کسی چیزی می‌دونه راهنمایی کنید .

سلام
آیا دیش گردان دارید ؟
مدل تلویزیون من 43un7340pvc هست
آیا با دیش گردان هم کار میکند ؟

سلام من یه تلویزیون tu8500 دارم یه مدت شبکه ۳ و ورزش رو میگرفت ولی الان میگه سیگنال رمز دار یا ضعیف راه حلی است؟

سلام من یه تلویزیون tu8500 دارم یه مدت شبکه ۳ و ورزش رو میگرفت ولی الان میگه سیگنال رمز دار یا ضعیف راه حلی است؟

سلام من تلویزیون. p1 شیائومی 55 اینچ خریدم و فقط یوتل ست رو میتونم بگیرم با دیش گردون
بقیه جهت ها رو از کجا میتونم سرچ کنم

میخوام حدود دوازده میلیون هزینه کنم، چه بِرَند تلویزیون حدود۵۰ اینچ، رسیوردار بخرم که ۴k، اسمارت، با تصویر رزولوشن بالا (۴۰۰۰+) باشه که از نزدیک هم بشه تماشا کرد؟

درود

بدون تعصب به برند خاصی
صرفا تجربه خریدم رو میگم
شیائومی مدل p1 سایز 55 4kدارم
فوق العاده کاربردی و قیمت قابل قبول
برنامه های اندروید نصب میشه به راحتی ،محتوای (4K( you tube با فیلتر شکن سایفون یا ..‌. قابل استفاده هست واقعا عالیه البته بستگی به سرویس اینترنت داره، دو دیش و چهار النبی دارم رسیور تلویزیون هر چهار جهت رو با بهترین کیفیت پخش میکنه ، با قابلیت اتصال گوشی بدون سیم ، به شدت نسبت به قیمت پیشنهاد میشه،
قبل یا بعد از اسکن کردن اتوماتیک اسکن رو خاموش کنید و کانالها رو به راحتی میتونید مرتب کنید البته من از favorite استفاده میکنم که خب خیلی راحت شده ،

پیروز باشید

سلام، چجوری راش انداختین ماهوارش روو؟؟ من هرچی میگردم و سرچ میزنم گزینه ای نداره!

من تلویزیون سامسونگ q70a ۲۰۲۱خریدم کانالها کاملا ویرایش میشن و هیچ مشکلی نداره پس بهتره این عیب رو هم از تلویزیون های ماهواره دار جدید حذف کنید.

دقیقا !

سلام
من ال جی رسیور دار دارم چطوری باید آپدیتش کنم؟

سلام
از طریق تنظیمات – گزینه آپدیت اقدام کنید

سلام من یه تلویزیون الجی با مدل SM8100 دارم از چیزهایی که خوندم از کامنت ها این رو فهمیدم که یک جهت رو با رسیور خود تلویزیون بیشتر نمیشه گرفت درسته؟ اگر اینجوری باشه همزمان هم از آنتن و هم از ماهواره استفاده کنم مشکلی پیش نمیاد؟

سلام

خیر مشکلی ندارد

باسلام من ال ای دی سونی هست بعضی وقتا روی صفحه مینویسه اضافه بار روی ال ان بی وسیگنال قطع میشه معنیش چی میشه

سلام

مدل تلویزیون تون رو بفرمایید

سونی مدل w605b

البته کاملش اینه که یه مواقعی وصله واکثرا شبها قطع میشه وپیامno signal -lnb overload detected میاد روی صفحه

سونی مدل w605bهست وپیغام lnb overload detected میاد روی صفحه هر وقت بارونی یا ابری میشه این پیام میاد بیشتر مواقع و تا چندین روز قطع میشه

سونی مدل w605bپیام no signal lnb overload detected میاد وقطع میشه بعد از چند روز خودش وصل میشه .البته در روزهای که ابری هست و بارونه بیشتر قطع میشه

سلام
الجی۲۰۲۰ نانو ۸۰ بشقاب کردان پشتیبانی میکنه و اینکه مشکلی نداره واسه تلویزیون

خب چرا از اینترنت استفاده نمیکنید یه مودم تهیه کنید اکانت اینترنت بخرید اگه مودم بی سیم بخرید میتونید از دانگل وای فای استفاده کنید و اگه مودم معمولی تهیه کردید میتونید کابل لن ((LAN))رو به مودم و سر دیگه اونو به پشت ال سی دی یا ال ئی دی خودتون وصل کنید و یک سری تنظیمات به کانالهای کارتی خودتون دسترسی پیدا کنید نا گفته نباشه کارتهای رسیور زیاد قابل اطمینان نیستند من امتحان کردم به شما هم دارم میگم استفاده نکنید از مودم و اینترنت مخابرات یا شرکتهای ارائه دهنده اینترنت استفاده کنید بهتره یا بهترین کار برای موبایل خودتون چطوری اینترنت میخرید همون رو میتونید روی تلویزیون شیر کنید و از کانالهای کارتی استفاده کنید البته اینو اضافه کنم کانالهای کارتی اکثرشون HDهستن یعنی کیفیت بالایی دارند در نتیجه مصرف اینترنت هم بیشتر میشه حالا این دیگه بستگی به خودتون داره گفتنی ها رو گفتم بازم شما با متخصصین امر مشورت کنید

سلام وقت بخیر
من به تازگی تلوزیون AU8000 سامسونگ خریدم ولی نمیدونم ماهواره داره یا نه ؟؟
اگر کسی میدونه میشه بگه؟؟؟

سلام وقت شما هم بخیر

اگر ساخت مجارستان باشه رسیور داره اگر مصر باشه نداره

سلام،خسته نباشید.
من تلویزیون Au7000 سامسونگ گرفتم ریسیوردار. نصب کردم و کلا روی ماهواره یاه ست تنظیم شده. سوالم اینه من بخوام برم تلویزیون ایرانو ببینم باید دوباره مثل تنظیم ماهواره کانال یابی کنم؟؟ گزینه ی داره که دیگه نیازی به کانال یابی نداشته باشه و خیلی راحت از ماهواره بتونیم بریم تلویزیون ایرانو بببینیم؟ اگه داره ممنون میشم بهم گزینه هاشو توضیح بدین به ترتیب.ممنون میشم??? چون اثلا سر در نمیارم،وچون تنها هستم برا همین نمیتونم کسیو بیارم تنظیم کنه.

سلام – زنده باشید

متاسفانه این امکان فعلا در تلویزیون ها وجود نداره که هردوتا مسیر رو داشته باشی و بین این دوتا با یک کلید سویچ کنید – ولی احتمالا در آپدیت های بعدی این گزینه اضافه شود

سلام
ببخشید ما یه تلویزیون رسیوردار داریم که همزمان هم آنتن بهش وصله و هم بشقاب ماهوار که وقتی روی ماهواره قرار میگیره دیگه نمیتونم شبکه های تلویزیون رو ببینم و باید برم توی تنظیمات و یه روند طولانی رو طی کنم تا شبکه های تلویزیون بیاد. میخواستم بدونم آیا توی کنترل دکمه میانبری نیست که این فرآیند کوتاه تر بشه؟

سلام – زنده باشید

متاسفانه این امکان فعلا در تلویزیون ها وجود نداره که هردوتا مسیر رو داشته باشی و بین این دوتا با یک کلید سویچ کنید – ولی احتمالا در آپدیت های بعدی این گزینه اضافه شود

تلویزیون ال جی اسمارت ۴۹

سلام به خدمت دوستان من یه تلوزیون رسیور دار الجی ۴۳ اینج دارم میخواستم بدونم چه جوری میشه رسیورشو اپدیت کرد

سلام به خدمت دوستان من یه تلوزیون رسیور دار الجی ۴۳ اینج دارم میخواستم بدونم چه جوری میشه رسیورشو اپدیت کرد

سلام به خدمت دوستان من یه تلوزیون رسیور دار الجی ۴۳ اینج دارم میخواستم بدونم چه جوری میشه رسیورشو اپدیت کرد

سلام به خدمت دوستان من یه تلوزیون رسیور دار الجی ۴۳ اینج دارم میخواستم بدونم چه جوری میشه ازش بکاب بگیرم

سلام من تلوزیون رسیور دار ۴۳ مدلLH543دارم چه جوری بروزش کنم

سلام.من تلوزیون رسیور دار دارم مدل43LH543از کجا بفهمیم آپدیت اومد یا نه متشکر

سلام من یه تلویزیونLG خریدم چندوقت هست که تمام عملیات جستجو روانجام میده ولی برق برای LMBنمیفرسته وکانالی جستجو نمیکنه ولی شبکه های دیجیتال رو کامل جستجو میکنه خواستم ببینم چکارش باید بکنم ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام دوست عزیز امکان داره مشکل از کابل یا المبی باشه یا فیش پشت تی وی شل باشه یا ازتنظیمات رسیور برق المبی نگاه کنید روشن باشه وروی ۱۳/۱۸باشه اگربقیه اوکی بود تلویزیون کامل ازبرق بکشید یک ساعت بعد بزنید به برق امتحان کنید .اگر باز هن درست نشد مشکل سخت افزاریه باید تعمیرکار بیارید.

سلام من تلویزیون tu7000 اینچ 55 سامسونگ دارم که ماهواره داخلی هم داره و دارم استفاده میکنم
میخواستم ببینم در این مدل همزمان میشه هم ماهواره داشت و هم کانالهای صدا و سیما یا خیر ؟
در واقع ۲ تیونر هست یا نه ؟
الان ماهواره دارم ولی برای کانال های داخلی ستاپ باکس گذاشتم میخواستم ببینم خود تلویزیون این قابلیت رو داره که هر دو رو همزمان داشته باشه بدون دستگاه ستاپ باکس؟

سلام من تلویزیون tu7000 اینچ 55 سامسونگ دارم که ماهواره داخلی هم داره و دارم استفاده میکنم
میخواستم ببینم در این مدل همزمان میشه هم ماهواره داشت و هم کانالهای صدا و سیما یا خیر ؟
در واقع ۲ تیونر هست یا نه ؟
برای کانال های داخلی ستاپ باکس گذاشتم میخواستم ببینم خود تلویزیون این قابلیت رو داره که هر دو رو همزمان داشته باشه بدون دستگاه ستاپ باکس؟

سلام من می خوام یم تلوزیون سیور داره ایوولی بخرم و لازمم میشه امکان هست که کلا تلوزیون بدی از آب در بیاد

سلام وقت بخیر
قطعا فروشگاه اینترنتی آترین کالا خرید برندهای متفرقه رو پیشنهاد نمیکنه
اگه واقعا به دنبال خرید تلویزیون های رسیور دار هستید، پیشنهاد میکنم تلویزیون سامسونگ رو در اولویتتون قرار بدید
لینک دسته بندی تلویزیون سامسونگ رو براتون قرار دادم.

از بانه ال جی 52.یا3مطمن نیستم خریدیم. رسیور سرخود بدون گارانتی و چیزی. هفت سال بدون ایراد کارکرد. بهترین کیفیت هردوطرفذایران و ماهواره. تازه پرش تصویر گرفته فکرکنم همین برد که توضیح داده. بخرید عالیه از همه نظر. 4پلیس راه رد شدیم نفهمیدن رسیور داره. دنبال دلیل پرشش بودم اومدن اینجا.گفتم هفت سال چرخیدیم توش تازه پرش پیداکرده درستم میشه

سلام،من ال جی ۵۵ ابنچ رسیور دار کره ای دارم نزدیک ۲سال هست دارم استفاده میکنم از ۶ جهت همزمان با دیش گردون ،،البته نصاب ها برای تنظیم که میان غر میزنن که فلان و بیسار،و اینکه برد رسیورت بسوزه با برد اصلی یکیه باهم میسوزن و فشار میاره چون دیش گردونم داری آیسی تصویرت میسوزه یا فلورنسای led که تعمیرم کنی ب کیفیت اولش نمیرسه،نگرانم کردن تو فکر خردید رسیور افتادم،فقط ایرادش اینه که کانالا یدفه میپره یا جهت ها،راهنمایی کنید ممنون

والا من 8 ساله ال جی دارم تا حالا مشکل نداشتم

سلام
یه سوال داشتم، اگه کسی میدونه راهنمایی کنه لطفا
تلویزیون رسیور دار ال جی سری نانوسل دارم تازه خریدم و کانالهای ماهواره رو سرچ کردم، یه سری کانالها که نمیگیرن رو میخوام حذف کنم چجوری باید حذف کرد؟

سلام وقت بخیر
تلویزیون nano86 2021 55in
از لحاظ ماهواره خوب هست ؟ میشه دیش گردون گذاشت و به راحتی شبکه هارو گرفت ؟

سلام بله

سلام خدمت تمای دوستان عزیز تلویزیون نهای رسیورداراونای ال جی دارن هیچ مشکلی ندارن ولی بقیه برندا رواصلن توسیه نمیکنم اگه نصابها میگن مشکل دارمیشه مطمن باشیدبخاطر خودتون میگن ال جی های مدل 2017به پایین مشکلی ندارن من فقط فقط تجربه ۱۸سال کارخودم گفتم خودمم نصابم بازم اگه کسی سوالی داره درخدمتم 09193445006تشکر

بله دقیقا من خودم ۸ساله مدل ۲۰۱۳دارم کیفیت عالی هیچ مشکلی نداره ولی چند مدل از دوستام جدید گرفتن خراب شدن تعمیرگاه بردن

سلام و خسته نباشی خدمت تمام دوستان عزیز. من یه یک هفته ای میشه تلویزیون توشیبا43 4kUHDخریداری کردم.و من الان دارم از ماهواره استار ست استفاده میکنم..میخواستم بدونم که اگه با رسیور خود تلویزیون استفاده کنم بهتره و کیفیت 4kپشتیبانی می‌کنه.چون که الان از ماهواره ای استفاده میکنم که کیفیت آن 1080است …اگه جواب من بدین خیلی ممنون میشم

به احتمال قوی رسیور خود تلویزیون بهتر باشه چون قابلیت پشتیبانی از کیفیت 4k رو داره

سلام.من تلویزیون nano86 2021 رو خریدم.برای استفاده از ماهواره دیش و ال ام بی کافیه؟؟
و حدودا قیمتش چقدر میشه؟

سلام من تلوزیون سامسونگ au8000هزار خریدم رسیور هم دارد ولی کابل دیش را به قسمت سوکتش نصب می کنم وقسمت تنظیماتش فعال نمیشه ممکنه قطعه رسیورش برداشتن لطفا راهنمایم کنید

سلام شما باید ابتدا نوع ورودی انتخاب کنید از انتن به رسیور تعقیر بدید تا فعال بشه

برای خرید تلویزیون ماهواره دار چه تلویزیونی رو پیشنهاد می کنید؟

سلام
چطور میتونم تو تلویزیون سامسونگ AU8000 بین ماهواره و تلویزیون دیجیتال سوییچ کنم
روی ریموت دکمه ای برای اینکار نداره همچنین بر روی تلویزیون منویی نداره

سلام من تلویزیون ال جی ماهواره دار ال جی ۲۰۱۶ دارم منو فارسی اسمارت هم نیس میشه ابدیت بشه…؟

سلام من تلویزیون سامسونگ q60a دارم.از ماهوارش استفاده میکنم اما نمیشه کد بیس داد کسی راهی بلده باید چکار کرد؟ ممنون

درود.
من تلویزیون ال ای دی توشیبا رسیور دار دارم. الان ۷ سال میشه..تصویر بسیار عالی و متفاوت با رسیور های معمولی داره. خیلی گین بالای داره.

سلام من یک دستگاه ال ای دی مارک یونیوا سایز 55اینچ دارم ولی نمیتونم ماهواره رو براش نصب کنم میشه کمکم کنید

سلام
LG55nano80 بعد از کانال یابی و ذخیره 4 تا مسیر صورت میگیرد. با یه بار خاموش شدن خذف میشه؟لطفا علت رو بگین

با سلام به دوستان تلویزین LG نانو80 55 اینچ رسیوردار دارم ومشکلی که هست وقتی کامپیوتر را با کابل HDMI به تلویزون وصل میکنیم تلویزیون کامپیوتر را نمیشناسه وارتباط برقرار نمیشه از دوستان اگر اطلاعاتی دارندممنون میشم

سلام
من تی وی au7000 تولید 2021 سامسونگ گرفتم امشب اومدم راه انداختم و فیش ماهواره رو هم وصل کردم ولی رو قسمت ماهواره که میره میگه عملکرد در دسترس نیست
لطفا راهنمایی کنین علتش چیه؟

تلویزیون رو به تنظیمات کارخانه برگردانید و ماهواره رو تعریف کنید

سلام، در تلویزیون های ریسیور دار یک تیونر اضاف تعبیه شده برای افزایش کارایی دستگاه و این فقط یک قطعه الکترونیکی هست که مانند دیگران قطعات به همان انداره امکان خرابی داره نصاب های هم بخاطر فروش ریسیور مجبور هست اینو بگن وگرنه کسی این حرفا رو از نمایندگی تعمیرات تلویزیون ها نشنیده،در سامسنگ. از منو جستجوی شبکه و انتخاب cable یا satellait دیجیتال دیجتال یا ماهواره جدا کانال یابی کنید و از دکمه لیست رو کنترل هر کدام را جداگانه تماشا کنید.همچنین از با استفاده از کد مخفی تلویزیون ها میتوان به فهمید تلویزیون دو تیونره هست یا تک، البته از پشت تلویزیون هم میشه فهمید که درگاه فیش انتن دارد،درضمن حتما از فیش محافظ جریان در مسیر کابل ورودی به تلویزیون استفاده کنید که دچار مشکلات رعد و برق نشید.

با سلام. این بحثی که میفرمایید برد رسیور از برد اصلی جداست کاملا غلطه. حداقل برای ال‌جی uh651 ها. تلویزیون خودم بخاطر اتصالی سیم دیش، برد سوزوند و کلا بردش رو عوض کردم. ولی کیفیت تصویری که تلویزیون با رسیور خودش میده خیلی بالاتر از رسیورهای جداست و من ۴ ساله دارم استفاده میکنم. اگه مراقب اتصال کوتاه سیم دیش باشید و سالی یکبار سر سیم ها رو چک کنید مشکلی نیست.

بابت چیدن کانالها هم بگم یه برنامه هست به اسم chanSort که تو کامپیوتر دانلود میکنید، توی تلویزیون کانالها رو سرچ میکنید و کانالها رو توی usb کپی میکنید، usb رو به کامپیوتر وصل میکنید و خیلی راحت کانالها رو میچینید و بعدش از usb میریزید تو تلویزیون. شیک و راحت حتی از دستگاه‌های رسیور هم راحت تره.

داداش چه کاریه از اول یه ریسیور با کیفیت 4k خوب تهیه میکنی هم کاربری راحتی داره اتفاقا خیلی قویتر از ریسیور تلویزیون هست هر وقت برنانه جدید بیاد آبدیت میکنی از سه کانال مختلف همزمان میتونی ضبط کنی حتی میتونی برنامه بدی خودش نصف شب روشن و ضبط کنی و خاموش بشه بدون اینکه نیاز باشه تلویزیون روشن باشه داخل پلاگین چندین بیس کد و گرین کی و توربو کم و چندین کد شکن دیگه بدی و اگر مشکلی هم براش پیش بیاد دیگه لازم نیست پشت تلویزیون باز بشه مضافا اینکه تعداد ورودی و خروجی ها دو برابر هست تلویزیون مجرا و ریسیور مجزا و از همه مهمتر ریسیورهای جدید در اندازه های خیلی کوچک با قابلیت های خیلی زیاد وجود داره

همه تلویزیون های خارجی چرتن..هر چی خریدم ب ند بوده و خراب شده ال جی و سامسونگ هر دو خراب شدن.رسیور دار نخرین مال من دو روزه خراب شد.برم رسیور بخرم بهتره بجای تعمیر..

سلام خسته نباشید آیا همزمان میشه هم از رسیور استفاده کرد و هم از آنتن هوایی؟

سلام
بله میشه

سلام من تلویزیون استارترک ماهواره دار خریدم آنتن نو هم خریدم گذاشتم براش هرچی جستجو میزنم کانال ماهواره نمیاره آیا مشکلی داره یا باید تنظیم بشه

سلام وقت بخیر برای تلویزیون رسیور دار لنوو چه دیدی مناسب موتوردار یا ثابت‌ سادهٔ
ممنون

سلام وقت بخیر
دوستان من میخوان تلوزیون یونیوا بخرم که رسیور داره هستش و اندروید داره، لطفا کسی که اطلاعات داره راهنمایی کنه مرسی

سلام دوستان کسی از تلوزیون یونیوا اطلاعات داره؟ میخوام بخرم رسیور دار و اندروید

سلام من میخوام تلویزیون ۵۵ اینچ ریسور دار بگیرم حداقل قیمتی که باید بپردازم چقدر است وچه برندی رو بگیرم ممنون میشوم اگر راهنماییم کنید

سلام
درسته که میگن کیفیت تصویر ریسیور جدا بهتر از ریسیور خود تلوزیون هستش نصاب مون میگه
میگه وصل نکنید مدل تلوزیون star-x 43UH680V

سلام
خیر این صرفا تبلیغات نصاب ها برای فروش بیشتر رسیورهاشونه

سلام اسم ماهواره یاهست تو لیست ماهواره تلویزیون سامسونگ نیست نمیدونم چیه ، کسی میدونه اسمشو

سلام و عرض ادب ما تلوزیون مون دوو 43 اینچ هست و از کیفیت 4k و HDR پشتیبانی می‌کند میخواستم بدونم ماهواره داره یا ن

سلام
لطفا مدل تلویزیون خودتون رو بفرمایید

با سلام
آیا تلویزیون ال جی 43lm6370 از دیش گردون ساپورت میکنه؟
دیش گردون فشاری به tv وارد نمیکنه؟

سلام، بنده میخوام تلویزیون 55Q70A بخرم اینکه رسیور تلویزیون خیلی برام مهمه! میخواستم بدونم رسیور تلویزیون چند ماه اکانت رایگان داره و سوال بعدی اینکه بعد از تمام شدن مدت اکانت رایگان دوباره میشه اکانت خریداری کنم تا شبکه های پولی را باز کنه؟

چطوری میشه به تلویزیون ال جی فرکانس دستی ماهواره وارد کرد

سلام لطفا یه نصاب به من معرفی کنید

سلام لطفا یه تلویزیون ماهواره دار خوب معرفی کنید آقای یاوری ما قبلا تمام سیستم صوت و تصویرمون سونی بود و خیلی هم عالی بود بین مدل های سونی و سامسونگ و ال‌جی یه ۴۰ اینچ تا ۵۰ اینچ معرفی کنید

لطفا به سایت آترین پلاس مراجعه کنید و با فروشنده هامون در ارتباط باشید

حیف سامسونگ این دفعه روی تلویزیون EU8000که از لحاظ کیفیت تصویر وتنظیمات رسیور وکنترل وغیره حرف نداره خسیس بازی درآورده وفیشهای وردوی به لوازم جانبی ازجمله هدفون وباندبلندگو وویدئو وغیره راحذف کرده وتنها یدونه فیش ابتیکال گذاشته ‌که من تمام شهر و زیرورو کردم پیداش نکردم ضمن اینکه این نوع سیم رابط هم دوسرش ابتیکال هستش وبه باندهای قدیمی وصل نمیشه ومجبوری یه هزینه ی اضافی هم برای باند (بلندگو)بکنی من همین دیروز تلویزیون ۵۵ سامسونگ EU8000خریدم وواقعا ازاینکه دقت نکردم واقعا پشیمونم

شبکه های اضافی رو پاک کردم دوباره برمیگردند. چرا؟

سلام . من تلویزیون ال جی 4k دارم که خودش ریسیور داره فقط با دیش و یه ال ان بی که 4k هست میتونم شبکه های ماهواره رو به صورت اچ دی و اس دی میتونیم بگیریم روی صداسیما هم میتونیم شبکه فراتر رو بگیریم ولی چرا هیچکدوم از شبکه های 4k ماهواره رو نمیتونیم بگیریم؟

من میخام بگم جدیدترین رسیور از خارج برام بفرستن آیا دیش باید گردون باشه یا معمولی؟فقط رسیور رو ارسال کنه، اطلاعات بدید

مدل های تلویزیون ماهواره دار رو بگید برند سونی هم زده یا نه؟

سلام
خیر هنوز مدل رسیور دار رو تولید نکرده

تلویزیون من پلاسمای سامسونگه رسیور اچ دی یا مدل های بالاتر جواب میده یا باید تلویزیون هم مثل رسیور باشه؟

تلویزیون های رسیوری دیش هم میخواد؟

سلام
بله دوست عزیز

سلام
من تلویزیون tu8000 خریدم رسیور داخلی داره
نصاب آوردم 2 نفر هر کاری کرد نشد شبکه های استانی را بگیره میشه راهنمایی کنید

سلام اکثر دیدگاه ها رو خوندم ولی مشکل منو نداشتن،تی وی من هم ریسورداره ال جی چند بار ریست فکتوری کردم برا جستجوی کانالها چون قسمت ترسپوندر هنگ میکنه نمیشه کانال جدید اضافه کرد قبلا با ریست فکتوری درست میشد ولی الان دیگه نمیشه سیستم هم به نت وصل کردم ولی آپدیت جدید نمیاره فکر کنم چون 8ساله خریدیم دیگه قدیمی شده الان من برا پیدا کردن کانال جدید بصورت دستی چیکار باید بکنم

من خودم نصاب هستم به بمدت ۴ سال از رسیور داخلی ال جی استفاده کردم از نظر کیفیت تصویر که مشکلی نداشت ولی قدرت گیرنده ش به پای دستگاه رسیور نمیرسه سخت هم تنظیم میشه و یکی دیگه از نقاط ضعفش اینکه نمیشه چندتا ال ان بی با سویچر بهش وصل کرد چون قدرت سیگنالش بشدت میاد پایین . و ضعف دیگه ش اینه که اگه کسی ندانسته یا یه بچه با کنترل ور بره کلا شبکه هاش پاک میشن من که خودم دوباره درستش میکردم ولی کسی که نمیدونه باید هربار نصاب بیاره بعداز ۴ سال که رسیور سرخودش از کارافتاد به این نتیجه رسیدم که شرکت ال جی اون یه تیکه ماسماسک رو فقط بعنوان موقتی میزاره تو ال ای دی هاش .برای موقتی خوبه . ولی دستگاه رسیور یه چیز دیگه س

سلام.
ایا رسیور تلویزیون الجی uh651v 4k رسیورش فورکی هستش؟

سلام خسته نباشید چرا ماهواره سرخود سرچ میکنم شبکه ها رو نمیاره به نظرتون ماهوره سرخودشون سوخته واسه خودمون نصب کردم خیلی راحت بالا اورد

سلام
ممنون میشم راهنماییم کنید
من‌تلویزیون ال جی داشتم ریسور دار که با یک دکمه میشد از دیجیتال بری به کانال ماهواره
الان سامسونگ ۸۰۰۰ ۵۰ اینچ خریدم ریسور دار. این امکانو درش پیدا نکردم
یعنی یا باید ماهواره باشه یا کانال داخلی
نمیشه هر دوش ذخیره بشه مثل ال جی؟؟؟
هر بار باید جستجو کنم یعنی!
تشکر

سلام ببخشید بنده از منطقه آزاد چابهار ال ای دی ۵۵استارترک گرفتم.میگن تلویزیون خوبی نیست بعضیا.خواستم نظرشماروبونم.دوکنترله هستش.یکیش جادویی.ریسیوردا.ممنونم اگه راهنماییم کنیدموفق باشیدوسلامت

سلام یک سوال دارم ممنون میشم جواب بدید. من یک مدل سامسونگ رسیور دار خریدم. میدونم باید براش دیش تهیه کنم تا شبکه هارو بگیره. ولی سوالم اینه که اگه بخوام شبکه های دیجیتال داخلی رو هم بگیرم میتونم از همون دیش به عنوان آنتن استفاده کنم و هروقت خواستم کابل آنتن ماهواره رو وصل کنم به گیرنده دیجیتال داخلی؟ یا نه باید حتما برای اون آنتن جدا و کابل جدا بخرم؟

سلام
آنتن جدا باید تهیه کنید

سلام.من تلویزیون ۶۵ اینچ 4k اندروید دارم ولی رسیور داخلی نداره ..خواستم واسش رسیور بگیرم ..میشه راهنمایی کنی چه مدل رسیوری واسم مناسبه که حتمن 4k هم باشه…در ضمن اگه رسیور اندرویدی بگیرم بازم نیاز به دیش هس یا میتونم با وای فای وصل بشم

سلام
من سامسونگ au8000 خریدم
ولی شبکه ۳ و ورزش قفل هستش
جچوری میتونم کد بیسش بیارم؟؟؟؟

سلام. وقت بخیر. من جواد اسحاقی هستم از مشهد. لطفا اسم و بهترین مدل تلویزیون هوشمند سونی را برایم بنویسید که با آن بتوانم با خواهرم که در کانادا است تماس صوتی و تصویری برقرار کنم و نیز با این تلویزیون هوشمند بتوانم کلاس آن لاین برگزار کنم. اسم و بهترین مدل این تلویزیون هوشمند سونی را سریعا به شماره موبایل ۰۹۳۸۴۹۲۸۱۶۸ پیامک بزنید. با تشکر فراوان. جواد اسحاقی از مشهد.

سلام ببخشید من یک تلویزیون ۷۷ اینچ الجی مدل c2 خریدم و رسیور داره اینکه بهترین تلویزیون ۲۰۲۲ الجی هست استفاده از رسیور مشکل داره ؟

سلام
نه مشکلی نداره ولی خب اگه یه رسیور جدا بتونی بگیری بهتره ولی رسیور سرخود تلویزیون هم می تونه کارت رو راه بیندازه

سلام
شماره تماس جهت مشاوره و راهنمایی بفرمائید ممنون میشم

سلام
09129407012 تا 16 رو می تونید باهاشون در تماس باشید

تلویزیون رسیور دار دوتا ایراد کوچک دارند چون تعمیرکار هستم بهتون میگم هرکی دوست داشت بخره هرکی دوست داشت رسیور جدا بگیره.
وقتی دودستگاه در یک دستگاه طراحی میشه تغذیه مدار تلویزیون رسیور مشترک میشه پس در دراز مدت استفاده از رسیور داخل تلویزیون به برد پاور و مین برد آسیب میرسونه چون تیونره رسیور حدود 500میلی امپر برق میکشه این مورد اول مورد دوم تو بیشتر مدلها مخصوصا ال جی بیشترین خرابی گزارش شده ای سی ایپرورام دستگاه بطوری که شما بعد سرچ و ذخیره کانالها اگر تلویزیون خاموش مجدد روشن کنی کانال ها پاک میشن که این ایراد هزینه زیادی برای مشتری ایجاد میکنه ایراد سوم اینه که شما از خدمات رسیورهای جدا مثل شرینگ اینترنتی و سی سی کم و …در تلویزیونهای رسیور دار نمیتونی استفاده کنی و باید کلا بیخیال کانالهای کارتی و اینترنتی بشی.آپدیت این تلویزیونها به شدت ریسک داره اگر نسخه اشتباه ریخته بشه یا تلویزیون موقع آپدیت خاموش بشه تقریبا باید کلی هزینه کنی تا بتونی دوباره ازش استفاده کنی.نصب موتور به هیچ وجه توصیه نمیشه چون موتور برای گردش فشار زیادی روی مین برد پاور تلویزیون میاره.پس عاقلانه ترین کار خرید رسیور جداست

سلام سوال داشتم
تلویزیون ال جی 55 نانو سل 846 خریدم ولی کسی که برای گارانتی و نصب آمد گفت با آنتن گردان کار نمیکنه و فقط یک جهت و یک ماهواره را با آنتن گردان میتونه بگیره میخواستم راهنمایی کنید حقیقت داره یا آنتن گردان هم با هاش کار میکنه ؟؟؟؟

سلام اقای یاوری عزیز
من تلویزیون ۴۹اینچ فورکی رسیوردار دارم
به نظرشما چ دیشی بخرم آفست ،وطنی.و..
بیشتر برام شبکه های فارسی زبان مهمه

سلام و خسته نباشید
من تلویزیون ۵۵ ال جی نانوسل ۸۴۶ گرفتم و دیش گردان نصب کردم ولی ظاهرا رسیور داخلیش با دیش گردان کار نمیکنه – میشه راهنمایی کنید

سلام. من یه تلوزیون سامسونگ Q70Bمصری خریدم. نصاب بهم گفته یا ماهواره یا شبکه های ایران! و اینکه چون دیشم برقیه میگه فقط یه ماهواره میتونی استفاده کنی و تلوزیون نمیتونه به بشقاب برق بده برای چرخش!
من کلی پول بیشتر دادم که ریسیور داخلی داشته باشه. الان دو تا سیم آنتن وارد شده ولی میگن یکیش رو میتونی انتخاب کنی و هر بار باید اون قبلی رو پاک کنی و اون یکی رو سرچ کنی. آیا درست گفته؟

سلام نیاز به دیش جداگانه دارن این تلوزیونها؟ تلوزیونی هست که نیاز به دیش جداگانه نداشته باشه؟

درموردرعدوبرق شمااگه محافظ برق بخری مشکلی پیش نمیاد

متاسفانه مطلبی که در ۲۰ سطر میتونستین بنویسین چندین بار تکرار کردین
نمیدونم چرا اکثر سایتها چرا به این وضع دچارند ؟!

اما اندر حکایت تلویزیونهای ریسیور دار ؛ از همون ابتدا که تو بانه اومد گرفتم از همه امکاناتش استفاده میکنم تا حالا با حدود ۱۸ ساعت کار در شبانه روز اخ هم نگفته .
هیچ مشکلی نیست طراحی این تلویزیونها عالیه

علت اینکه چرا دیگه تولید نمیشه یا اینکه تو بازار ایران نیست رو نمیدونم

مبارکتون باشه حالشو ببرین . خودم تعمیر کار تلویزیون هستم هیچ مشکلی نیست .

سلام
وقت بخیر
من تلویزیون سامسونگ bu8000 دارم مدتی هست که ماهواره از کار افتاده یعنی عمل تغییر فرکانس برای دریافت سیگنال جدید رو موقع کانال عوض کردن انجام نمیده فقط شبکه های Gem رو دارم با رسیور دیگه تست کردم مشکلی از دیشها و سوییچ ها نیست و همه کانال ها رو نشون میده
یعنی رسیور داخلی سوخته؟
ممنون

سلام من تلویزیون الجی مدل ۷۷۵۰ خریدم میخواستم ببینم این مدل چطور هست

چگونه تلوزیون سامسونگ ۶۵رسیور دار را فارسی کنم

سلام
من یه تلویزیون ال جی 55 اینچ نانو 80 خریدم و از ریسیور خود تلویزیون استفاده میکنم
دربعضی مواقع روی صفحه تراک ( شطرنجی ) میندازه به اندازه یه کف دست
نصاب آوردم دیش رو چک کرد و گفت دیش تنظیم هستش این تراک انداختن از خود تلویزیون هستش
از اون کسی که خریدم گفتن این تلویزیون ها همینجوریه و ناچارا باید ریسیور جدا بخری
سوالم اینکه
الان تلویزیون ایراد داره و به نظرتون باید عودتش بدم ؟
یا این مدل تلویزیونها اینجوری هستش و باید ریسیور جدا بگیرم ؟

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
سپاسگزارم

سلام وقت بخیر خسته نباشید حدود 5ماه تلویزیون ال‌جی 55 رسیور دار خریدم نصاب از نمایندگی اومد نتونست بهم بیشتر از 28 شبکه بده خودم حدود 300 شبکه پیدا کردم فقط مشکل اینجاست چجوری بایدهم از شبکه ایران وریسور استفاده کنم ممنون میشم بگین باتشکر

سلام خسته نباشید
ما تلویزیون ال جی داریم ک چند سالی هست از خود ریسورش استفاده میکنیم
یه مدت موقع خاموش وروشن میکنیم خودکار ریست میشه ما دوباره باید از اول شبکه ها رو بدیم تا بیان بالا

علت اینکه موقع خاموش و روشن تلویزیون کلا سبکه های ماهواره ای میپره چی هست وتنظیمات خاصی داره!؟؟

درود ،منکه واقعا راضی هستم به رضای خدا
کارایی و وضوح در نحوه نمایش بسیار موثرتر از تلویزیون و ماهواره جداازهم است
واینکه سیگنال‌هارا بخوبی دریافت میکند

سلام ، تلویزیون پاناسونیک ال ایکس ۸۰۰ خریدم ولی نمیدونم چطور رسیور و تنظیم کنم ، دیش گردون دادم ولی اصلا با تنظیمات داخلی رسیور داخل تلویزیون هیچ سیگنالی بهم نمیده
لطفا راهنمایی کنید

سلام تنها معایب رسیور ال ای دی کد بیس واسه فوتبال خارجی نمیخوره واسه اون کسی هست راهنمایی کنه؟

با سلام تلویزیون سامسونگ cu8000 دارم میخواستم ببینم همزمان میشه از ریسور و dtv استفاده کرد با هر کدام وصل میشم اون یکی دیگه تو تنظیمات نیست

ELDهای رسیور دار یک مشکلی که قبلا داشتن زبان زیرنویس فارسی رو ساپورت نمیکردن
یعنی فیلمهای زبان اصلی با فایل زیرنویس جداگانه رو پشتیبانی نمیکردن من بخاطر همین موضوع رفتم دوباره پس دادم بدون رسیور گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *