ضبط مکالمه در آیفون با معرفی برنامه های پولی و رایگان

زمان مطالعه مطلب: 6 دقیقه

امروزه پیشرفت در دنیای تکنولوژی لحظه ای شده است به طوری که هر روز با نسل جدیدی از فناوری ها رو به رو می شویم. ضبط مکالمه یکی از تکنولوژی های می توان گفت قدیمی است که امروزه با نسخه های آپدیت شده ای در گوشی های جدید قرار گرفته است.
از آنجایی که اپل تسلط هیولاوار خود را در دنیای فناوری ها هر روز به رخ می کشد، می توان گفت قابلیت ضبط مکالمه در آیفون یکی از امکاناتی است که می تواند در بسیاری مواقع کاربردی باشد. با توجه به اینکه ضبط تماس در ایفون یا هر گوشی دیگری چندان ضروری نیست و همچنین به نوعی غیر قانونی به حساب می آید کاربرد چندانی ندارد. در هر صورت آشنایی با چگونگی ضبط صدا در ایفون هنگام تماس می تواند بسیار کاربردی باشد. در این مقاله ما بهترین برنامه های پولی و رایگان را که برای ضبط مکالمه در ایفون کاربردی هستند را به شما معرفی خواهیم کرد. نظر به اینکه بسیاری از برنامه ضبط مکالمه در ایفون که به صورت رایگان هستند، شاید خدمات چندان خوبی ارائه ندهند. به همین دلیل خرید برنامه های پولی می تواند گزینه بهتری برای شما باشد.
بسیاری از کاربران بر این باور هستند که خرید گوشی آیفون در مدل های بالاتر می تواند این قابلیت را به خوبی اجرا کند اما باید متذکر شویم شما چه یک گوشی آیفون ۱۱ داشته باشید و یا آیفون  ۱۴ پرومکس باز هم برنامه های رایگان عملکرد چندان جالبی نخواهند داشت.

1. ضبط مکالمه در ایفون با برنامه رایگان Rev Call Recorder

افراد بسیاری هستند که بالا بودن قیمت گوشی آیفون را بهره مند شدن آن به برنامه ضبط مکالمه تلقی می کنند. اما در واقع باید متذکر شویم که اپل هیچ قابلیتی را برای ضبط تماس در گوشی های خود تعبیه نکرده است و کاربران برای این فرایند حتماً باید برنامه مناسب را انتخاب و خریداری کنند. Rev Call Recorder یکی از برنامه های ضبط تماس در ایفون است که علیرغم رایگان بودن از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است. شما می توانید با دانلود این برنامه در اپ استور قابلیت ضبط مکالمه را برای خود ایجاد کنید. در صورت استفاده از این برنامه کاربران می توانند بدون هیچ محدودیتی تمام مکالمه های ورودی و خروجی خود را بدون پرداخت هیچ هزینه ای ضبط کنند.

ضبط مکالمه در ایفون با RECORDER

 

2. ضبط مکالمه آیفون با برنامه Call Recorder Pro

اگر می خواهید به بهترین شیوه ضبط مکالمه را در گوشی آیفون انجام دهید ما به شما پیشنهاد می کنیم برنامه ضبط تماس در آیفون رایگان خریداری نکنید و سعی کنید از اپ های پولی برای نتیجه بهتر استفاده کنید. Call Recorder Pro  یکی از برنامه های پولی است که برای اجرایی کردن آن قبل از هر چیزی باید یک مکالمه سه نفره را تنظیم کرده و مکالمه خود را به حالت تعلیق درآورید. سپس داخل برنامه شماره مقصد را بگیرید و مکالمه در حال انجام را ضبط کنید.
البته با توجه به اینکه به زودی اپل از گوشی آیفون ۱۵ رونمایی می کند، احتمال تعبیه شدن آن به قابلیت ضبط مکالمه چندان دور از ذهن نیست، ولی باید در جریان باشید که قیمت ایفون ۱۵ مسلماً در رِنج قیمتی خواهد بود که خرید آن برای همه ممکن نخواهد بود.

ضبط مکالمه با ایفون در برنامه RECORDER PRO

3. TapeCall pro، برنامه ای منتخب برای ضبط مکالمه در آیفون

برنامه های ضبط مکالمه در ایفون می تواند برای برخی از کاربران بسیار پر هزینه باشد؛ اما اگر شما به دنبال انتخاب یک برنامه با حداقل هزینه هستید برنامه TapeCall Pro می تواند برای شما بسیار کابردی باشد. این برنامه یک برنامه ضبط مکالمه در ایران است که شما می توانید با خرید اشتراک یک ساله این برنامه را را اندازی کنید و تمام تماس های ورودی و خروجی خود را ضبط کنید. این برنامه نیز با ایجاد یک مکالمه سه جانبه بین شما و طرف مقابل امکان ضبط تماس در آیفون را برای شما ممکن می کند. با این حال اگر قصد ضبط مکالمه با گوشی آیفون را دارید، انتخاب ایفون ۱۱ پرومکس می تواند برای شما یکی از بهترین ها باشد. چرا که این مدل گوشی تمام قابلیت های سری بالتر همچون 12، 13 و 14 را به خوبی دارد. همچنین قیمت ایفون ۱۱ پرومکس به نسبت دیگر سری های جدید بسیار مناسب تر است.

ضبط مکالمه در ایفون با TAPCAL

4. ضبط صدا در ایفون هنگام تماس با برنامه Intcall Call Recorder

گاهی اوقات مکالمه شما محدود به تماس داخلی نیست و ممکن است شما یک تماس بین الملی داشته باشید که قصد ضبط آن را داشته باشید. با توجه به اینکه بسیاری از برنامه ها تنها قابلیت ضبط مکالمه در ایفون در ایران را دارند و برای ضبط تماس های بین المللی می بایست از برنامه های دیگری استفاده کنید. یکی از برنامه های جالبی که برای ضبط مکالمه های بین المللی می توانید از آن بهره ببرید برنامه Intcall Call Recorder است. ضبط مکالمه در ایفون بدون برنامه ممکن نخواهد بود، به زبان ساده تر ربطی به نوع مکالمه ندارد. یعنی شما چه مشغول یک تماس داخلی یا خارجی باشید باز هم می بایست برنامه مناسب را نصب کنید.
شما می توانید از طریق Intcall Call Recorder تماس های بین المللی را ضبط و ذخیره سازی کنید. شما می توانید با تماس از طریق VoIP و پرداخت وجه آن که برای هر کشور متفاوت است فرایند ضبط را انجام دهید. البته در نسخه آپدیت شده این برنامه که از IOS 14 قابل اجرا است کاربران می توانند شماره مقصد و تمام جزئیات مربوط به تماس را نیز ضبط کنند.
همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم امکان ضبط مکالمه در آیفون بدون برنامه صورت نخواهد گرفت، لذا اگر شما قصد خرید گوشی آیفون در ورژن های بالاتر را بدون در نظر گرفتن این قابلیت دارید، ایفون ۱۳پرو را هم در لیست انتخاب های خود قرار دهید.

ضبط مکالمه در ایفون با INTCALL

5. برنامه برای ضبط مکالمه در ایفون با Phone Call Recorder – ACR

از دیگر برنامه های ضبط صدا در  ایفون هنگام تماس Phone Call Recorder-ACR است. با فعال سازی این قابلیت ضبط اتوماتیک مکالمه برای کاربران انجام می شود. این فناوری می تواند تماس های ورودی و خروجی شما راضبط و ذخیره کند. از دیگر ویژگی های این برنامه ضبط تماس ACR است که امکان ضبط تماس کنفراسی را برای شما ایجاد می کند. همچنین شما می توانید از طریق این برنامه تمام مکالمات خود را به صورت نا محدود ضبط، ذخیره و به اشتراک بگذارید. این برنامه نیز برای تمام گوشی های آیفون به یک شیوه عمل می کند پس لزومی ندارد شما تنها برای بهره بردن از این قابلیت خرید آیفون را در سری های جدید انجام دهید. با این حال خرید ایفون ۱۱ پرو برای شما یکی از برترین گزینه ها است. چرا که در کنار کیفیت و بهره مندی هایی که دارد قیمت ایفون ۱۱ پرو در رِنج بسیار خوبی قرار دارد.

ضبط مکالمه با RECORDER ACR

 

6. ضبط تماس در ایفون با Google Voice

از دیگر برنامه های رایگانی که شما می توانید به وسیله آن ضبط مکالمات خود را انجام دهید Google Voice  است. برای دسترسی به این قابلیت شما باید ابتدا شماره خود را به Google  انتقال دهید. یکی از نکاتی که در این برنامه باید مَد نظر داشته باشید این است که شما در استفاده از این برنامه تنها می توانید تماس های ورودی را ضبط کنید.
برای ضبط تماس های دریافتی در IOS13 و 14 ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و در Voice.Google.Com دستورات لازم را اجرایی کنید. پس از فعال شدن حساب شما می توانید با لمس ضبط تماس، مکالمه خود را ضبط کنید و به صورت MP3 ذخیره کنید.
گاهی اوقات ممکن است گوشی آیفون شما با مشکل صدا مواجه شود و شما نتوانید در زمان لازم ضبط مکالمه را انجام دهید، در چنین شرایطی باید حتماً صدای زنگ گوشی خود را چِک کنید تا در وقت مناسب ضبط تماس را انجام دهید. البته ما در مقاله چرا صدای زنگ گوشی ایفون قطع شده بیشتر در این باره توضیح داده ایم، که می توانید مطالعه ای بر روی آن داشته باشید.

ضبط مکالمه در ایفون با GOGLE VOICE

با توجه به اطلاعاتی که در اختیار شما قرار دادیم، شما می توانید به راحتی ضبط مکالمه در گوشی آیفون خود را انجام دهید. از آنجایی که قابلیت ضبط مکالمه در گوشی آیفون وجود ندارد شما می توانید خرید گوشی آیفون خود را در مدل های متنوعی به ثبت برسانید. نا گفته نماند ما نیز در فروشگاه اینترنتی آترین کالا مجموعه از گوشی های آیفون را در لیست قیمت های متفاوت در اختیار کاربران قرار داده ایم تا بتوانند در صورت تمایل به خرید با تضمین اصالت، ضمانت برگشت، ارسال سریع و بهترین قیمت، سفارش خود را نهایی کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *