بهترین تبلت شیائومی

زمان مطالعه مطلب: 4 دقیقه

شاید همه ما شرکت شیائومی را به واسطه گوشی هایی که عرضه کرده است شناخته باشیم. اما شیائومی سال های مدیدی است که سعی کرده تا طبق نیاز بازار محصولاتش را تولید کند. این کمپانی با تعبیه کردن فناوری ها و قابلیت های جدید بر روی سری جدید تبلت توانسته بهترین تبلت های شیائومی را به کاربران خود ارائه دهد. با توجه به امکانات و قیمت بسیار مناسبی که این سری از محصولات شیائومی دارند، اکثر افراد خرید تبلت از این برند را ترجیح می دهند.

1- PAD5، بهترین تبلت شیائومی 2022 و 2021

تبلت 2021 شیائومی

زمانی که شما قصد خرید تبلت را دارید بدون شک برای عملکرد و کارایی بهتر تمایل دارید تا از آخرین ورژن آن بهره ببرید. با توجه به این موضوع، شیائومی نیز در طراحی تبلت های خود در سال های 2021 و 2022 سنگ تمام گذاشته و از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز تبعیت کرده است.
تبلت Pad 5 شیائومی یکی از مدل های بسیار کاربردی این کمپانی در سال 2021 است که با نمایشگر 11 اینچ، نرخ تازه سازی 120 هرتز، رابط کاربری روان و قابلیت شارژ سریع به یکی از بهترین تبلت های شیائومی برای بازی تبدیل شده است. اگر قصد خرید تبلت از برندهای دیگر را با مناسب ترین قیمت دارید، می توانید مدل های متنوع از بهترین تبلت سامسونگ را مناسب با بودجه خود مشاهده کرده و انتخاب کنید.

اندازه صفحه نمایش 11.0 اینچ
وزن 511 گرم
باتری 8720 میلی آمپر
پردازنده Octa-Core
حافظه 128-256 گیگابایت

 

2- MI PAD 4، بهترین تبلت شیائومی ارزان

تبلت شائومی ارزان

با توجه به شرایط اقتصادی، کاربران امروزه به دنبال خرید محصولی هستند که در کنار کارایی مناسب از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای هم برخوردار باشد. Xiaomi از آن دسته کمپانی هایی است که تا حد امکان تبلت های خود را با کمترین قیمت در اختیار کاربران قرار داده است. البته در کنار آن کیفیت محصولاتش را نیز در سطح بسیار عالی حفظ کرده است.
مدل Mi Pad 4 یکی از بهترین تبلت شیائومی ارزان قیمت است که با دارا بودن نمایشگر 8.0 اینچ و سایر مشخصات ایدئال، توانسته در بین کاربرانی که قیمت را در خرید تبلت اولویت قرار می دهند از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. اما اگر می خواهید خرید تبلت خود را از برندهای دیگر را با مناسب ترین قیمت انجام دهید، می توانید از بهترین تبلت هواوی مدل خود را انتخاب کنید.

اندازه صفحه نمایش 8.0 اینچ
وزن 342.5 گرم
باتری 6000 میلی آمپر
پردازنده Octa-Core
حافظه 32-64 گیگابایت

 

3- MI PAD4 PLUSE، بهترین تبلت شیائومی برای بازی

بهترین تبلت شیائومی برای بازی

با توجه به علاقه مندی کاربران به بازی های کامپیوتری، شیائومی در طراحی داخلی از بهترین نرم افزارها استفاده کرده است تا افراد بتوانند در هنگام بازی های خود با سرعت بالا و بسیار روان بازی های خود را اجرایی کنند.
تبلت Xiaomi Mi Pad 4 Plus از دیگر مدل های این شرکت است که با نمایشگر 10.1 اینچ و کیفیت تصویر Full HD امکان یک بازی بسیار واضح و شفاف را برای کاربران ایجاد می کند. از آنجایی که این دستگاه در کنار قابلیت های بسیار از قیمت بسیار مناسب و اقتصادی هم برخوردار است، می توان گفت بهترین تبلت برای کودکان است که می توانند در اوقات فراغت یک بازی بی نظیر را برای خود رقم بزنند.

اندازه صفحه نمایش 10.1 اینچ
وزن 485 گرم
باتری 8620 میلی آمپر
پردازنده Octa-Core
حافظه 64-128 گیگابایت

 

4- بهترین تبلت Xiaomi برای طراحی!

تبلت برای طراحی

طراحی با تبلت یکی از هنرهای دیجیتالی است که از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردار است و به همین دلیل شرکت های بزرگ در رونمایی از مدل تبلت های جدید خود این مسأله را در نظر گرفته اند.
یکی از نقاط ضعف شیائومی در عرضه تبلت این است که مدل خاصی را برای طراحی در نظر نگرفته است و با توجه به امکاناتی که برای آنها در نظر گرفته است می توان گفت که بیشتر آنها به عنوان بهترین تبلت شیائومی برای گیم در بین کاربران شناخته شده اند. علاقمندان به هنرهای دیجیتالی می توانند انتخاب تبلت خود را از ارزان ترین تبلت سامسونگ که در کنار صفحه نمایش بزرگ، کیفیت تصویر فوق العاده، قلم دار نیز هستند، انتخاب کنند.

تجربه خرید تبلت شیائومی

با توجه به امکانات و فناوری هایی که شیائومی برای تبلت های خود در نظر گرفته است، شما می توانید برای فعالیت های شخصی خود مدل مَد نظر خود را انتخاب کنید. البته ما نیز در  این نوشته بهترین تبلت های شیائومی را که هر کدام دارای کارایی خاصی هستند را به شما معرفی کرده ایم که می توانید با توجه به بودجه و نوع فعالیت خود مدل خود را خریداری کنید. اگر از آن دسته کاربران هستید که تجربه استفاده از این محصولات را داشته اید با درج کامنت می توانید میزان رضایت خود را با ما و دیگر کاربران در آترین کالا به اشتراک بگذارید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *