راه اندازی آیفون بعد از آپدیت

زمان مطالعه مطلب: 4 دقیقه

راه اندازی آیفون بعد از آپدیت بسیار ساده است و با چند مرحله انجام می شود. در گوشی های آیفون بعد از آپدیت نرم افزاری، یک سری مراحل را باید طی کنید و در واقع راه‌اندازی ایفون در صورت طی کردن این مراحل امکان پذیر است. راه اندازی ایفون بعد از آپدیت بسیار آسان است و در چند دقیقه می توانید خودتان آن را انجام دهید اما قبل از انجام آن چند نکته مهم است که باید آنها را در نظر بگیرید تا روند کار به درستی پیش برود. فرقی نمی کند که ایفون را از طریق iTunes به‌روزرسانی می کند یا از طریق خود گوشی، شما باید روال کار را انجام دهید که در ادامه آن را به شما خواهیم گفت. شایان ذکر است که مراحلی که در ادامه توضیح می دهیم برای ایپد اپل نیز به همین صورت است و می توانید برای آپدیت و راه اندازی ایپد نیز از آن استفاده کنید.

راه اندازی آیفون بعد از آپدیت

نکاتی برای راه اندازی آیفون بعد از آپدیت

قبل از آپدیت و انجام مراحل راه اندازی ایفون، یک سری نکات وجود دارد که باید آنها را در نظر داشته باشید. اول اینکه قبل از شروع فرآیند آپدیت، مطمئن شوید گوشی شما به شارژر متصل است تا در طول فرآیند، گوشی خاموش نشود. مورد دیگر اینکه اگر از بکاپ استفاده می کنید، مطمئن شوید که بکاپ شما به روز است به این منظور که اگر شما یک نسخه بکاپ از ایپد پرو یا ایفون خود دارید که برای مدت ها قبل است بهتر است قبل از به روزرسانی یک نسخه بکاپ جدید بگیرید تا اطلاعات شما از دست نرود.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که اگر از Touch ID یا Face ID استفاده می کنید، مطمئن شوید که تنظیمات آن ها را به درستی انجام داده اید. با رعایت این نکات، می توانید فرآیند راه اندازی آیفون بعد از آپدیت را به راحتی انجام دهید که در ادامه این فرایند را به شما خواهیم گفت.

برای مشاهده مشخصات و قیمت انواع تبلت سامسونگ به فروشگاه آترین کالا مراجعه کنید.

مراحل راه اندازی آیفون بعد از آپدیت

مراحل راه اندازی آیفون بعد از آپدیت

بعد از اینکه فرایند آپدیت آیفون به پایان رسید، گوشی آیفون شما ریستارت شده و راه‌اندازی مجدد روی سیستم عامل جدید انجام می شود. برای راه اندازی آیفون بعد از آپدیت مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید و دقت داشته باشید که تمامی مراحل به درسیتی انجام شود تا در ادامه و در راه اندازی گوشی دچار مشکل نشوید.

روشن کردن گوشی و ایجاد رمز عبور

بعد از اینکه آپدیت تمام شد ایفون روشن شده و صفحه قفل را به شما نشان می دهد، اگر روی گوشی رمز نگذاشته باشید در این قسمت از شما می خواهد یک رمز عبور برای گوشی خود ایجاد کنید. ممکنه به تازگی اقدام به خرید ایفون ۱۴ و یا 15 کرده اید و هنوز رمزی برای آن تعریف نکرده اید، در این قسمت می توانید برای گوشی خود رمز وجود تعریف کنید.

روشن کردن گوشی و ایجاد رمز عبور

برای رفتن به مرحله بعد روی Continue ضربه بزنید و اگر از شما خواسته شد مراحل را به ترتیب زیر طی کنید

  • در ادامه زبان و منطقه زمانی خود را انتخاب کنید، کشور ایران در این لیست نیست و باید یک کشور دیگر را انتخاب کنید که پیشنهاد ما کشور امریکا است.
  • اتصال خود به اینترنت را تأیید کنید.
  • اپل آیدی خود را وارد کنید.
  • رمز عبور اپل آیدی خود را وارد کنید.
  • Touch ID یا Face ID خود را تنظیم کنید.
  • از بین گزینه های پیشنهادی، یک بکاپ را بازیابی کنید.
  • در آخر نیز تنظیمات خود را شخصی سازی کنید.

 

آیا لازم است گوشی آیفون را آپدیت کنیم؟

در این مقاله مراحل راه اندازی آیفون بعد از آپدیت و همچنین نکات مهم قبل از آپدیت را توضیح دادیم که با انجام این مراحل گوشی شما با آخرین نسخه IOS راه‌اندازی می شود. اما آیا لازم است گوشی آیفون را آپدیت کنیم؟ در واقع آپدیت IOS ضروری نیست اما این نکته را باید در نظر داشت که نسخه های بروزرسانی عرضه شده برای رفع باگ ها و مشکلات است که با بروزرسانی سیستم عامل می توانید آنها را رفع کنید.

بنابراین پیشنهاد می کنیم همیشه گوشی و ایپد را به آخرین نسخه سیستم عامل آپدیت کنید. آپدیت نرم افزاری برای کاربران معمولی شاید زیاد ضرورتی نداشته باشد اما برای کاربران حرفه ای مخصوصا در ایپد که برای طراحی دیجیتال استفاده می شود، اگر می خواهید یک تبلت طراحی با عملکرد عالی داشته باشید باید از نظر نرم افزاری همیشه آپدیت باشد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *