ساخت اپل ایدی بدون شماره با گوشی

زمان مطالعه مطلب: 5 دقیقه

آیا ساخت اپل ایدی بدون شماره با گوشی امکان پذیر است؟ اپل آی دی برای کاربران اپل مانند شناسنامه است که هویت کاربران را تایید می کند و در واقع برای استفاده از خدمات گوشی آیفون، ایپد اپل و مک بوک به یک اپل آی دی نیاز دارید. روش های مختلفی برای ساخت اپل آی دی وجود دارد و شما می توانید با هر یک از روش های موجود یک حساب اپل برای محصول خود ایجاد کنید.

اما مشکل اینجاست که اپل در سال های اخیر حساس تر از قبل شده و ساخت اپل آی دی با شماره را اجباری کرده است و این برای ما که در ایران زندگی می کنیم یک محدودیت بزرگ به حساب می آید. البته جای نگرانی نیست چون در این مقاله قصد داریم این محدودیت را دور بزنیم و نحوه ساخت اپل ایدی بدون شماره با گوشی و iTunes را توضیح دهیم.

ساخت اپل آی دی بدون شماره با iTunes

شما می می توانید با استفاده از iTunes بدون استفاده از شماره اپل آی دی ایجاد کنید. البته باید در نظر داشته باشید که در نسخه های جدید آیتونز برای ساخت اپل آی دی درج شماره تلفن اجباری است و به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از نسخه های قدیمی این برنامه استفاده کنید. این روش برای تمامی محصولات اپل کاربردی است و علاوه بر گوشی آیفون می توانید برای ساخت اپل آی دی سری های مختلف تبلت های اپل همچون آیپد پرو نیز استفاده کنید.

مراحل ساخت اپل ایدی بدون شماره با iTunes به شرح زیر است.

  1. یکی از نسخه های قدیمی iTunes را دانلود و نصب کنید.
  2. برنامه را اجرا کنید و در قسمت Account گزینه Sign in را انتخاب کنید.
  3. در پنجره باز شده بر روی گزینه Create New Apple ID کلیک کنید.
  4. در ادامه یک صفحه خوش آمدگویی برای شما باز می شود که با کلیک روی continue می توانید به مرحله بعدی بروید.
  5. صفحه ای مطابق تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود که باید در قسمت های مشخص شده آدرس ایمیل خود، یک رمز عبور و سپس تکرار رمز را وارد کنید. در قسمت کشور نیز United States را انتخاب و سپس تیک قوانین اپل را فعال کرده و روی continue کلیک کنید که وارد مرحله بعد شوید.

ساخت اپل آی دی بدون شماره با iTunes

برای مشاهده انواع تبلت سامسونگ با قیمت مناسب به فروشگاه آترین کالا مراجعه کنید.

  1. در صفحه بعدی از شما می خواهد که اطلاعات شخصی خود را وارد کنید، در قسمت پایین صفحه نیز سه سوال را باید انتخاب کرده و به آنها جواب بدهید.(این سوالات برای آینده که رمز اپل آی دی فراموش شود لازم است). گزینه آخر نیز برای دریافت ایمیل های تبلیغاتی اپل است که پیشنهاد می کنیم آن را غیر فعال کنید و سپس روی continue کلیک کنید.

ساخت اپل آی دی بدون شماره با iTunes

  1. در این صفحه نیز از شما می خواهد اطلاعات حساب بانکی خارج از کشور و آدرس را را وارد کنید.

ساخت اپل آی دی بدون شماره با iTunes

  • اگر حساب بانکی خارج از کشور ندارید در قسمت payment method گزینه None را انتخاب کنید.
  • برای پر کردن قسمت های مربوط به آدرس نیز می توانید از یک آدرس فیک استفاده کنید که برای اینکار می توانید از سایت هایی همچون fakenamegenerator – fakepersongenerator و یا fakeaddressgenerator استفاده کنید. اگر این صفحه تکمیل شد روی continue کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید.
  1. در ادامه یک ایمیل از طرف اپل حاوی یک کد 6 رقمی برای شما ارسال می شود، کد را کپی کرده و در قسمت Code وارد کنید و سپس روی گزینه Verify کلیک کنید.
  2. اگر مراحل بالا را به درستی انجام داده باشید یک صفحه نمایش داده می شود که میگه Apple Id برای شما ایجاد شده که با کلیک روی ok وارد قسمت Store می شوید و می توانید از اپل آیدی استفاده کنید.

ساخت اپل آیدی با گوشی اندروید بدون شماره تلفن

استفاده از گوشی اندروید نیز روش دیگری برای ساخت اپل آیدی بدون شماره تلفن است. این روش یکی دیگر از ترفندها برای دور زدن محدودیت های اپل به دلیل تحریم ها است و می تواند بسیار کاربردی باشد. البته گوشی آیفون محدودیت های دیگری نیز دارد، مثلا رجیستری نشدن آیفون 14 و 15 که برای رفع این مشکل نیز یک مقاله با عنوان ترفند استفاده از گوشی رجیستر نشده ایفون در بلاگ آترین کالا نوشته شده و با مطالعه آن می توانید مشکل را برطرف کنید.

مراحل ساخت اپل آیدی با گوشی اندروید بدون شماره تلفن به شرح زیر است.

  • قبل از هر چیزی باید آی پی خود را به یک کشور دیگر تغییر دهید.
  • برنامه Apple Music را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب کنید.
  • با باز کردن برنامه شرایط و قوانین برنامه را نشان می دهد، برای تایید آن روی Agree ضربه بزنید.
  • در گوشه سمت راست بالا روی Sign in ضربه بزنید.
  • در این قسمت گزینه Create an Apple ID را انتخاب کنید.
  • مانند روش اول اطلاعات درخواست شده را وارد کرده و سپس تیک توافق را فعال کرده و روی Next ضربه بزنید.
  • یک کد 6 رقمی به ایمیل شما فرستاده می شود، کد را وارد کرده و با انتخاب CONTINUE مراحل ساخت اپل ایدی را به پایان برسانید.

ساخت اپل آیدی با گوشی اندروید بدون شماره تلفن

نکاتی برای ساخت اپل ایدی بدون شماره با گوشی

اجباری بودن شماره تلفن برای ساخت اپل آیدی در این چند سال اخیر یک محدودیت دیگر را برای گوشی های آیفون ایجاد کرده است. این در حالی است که با معرفی سری 14، گوشی های ایفون محدودیت رجیستری نیز پیدا کرند اما با توجه به قیمت ایفون۱۴ و محدودیت رجیستری باز هم در میان کاربران طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل در این مقاله روش ساخت اپل ایدی بدون شماره با گوشی اندروید و برنامه iTubes را توضیح دادیم که با استفاده از آنها و بدون نیاز به شماره تلفن می توانید اکانت اپل را ایجاد کنید.

شایان ذکر است نکاتی برای ساخت اپل ایدی بدون شماره با گوشی وجود دارد که باید آن را رعایت کنید تا مسیر کار به درستی طی شود.

  • آدرس ایمیل معتبری وارد کنید که به آن دسترسی دارید. کد تأیید اپل ایدی شما به این آدرس ایمیل ارسال می شود.
  • رمز عبور وارد شده باید حداقل 8 کاراکتر داشته باشد و ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها باشد.
  • تاریخ تولد خود را به درستی وارد کنید.
  • کشور انتخابی بهتر است روی United States باشد.
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *