راهنمای خرید بهترین هاب مک بوک

زمان مطالعه مطلب: 5 دقیقه

قبل از هر توضیحی باید بدانید که هاب مک بوک چیست و به چه منظور استفاده می شود. خرید لپ تاپ های مک بوک اپل شاید برای علاقه مندان به این برند بسیار جذاب و لاکچری باشد. از آنجایی که اپل برای این محصولات خود از تعداد بسیار کمی پورت استفاده کرده است، خرید لپ تاپ اپن باکس یا استوک از دیگر برندها که  تعداد پورت های بیشتری برای اتصال دارند منطقی تر است. اما اگر هنوز هم از وفاداران اپل هستید و عزم خود را برای خرید نم بوک جزم کرده اید، بهتر است به فکر خرید بهترین هاب مک بوک باشید تا بتوانبد دسترسی های بیشتری را برای اتصال با سایر دستگاه ها برای خود ایجاد کنید.
با توجه به این موضوع در این مطلب ما تمام مواردی را که برای خرید هاب مک بوک لازم و ضروری است را برای شما بیان خواهیم کرد تا با در نظر گرفتن آنها بتوانید یک خرید ایدئال را انجام دهید.

بهترین هاب برای مک بوک باید دارای چه خصوصیاتی باشد؟

فرض کنید قصد اتصال مک بوک به نمایشگرها و یا لپ تاپ های دیگر را دارید و یا تمایل دارید که یک کیبورد را به لپ تاپ مک بوک وصل کنید، قطعاً شما به یک هاب مک بوک با پورت های متعدد که بتوانید هر نوع دستگاه جانبی را متصل کنید، نیاز خواهید داشت. با توجه به اینکه ممکن است شما هر نوع دستگاه جانبی را به مک بوک وصل کنید، هاب مورد نظر شما باید دارای پورت USB-C، USB-A، HDMI، DisplyPort، ورودی کارت SD و حتی پورت شبکه باشد.
البته اگر تمایل زیادی به حمل هاب مک بوک ندارید، می توانید خرید خود را از لپ تاپ های سرفیس پرو استوک که از تعداد پورت های بیشتری در مقایسه با مک بوک برخوردارند و از لحاظ طراحی و زیبایی دست کمی از مک بوک اپل ندارند انجام دهید. با این حال باید گفت در انتخاب بهترین هاب برای مک بوک باید مواردی را در نظر بگیرید که در ادامه توضیح خواهیم داد.

بهترین هاب برای مک بوک

بررسی تعداد هاب مک بوک برای اتصال

طبیعتاً انتخاب و خرید هاب مک بوک به نوع استفاده و همچنین بودجه شما بستگی دارد. قبل از انتخاب باید این نکته را در نظر داشته باشید که چه دستگاه ها و لوازم جانبی را قرار است به مک بوک متصل کنید. چرا که هاب مک بوک در مدل های متنوع با تعداد پورت های مختلفی در بازار موجود هستند. به عنوان مثال اگر قصد اتصال مک بوک به یک مانیتور را دارید، حتماً باید هاب منتخب شما دارای پورت سازگار باشد.
کاربران بسیاری از ما سؤال می کنند که آیا می توان مک بوک را از طریق هاب به مانیتور برای بازی وصل کرد. در پاسخ می توان گفت که لپ تاپ های مک بوک اپل دارای ویژگی حالت بازی هستند که به منظور آن کاربران می توانند گیم های خود را اجرایی کنند. اما با توجه به اینکه مدل های متنوعی از لپتاپ استوک گیمینگ عرضه شده اند، شما می توانید انتخاب خود را برای هر نوع بزای سنگین و نیمه سنگین از آنها انجام دهید.

تعداد هاب مک بوک برای اتصال

پورت های هاب مک بوک بهتر است چه نوعی باشند؟

امروزه هاب ها در انواع مختلفی عرضه می شوند که شما می توانید بسته به نوع استفاده ای که از مک بوک دارید هاب مناسب را انتخاب کنید. برای مثال اگر مشغول کارهای گرافیکی هستید و لپ تاپ استوک برای کارهای گرافیکی را انتخاب کرده اید و می خواهید در کنار مک بوک یک مانیتور دوم نیز داشته باشید، هاب انتخابی شما خروجی hdmi برای نمایشگر دوم داشته باشد. اما اگر از مک بوک به عنوان لپ تاپ خانگی و یا اداری استفاده می کنید بهتر است به سراغ هابی با پورت های USB، پورت USB-C و یک پورت شبکه بروید.

پورت های هاب مک بوک بهتر است چه نوعی باشند؟

اهمیت سرعت انتقال داده در هاب مک بوک

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید هاب مک بوک در نظر گرفته شود، سرعت انتقال داده است. اگر حجم داده های انتقالی شما زیاد است و می خواهید انتقال سریعی داشته باشید بهتر است هاب هایی را انتخاب کنید که دارای پورت هایی با سرعت انتقال سریع هستند. برای مثال پورت هایی همچون USB 3.0، Thunderbolt 3 و HDMI 2.0 در انتقال داده سرعت بالایی دارند و بهترین هاب برای مک بوک باید از پورت های مذکور پشتیبانی کند تا عملکرد سریعی داشته باشد.

مشاهده مشخصات و قیمت لپ تاپ دست دوم مهندسی در فروشگاه آترین کالا.

اهمیت سرعت انتقال داده در هاب مک بوک

بودجه شما برای خرید هاب چقدر است؟

در هنگام خرید هر محصولی باید بودجه آن را نیز در نظر بگیرید. در مورد خرید هاب مک بوک نیز با توجه به اینکه هاب ها در انواع مدل در بازار موجود است و تنوع قیمت زیادی نیز دارد. بنابراین قبل از خرید باید بودجه خود را در نظر بگیرید و مطابق با آن نسب به خرید هاب مک بوک اقدام کنید. شایان ذکر است که در هنگام خرید عملکرد را نیز در نظر بگیرید و با هدف صرفه جویی در بودجه، کیفیت و عملکرد هاب را قربانی قیمت آن نکنید.

خرید مک بوک استوک با بهترین قیمت در فروشگاه آترین کالا

اگر مک بوک دارید و با مشکل کمبود پورت مواجه هستید می توانید با خرید هاب مک بوک این محدودیت را جبران کنید. اما با توجه به اینکه تنوع مدل و قیمت هاب مک بوک در بازار زیاد است باید با دقت نسبت به خرید آن اقدام کنید که در این مقاله توضیح داده ایم بهترین هاب برای مک بوک چه ویژگی هایی داشته باشد. مک بوک ها عملکرد و کارایی بسیار خوبی دارند و همچنین نمایشگر با کیفیت بالایی نیز دارد که برای مطالعه و تماشای فیلم و عکس عالی است.

البته اگر به یک لپ تاپ با طراحی جمع و جور برای مطالعه نیاز دارید بهتر است تبلت مطالعه تهیه کنید که در مقاله بهترین تبلت برای مطالعه برترین مدل های بازار معرفی شده اند. به هر حال اگر قصد خرید مک بوک را دارید می توانید با مقایسه مشخصات و قیمت مدل های موجود در آترین کالا بهترین مک بوک را بسته به نیاز و بودجه خود انتخاب کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *