بهترین روش انتقال مخاطبین از اندروید به آیفون

زمان مطالعه مطلب: 5 دقیقه

زمانی که شما یک گوشی جدید خریداری می کنید مسلماً باید مخاطبین و یک سری از برنامه های خود را به گوشی جدید انتقال دهید. حال آنکه اگر گوشی قدیمی شما اندرویدی باشد و گوشی جدید شما آیفون این انتقال چگونه صورت می گیرد؟ بی شک انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون کمی متفاوت تر از انتقال مخاطبین و برنامه ها از اندروید به اندروید خواهد بود.
در صورتی که خرید گوشی آیفون را انجام داده اید و اکنون به دنبال روش انتقال مخاطبین از اندروید به آیفون هستید، پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید. البته اگر شما مشکلی از بابت صرف هزینه نداشته باشید ما به شما گوشی ایفون 15 را معرفی می کنیم. اما از آنجایی که قیمت آیفون ۱۵ به نسبت نسخه های قبلی از رِنج بالاتری برخوردار است خرید آن برای همه افراد توصیه نمی شود.

1. Mov to IOS، بهترین روش انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون

برنامه Mov to IOS را می توان به عنوان یکی از روش های نحوه ی انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون معرفی کرد که می تواند برای کاربران بسیار کاربردی باشد. البته اگر قصد خرید آیفون در نسخه های جدید را دارید به نظر می رسد که آیفون ۱۴ معمولی یک گزینه بسیار عالی خواهد بود. اکنون اگر خرید گوشی آیفون را انجام داده اید و برای انتقال مخاطبین از گوشی اندرویدی قدیمی خود به گوشی از  Mov to IOS استفاده می کنید، می بایست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • ابتدا می بایست برنامه Mov to IOS را در گوشی اندرویدی خود نصب کنید.
  • سپس برنامه منتخب را باز کرده و وارد قسمت مخاطبین شوید و گزینه هایی را که می خواهید انتخاب کنید و سپس Next را لمس کنید.
  • اکنون به سراغ گوشی آیفون خود بروید و برنامه Ios Setup Assistant که برای انتقال برنامه ها از گوشی های اندروید وجود دارد را انتخاب کنید.
  • اکنون گوشی آیفون شما نیاز به یک شبکه وای فای دارد که با اضافه کردن آن شما می توانید ادامه عملیات انتقال را انجام دهید.
  • حال گوشی آیفون جدید شما تمام اطلاعات اندرویدی را دریافت کرده است.

2. نحوه انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون با ایجاد فایل VCF

یکی دیگر از روش های انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون تبدیل مخاطبین در قالب یک فایل VCF است. شما می توانید این فایل را ایجاد کرده و به گوشی آیفون خود انتقال دهید. مراحل نحوه انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون عبارت است از :

  • در ابتدا می بایست وارد قسمت مخاطبین گوشی اندرویدی خود شوید.
  • سپس در گوشه سمت راست روی قسمت سه نقطه کلیک کنید.
  • سپس گزینه Select All را انتخاب کرده و برای Gmail خود بفرستید.
  • اکنون وارد Gmail خود در گوشی آیفون جدید شوید، ایمیل را باز کرده و در فضای ذخیره سازی فایل را پیوست کنید.
  • اکنون برنامه مخاطبین را باز کرده و گزینه افزودن تمام مخاطبین را لمس کنید تا مخاطبین شما از اندروید به آیفون صورت گیرد.

اگر برای انتقال برنامه در گوشی آیفون مشکلی دارید مقاله روش های انتقال فایل از آیفون به آیفون را مطالعه کنید.

انتقال مخاطبین از طریق vcg

3. انتقال مخاطبین به گوشی جدید با استفاده از سیم کارت

یکی از بهترین روش انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون استفاده از سیم کارت است که یک روش بسیار ساده و راحت است. در این روش از انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون، شما می بایست وارد قسمت مخاطبین شوید و کل آنها را روی سیم کارت ذخیره کنید. اکنون می توانید سیم کارت خود را روی گوشی جدید آیفون خود قرار دهید و وارد قسمت تنظیمات شوید. از قسمت تنظیمات وارد بخش مخاطبین شوید و گزینه Import SIM Contacts را لمس کنید تا مخاطبین شما انتقال داده شوند. از آنجایی که این روش انتقال مخاطبین از اندروید به آیفون بسیار ساده و آسان است می توان به عنوان یکی از بهترین ترفندهای آیفون از آن نام برد.

انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون با سیم کارت

4. همگام سازی با گوگول برای انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون

اگر مخاطبین خود را با حساب کاربری گوگل همگام سازی کرده باشید انتقال مخاطبین به گوشی جدید بسیار راحت تر از آنچه که هست انجام می شود. البته باید در نظر داشته باشید که برخی از گوشی های اندرویدی این مَچ کردن را انجام نمی دهند. اما اگر گوشی شما این قابلیت را داشته باشد شما می توانید فرایند انتقال مخاطبین را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در چنین شرایطی شما برای انتقال مخاطبین به ایفون استوک یا آکبند با توجه به این روش باید مراحل زیر را انجام دهید.

  • وارد قسمت تنظیمات گوشی آیفون خود شوید.
  • سپس وارد قسمت مخاطبین شوید.
  • بعد وارد بخش اکانت شده و Add Account را بزنید.
  • حال Gmail خود را وارد کنید در این صورت مشاهده خواهید کرد که مخاطبین شما با روش همگام سازی با گوگل به گوشی آیفون جدید شما وارد شده است.

5. انتقال مخاطبین از اندروید به آیفون با استفاده از برنامه های نرم افزاری دیگر

نحوه انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون می تواند بسیار متنوع باشد. چنانچه راه‌های گفته شده برای شما چندان کاربردی نبوده است، می توانید از نرم افزارهای دیگری برای انتقال استفاده کنید. Copy My Data روش انتقال مخاطبین از اندروید به آیفون است که می تواند به ساده ترین شیوه انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون را برای شما انجام دهد.

انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون

سؤالات متداول

ساده ترین راه برای انتقال مخاطبین از اندروید به آیفون چیست؟

یکی از ساده ترین راه های انتقال مخاطبین از اندروید به آیفون از طریق همگام سازی با گوگل است که در توضیحات بالا بیشتر درباره آن صحبت کرده ایم.

بهترین برنامه برای انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون کدام است؟

انتقال مخاطبین از اندروید به آیفون با روش های متفاوتی صورت می گیرد که هر کدام در نوع خود جزو بهترین ها هستند، به همین دلیل نمی توان به طور حتم یک یا چند روش را به عنوان بهترین ها معرفی کرد. در این مقاله ما بهترین روش های انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون را برای شما توضیح داده ایم که می توانند برای شما کاربردی باشند.

چگونه بدون سیم کارت مخاطبین را از اندروید به آیفون منتقل کنیم؟

شما می توانید از طریق سیم کارت و بدون سیم کارت مخاطبین را از گوشی اندرویدی به آیفون منتقل کنید که ما در مطالب بالا تمام روش ها را به صورت کامل برای شما توضیح داده ایم.

خرید گوشی آیفون جدید از آترین کالا

امروزه بازار داغ گوشی های آیفون سبب شده تا کاربران بسیاری خرید این سری از گوشی ها را در اولویت قرار دهند. با توجه به این موضوع، ما نیز در فروشگاه آترین کالا مجموعه ای از جدیدترین گوشی های آیفون را در ظرفیت ها و مدل های متنوع را در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم تا در صورت تمایل به خرید بتوانند با تضمین اصالت، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را نهایی کنند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *