بهترین مارک سشوار مسافرتی

زمان مطالعه مطلب: 6 دقیقه

رسیدگی به موها و آرایش آنها از معدود کارهایی است که در هر زمان و شرایطی لازم و ضروری می باشد چرا که از نشانه های یک استایل جذاب داشتن موهایی خوش فرم و خوش حالت است. زمانی که شما در یک سفر تفریحی به سر می برید وجود یک سشوار مسافرتی می تواند زیباترین مدل مو را برای شما هدیه داشته باشد و لذت یک سفر واقعی را برای شما رقم بزند. در این مقاله ما شما را بهترین مارک سشوار مسافرتی آشنا خواهیم نمود تا بتوانید یک سفر بدون دغدغه و نگرانی از آرایش موها را برای خود رقم بزنید.

سشوار مسافرتی

سشوار یکی از مهم ترین لوازم آرایش موها است که در مدل ها و طرح های متنوعی موجود می باشند و برای مصارف متععدی کاربرد دارند. سشوار مسافرتی یکی از نمونه های این وسیله پر کاربرد است که می تواند زیباترین فرم دهی مو را برای شما به ارمغان داشته باشد. سشوار مسافرتی علاوه بر اینکه در سفر می تواند همراه شما باشد بلکه برای مصارف شخصی و در منزل نیز برای فشن کردن مو می توان از آن استفاده نمود.

مقاله مرتبط: راهنمای خرید سشوار

تکنولوژی ها و قابلیت ها

یکی از برترین دلایلی که سبب می شود تا موها شما حین سشوار کشیدن دچار آسیب و مشکل نشود وجود دکمه های کنترل سرعت و دما بر روی دستگاه است. چرا که اگر این تنظیمات وجود نداشته باشد هوای داغ یکسره سشوار به ساقه و بافت مو آسیب جدی وارد خواهد نمود به طوری که سبب موخوره گرفتن و سست شدن ریشه مو می شود.

المنت های موجود در سشوارهای خانگی از جنس سرامیکی می باشد که سبب گرم شدن سریع دستگاه و البته جلوگیری از آسیب به مو می شود همچنین این نوع از المنت ها به دلیل گرمایش سریع در مصرف برق نیز صرفه جویی به عمل می آورند.

حجم و وزن

یکی از بزرگترین دغدغه هایی که معمولاً کاربران در هنگام مسافرت دارند کمبود جا برای قرار دادن وسایل است که اگر این مساله را در نظر بگیریم بدون شک هر چه لوازم شما کم حجم تر و سبک تر باشد قطعاً سفر بهتری را نیز تجربه خواهید نمود.

سشوار مسافرتی از جمله اقلام بسیار ضروری در سفر می باشد که به دلیل دسته تاشویی که دارند به راحتی حتی می تواند در کیف دستی شما هم جایی گیرد و فضای بسیار کمی را به خود اختصاص دهد.

مقاله مرتبط: بهترین سشوار چرخشی موجود در بازار

جدای از حجم سشوار سبک وزن بودن آن از دیگر دلایلی است که سبب شده تا این دستگاه در سفر بتواند بهترین همراه برای فرم دهی موهای شما باشد.

بهترین مارک سشوار مسافرتی

سشوار مسافرتی فوما FU-1769

سشوار مسافرتی فوما FU-1769 یکی از مدل های بسیار زیبا و در عین کار آمد می باشد که دارای 1500 وات توان خروجی با موتور DC است که توانایی فشن کردن موها را به بهترین شکل ممکن برای مخاطبان به دنبال دارد.

این سشوار مسافرتی فوما دارای حالت 2 حالت سرعت و 2 حالت تغییر دما می باشد که کاربران می توانند با توجه به جنس موی خود سرعت مطمئنه و دمای مورد نظر را به طوری که موها را دچار آسیب و صدمه ننماید انتخاب کنند.

جدای از امکانات داخلی این محصول شرکت فوما برای دسترسی راحت مخاطبان یک حلقه را در پایین دسته سشوار برای آویزان کردن تعبیه کرده است تا مخاطبان در صورت نیاز بتوانند سریعاً از دستگاه استفاده کنند.

  • توان : 1500 وات
  • نوع موتور : DC
  • نوع مصرف : مسافرتی
  • حالت سرعت و دما : دارد
  • حلقه آویختن : دارد

سشوار مسافرتی استارمکس SM-8180

یکی از لوازم بسیار ضروری که در هر سفر بسیار مورد نیاز می باشد سشوار است که تا پیش از این به دلیل وزن و حجم سشوارهای خانگی حمل آن در سفر بسیار مشکل بود. اما امروزه به دلیل وجود مدل های مسافرتی این محصول جدای از حمل راحت کاربران می توانند با فشن کردن موها در سفر زیباترین استایل را برای خود رقم بزنند.

سشوار مسافرتی استارمکس SM-8189 دارای موتور سبک DC می باشد که قدرتی 1800 وات را در هنگام استفاده ایجاد می کند که اگر حجم و کارایی دستگاه را در نظر بگیریم بسیار خوشایند و مطلوب می باشد.

این محصول استارمکس دارای یک درجه حرارت 60 درجه می باشد که گرمایی نرمال دارد و از داغ شدن بیش از حد دستگاه و صدمه زدن به بافت مو جلوگیری می کند.

  • توان : 1800 وات
  • نوع موتور : DC
  • نوع مصرف : خانگی – مسافرتی
  • حالت دما : 1 حالته

سشوار مسافرتی دسینی HD-1200

از آنجایی که فشن کردن موها یکی از ویژگی های خوش استایل بودن به شمار می آید و در هر شرایطی مخاطبان خواهان حفظ آن هستند می توان استفاده از سشوار را یکی از ملزومات در این مساله دانست.

سشوار مسافرتی HD-1200 یکی از محصولات بسیارشیک شرکت دسینی می باشد که امکان فرم دهی به موها را به بهترین نحو ممکن دارد. سشوار مسافرتی دسینی دارای 1600 وات توان خروجی به کمک موتور DC می باشد که می تواند بهترین مدل مو را برای شما در سفر کردن به ارمغان داشته باشد.

تنظیم دما در این سشوار دو حالته می باشد که کاربران از هوای گرم می توانند برای خشک کردن مو و از هوای سرد برای فرم دهی و تثبیت مو استفاده نمود.

  • توان : 1600 وات
  • نوع موتور : DC
  • نوع مصرف : مسافرتی
  • تعداد تنظیم حرارت : 2 حالته

سشوار مسافرتی اسو HD8812F

سشوار مسافرتی اسو HD8812F از مدل های جدید این کمپانی است و یکی از بهترین مارک سشوار مسافرتی است که از موتور سبک DC با قدرت 2000 وات برخوردار می باشد. اگر کارایی دستگاه را در نظر بگیریم می توان گفت این توان با این عملکرد سازگار بوده و می تواند زیباترین مدل مو را برای کاربران به دنبال داشته باشد.

سشوار مسافرتی اسو  را به دلیل دارا بودن حالت های مختلف سرعت و دما علاوه بر استفاده مسافرتی می توانید در منزل نیز استفاده کنید و با بهره گیری از این قابلیت ها و توجه به جنس موی خود بهترین دما و سرعت را تنظیم نمایید.

  • توان : 2000 وات
  • نوع موتور : DC
  • نوع مصرف : خانگی – مسافرتی
  • حالت سرعت : 2
  • حالت دما : 3

سشوار مسافرتی موزر MZ-3306

امروزه شرکت های جدیدی سعی در تولید لوازم آرایشی نموده اند که موزر یکی از این کمپانی ها در تولید بهترین اجناس با عالی ترین کیفیت می باشد. سشوار MZ-3306 یکی از مدل های بسیار جذاب این برند است که از قدرت 1800 برخوردار است و توانایی فرم دهی موها را در کم ترین زمان برای مخاطبان به وجود می آورد.

موتور این سشوار مسافرتی از نوع DC است که به آنها موتور سبک نیز گفته می شود و بیشتر برای مصرف خانگی و در مسافرت کاربرد دارند. حالت سرعت هایی که شرکت موزر برای این سشوار در نظر گرفته است دو درجه تند و کند است که با توجه به نوع فرم مو می توانید سرعت را تنظیم کنید.

همچنین این سشوار موزر دارای 3 حالت مختلف دما است که مخاطبان می توانند برای فرم دهی موهای زبر و خشک از هوای گرم برای تثبیت موها از هوای سرد و برای فشن کردن موهای معمولی از هوای عادی و خنک سشوار بهره مند شوند.

  • توان : 1800 وات
  • نوع موتور : DC
  • نوع مصرف : خانگی – مسافرتی
  • حالت سرعت : 2 حالت
  • حالت دما : 3 حالت

مقاله مرتبط: بهترین سشوار خانگی

سخن پایان

فروشگاه اینترنتی آترین کالا با معرفی یک سری از بهترین مارک سشوار مسافرتی امکان یک خرید جذاب و مطلوبی را با تضمین کالاهای خود برای مشتریان ایجاد نموده است که در صورت تمایل می توانید با مشاوران مجرب ما تماس گرفته و یک خرید سشوار عالی رو برای خود رقم بزنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *