10 تا از بهترین تبلت برای مطالعه

زمان مطالعه مطلب: 7 دقیقه

آیا شما هم از آن دسته افراد هستید که به خواندن کتاب های الکترونیکی علاقه مند هستید؟ همراه داشتن یک کتابخانه همراه همیشه می تواند برای علاقه مندان به مطالعه خوشایند باشد. که با توجه به این موضوع بهترین راه حل خرید آیپد یا تبلت خواهد بود. چرا که نه تنها کاربران در هنگام مطالعه با فونت بسیار خوانایی می توانند متن نوشتاری را مطالعه کنند بلکه این امکان را نیز خواهند داشت تا حجم وسیعی از کتاب های منتخب خود را بر روی دستگاه ذخیره کنند.
به طور قطعی نمی توان تنها مدل خاصی را به عنوان بهترین تبلت برای مطالعه معرفی کرد، اما ما در این مقاله با معرفی گزیده ای از برترین مدل آیپد و تبلت به شما بستر یک انتخاب ایدئال را برای شما فراهم خواهیم کرد تا بتوانید با شناخت و اطلاعات دقیق تری خرید خود را انجام دهید و تجربه یک مطالعه دلچسب را برای خود به ارمغان داشته باشید.

1. تبلت سامسونگ Galaxy SM-T295، ارزانترین تبلت مطالعه

کاربران بسیاری هستند که از تبلت فقط برای مطالعه استفاده می کنند و به همین دلیل ترجیح می دهند تا بودجه زیادی را به آن اختصاص ندهند. تبلت سامسونگ Galaxy SM-T295 از بهترین مدل های این کمپانی است که با داشتن قیمت بسیار مطلوب و مناسبی که دارد توانسته کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. این تبلت دارای 32 گیگابایت حافظه رم است که امکان ذخیره سازی کتاب های بیشتری را برای کاربر فراهم می کند. صفحه نمایش 8 اینچ و رزولوشن 800 × 1280 از دیگر مواردی هستند که سبب شده تا انتخاب این مدل به عنوان یکی از بهترین تبلت برای خواندن کتاب معرفی شود.

بهترین تبلت سامسونگ برای مطالعه

2. Galaxy Tab S6 Lite SM-P615، برترین مدل تبلت از لحاظ نمایشگر برای کتاب خوانی

یکی از مهم ترین مزیت هایی که یک تبلت می تواند برای مطالعه داشته باشد صفحه نمایش یزرگ است، بسیاری از افراد به دلیل ناراحتی های چشمی همیشه دنبال خرید تبلتی هستند که هم اندازه مطلوبی داشته باشد و هم اینکه وضوح و شفافیت لازم را برای خواندن مطالب دارا باشد. تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite SM-P615 یکی دیگر از مدل های پر کاربردی است که با داشتن نمایشگر 10.5 اینچ و رزولوشن 1200 × 2000 و همچنین حافظه بسیار بالایی که دارد بهترین مطالعه را می تواند برای افراد به دنبال داشته باشد.

بهترین مدل تبلت برای کتاب خوانی

3. ماندگاری شارژ بالا با آیپد ایر 5 وای فای 10.9 اینچ

جدای از هر موضوعی دوام و ماندگاری باتری از دیگر مواردی است که معمولاً برای کاربرانی که به مطالعه کتاب با تبلت و آیپد علاقه مند هستند جزو مهم ترین فاکتورها است. آیپد ایر 5 وای فای 10.9 اینچ از مدل آیپدهایی است که با قابلیت نگه داری شارژ را تا 28 ساعت دارد که در کنار دیگر ویژگی های فوق العاده ای که دارد کاربران بسیاری را مجذوب خود کرده است. بسیاری از کاربران قیمت این محصول را چندان به صرفه نمی دانند اما اگر قابلیت ها و شاخص های آن را در نظر بگیرید قیمت آن بسیار ایدئال است، چرا که شما یک آیپد با کارایی بلند مدت را خریداری کرده اید.

بهترین مدل آیپد با شارژ بالا برای مطالعه

4. Galaxy Tab S3، سبک ترین مدل برای مطالعه

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 با ضخامت فریم 6 میلی متر از نازک ترین و سبک ترین مدل تبلت برای مطالعه است که سبب می شود تا افراد در هنگام استفاده وزن زیادی را متحمل نشوند. نا گفته نماند این مدل تبلت را می توان برای سرگرمی کودکان نیز مدل بسیار خوبی تلقی کرد. زیرا با توجه به وزن بسیار مناسب و همچنین نمایشگر 9.7 اینچ نمایش صحنه ها و مناظر موجود در فیلم یا عکس به بهترین شکل ممکن برای آنها قابل مشاهده خواهد بود. البته ما درمقاله بهترین تبلت برای کودکان بیشتر در مورد این موضوع بحث کرده ایم که می توانید آن را مطالعه کنید.

سبک ترین تبلت برای کتاب خواندن

5. P11PRO، از برترین مدل تبلت 2022 برای کتاب خواندن

قطعاً زمانی که شما قصد خرید تبلت را دارید بدون شک فناوری ها و امکانات آن را در نظر می گیرید. تبلت لنوو P11PRO از جدیدترین مدل های عرضه شده در سال 2022 است که با توجه به آنها کاربران می توانند بهترین مطالعه را داشته باشند. سیستم عاملی که این تبلت به آن بهره مند شده است اندروید 10 است که موجب شده تا برنامه های دستگاه در سریع ترین زمان باز شوند. لازم به ذکر است که نمایشگر 11.5 اینچ و باتری قدرتمند 8600 میلی آمپر از دیگر ویژگی های برتری هستند که سبب شده اند تا این مدل به عنوان یکی از بهترین تبلت 2022 برای مطالعه به حساب آید.

برترین مدل لنوو برای مطالعه در سال 2022

6. آیپد2021 9th وای فای 10.2 اینچ، برترین مدل اپل

افراد بسیاری هستند که علاقه مندی بسیاری به خرید محصولات اپل دارند و تا حد امکان سعی می کنند تا اولویت خرید خود را به دستگاه های این شرکت اختصاص دهند. آیپد 2021 9th وای فای 10.2 اینچ یکی دیگر خوش فروش ترین محصولات این کمپانی است که نه تنها قیمت ایدئالی دارد بلکه از لحاظ بدنه و همچنین برخورداری از فناوری های روز به یکی از پر مخاطب ترین مدل های این کمپانی تبدیل شده است که کاربران می توانند جدای از کارهای شخصی خود یک مطالعه دلچسب را با وضوح و شفافیت بالا برای خود رقم بزنند.

از برترین های اپل برای مطالعه

7. تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 Plus، بهترین تبلت برای خواندن کتاب

قطعاً هنگامی که شما به مطالعه کتاب با تبلت مشغول هستید تمایل دارید تا متن را بسیار واضح و خوانا مشاهده کنید که با توجه به این موضوع می بایست حتماً مدلی را انتخاب کنید که از روشنایی و رزولوشن مناسب برخوردار باشد. مدل Galaxy Tab S7 Plus تبلت مناسب برای مطالعه است، با توجه به صفحه نمایش 12.4 اینچ که از نوع Super Amoled  است، شما می توانید بهترین کتاب خوانی را انجام دهید. از دیگر ویژگی های بارزی که این محصول دارد باتری 10090 میلی آمپر آن است که به موجب آن شما می توانید زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهید.
گفتنی است که این تبلت قابلیت سیمکارت خور را نیز دارد به طوری که شما می توانید برای تماس های روزمره از آن نهایت استفاده را ببرید، البته ما در مقاله بهترین تبلت سیم کارت خور بیشتر این موضوع را مورد بررسی قرار داده ایم.

مدلی از سامسونگ برای خواندن

8. آیپد پرو وای فای 12.9 اینچ با حافظه 256 گیگ، از بهترین های اپل برای مطالعه

تبلت آیپد پرو وای فای 12.9 اینچ یکی از نسخه های جدید اپل است که تمام ویژگی های لازم را برای بهره مندی از محتوا و مطالب مورد علاقه شما دارد. این مدل جدید اپل دارای نمایشگری با سایز 12.9 اینچ و رزولوشون 2048 × 2732 است که می تواند محتوایی کاملاً خوانا و پویا را در صورت مطالعه برای کاربر ایجاد کند. به دلیل بهره مندی این تبلت از فناوری HDR افراد می توانند برای اوقات فراغت خود بازی های مورد علاقه خود را نصب کرده و لحظات سرگرم کننده ای را برای خود رقم بزنند که ما در مقاله بهترین تبلت برای بازی دیگر مدل های قدرتمند را برای گیم معرفی کرده ایم.

برترین مدل اپل برای مطالعه و کتاب خوانی

9. بهترین مطالعه با تبلت لنوو Tab3 8 Plus

میزان و حجم حافظه از دیگر ویژگی هایی است که معمولاً افراد برای ذخیره مطالب بر روی تبلت آن را در نظر می گیرند. تبلت لنوو Tab3 8 Plus از 16 گیگابایت حافظه بهره مند است که به واسطه آن شما می توانید مطالب و محتوای بیشتری را بر روی دستگاه ذخیره کنید. امکانات دیگری همچون صفحه نمایش 8 اینچ، رزولوشن 1200 × 1920، باتری 4250 میلی آمپر، فضای رم 3 گیگابایت، از دیگر ویژگی های بارزی هستند که تمایل کاربران را برای خرید این مدل بیشتر کرده است.

از مدل های برتر لنوو برای مطالعه

10. مطالعه ای جذاب با سامسونگ Galaxy Tab S6،

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S6 یکی دیگر از برترین تبلت برای مطالعه است که افراد می توانند با توجه به روشنایی، صفحه نمایش مناسب و دیگر ویژگی های بارزی که لذت یک مطالعه را دو چندان می کند از این مدل نهایت استفاده را داشته باشند. البته این مدل قلم دار است و شما می توانید حتی برای طراحی و نوشتن مطلب نیز از این دستگاه نهایت بهره مندی را داشته باشید.

خوش دست ترین تبلت برای مطاله

 

بهترین تبلت برای مطالعه چه مارکی خوبه؟

امروزه کمپانی ها و شرکت های متنوعی تولید و عرضه تبلت را در لیست محصولات خود دارند که باید متذکر شویم که به طور حتم نمی توان کیفیت امکانات آنها را تضمین کرد. اما اگر ما تصمیم به خرید تبلت برای مطالعه و کتاب خوانی دارید بهترین کار این است که انتخاب خود را از برندهای قدرتمند و معتبری همچون اپل، سامسونگ، لنوو و هواوای محدود کنید. محصولات این کمپانی ها با طراحی بهترین صفحه نمایش، بالاترین رزولوشن، باتری قدرتمند و دیگر ویژگی های ایدئال امکان یک مطالعه بی نظیر را برای کاربر ایجاد می کنند.

بهترین تبلت برای کتاب خوانی رو از کجا بخریم؟

با توجه به اینکه بسیاری از کاربران علاقه مندی بسیاری به مطالعه کتاب های الکترونیکی دارند، بیشتر اوقات سعی می کنند تا از تبلت برای کتاب خوانی استفاده کنند. اگر شما هم از آن دسته کاربران هستید که برای مطالعه خود تبلت و آیپد را ترجیح می دهید، می توانید محصولات متنوع ما را در فروشگاه آترین کالا مشاهده کنید و در صورت تمایل با تضمین اصالت، سلامت، ضمانت بازگشت، ارسال سریع و بهترین قیمت، انتخاب مطمئنی را برای خود رقم بزنید.
اگر از افرادی هستید که تجربه خرید از فروشگاه ما را داشته اید با ثبت نظر می توانید میزان رضایت خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید و یا اطلاعات کالاها می توانید با تیم فروش ما تماس بگیرید و پاسخ دهی لازم را دریافت کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *