مقایسه

تفاوت یخچال ساید بای ساید با دوقلو

آیا شما نیز در انتخاب نوع یخچال دچار تردید شده اید؟ نگران نباشد، ما در اینجا سعی می کنیم تا با ذکر تفاوت یخچال ساید بای ساید با دوقلو، انتخاب را برای شما کمی راحتر کنیم. امروزه به دلیل آپدیت شدن نیازهای افراد، یخچال ها نیز دستخوش تغییرات بسیاری قرار گرفته اند که در سری جدید این محصولات به خوبی قابل مشاهده است.

سؤالات بسیاری هنگام خرید لوازم خانگی از جمله یخچال ذهن ما را مشغول می کند، که ما در این مقاله مزایا و معایب دو مدل مطرح روز ( ساید بای ساید و دوقلو ) را از لحاظ قابلیت های داخلی و طراحی ظاهری برای شما توضیح خواهیم داد، تا با مقایسه آنها و همچنین در نظر گرفتن بودجه خود بتوانید یک خرید بی نظیر را برای خود داشته باشید.

1. ظرفیت و حجم داخلی، بزرگترین تفاوت یخچال دوقلو با ساید بای ساید

بسیاری از افراد به دلیل طراحی بزرگی که یخچال های ساید از لحاظ ظاهری دارند بر این باور غلط هستند که این نوع از یخچال ها از ظرفیت بزرگتری به نسبت یخچال های دوقلو برخوردار هستند در حالی که این نوع یخچال های از فضای ذخیره سازی بسیار کمی بهره گرفته اند و این شاید از بزرگترین معایب یخچال های ساید بای ساید به حساب آید. اما یخچال دوقلو حجم بسیار بیشتری برای جای گیری مواد غذایی را دارند و می توانند به راحتی نیازهای یک خانواده پر جمعیت را رفع کنند و مشکلی در قرار دادن حتی ظروف بزرگ را نداشته باشند.

تفاوت ظرفیت یخچال ساید بای ساید با دوقلو

2. امکانات و ویژگی های داخلی، مقایسه ای برای یخچال دوقلو و ساید

بدون شک زمانی که شما یک یخچال را انتخاب می کنید، جدای از بحث قیمت اولین چیزی که به آن توجه می کنید قابلیت ها و امکانات آن است. یخچال های ساید از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند که همین باعث شده تا به فناوری های جدید و پیشرفته ای مانند قفل کودک، قابلیت اینستاویو، سیستم های خنک کنندگی چندگانه، فیلتر هوا و موارد دیگر نیز مجهز شوند، این در حالی است که یخچال های دو قلو چنین امکاناتی را ندارند.

نا گفته نماند که در این بین کمپانی های قدرتمندی همچون ال جی در تولید یخچال های ساید از دیگر کمپانی ها پیشی گرفته اند و یخچال های خود را با قابلیت های فوق العاده ای به مشتریان خود عرضه کرده اند، که البته سبب افزایش قیمت یخچال ال جی نیز در بسیاری از مدل های ساید این شرکت شده است.

3. میزان مصرف انرژی، مهم ترین تفاوت ساید بای ساید با دوقلو

با توجه به بالا رفتن قیمت حامل های انرژی، یکی از اصلی ترین مواردی که امروزه برای مخاطبان بسیار حائز اهمیت است، انتخاب محصولی با کمترین مصرف انرژی است که با توجه به این موضوع می توان یخچال های ساید را در مقایسه با یخچال های دوقلو بسیار کم مصرف به حساب آورد.

از آنجایی که یخچال های دو قلو دارای دو موتور جداگانه هستند به طبع انرژی بیشتری را مصرف می کنند، پس با این وجود شاید خرید یخچال فریزر دوقلو کمی از لحاظ صرف انرژی چندان به صرفه نباشد.

4. قیمت، برترین تفاوت بین یخچال ساید و دوقلو

یکی از مزیت های های بسیار خوبی که یخچال های دوقلو در مقایسه با یخچال های ساید دارند قیمت آنها است. یخچال های دوقلو جدای از اینکه ظاهر بسیار ساده ای دارند از امکانات و قابلیت های ساده تر و کمتری به نسبت ساید بای ساید ها برخوردارند که موجب شده تا قیمت بسیار مناسب تری هم داشته باشند.
اما یخچال های ساید بای ساید به دلیل تنوع بسیار زیادی که در مدل و تکنولوژی دارند از رِنج قیمت بالاتری برخوردار هستند، البته ما در مقاله تفاوت یخچال ساید بای ساید ال جی با سامسونگ بیشتر در مورد امکانات و فناوری های یخچال های ساید توضیح داده ایم که می توانید با مطالعه آن اطلاعات کافی را دریافت کنید.

5. طراحی ظاهری، تفاوت دیگری برای یخچال های دوقلو و ساید بای ساید

به جرأت میتوان گفت که ظاهر یک محصول در انتخاب آن بسیار تأثیر گذار است به طوری که در مورد یخچال ها نیز این موضوع صدق می کند. معمولاً یخچال های دوقلو از ظاهری بسیار ساده و مینیمال در مقایسه با یخچال های ساید برخوردار هستند که البته از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار هستند که سبب شده تا این مدل از یخچال هاهنوز هم مخاطبان خاص خود را داشته باشند.
اما اگر به طراحی بدنه و ظاهر یخچال اهمیت می دهید و آن را از اولویت های خرید قرار می دهید، پیشنهاد می کنیم که تمرکز بیشتری بر روی یخچال های ساید داشته باشید.

تفاوت یخچال دوقلو با ساید بای ساید از نظر طراحی

طراحی ظاهری یخچال های ساید بسیار زیبا و شیک است به طوری که نه تنها به محیط آشپزخانه شما جلوه فوق العاده ای را می بخشد بلکه فضای بسیار کمی را نیز به خود اختصاص می دهد، البته همین طراحی ویژه و منحصر به فرد در کنار قابلیت هایی که دارند در قیمت یخچال ساید بای ساید نیز تأثیر گذاشته است که اگر قصد خرید این مدل از محصولات را دارید میبایست آن را در نظر بگیرید.

6. فناوری و تکنولوژی، تفاوتی  دیگر بین یخچال ساید بای ساید با دوقلو

توجه کردن به فناوری و تکنولوژی از دیگر موارد بسیار مهمی است که معمولاً هنگام خرید یخچال بسیار مَد نظر کاربران است. یکی از برترین مزیت های یخچال های ساید در مقایسه با یخچال های دوقلو، تعبیه شدن فناوری های جدید و به روز است که معمولاً شرکت های تولید کننده هر سال ورژن های جدیدی از تکنولوژی را بر روی این محصولات طراحی می کنند.
البته یخچال های دوقلو نیز امکانات و قابلیت های در خور انتظاری برای حفظ و نگهداری مواد غذایی در طولانی مدت را دارند، اما به نسبت نوع ساید شاید کمتر.

یخچال ساید بای ساید بخریم یا دوقلو؟

در این مطلب ما تمام تفاوت هایی که بین یخچال های ساید بای ساید و دوقلو وجود دارد را برای شما مورد بررسی قرار دادیم تا اگر قصد خرید یخچال را دارید و به دلیل عدم آشنایی با مزایا و معایب آنها انتخاب خود را به تأخیر انداخته اید، با آگاهی کامل خرید خود را نهایی کنید.با توجه به نکاتی که در مورد این یخچال ها توضیح دادیم، اکنون شما می توانید در صورت تمایل به خرید، آرشیو یخچال های ساید و دوقلو در آترین پلاس را مشاهده کنید و مدل مورد نظر را با ضمانت اصل بودن، تضمین بازگشت، ارسال سریع و بهترین قیمت برای خود ثبت سفارش کنید.
در نظر داشته باشید، اگر در مورد نحوه خرید و یا اطلاعات مربوط به محصولات سؤال و یا ابهامی دارید، از طریق تماس با مشاورین مجرب ما در طول هفته می توانید پاسخ های لازم را دریافت کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا