بهترین جاروبرقی خارجی و ایرانی

زمان مطالعه مطلب: 11 دقیقه

بهترین جاروبرقی از نظر شما کدام است؟ آیا معیار خاصی را برای انتخاب جاروبرقی در نظر گرفته اید؟ برند می تواند در کارایی جاروبرقی شما تأثیر داشته باشد؟ در پاسخ می توان گفت برای انتخاب جاروبرقی معیارهای متفاوتی وجود دارد که کاربران با توجه به میزان بودجه و همچنین انتظارات خود خرید جاروبرقی را انجام می دهند.
در این مقاله شما را با معیارهای انتخاب بهترین جاروبرقی آشنا خواهیم کرد و همچنین مدل های متنوع از بهترین جاروبرقی ایرانی و خارجی را از لحاظ کیفیت و قدرت به شما معرفی خواهیم کرد.

معیارهای انتخاب بهترین جاروبرقی

از آنجایی که جاروبرقی از وسیله های بسیار ضروری در کار نظافت به حساب می آید، انتخاب آن نیز با حساسیت بیشتری همراه است. البته بهترین جاروبرقی از نظر کاربران می تواند متمایز باشد یعنی هر کاربر شاخصی را برای انتخاب در نظر بگیرد. در اینجا شما را با برترین معیار های یک جاروبرقی ایدئال آشنا خواهیم کرد که خالی از لطف نیست تا در ادامه با ما همراه باشید.

1. قدرت مکش، برترین معیار برای انتخاب جاروبرقی

بدون شک زمانی که شما قصد خرید جاروبرقی منتخب خود را دارید، توان و مکش آن را نیز مَد نظر قرار می دهید. به عبارتی می توان گفت اولین فاکتور برای یک جاروبرقی با کارکرد ایدئال قدرت موتور و مکش آن است. هر چه قدرت مکش دستگاه بیشتر باشد بدون شک مکش آن برای جمع کردن اندازه و حجم زباله بیشتر خواهد بود. پس با این وجود در نظر گرفتن میزان قدرت مکش دستگاه می تواند فاکتور بسیار خوبی برای ارزیابی جاروبرقی در هنگام خرید باشد.

2. میزان نویز و صدا، شاخصی برای خرید جاروبرقی

یکی از پر سر و صدا ترین لوازم موجود در منزل جاروبرقی است که می تواند برای افراد بسیار ناخوشایند باشد. البته امروزه با ورود مدل های متنوعی از جاروبرقی میزان نویز و صدا تا حد بسیار زیادی کم شده است. در واقع اصلی ترین دلیلی که سبب می شود تا نویز جاروبرقی زیاد باشد موتور و طراحی بدنه ظریف آن است. به همین دلیل کمپانی های سازنده با ایجاد تحولاتی تا حد امکان سعی کرده اند میزان صدای جاروبرقی را کم کنند و بهترین جاروبرقی را به مشتریان خود ارائه دهند.
پس اگر می خواهید محصولی را انتخاب کنید که از سر و صدای کمتری برخوردار باشد حتماً نویز دستگاه را که با دسی بل محاسبه می شود از فروشنده سؤال کنید.

3. تعبیه شدن فیلتر بهداشتی، معیاری برگزیده برای انتخاب یک جاروبرقی ایدئال

از دیگر معیارهای انتخاب جاروبرقی، فیلتر طراحی شده برای آن است. در بعضی از مدل جاروبرقی های قدیمی به دلیل پایین بودن کیفیت فیلتر، آنچنان باید و شاید آلاینده ها و غبار موجود در هوا جذب نمی شد و باعث بروز مشکلات تنفسی و همچنین ایجاد آلرژی در بسیاری کاربران می شد.
خوشبختانه با ورود نسل جدید فیلترها بهره مندی جاروبرقی ها به فیلتر بهداشتی و پیشرفته هپا سبب شده تا علاوه بر از بین رفتن گرد و خاک موجود در هوا، 99.99% از باکتری ها و ذرات نا سالم نیز جذب شده و هر گونه حساسیت را کاملاً از بین می برد.

فیلتر بهداشتی در جاروبرقی معیار انتخاب

4. وزن مناسب، بهترین ملاک برای یک جاروبرقی ایدئال

بیش از نیمی از کاربرانی که با جاروبرقی سر و کار دارند، کدبانوها هستند. پس حتماً سعی کنید جاروبرقی را انتخاب کنید که از لحاظ وزن سبک باشد تا در جا به جایی و حمل آن مشکلی نداشته باشید. معمولاً بهترین جاروبرقی موجود در بازار از نظر وزن، جاروهایی هستند که 4 کیلوگرم وزن دارند و همین سبب شده تا از محبوبیت بیشتری در مقایسه با مدل های سنگین برخوردار شوند.
با توجه به این موضوع، توجه کردن به وزن دستگاه می تواند شاخص دیگری برای انتخاب جاروبرقی باشد.

5. کیسه جاروبرقی از شاخص های مهم برای انتخاب جاروبرقی

جاروبرقی ها در سه مدل سطلی، کیسه ای و مخزن دار در بازار یافت می شوند. مدل های سطلی به دلیل حجم بالای مخزنی که دارند توانایی این که بتوانند گنجایش بیشتری از زباله را در خود جای دهند به خوبی دارند. جاروبرقی های کیسه ای دارای کیسه های دائمی هستند که در صورت پر شدن می توان آن را خالی کرده و شستشو داد. در آخر مدل مخزن دار با بهره مندی از مخزن شفافی که دارند، این امکان را برای کاربران ایجاد می کنند تا بتوانند در صورت پر شدن بلافاصله آن را شستشو داده و دوباره در جای خود قرار داد.

بهترین جاروبرقی خارجی

کاربران بسیاری هستند که برای خرید جاروبرقی، قیمت را در اولویت قرار نمی دهند و تمایل دارند تا از مدل های خارجی انتخاب خود را انجام دهند. اگر شما هم از آن دسته کاربران هستید که کیفیت را قبل از هر چیزی در نظر می گیرید، ما در اینجا 10 مدل برتر خارجی را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری را داشته باشید.

1. مدل BGL8SILM1 بهترین جاروبرقی بوش

بهترین مدل جاروبرقی بوش

BGL8SILM1، از بهترین جاروبرقی بوش است که از توان 650 وات و قدرت مکش 400 وات برخوردار است که یک تمیز کنندگی بی نظیر و ایدئال را برای شما به دنبال خواهد داشت. ویژگی دیگر این جاروبرقی که سبب شده تا کاربران تمایل بیشتری به آن داشته باشند، تعبیه شدن فیلتر بهداشتی و همچنین نویز پایین این محصول است. به طوری که در هنگام جارو کشیدن اصلاً صدای ناهنجار و نا خوشایندی را تجربه نخواهید کرد. البته توجه داشته باشید که این فناوری ها و امکانات، قیمت جاروبرقی بوش را تحت تأثیر قرار داده است که در انتخاب نهایی باید به آن توجه کنید.

نقاط قوت

  • قدرت و توان بالا
  • میزان نویز پایین
  • بهره مندی از فیلتر بهداشتی
  • بدنه محکم و عایق

2. جاروبرقی فیلیپس مخزن دار FC8670

زیباترین مدل جاروبرقی فیلیپس

اگر قصد خرید جاروبرقی فیلیپس را دارید، مدل FC8670 از بهترین جاروبرقی مخزن دار است. مخزن شفاف این دستگاه از برترین مزیت های آن به حساب می آید، چرا که افراد می توانند در صورت پر شدن بلافاصله مخزن را خالی کنند. از دیگر مزیت های این جاروبرقی طراحی جمع و جور و وزن سبک آن است که حمل آن را برای افراد بسیار راحت کرده است. 2000 وات قدرتی است که موتور این دستگاه فیلیپس از آن بهره مند شده است و در مقابل نویز 80 دسی بل دارد که با در نظر گرفتن ظاهر جاروبرقی می توان گفت صدای متوسطی خواهد داشت.

نقاط قوت

  • قدرت مکش بالا
  • میزان نویز متوسط
  • بهره مندی از فیلتر بهداشتی
  • قابلیت کنترل قدرت

3. VK76R03HY؛ بهترین جاروبرقی ال جی مخزن دار

بهترین جاروبرقی ال جی

ال جی از قدیمی ترین برندهای جهانی است که هر چند وقت یک بار مدل جدیدی از جاروبرقی را روانه بازار می کند. مدل VK76R03HY می توان گفت یکی از بهترین جاروبرقی خارجی از برند ال جی است که از فناوری ها و امکانات قابل توجهی برای یک تمیز کاری بی عیب و نقص برخوردار است.
قدرتی که ال جی برای این جارو برقی در نظر گرفته است 2000 وات و قدرت مکش آن نیز 370 وات است. این مدل جاروبرقی نیز همانند نمونه های مشابه از فیلتر بهداشتی برخوردار است که می تواند تا 99.99% باکتری ها و گرد و خاک موجود در فضای محیط را به خود جذب می کند. یکی دیگر از ویژگی های این جاروبرقی امکان تنظیم سرعت است که کاربران می توانند برای تمیز کردن هر سطح سرعت لازم را انتخاب کنند.

نقاط قوت

  • توان و قدرت بالا
  • میزان نویز متوسط
  • فیلتر بهداشتی
  • قابلیت کنترل قدرت

4. 2510، بهترین جاروبرقی سامسونگ

بهترین مدل جاروبرقی سامسونگ

از بهترین جاروبرقی سامسونگ می توان به مدل 2510 اشاره کرد که قدرت مکش آن برابر 450 وات است به طوری که افراد می توانند ریزترین زباله ها را نیز به خوبی جمع آوری و تمیز کنند. طراحی و ظاهر این دستگاه بسیار جمع و جور است و از وزن بسیار مناسبی برای حمل برخوردار است. از قابلیت دیگر جاروبرقی سامسونگ 2510، قابلیت تنظیم قدرت است که می توانید برای سطوح مختلف آن را تنظیم کنید.

نقاط قوت

  • مکش ایدئال برای تمیزکاری
  • میزان نویز متوسط
  • وزن سبک و حمل آسان
  • قابلیت تنظیم قدرت

5. نویز بسیار کم با جاروبرقی پاناسونیک MC-CJ915

برترین مدل جاروبرقی پاناسونیک

پاناسونیک از کمپانی های قدرتمندی است که در تولید لوازم خانگی از جمله جاروبرقی از رقیبان خود عقب نمانده است. یکی از محصولات با کیفیت و در عین حال کاربردی این شرکت جاروبرقی MC-CJ915 است که از قدرت و توان 2100 وات برخوردار بوده و یک تمیز کاری بی حد و حصر را برای کاربران به دنبال دارد.
فیلتر بهداشتی و نویز بسیار پایین این جاروبرقی پاناسونیک سبب شده تا افراد بیشتری تمایل به خرید آن داشته باشند. پس اگر قصد خرید جاروبرقی از برند پاناسونیک را دارید و کیفیت را قبل از هر چیزی در نظر می گیرید مدل MC-CJ915 می تواند برای شما پیشنهاد جالبی باشد.

نقاط قوت

  • توان و قدرت بالا
  • میزان نویز پایین
  • تعبیه شدن فیلتر بهداشتی
  • قابلیت تنظیم قدرت

6. هیتاچی CV-950F، بهترین جاروبرقی سطلی

برترین مدل جاروبرقی هیتاچی

اگر قصد خرید بهترین جاروبرقی سطلی خارجی را دارید، جاروبرقی هیتاچی 2100 وات مدل CV-950F از گزینه های بسیار خوبی است که می تواند به بهترین شکل ممکن نشیمن شما را عاری از هر گونه کثیفی کند. قابلیت تنظیم توان و قدرت مکش و همچنین ظرفیت بالای مخزن این جاروبرقی از برترین ویژگی هایی هستند که سبب شده تا این مدل جاروبرقی بتواند در بین افراد محبوبیت پیدا کند.

نقاط قوت

  • قدرت بالا
  • دارا بودن فیلتر خروجی
  • ظرفیت بالای مخزن زباله
  • قابلیت تنظیم سرعت

7. جاروبرقی BGL8PRO5IR، دیگر مدل برتر بوش

بهترین جاروبرقی بوش

بازدهی جاروبرقی بوش در کیفیت و نویز پایین به امری جدا ناپذیر از این محصولات تبدیل شده است. جاروبرقی بوش 8PRO5 از جمله مدل هایی است که از توان 1800 وات بهره مند است و می تواند به بهترین شکل ممکن ریزترین زباله ها را از محیط شما پاک کند.
بوش از فیلتر هپا برای جذب آلودگی و گرد و خاک برای این جاروبرقی استفاده کرده است که بسیار عالی و کارآمد بوده است. این جاروبرقی نیز از نویز بسیار کمی در مقایسه با ابعاد و طراحی دستگاه برخوردار است که اصلاً سر و صدایی را در محیط ایجاد نمی کند. شما می توانید برای تمیز کاری سطوح مختلف، توان مورد نظر را تنظیم کرده و محیط خود را کاملاً تمیز کنید.

نقاط قوت

  • قدرت و توان مکش بالا
  • میزان نویز پایین
  • دارا بودن فیلتر بهداشتی هپا
  • تنظیم کنترل قدرت

8. SC4190 ، بهترین جاروبرقی ارزان خارجی

برترین جاروبرقی سامسونگ

یکی دیگر از جاروبرقی های سامسونگ مدل SC4190 است که از تمام امکانات لازم برای یک تمیز کاری بی عیب و نقص برخوردار است به طوری که افراد می توانند کثیف ترین محیط ها را نیز با آن کاملاً شستشو دهند.
مکشی که این جاروبرقی از آن برخوردار است 370 وات است که با قدرت موتور 2000 وات تمیز کاری فوق العاده ای را برای افراد ایجاد می کند. میزان سر و صدایی که این جاروبرقی از خود ساطع می کند 83 دسی بل است که اگر ابعاد و حجم دستگاه را در نظر بگیرید نویز نسبتاً متوسطی است. با توجه به اطلاعاتی که در اختیار شما قرار دادیم، اکنون شما می توانید این مدل را در آترین کالا مشاهده کرده و در صورت تمایل ثبت سفارش کنید.

نقاط قوت

  • قدرت و توان بالا
  • میزان نویز متوسط
  • دارا بودن فیلتر بهداشتی
  • قابلیت تنظیم کنترل قدرت

9. جاروبرقی ال جی مخزن دار VC5420

بهترین جاروبرقی ال جی از لحاظ کیفیت

یکی از مزیت های جاروبرقی های مخزن دار وزن بسیار سبک آنها و همچنین مشاهده مخزن در صورت پر شدن است. جاروبرقی VC5420 از مدل جاروبرقی مخزن دار است که از مکش بسیار مناسب 380 وات برای جارو کشیدن محیط برخوردار است.
این جاروبرقی ال جی VC5420 دارای فیلتر بهداشتی هپا است که می تواند 99.99% آلاینده ها و غبار موجود در هوا را به خود جذب کند و فضایی کاملاً سالم و بهداشتی را برای کاربران به وجود آورد. قابلیت تنظیم توان و همچنین وزن سبک آن برای حمل از دیگر مواردی هستند که سبب شده تا این جاروبرقی بتواند افراد بیشتری را به خود جلب کند.

نقاط قوت

  • قدرت و توان بالا
  • دارا بودن فیلتر بهداشتی
  • قابلیت تنظیم کنترل قدرت
  • وزن سبک برای حمل آسان

10. بهترین جاروبرقی فیلیپس FC9176

برترین مدل مخزن دار فیلیپس

هر یک از کاربران برای خرید جاروبرقی ملاکی را در نظر می گیرند، اما اگر شما می خواهید محصولی را انتخاب کنید که در کنار قیمت مناسب از کیفیت ایدئال برای تمیز کاری هم برخوردار باشد جاروبرقی فیلیپس FC9176 را به شما پیشنهاد می کنیم. 2200 وات توان و قدرتی است که فیلیپس برای این جاروبرقی در نظر گرفته است که در کنار بهره مندی از فیلتر بهداشتی و همچنین قابلیت تنظیم سرعت می تواند یک نظافت بی نظیر را برای شما به ارمغان داشته باشد. البته اگر شما مشکلی از بابت صرفه هزینه ندارید و کیفیت را در نظر می گیرید انتخاب از برند بوش می تواند برای شما بهترین باشد. البته ما در مقاله تفاوت جاروبرقی فیلیپس و بوش بیشتر محصولات این دو برند را مورد بررسی قرار داده ایم که برای اطلاعات بیشتر می توانید آن را مطالعه کنید.

نقاط قوت

  • قدرت و مکش بالا
  • دارا بودن فیلتر بهداشتی
  • میزان نویز پایین
  • قابلیت تنظیم کنترل قدرت

بهترین جاروبرقی ایرانی

نقطه مقابل جاروبرقی های خارجی نمونه ایرانی است به طوری که کاربرانی که توانایی خرید جاروبرقی خارجی را ندارند به خرید جاروبرقی ایرانی بیشتر تمایل نشان می دهند. در اینجا ما با معرفی بهترین جاروبرقی ایرانی این امکان را برای آن دسته از کاربرانی که قصد خرید جاروبرقی را از برند ایرانی دارند، فراهم می کنیم تا بتوانند خرید بهتری را تجربه کنند.

1. جاروبرقی تیوا 4200، بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی

از بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی

اگر می خواهید جاروبرقی خود را از مدل سطلی با قیمت مناسب و قدرت بسیار خوبی برای تمیز کاری انتخاب کنید، تیوا 4200 از بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی است که قابلیت استفاده از کیسه های دائمی و یک بار مصرف را دارا بوده و با داشتن فیلترهای بهداشتی از ورود هر گونه باکتری و خاک به فضای محیط جلوگیری به عمل می آورند.

نقاط قوت

  •      قدرت موتور بالا
  •    دارا بودن فیلترهای خروجی
  •    قابلیت تنظیم کنترل قدرت
  •     قابلیت سیم جمع کن نیمه اتوماتیک

2. جاروبرقی پارس خزر TURBO 2500WB

بهترین مدل جاروبرقی ایرانی

پارس خزر از قدیمی ترین برندهای ایرانی است که با کیفیت ترین محصولات خانگی را از گذشته تا امروز به مشتریان خود تقدیم کرده است. جاروبرقی TURBO 2500WB از مدل هایی است که دارای 2400 وات قدرت مکش برای تمیز کاری است. بهره مندی آن از دو فیلتر برای جذب بیشتر آلاینده ها و همچنین نشانگر پر شدن کیسه از دیگر قابلیت های این جاروبرقی هستند که در نهایت موجب می شوند تا شما بتوانید نظافت بهتری را تجربه کنید.

نقاط قوت

  • توان و مکش بالا
  • دارای دو فیلتر بهداشتی
  • دارای لوله خرطومی با روکش کنفی
  • نشانگر پر بودن کیسه

3. جاروبرقی موشکی ارشیا VC-2700

بهترین مدل جاروبرقی ایرانی

ارشیا از اون برندهای معتبر ایرانی است که در سال های اخیر توانسته بهترین جاروبرقی ایرانی را به بازار عرضه کند. مدل VC-2700 یکی از برترین های این کمپانی است که با قدرت و توان 2000 وات یک نظافت بی نظیر را برای افراد رقم می زند. فیلتر بهداشتی قابل تعویض و همچنین سیستم هشدار پر بودن کیسه از مزیت های این جاروبرقی هستند که می توانند در کنار هم فرایند تمیز کاری را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

بهترین جاروبرقی رو از کجا بخریم؟

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و فناوری انتخاب جاروبرقی برای افراد بسیار راحت شده است. البته شما می توانید با مشاهده مدل های جدید و متنوع جاروبرقی از معتبرترین برندهای روز در آترین کالا مدل مَد نظر خود را انتخاب کنید و در صورت مایل بودن با تضمین اصالت، ضمانت بازگشت، تحویل فوری و بهترین قیمت، خرید خود را ثبت کنید. در صورتی که برای خرید نهایی و همچنین مشخصات محصولات با ابهام و یا سؤالی مواجه هستید از طریق تماس با کارشناسان فروش ما می توانید پاسخ دهی لازم را دریافت کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

1 دیدگاه در “بهترین جاروبرقی خارجی و ایرانی

هیچ چیزی در ایران بهترین نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *