بهترین سشوار چرخشی موجود در بازار

زمان مطالعه مطلب: 5 دقیقه

امروزه صاف کردن مو به یکی از فانتزی های دخترانه تبدیل شده است که معمولاً در مهمانی ها و مراسمات از آن بهره مند می شوند. روش های مختلفی برای صاف کردن و فرم دهی مو وجود دارد که استفاده از سشوار چرخشی یکی از این راه ها می باشد که در این نوشته توجه داشته ایم تا شما را با بهترین سشوار چرخشی موجود در بازار آشنا می کنیم.

بهترین سشوار چرخشی

اکنون به دلیل پیشرفت صنعت و فناوری لوازم و دستگاه های بسیار پیشرفته ای برای فرم دهی و صاف کردن موها تولید و به بازار عرضه شده است که سشوار چرخشی را می توان به عنوان یکی از این ابزارهای صاف کردن نام برد. از عمده دلایلی که سبب شده تا کاربران بسیاری به استفاده از این سشوارها روی بیاورند کارایی راحت و آسان این محصولات به همراه قابلیت های پیشرفته این محصولات می باشد. یعنی مخاطبان در فاصله زمانی بسیار کم و بدون نیاز به کمک کسی قادر خواهند بود تا موهای خود را صاف و یکدست نمایند.

مقاله مرتبط: راهنمای خرید سشوار

قابل ذکر است که سشوارهای چرخشی نه تنها برای خشک کردن مو مناسب می باشند بلکه برای صاف کردن و فرم دهی موها نیز مناسب می باشد به نحوی که اگر موی شما حتی دارای رطوبت بالایی باشد آنچنان که انتظار دارید موی شما را حالت می دهد. سشوار چرخشی ها بهترین ابزار برای موهای زبر و بد حالت می باشند چرا که این محصولات بعد از گرم شدن و چرخش به دور مو هر گونه موج و زبری را کاملاً از بین می برند و موهایی کاملاً خوش حالت و درخشان را برای کاربران به ارمغان می آورند.

بسیاری از مدل سشوار چرخشی ها دارای قابلیت تعویض سری می باشند یعنی شما می توانید علاوه بر فرم دهی و یا خشک کردن موها با بهره مندی از این سری ها موهای خود را در اندازه های ریز و یا درشت فر کنید و زیباترین چهره را با این دستگاه برای خود هدیه داشته باشید.

لازم به ذکر است که برس این سشوار چرخشی ها دارای دندانه هایی می باشد که در نوع سرامیکی و تتانیومی موجود می باشند و هر دو گرمای زیادی را پوشش می دهند و در ایجاد یون های منفی بسیار تاثیر گذار می باشند. البته پوشش تتانیومی برتری بیشتری به نسبت سرامیکی دارد چرا که این پوشش به موهای ضخیم و شکننده نه تنها صدمه ای وارد نمی کند بلکه در مقابل حرارت بالا نیز محافظت می کند.

تنظیم دما

از آنجایی که گرما تاثیر فوق العاده ای در صاف کردن موها دارد اگر با دمای مناسبی به صاف کردن موها بپردازید قطعاً و بی شک نتیجه بسیار مطلوبی خواهید گرفت. بدون شک اگر دما قابل کنترل نباشد ممکن است در صورت استفاده از گرمای بالا به ریشه مو آسیب وارد شود بنابراین بهتر آن است از مدلی استفاده نمایید که دارای تنظیم حرارت باشد.

مقاله مرتبط: بهترین سشوار برای آرایشگاه

کنترل سرعت

علاوه بر مواردی که ذکر شد سرعت چرخش دستگاه از دیگر ویژگی هایی است که در هنگام استفاده از محصول باید در نظر گرفته شود چرا که اگر با سرعت بالا از سشوار استفاده نمایید ممکن است موهای شما به دور دستگاه پیچ بخورد و به جای صاف شدن، موهای شما در هم گیر کند. با این اوصاف کنترل سرعت همانند دیگر امکانات از اهمیت ویژه ای در فشن کردن و صاف کردن موها به شمار می آید.

بهترین سشوار چرخشی موجود در بازار

سشوار چرخشی سورکر HB-768

سشوار چرخشی سورکر HB-768 یکی از بهترین محصولات کمپانی سورکر است که علاوه بر اینکه می تواند موها را خشک نماید به بهترین شکل ممکن نیز موها را صاف و یکدست می نماید. پوشش دندانه های این محصول تیتانیومی می باشد که با ایجاد گرمای مناسب سبب می شود تا مو در حین انجام کار صدمه نبیند که البته جدای از این ویژگی ظاهری قابلیت تنظیم حرارت دستگاه موجب می شود تا با توجه به جنس مو حرارت لازم را انتخاب کنید و مدل دهی دلخواه را انجام دهید.

  • نوع : چرخشی
  • نوع عملکرد : سشوار – صاف کننده
  • پوشش حرارتی : تیتانیوم
  • قابلیت تنظیم حرارت : دارد

سشوار چرخشی سورکر HB-812

سشوار چرخشی سورکر HB-812 از مدل های فوق العاده شیک با قابلیت های خاص می باشد که سبب شده این محصول به یکی از بهترین های این برند تبدیل شود. علاوه بر صاف کردن و سشوار کردن موها این دستگاه قابلیت فر کردن موها را بهره گیری از سری مخصوصی که همراه سشوار است فراهم می کند. این سشوار چرخشی سورکر HB-812 با دارا بودن درجه حرارت سرد و گرم این امکان را برای مخاطبان ایجاد نموده تا بتوانند از این دو مزیت در فرم دهی موها استفاده کنند.

  • نوع : چرخشی
  • نوع عملکرد : سشوار – فر کننده – صاف کننده
  • تعداد سری : 4
  • درجه حرارت : گرم – سرد

سشوار چرخشی فیلیپس PH812

سشوار چرخشی فیلیپس PH812 را می توان به عنوان یکی از نمونه های بسیار خوب این شرکت معرفی کرد چرا که همراه با صاف کردن مو قابلیت خشک کردن موها را نیز برای کاربران ایجاد می کند. همچنین این محصول بر خلاف دیگر مدل های  فیلیپس قابلیت چرخش به هر دو طرف را دارد یعنی در صورت استفاده کاربران می توانند در هر دو جهت آن را بر روی موهای خود به کار ببرند. یونیک بودن این سشوار چرخشی فیلیپس موجب شده تا موها آسب جدی نبینند و درخشانی و لطافت خود را حفظ نمایند.

  • نوع : چرخشی
  • نوع عملکرد : سشوار – صاف کننده
  • حالت چرخش : دو جهت (راست – چپ)
  • قابلیت یون سازی : دارد
  • درجه حرارت : گرم – خنک

کلام آخر

با توجه به مواردی که برای انتخاب بهترین سشوار چرخشی در اختیار شما قرار دادیم اکنون شما با خیال راحت می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود و مقدار بودجه ای که برای خرید سشوار در نظر گرفته اید مدل مورد نظر خود را منتخب نمایید. فروشگاه ما با قرار دادن متنوع ترین و بهترین سشوار چرخشی موجود در بازار این امکان را برای مشتریان خود ایجاد نموده تا بتوانند با آگاهی های لازم یک خرید بی نظیر را برای خود به ارمغان داشته باشند.

مقاله مرتبط: سشوار چیست

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *