بهترین مارک هارد اکسترنال

زمان مطالعه مطلب: 9 دقیقه

هارد اکسترنال یکی از مهم ترین قطعات برای ذخیره سازی اطلاعات و داده های دیجیتالی می باشند که در مدل های متنوع و مختلفی در بازار موجود هستند. با توجه به اینکه این نوع از قطعات در ذخیره سازی محتوا نقش بسیار تاثیر گذاری دارند کمپانی های مختلفی به دلیل تقاضای بسیار کاربران به این نوع از حافظه ها به تولید آنها در تعداد انبوه مشغول شده اند تا بتوانند به نوعی سهمی از بازار را به خود اختصاص دهند. به اهتمام اهمیت و کاربرد هارد های اکسترنال برای ذخیره سازی در این مقاله ما گزیده ای از بهترین مارک هارد اکسترنال را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید با توجه به فعالیت خود، بهترین خرید هارد اکسترنال را داشته باشید.

بهترین مارک هارد اکسترنال

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ذخیره و نگهداری داده ها و اطلاعات از اصلی ترین مواردی است که در هنگام کار با سیستم توسط مخاطبان انجام می گیرد. البته جدای از ذخیره سازی دیجیتالی که برای سیستم های کامپیوتری کاربرد دارد، کاربران می توانند برای ذخیره گیم های خود که با PS4 و PS5 انجام می دهند نیز از این نوع هاردها بهره برداری لازم را ببرند. جدای از بحث ذخیره سازی، کیفیت و مقاومت از دیگر موضوعات مورد بحث در مورد هاردها می باشد که نمی توان آن را نا دیده گرفت. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با بهترین مدل های اکسترنال، مقاله بهترین هارد اکسترنال را بخوانید.

بنابراین به صراحت می توان تصدیق کرد که هر چه برند هارد معتبر تر باشد بدون شک در کیفیت و عملکرد هارد نیز بی تاثیر نخواهد بود. کمپانی هایی چون وسترن دیجیتال، سیگیت، توشیبا، سامسونگ و ای دیتا از جمله برندهای معروف و منحصر به فردی هستند که محصولاتشان به دلیل کیفیت بی نظیری که دارند به نسبت سایر مارک ها از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد. در اینجا چند مدل از بهترین برند هارد اکسترنال را با ظرفیت های مختلف به شما معرفی خواهیم نمود. مقاله راهنمای خرید هارد اکسترنال نیز می تواند به شما در انتخاب و خرید هارد external کمک کند.

هارد اکسترنال ای دیتا HD770G

ای دیتا از مشهورترین کمپانی های تولید کننده قطعات جانبی تجهیزات کامپیوتری می باشد که محصولات بسیار با کیفیتی را با توجه به نیاز مبرم کاربران در چرخه تولید قرار داده است. یکی از ملزومات کامپیوتری که این برند در سطح بسیار مطلوبی آن را تولید کرده است، هارد درایو برای ذخیره سازی می باشد که مدل HD770G یکی نمونه های بسیار پر کاربرد این قطعه می باشد که دارای 2 ترابایت ظرفیت کل برای پشتیبانی و نگهداری از داده ها و اطلاعات است.

با توجه به ظرفیت این هارد، مخاطبان می توانند جدای از ذخیره سازی محتوای سیستمی برای ذخیره بازی های خود نیز از این هارد نهایت استفاده را ببرند، همانطور که از نام این حافظه پیداست یک قطعه خارجی است و در کنار کامپیوتر و یا کنسول های بازی می توان برای ذخیره محتوا از آن بهره برد. رابط اتصال این هارد با سیستمUSB 3.2 GEN1 است که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن داده ها را نقل و انتقال دهد.

  • ظرفیت : 2 ترابایت
  • رابط اتصال : USB 3.2 GEN1
  • نوع حافظه : اکسترنال

بهترین هارد اکسترنال ضد ضربه

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book WDBBGB0060HBK

از دیگر برندهای معروف تولید کننده هارد اکسترنال می توان به وسترن دیجیتال اشاره کرد که توانسته با تولید و معرفی جدیدترین هارد درایو های خارجی تحولی جدید را در صنعت ذخیره سازی محتوا ایجاد نماید و برهمین اساس نیز مخاطبان بسیاری را نیز به سمت خود جلب کند.

مدل My  Book WDBBGB0060HBK این کمپانی از ظرفیت 6 ترابایت برخوردار می باشد که توانایی ذخیره سازی داده ها و اطلاعات در گنجایش بسیار بالا را به خوبی دارا می باشد به نحوی که کاربران می توانند حتی اسناد و محتوایی که حجم بسیار زیادی دارند را بدون هیچ گونه مشکلی از بابت کمبود فضا ذخیره و پشتیبانی نمایند. رابطی که سبب اتصال این هارد با سیستم است USB می باشد که در سریع ترین زمان ممکن اطلاعات را برای شما رد و بدل می کند.

  • ظرفیت : 6 ترابایت
  • رابط اتصال : USB
  • نوع حافظه : اکسترنال

بهترین مارک هارد اکسترنال

خرید هارد اینترنال از آترین کالا

هارد اکسترنال سیگیت Backup Plus Ultra Slim

هارد درایو Backup Plus Ultra Slim از مدل حافظه های کمپانی سیگیت می باشد که با 2 ترابایت حجمی که دارد می تواند ذخیره سازی های بسیار بالایی را به خوبی و در کم ترین زمان انجام دهد. البته کاربران می توانند برای ذخیره سازی بازی های خود  نیز از این هارد اکسترنال نهایت استفاده را ببرند. قطعاً این نوع از هاردها به دلیل آنکه در بیرون از سیستم ذخیره سازی را انجام می دهند می بایست دارای یک رابط اتصال باشند که کمپانی سیگیت USB را برای این قطعه در نظر گرفته است.

  • ظرفیت : 2 ترابایت
  • رابط اتصال : USB
  • نوع حافظه : اکسترنال

بهترین مارک هارد اکسترنال

بهترین مارک هارد اکسترنال در بازار ایران

بسیاری مواقع کامل شدن حافظه داخلی می تواند منجر به کند شدن کارایی سیستم شما شود که در این صورت داشتن یک هارد درایو اکسترنال می تواند به طور کامل این مشکل را حل نماید. امروزه به دلیل ورود مارک های متنوع در بازار انتخاب یک هارد به امری بسیار دشوار تبدیل شده است که اگر مخاطبان انتخاب دقیقی نداشته باشند بدون شک با مشکلاتی چون جعل بودن میزان ظرفیت واقعی و کیفیت پایین محصول رو به رو خواهند شد.

اما با این وجود هنوز هم مارک های معتبر جهانی که سابقه آنها در تولید هارد های اکسترنال به امری غیر قابل انکار و آشکار تبدیل شده است در بازار طرفداران خاص خود را دارند که ما به چند مدل از بهترین های آنها اشاره می کنیم.

بهترین مارک هارد اکسترنال موجود در بازار

هارد اکسترنال سیگیت Expansion Portable Stea 1000400

بدون شک برند می تواند بسیار در کیفیت هارد تاثیر گذار باشد که با این حال می توان گفت هر چه مارک شما معتبر تر باشد قطعاً کارایی و عملکرد حافظه منتخب نیز بالاتر خواهد بود. هارد اکسترنال Expansion Portable Stea 1000400 یکی از بهترین مدل حافظه های شرکت سیگیت است که از ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایت برخوردار می باشد و طبق آن کاربران می توانند ذخیره سازی و پشتیبانی داده ها و اطلاعات خود را در سریع زمان انجام دهند.

جدای از پشتیبانی داده با این مقدار از فضای ذخیره سازی مخاطبان می توانند حتی بازی هایی که از کیفیت بسیار بالا و همچنین حجم زیادی برخوردار هستند را نیز بدون مشکلی در آرشیو خود نگهداری کنند. نحوه اتصال این هارد به سیستم از طریق USB با ورژن های 3.0 و 2.0   انجام می گیرد که به واسطه آن محتوا و بازی های شما در کمترین زمان برای شما پردازش می شوند.

  • ظرفیت : 1 ترابایت
  • رابط اتصال : USB 3.0 و USB 2.0
  • نوع حافظه : اکسترنال

بهترین مارک هارد اکسترنال

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYFT0020B

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport WDBYFT0020B از جمله مدل محصولات شرکت وسترن دیجیتال است که دارای 2 ترابایت ظرفیت می باشد که با توجه به این حجم کاربران در ذخیره سازی اطلاعات و داده های خود با ظرفیت های بالا نیز مشکلی نخواهند داشت. از آنجایی که این نوع از هاردها در خارج از سیستم قرار گرفته می شوند مسلماً باید دارای رابطی برای اتصال باشند که با سیستم بتوان آن را مَچ کرد که این کمپانی USB 3.0 را برای این مدل هارد وضع نموده است.

  • ظرفیت : 2 ترابایت
  • رابط اتصال : USB 3.0
  • نوع حافظه : اکسترنال

بهترین مارک هارد اکسترنال

هارد اکسترنال ای دیتا HD710 PRO

ای دیتا جزو کمپانی های بالا رتبه در زمینه ساخت حافظه های خارجی می باشد که بهترین هاردهای اکسترنال را با ظرفیت های متنوع به بازار عرضه نموده است. هارد اکسترنال HD710 PRO از مدل های بسیار کارآمد با ظرفیت ایدئال برای ذخیره سازی محتوای سیستمی شما می باشد که در صورت تمایل می توانید پس از ذخیره سازی آن را سیستم جدا کرده و با خود حمل کنید. کاربرانی که از این هارد درایو برای ذخیره سازی داده های خود استفاده می کنند می توانند از طریق USB 3.1 مطالب و اسناد خود را بدون مشکل برای پشتیبانی و یا انتقال رد و بدل کنند.

  • ظرفیت : 1 ترابایت
  • رابط اتصال : USB 3.1
  • نوع حافظه : اکسترنال

بهترین هارد اکسترنال موجود در بازار ایران

بهترین مارک هارد اکسترنال ضد ضربه

هاردهای اکسترنال به دلیل قابلیت جا به جایی که دارند بیشتر از سایر هارد درایوها در معرض ضربه و آسیب قرار می گیرند که برای رفع این مسأله بهتر است برندی را انتخاب کنید که محصولاتش در مقابل هر گونه ضربه و یا شرایط نا مساعد استحکام لازم را داشته باشد. هارد های اکسترنال به دلیل ظرفیت قابل قبول، قیمت مناسب، حمل آسان و قابلیت ضد ضربه ای که دارند خیلی زود در بین افراد محبوبیت پیدا کردند، اما در این بین به دلیل تنوع مارک های مختلف، انتخاب یک محصول با کیفیت به کاری دشوار تبدیل شده است که مخاطبان باید این موضوع را در نظر بگیرند و سعی کنند برندهای معروف را در اولویت خود قرار دهند.

بهترین مارک هارد اکسترنال ضد ضربه

هارد اکسترنال ای دیتا HD720

هارد اکسترنال HD720 از معروف ترین مدل حافظه های کمپانی ای دیتا می باشد که از ظرفیت 1 ترابایت برخوردار می باشد و با توجه به این حجم از ظرفیت می تواند یک حافظه بسیار مناسب برای کارهای سیستمی باشد. البته مخاطبان می توانند برای ذخیره گیم های خود نیز از این هارد 1 ترابایت نهایت استفاده را ببرند.

یکی از برترین ویژگی های این هارد دارا بودن قابلیت ضد ضربه است که به سبب این قابلیت حتی در صورت وارد شدن ضربه به هارد اصلاً مشکلی پیش نخواهد آمد. جدای از بحث مقاومت، رابطی که از طریق آن کاربران هارد را به سیستم متصل می کنند USB با ورژن های 3.0  و 2.0 است که یکی از سریع ترین روش های انتقال داده می باشد.

  • ظرفیت : 1 ترابایت
  • رابط اتصال : USB 3.0 – 2.0
  • مقاومت در برابر ضربه : دارد

بهترین مدل هارد اکسترنال ضد ضربه

هارد اکسترنال سیلیکون پاور Armor A65

سیلیکون پاور از مطرح ترین کمپانی های جهانی در زمینه تولید هارد های اکسترنال است که با ظرفیت های قابل توجه ای این نوع از قطعات را تولید نموده است. مدل Armor A65 دارای 2 ترابایت است که یکی از بهترین حافظه ها برای پشتیبانی از اسناد حجیم و حتی ذخیره بازی ها برای PS4 و PS5 می باشد. این هارد اکسترنال از طریق USB به سیستم و یا کنسول بازی شما متصل می شود که می تواند در کم ترین زمان ممکن اطلاعات و محتوای شما را رد و بدل نماید.

یکی از ویژگی های بسیار مطلوب و ایدئال این هارد دارا بودن قابلیت ضد ضربه است که به سبب بهره گیری از آن در صورت وارد شدن آسیب و ضربه اصلاً از قدرت و کارایی دستگاه کاسته نخواهد شد. همچنین این محصول سیلیکون پاور ضد آب می باشد که این امکان موجب می شود تا در صورت برخورد با آب کاملاً عایق بندی باشد.

  • ظرفیت : 2 ترابایت
  • رابط اتصال : USB 3.0 – 2.0
  • مقاومت در برابر ضربه : دارد

بهترین مارک هارد اکسترنال ضد ضربه

هارد اکسترنال ای دیتا Dash Drive  HD650

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ای دیتا از بزگترین برندهای جهانی است که با توجه به انتظارات مشتریان خود محصولات فوق العاده ای را در چرخه تولید قرار می دهد. ظرفیتی که این کمپانی برای این هارد در نظر گرفته است 1 ترابایت است که کاربران می توانند برای ذخیره سازیی هایی که نیاز به ظرفیت بالا دارند از این حافظه نهایت استفاده را ببرند. یکی از دلایلی که سبب شده تا این هارد به یکی از بهترین هارد اکسترنال های این شرکت بدل شود مقاوم بودن آن در مقابل هر گونه ضربه می باشد که نمی توان آن را نا دیده گرفت.

  • ظرفیت : 1 ترابایت
  • رابط اتصال : USB 3.1
  • مقاومت در برابر ضربه : دارد

بهترین مارک هارد اکسترنال ضد ضربه

سخن پایان

هارد های اکسترنال یکی از اصلی ترین اجزای جانبی برای ذخیره سازی، پشتیبانی و نگهداری از اطلاعات و داده های دیجیتالی می باشند که در ظرفیت ها و مارک های بسیار متعددی تولید و عرضه می شوند. امروزه شرکت های نوین بسیاری دست به تولید هارد های اکسترنال در  انواع طرح و مدل و با حجم های مختلف نموده اند که البته بسیاری از این کمپانی ها به دلیل کیفیت پایین محصولاتشان انتخاب را برای افراد سخت کرده اند. با این وجود ما در فروشگاه اینترنتی آترین کالا کلکسیونی از بهترین برند هارد اکسترنال را برای افراد قرار داده ایم تا بتوانند در صورت تمایل، هر آنچه را که می خواهند بدون اتلاف وقت و در سریع ترین زمان انتخاب کنند و یک خرید جنجالی و بی نظیر را برای خود رقم بزنند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *