چگونه ایرپاد را پیدا کنیم

زمان مطالعه مطلب: 5 دقیقه

هدفون های بی سیم اپل بسیار کوچک هستند، به همین دلیل نیز به راحتی گم می شوند. ایرپاد اپل طراحی سبک و کوچکی دارند و همچنین عمر باتری آنها نیز بالا است و شما می توانید بدون نیاز به کیس شارژ آنها را در تمام طول روز با خود همراه داشته باشید. اما برخی افراد فراموش می کنند که ایرپاد خود را کجا گذاشته اند و ممکن است یکی از گوشی ها و یا هر دوی آنها را گم کنند، در این مواقع به دنبال راهی برای پیدا کردن آنها هستند و از خود می پرسند که چگونه ایرپاد را پیدا کنیم.

فرقی نمی کند ایرپاد شما یک مدل قدیمی باشد و یا با فروش لپ تاپ استوک و آیفون قدیمی، نسل جدید ایرپادها را تهیه کرده باشید، اگر آنها را گم کرده اید به راهنمای زیر نیاز خواهید داشت. به هر حال دلیل گم شدن ایرپادهای شما هر چیزی که باشد ما در ادامه این مقاله توضیح خواهیم داد که چگونه ایرپاد گمشده را پیدا کنیم، پس با ما همراه باشید.

استفاده از برنامه Find My

یک راه ساده برای یافتن AirPod استفاده از برنامه Find My است. البته به شرطی که ایرپادها را قبلا به برنامه Find My اضافه کرده باشید و بلوتوث فعال باشد، می توانید از این ویژگی برای مکان یابی هر دو یا یک ایرپاد استفاده کنید. اگر ایرپاد شما به گوشی آیفون و یا ایپد متصل باشد و از قبل نیز Find My را فعال کرده باشید به آسانی می توانید آنها را با استفاده از برنامه Find My پیدا کنید که مراحل کار به صورت زیر است.

  • برنامه Find My را باز کنید.
  • روی Devices کلیک کنید.
  • Airpods خود را در لیست انتخاب کنید.

اگر ایرپاد شما آنلاین باشد می‌توانید مکان آن را روی نقشه ببینید، شما می‌توانید از دکمه Play Sound برای پخش صدا از ایرپاد خود استفاده کنید. برای مشاهده مکان و نحوه رسیدن به ایرپادها باید گزینه Directions را انتخاب کنید که البته گزینه Directions فقط زمانی فعال می شود که ایرپاد شما در محدوده بلوتوث نباشد.

برای مشاهده لیست قیمت لپ تاپ استوک hp به فروشگاه آترین کالا مراجعه کنید.

اما اگر ایرپادها آفلاین بودن و یا شارژ آنها تمام شده باشد چی؟ در این مواقع چطور ایرپاد را پیدا کنیم؟ برای این مورد نیز نگران نباشید چون شما می توانید از Find My در ایفون، ایپد و یا مک بوک خود استفاده کنید و آخرین مکان AirPods خود قبل از خاموش شدن را ببینید.

استفاده از برنامه Find My

با استفاده از iCloud ایرپادهای گم‌شده خود را پیدا کنید

اگر ایرپادهای شما به آیفون و یا ایپد جفت شده باشد، با استفاده از برنامه Find My به آسانی می توانید آنها را پیدا کنید. اما اگر به هیچ کدام از این دیوایس ها دسترسی نداشته باشیم چطور ایرپاد گمشده را پیدا کنیم؟ در این مواقع می توانید از iCloud برای پیدا کردن ایرپادهای خود استفاده کنید.

فرقی نمی کند سیستم شما لپ تاپ استوک مک بوک پرو یا ایر و یا لپ تاپ ویندوزی باشد، مرورگر سیستم خود را باز کرده و وارد وب سایت iCloud شوید. اگر قبلا وارد نشده اید با Apple id خود وارد شوید و AirPods خود را از منوی کشویی در بالای صفحه انتخاب کنید، سپس از منو روی دکمه Play Sound کلیک کنید.

با استفاده از iCloud ایرپادهای گم‌شده خود را پیدا کنید

فعال کردن حالت گمشده

اگر ایرپاد خود را گم کرده اید و استفاده از Find My و iCloud کاربردی نیست، می توانید از حالت گمشده برای پیدا کردن AirPods استفاده کنید. با فعال شدن حالت گمشده، در صورت اتصال ایرپادها به یک دستگاه IOS دیگر، به شما هشدار داده می شود و مکان یاب را نشان می دهد که می توانید یک پیام سفارشی برای یابنده ارسال کنید.

برای فعال کردن حالت گمشده مراحل زیر را دنبال کنید.

  • برنامه Find My را باز کنید.
  • روی Devices کلیک کنید.
  • Airpods خود را انتخاب کنید.
  • در زیر علامت گذاری Mark as Lost، گزینه Activate را انتخاب کنید و سپس روی Continue ضربه بزنید.
  • پیام خود را برای یابنده با اطلاعات تماس خود سفارشی کنید.
  • تیک Notify When Found را بزنید، سپس برای نهایی شدن دوباره Activate را انتخاب کنید.

فعال کردن حالت گمشده

شایان ذکر است حالت گمشده تضمین نمی کند که شما بتوانید ایرپاد خود را پیدا کنید، چون به کسی که ایرپادها را پیدا می کند بستگی دارد. ممکن است یابنده تمایلی برای بازگرداندن ایرپادها نداشته باشد و همچنین تنظیم مجدد AirPods نیز می تواند این ویژگی را غیر فعال کند.

بهترین قیمت لپ تاپ دست دوم هیبریدی در فروشگاه آترین کالا

پیدا کردن ایرپادهای اپل با جستجوی دستی

برای زمان هایی که ایرپادها داخل کیس شارژ باشند و آن را در یک مکان عمومی گم کنیم باید به دنبال راهی برای اینکه چگونه کیس ایرپاد را پیدا کنیم، باشیم. اگر ایرپاد خود را در خارج از خانه خود و در مکانی عمومی گم کرده اید، جستجوی دستی راه حل مناسبی برای پیدا کردن آن است. اگر چنین احتمال می دهید ایرپادهای خود را داخل کیس و در یک مکان عمومی گم کرده اید باید به آن مکان بروید و سعی کنید با استفاده از چراغ LED سفید روی کیس، ایرپاد را پیدا کنید.

پیدا کردن ایرپادهای اپل با جستجوی دستی

اگر قصد خرید آیپد با بهترین قیمت را دارید پیشنهاد می کنیم لیست قیمت ایپد اپل را در آترین کالا مشاهده کنید.

چگونه ایرپاد خاموش را پیدا کنیم اندروید

اگر هنوز هم ایرپادهای خود را پیدا نکرده اید و باز هم این سوال که چگونه ایرپاد گمشده را پیدا کنیم ذهن شما را درگیر می کند، برنامه Wunderfind را امتحان کنید. برنامه Wunderfind هم برای IOS و هم برای اندروید کاربردی است و اگر گوشی اندرویدی دارید می توانید با نصب این اپلیکیشن هدفون های گم شده خود را پیدا کنید.

برای استفاده از برنامه Wunderfind کافی است آن را روی گوشی خود نصب کنید و وارد برنامه شوید تا دستگاه های بلوتوثی گم شده مانند هدفون های بی سیم اپل را به شما نشان دهد. این روش نیز مانند دور زدن رجیستری گوشی ایفون یکی از ترفندهای کاربردی برای دیوایس های اپل است و می تواند به شما در پیدا کردن دستگاه‌های بلوتوثی کمک زیادی بکند.

چگونه ایرپاد خاموش را پیدا کنیم اندروید

بهترین روش برای پیدا کردن ایرپادهای اپل

در این مقاله برای جواب این سوال که چگونه ایرپاد را پیدا کنیم چندین روش مختلف را معرفی کردیم. شما می توانید از هرکدام از روش های مذکور که خواستید برای پیدا کردن ایرپادهای خود استفاده کنید اما به طور کلی استفاده از برنامه Find My بهترین روش است. در اینجا لازم است متذکر شویم که ایرپاد اپل به دلیل طراحی جمع و جوری که دارد، امکان گم شدن آن زیاد است و به سختی نیز می توانید آن را پیدا کنید.

علاوه براین، با ریست کردن AirPods امکان پیدا کردن آن دیگر غیر ممکن می شود و ممکن است کسی که ایرپاد شما را پیدا کند آن را ریست کرده و به شما بازنگرداند. بنابراین توصیه می کنیم به خوبی از ایرپادهای خود نگهداری کنید تا آن را از دست ندهید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *