ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ – ویژگی های برتر یخچال سامسونگ

زمان مطالعه مطلب: 6 دقیقه

ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ

کیفیت ساخت بالا، به کار گرفتن فناوری های نوین و همچنین قیمت های مناسب تر به نسبت سایر برندها از اصلی ترین عواملی است که سبب شده تا سامسونگ به پر فروش ترین برند در زمینه لوازم خانگی تبدیل شود. یکی از محصولات لوازم خانگی که سامسونگ در آن زبانزد بوده، یخچال است. یخچال های سامسونگ در مدل های مختلف و با پیکربندی های متفاوت تولید می شود و حق انتخاب های بسیاری را برای خرید یخچال پیش پای مخاطب قرار داده است. یخچال های سامسونگ دارای ویژگی ها و فناوری های منحصربفردی هستند که آشنایی با آنها خالی از لطف نیست و می تواند شما را بیشتر با یخچال فریزر سامسونگ و عملکردهای آن آشنا سازد. «ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ»

 

پیکربندی

1- یخچال فریزر بالا پایین (شامل دو درب هستند که معمولا به صورت عمودی طراحی می شوند و قرار گیری فریزر نیز در بالا یا پایین به تناوب مدل ها می تواند متفاوت باشد.)

2- یخچال فرنچ (فرانسوی) – (در قسمت بالای یخچال درب های ساید بای ساید و در پایین نیز فریزر به صورت کشو طراحی می شود.)

3- یخچال ساید بای ساید ( در یخچال های ساید بای ساید درب ها در کنار هم طراحی می شوند که به وسیله یک خط عمودی قسمت فریزر و یخچال از جدا می شود.)

4- یخچال ساید بای ساید دور این دور

5- یخچال ساید بای ساید دور این دور Touch Screen

6- یخچال دو قلو

 

طراحی + جنس و رنگ بدنه

طراحی بخش مهمی از یخچال ها است و توجه به آن در خرید یخچال می تواند به زیبایی جلوه ی دکوراسیون آشپزخانه شما کمک کند. سامسونگ دارای مدل ها و پیکربندی های مختلف از یخچال است که نحوه طراحی در هر یک از آنها متفاوت است. اما مولفه ای که در این میان ثابت است، مدرنیته بودن و جذابیت بالای طراحی یخچال های سامسونگ است. بدون شک یخچال سامسونگ به سبب طراحی های مدرنی که دارند می توانند از انتخاب های ویژه ای باشند که بر زیبایی و جذابیت بیشتر دیزاین آشپزخانه اثر گذار باشند. «ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ»

1- پلاتین سفید

2- پلاتین سیاه

3- استیل ضد زنگ

4- فولاد ضد زنگ

5- استیل ضد زنگ Tuscan ( در یخچال های رده بالای سامسونگ به کار می رود.)

ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ

میزان مصرف انرژی

از عوامل اصلی مصرف انرژی در یخچال، کمپرسور نقش اصلی را ایفا می کند. یخچال های سامسونگ به کمپرسورهای اینورتر مجهز هستند که 60 درصد به نسبت کمپرسورهای عادی انرژی کمتری را مصرف می کنند. «ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ»

ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ

دمای متفاوت برای نواحی مختلف

یکی از ویژگی های بسیار جذاب یخچال های سامسونگ، نگهداری مواد غذایی در نواحی مختلف یخچال با دمای متفاوت است. به این معنی که تمامی مواد غذایی که در داخل یخچال قرار داده اید با دمای یکسان محافت نمی شوند و دما در برخی از نقاط یخچال برای نگهداری بهتر و مطلوب تر مواد غذایی، سبزیجات و میوه ها متفاوت است. «ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ»

ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ

FlexZone (تبدیل کردن قسمت یخچال به فریزر و بلعکس)

یکی از ویژگی های بسیار جذابی که تنها در یخچال های سامسونگ می توانیم به آن دسترسی داشته باشیم ویژگی FlexZone است. قطعا هر کدبانویی با مشکل ذخیره سازی حداکثری اقلام ها و مواد غذایی روبرو بوده است که از این پس با FlexZone یخچال سامسونگ می توانید با این مشکل خداحافظی کنید. FlexZone به شما این امکان را می دهد تا در مواقعی که شما فضای کافی برای ذخیره سازی اقلام و مواد سبزیجات و میوه های خود ندارید، بتوانید قسمت فریزر را به یخچال تبدیل کنید و بلعکس نیز می توانید این عمل را برای نگهداری از گوشت، ماهی و سایر مواد غذایی خود در قسمت فریزر انجام دهید. علاوه براین این امکان نیز فراهم آمده است تا در صورتی که شما اقلامی برای ذخیره سازی مواد غذایی در قسمت فریزر یا یخچال نداشته باشید، بتوانید یکی از قسمت ها یا به طور کلی هر دو بخش را غیر فعال کنید تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. «ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ»

سیستم خنک کننده Twin Cooling Plus

در یخچال سامسونگ از سیستم خنک کننده Twin Cooling Plus استفاده می شود که از نوسانات دما تا حدود زیادی جلوگیری می کند. سیستم خنک کننده Twin Cooling Plus کمک می کند تا مواد غذایی و سبزیجات و میوه ها تا 70 درصد رطوبت خود را حفظ کنند در حالی در یخچال های معمولی حفظ رطوبت تنها 17 درصد است. از طرفی دیگر نیز سیستم خنک کننده Twin Cooling Plus هر محفظه را به طور جداگانه برای طراوت و تازگی بیشتر خنک می کند و همچنین بوهای نامطبوع را به طور کلی از بین می برد. «ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ»

Metall Cooling

Metall Cooling نگهدارنده فلزی خنک کننده دربی است که یخچال های Door In Door سامسونگ به این فناوری مجهز هستند. در مواقعی که درب دور این دور یخچال را باز می کنید، فناوری Metall Cooling سبب می شود تا سرمای یخچال مدت زمان بیشتری حفظ شود که این امر نیز به سبب درب فلزی است باعث حفظ سرمای داخل یخچال می شود حتی اگر درب یخچال به طور مکرر باز و بسته شود.

ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ

قابلیت Autofill Water Pitcher

یک ویژگی بسیار جذاب است که می تواند در هر زمانی آب خنک را در یک پارچ برای شما آماده سازد که برای آماده سازی آن باید به مدت زمان سه ثانیه انگشت خود را بر روی Autofill Water Pitcher نگه دارید و سپس درب یخچال را ببندید. برای آشنایی بیشتر با این قابلیت جذاب، ویدیوی زیر را مشاهده کنید. «ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ»

انعطاف پذیری قفسه ها

انعطاف پذیری قفسه ها در یخچال می تواند یک امتیاز بزرگ به حساب آید. اقلام های استوانه ای از جمله بد قلق ترین اقلام هایی هستند که بارگیری آنها می تواند در یخچال ما را با مشکل مواجه سازند اما خب یخچال سامسونگ به سبب مجهز بودن به قفسه های منعطف و قابل تنظیم، این امکان را  فراهم آورده است که به سادگی فضای کافی را برای ذخیره سازی اقلام های بلند و استوانه ای داشته باشیم.

ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ

قفسه های مستحکم و بدون لرزش

از دیگر ویژگی قفسه های شیشه ای یخچال سامسونگ، مستحکم بودن و نداشتن لرزش است به این معنی شما می توانید اقلام های سنگین را بر روی آن قرار دهید بدون آنکه نگران شکستن قفسه باشید.

 

قابلیت اتصال به وای فای

از آنجا که سامسونگ در دنیای تکنولوژی پیشرو است از محصولات سامسونگ نیز انتظار می رود که هوشمند باشند. یخچال های سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند و مدل های رده بالای سامسونگ به صورت هوشمند طراحی می شوند و این امکان فراهم آمده است که از طریق گوشی خود با نصب برنامه بتوانید عملکرد و کارایی یخچال را کنترل کنید.

ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ

ماندگاری

اگر کلی بخواهیم به ماندگاری محصولات سامسونگ نگاهی داشته باشیم تا حدود زیادی برایمان مشخص خواهد شد که سامسونگ از نظر ماندگاری در میان برترین برندها قرار دارد که این موضوع نیز به سبب کیفیت بالای ساخت محصولات سامسونگ است. یخچال های سامسونگ از نظر دوام حدود 15 تا 25 سال دوام و ماندگاری دارند که این ارقام می تواند در مدل های مختلف نیز متفاوت باشد.

قیمت

همانطور که در پاراگراف اول اشاره کردیم محصولات سامسونگ از نظر قیمت به نسبت سایر برندها در رنج قیمت پایین تری قرار دارند و با توجه به کیفیت و کارایی که دارند، می توان قیمت یخچال های سامسونگ را بسیار مناسب عنوان کرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *