چرا لپ تاپ لنوو نخریم، بررسی کامل لپ تاپ لنوو

زمان مطالعه مطلب: 6 دقیقه

یکی از معروف ترین برندی که در دنیا پیشرفت چشمگیری داشته است برند لنوو است، این برند به دلیل داشتن پشتیبانی خوب و خدمات پس از فروش، قیمت مقرون به صرفه و تنوع مدل جایگاه ویژه ای را در بازار جهانی و حتی در ایران کسب کرده است. با این وجود برند Lenovo ویژگی ها و امکانات بالایی دارد که آن را نسبت به شرکت های دیگه متمایز می کند در کنار آن مزایا و معایب خودش را هم دارد که بسیاری از خریدن آن منصرف می شوند. در هنگام خرید لپ تاپ بسیاری از کاربران با این سوال روبه رو می شوند که چرا لپ تاپ لنوو نخریم؟ حال ما توضیحات مختصری درباره‌ی نکات منفی و مثبت دلایل خرید این برند ارائه می دهیم.

معرفی برند Lenovo

شرکت لنوو در سال 1984 و در شهر پکن کشور چین تاسیس شد و در سال 1988 به هنگ کنگ منتقل شد. این شرکت در تولید و عرضه کامپیوتر های شخصی، گوشی، تبلت هم نقش داشته است، مهمترین ویژگی هایی که در محصولات Lenovo قابل مشاهده است عملکرد بالا، نوآوری جدید و مدرن، منحصر به فرد بودن است. همچنین نسبت به اینکه قیمت مناسب و به صرفه ای دارند از نظر کیفیت نیز عالی هستند به همین دلیل مورد پسند کاربران است. شرکت لنوو تا به امروز سری های زیادی از لپ تاپ را تولید کرده که هر کدام در زمینه ای مختص به خود کار می کنند، اگر لپ تاپی عادی یا گیمینگ، صنعتی، تبلت شو می خواهید در سری های Legion ،Yoga، Thinkbook، Thinkpad، Ideapad می توانید مدل مورد نظر را انتخاب کنید.

دلیل اینکه لنوو در ایران هم محبوبیت خاصی پیدا کرده فقط قیمت نیست بلکه پشتیبانی عالی آن است که رتبه ی آن را بالاتر برده است. جالب است بدانید که با تهیه این لپ تاپ با خرابی کمتری مواجه می شوید و همچنین و نسبت به برند های دیگر نرخ خرابی کمتری دارد. در کل شرکت Lenovo به طراحی محکم و ساده خود معروف است که هم از نظر قیمت، طراحی ساده و محکم و مدل های متنوع جایگاه اختصاصی به خود داده است. آیا لپ تاپ استوک شرکت لنوو به درد می خورد؟ سوالی که برای کاربرانی که بودجه کمی برای تهیه لپ تاپ دارند پیش می آید، برای اینکه در برند لنوو مدل استوک با کیفیتی بخرید باید فروشگاهی که از آن خرید می کنید مورد اعتماد باشد.

چرا لپ تاپ لنوو نخریم، بررسی کامل لپ تاپ لنوو

مزایا و معایب لپ تاپ لنوو

حالا می رسیم به مزایا و معایب برند لنوو که با اینکه از هر نظری توانسته رضایت کاربران را به دست آورد اما نباید این نکته را فراموش کنیم که برای بسیاری از کاربران معایب خود را هم داشته است. به همین دلیل مانند هر برندی دیگری باید مزایا و معایب لنوو را نیز بررسی کنیم تا شناخت بهتری از آن داشته باشیم و در هنگام خرید لپ تاپ لنوو با دقت بیشتری اقدام کنیم.

مزایا:

  • نسب به برندهای دیگر لپ تاپ لنوو قیمت مناسب و به صرفه تری دارد.
  • اگر لپ تاپی با شارژدهی بالا می خواهید قطعا لنوو در این زمینه دسته اول است.
  • بیشتر لپ تاپ های لنوو دارای بدنه ای پلاستیکی هستند که وزن بسیار پایین تری نسبت به برندهای دیگر دارند.
  • تنوع در مدل زیاد است که هر کاربر می تواند متناسب با زمینه کاری خود آن را انتخاب کند.

مزایا و معایب لپ تاپ لنوو

معایب:

  • بدلیل اینکه سری لپ تاپ های لنوو بدنه ای پلاستیکی دارند ممکن است دوام پایین تری نیز داشته باشند. برای نمونه لپ تاپ لنوو thinkpad هم جز آن دسته از لپ تاپ هایی است که بدنه آن کاملا پلاستیکی است.
  • این شرکت پیشرفت زیادی در طراحی خود نداشته و هنوزم همان طراحی ساده را استفاده می کند، این از جذابیت لپ تاپ کمتر کرده است.
  • شرکت لنوو در لپ تاپ های خود بیشتر از کارت گرافیک AMD استفاده می کند و از کارت گرافیک های متنوعی مانند انویدیا استفاده زیادی نکرده است.

در کل مزایای لپ تاپ لنوو نسبت به معایب آن بیشتر است و شما می توانید ویژگی های بیشتری را در بیابید. پس برای کاربری که به دنبال لپ تاپی با قیمت مناسب، جذاب و ساده است باید به سراغ این شرکت برود.

آیا لپ تاپ Lenovo استوک بخریم؟

لپ تاپ لنوو به دلیل به صرفه بودن قیمت و کیفیت مناسبی که دارد در ایران مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. برند لنوو مدل های اقتصادی و قیمت مناسبی دارد که شما می توانید سری های متنوعی را از آن در بازار پیدا کنید. اگر بودجه بسیار بالایی برای خرید لپ تاپ ندارید، می توانید در میان سری های مختلف این برند، لپ تاپ مناسب خود را تهیه کنید. بیشتر لپ تاپ های لنوو با پورت های مناسب و وزنی سبک تولید می شوند، همچنین در پردازنده های سری Core i3، i5، i7 قابل انتخاب است که می توانید با گرافیک بالا آن را تهیه کنید و پروژه های سنگین را انجام دهید. در جواب سوال اینکه آیا سری استوک این برند را بخریم یا نه باید بگوییم که شما پیش از هر چیزی باید بودجه خود را در نظر بگیرید، برای نمونه شما می توانید سری استوک با پردازنده Core i7 را تهیه کنید که بسیار عالی و به صرفه است. قیمت لپ تاپ لنوو core i7 نو هم از نظر بودجه تفاوت چندانی با سری استوک ندارد به همین خاطر این برند به حالت اقتصادی خود معروف است.

مزایا: ویژگی که لپ تاپ های استوک لنوو را بالاتر برده فقط قیمت آن نیست بلکه مشخصات سخت افزاری است که رم و حافظه های قابل ارتقایی دارند و بیشتر ادتقا داده شده اند که شاید در تهیه لپ تاپ نو این از نظر اقتصادی بیشتر بیفتد. برای نمونه قیمت لپ تاپ hp با اینکه در سری نو بالاتر است اما استوک آن بسیار متناسب تر و به صرفه تر است. برای اینکه به نتیجه برسید که کدام سری برای شما بهتر باید نکات را در نظر بگیرید:

  • مهم ترین نکته برای یک کاربر قیمت لپ تاپ است که می تواند در انتخاب تاثیر گذار باشد، در نتیجه قیمت لپ تاپ استوک لنوو از نو پایین تر و متناسب تر است.
  • همچنین در لپ تاپ های استوک سخت افزاری متفاوت و با کیفیتی تری استفاده شده است.
  •  در سری های استوک که در ایران به فروش می رسد لنوو است و نسبت به برندهای دیگه قیمت بسیار کمتری را به خود اختصاص داده است.
  • بیشتر لپ تاپ های استوک لنوو به دلیل اینکه از قبل سخت افزاری تعویض شده دارند قابل ارتقا هستند.

آیا لپ تاپ Lenovo استوک بخریم؟

مزایای خرید لپتاپ نو لنوو نسبت به استوک:

  • از مهم ترین مزایا خریدن لپ تاپ نو اکبند بودن آن است که نسبت به سری استوک تمیز تر و تازه است، لپ تاپ های استوک که از اروپا و آمریکا خریده می شوند مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار گرفته اند و بعد به خاورمیانه می آیند.
  • مشخصات سخت افزاری لپ تاپ های نو لنوو نسبت به استوک بروزتر و جدیدتر است.

در کل همه چیز بستگی به بودجه و شرایط کاربر دارد زیرا هر دو سری استوک و نوو برند Lenovo فواید خودش را دارد، اما اگر واقع بین باشیم هر دو برای خرید عالی هستند. با توجه به اینکه لوو در لیست بهترین مارک لپ تاپ قرار دارد و مدل های استوک آن در میان کاربران طرفداران زیادی دارد می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد و علاوه براین، در سری استوک می توانید مدل هایی با قطعات سخت افزاری مختلفی را مشاهده کنید.

مزایا خرید لپتاپ نو لنوو نسبت به استوک:

خرید لپ تاپ لنوو استوک از آترین کالا

برند لنوو در تولید بهترین لپ تاپ های تبلت شو، لمسی و دانشجویی نقش بزرگی داشته است. اگر می خواهید لپ تاپ دانشجویی تهیه کنید سری تبلت شو برند لنوو انتخابی متناسب است که جزو با کیفیت ترین و پرطرفدار ترین مدل های این شرکت در این زمینه است. برای خرید سری استوک و اپن باکس برند لنوو با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در مدل های مختلف به آترین کالا مراجعه کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *