تشخیص جاروبرقی فیلیپس اصل از تقلبی

زمان مطالعه مطلب: 4 دقیقه

آیا شما در تشخیص جاروبرقی فیلیپس اصل از فیک با مشکل مواجه هستید؟ و یا اینکه برایتان پیش آمده که به جای مدل اصلی نمونه تقلبی آن را خریداری کرده باشید؟ نگران نباشید، ما در این مطلب شما را با راه های تشخیص جاروبرقی فیلیپس اصل از تقلبی آشنا خواهیم کرد تا بتوانید خرید جاروبرقی را با اطمینان بیشتری انجام دهید.
با توجه به بازدهی بسیار خوبی که جاروبرقی فیلیپس در طول سال ها از خود نشان داده است، کاربران بسیاری انتخاب جاروبرقی از این برند را ترجیح می دهند. بهره مند بودن جاروبرقی فیلیپس از فناوری های آپدیت و پیشرفته سبب شده تا طرفداران این محصول بیش از هر برند دیگری باشد. به همین دلیل برخی از فروشندگان برای سود بیشتر اقدام به وارد کردن نمونه های جعلی و تقلبی آن کرده اند که ما در ادامه بیشتر درباره ویژگی های یک محصول اصلی توضیح داده ایم.

1. بارکد، بهترین راه برای تشخیص جاروبرقی فیلیپس اصل

یکی از راحت ترین راه های تشخیص جاروبرقی فیلیپس اصل و جعلی توجه به بارکد است. زمانی که شما در تشخیص اصل یا تقلبی بودن جاروبرقی فیلیپس دچار تردید شده اید، از طریق گوشی و با اتصال به اینترنت می توانید بارکد دستگاه را که بر روی باکس حک شده است اسکن کرده و اطلاعات مربوط به محصول را مشاهده کنید. در صورتی که جاروبرقی شما فیک و یا تقلبی باشد هیچ گونه اطلاعاتی برای شما روئیت نخواهد شد.

تشخیص جاروبرقی فیلیپس از روی بارکد

2. طراحی، بزرگترین تمایز بین جاروبرقی فیلیپس اصل و تقلبی

طراحی و ظاهر از واضح ترین دلایلی است که کاربران با توجه به آن می توانند به راحتی جاروبرقی فیلیپس اصل از فیک را تشخیص بدهند. شرکت فیلیپس در طراحی جاروبرقی های خود به نکات بسیار ریزی همچون نحوه قرار گیری دکمه های تنظیمات، جنس لوله، طراحی چرخ ها و طراحی هندسی دستگاه توجه کرده است که در مقابل مدل های فیک با تفاوت های آشکاری رو به رو است. گفتنی است که ما در مقاله تفاوت جاروبرقی فیلیپس و بوش بیشتر این مبحث را مورد بررسی قرار داده ایم.

طراحی جاروبرقی فیلیپس اصل

3. تفاوت قیمت جاروبرقی فیلیپس اصل و جعلی

یکی دیگر از راه های تشخیص جاروبرقی اصل فیلیپس، قیمت متفاوت این محصول است که کاربران در هنگام خرید جاروبرقی فیلیپس به سادگی متوجه آن خواهند شد. از آنجایی که جاروبرقی فیلیپس جعل از فناوری ها و قابلیت های چندان کارآمدی برخوردار نیست با قیمت بسیار پایینی در اختیار کاربران قرار می گیرد.
این در حالی است که فیلیپس از تکنولوژی ها و فناوری های جدید و پیشرفته ای برای این نوع از محصولات خود استفاده کرده است و به همین دلیل نیز افراد باید هزینه بیشتری را برای خرید جاروبرقی فیلیپس صرف کنند. پس با توجه به این موضوع افراد باید تفاوت قیمت را در انتخاب نهایی مَد نظر قرار دهند و در صورت ارزان بودن جاروبرقی فیلیپس بلافاصله دستگاه را از هر نظر مورد بررسی قرار دهند.

جاروبرقی فیلیپس

4. تطبیق با سایت اصلی، راحت ترین راه برای تشخیص جاروبرقی فیلیپس

توجه کردن به مدل جاروبرقی و مطابقت با سایت مرجع از دیگر روش های تشخیص اصل بودن جاروبرقی فیلیپس به حساب می آید که افراد می توانند در همان لحظه از اصل بودن جاروبرقی منتخب خود آگاه شوند. شما می توانید کُد مدل جاروبرقی فیلیپس را که فروشنده به شما معرفی می کند و ادعای اصل بودن را دارد را در گوگل وارد کنید و در صورتی که مدل مذکور در سایت اصلی موجود نباشد به جعل بودن آن پی ببرید. اما در صورتی که در سایت مرجع مدل شما موجود باشد بدون هیچ مشکلی و با خیالت می توانید خرید آن را انجام دهید.

تطبیق با سایت اصلی برای تشخیص جاروبرقی فیلیپس اصل

جاروبرقی فیلیپس اصل رو از کجا بخریم؟

با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که جاروبرقی فیلیپس اصل از آن برخوردار است شما می توانید برای تمیزی هر چه بیشتر محیط نشیمن خود، خرید جاروبرقی از این برند را در اولویت های انتخاب خود قرار دهید. البته شما می توانید انواع جاروبرقی را از مارک فیلیپس و دیگر برندهای معروف در آترین کالا مشاهده کنید و در صورت تمایل با تضمین اصالت، سلامت، گارانتی 18 ماهه، ضمانت برگشت و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را انجام دهید.
در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید و یا مشخصات کالا می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید. اگر از کاربرانی هستید که تجربه خرید جاروبرقی را از فروشگاه ما را داشته اید با ثبت کامنت می توانید میزان رضایت خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

1 دیدگاه در “تشخیص جاروبرقی فیلیپس اصل از تقلبی

ای کاش مطلب شما رو زودتر میخوندم، یه مدت پیش من جاروبرقی فیلیپس رو خریدم اما الان که با سایت مرجع مقایسه می کنم اصلاً همچین مدلی وجود نداره☹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *