آموزش

کنترل ماشين لباسشویی سامسونگ با گوشی هوشمند

پیشرفت چشمگیر دنیای تکنولوژی سبب شده تا امروزه لوازم های خانگی نیز به صورت هوشمند طراحی شوند. یکی از لوازم های خانگی که امروزه عنوان محبوب ترین و پر کاربردترین وسایل داخل آشپزخانه را یدک می کشد، ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی توسط برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود که یکی از با کیفیت ترین آنها را می توان سامسونگ عنوان کرد. سامسونگ، ماشین های لباسشویی خود را به صورت هوشمند و با فناوری های روز دنیا به بازار عرضه می کند تا کاربر بتواند با سهولت بیشتری از ماشین لباسشویی خود بهره بگیرد. اما هنوز برخی از کاربران هستند که نمی توانند از هوشمند بودن ماشین لباسشویی سامسونگ خود استفاده کنند و ما نیز به این بهانه برای آشنایی و استفاده بیشتر کاربر از لباسشویی خود آموزش چگونگی استفاده و کنترل لباسشویی را از طریق گوشی به شما کاربران گرامی آموزش خواهیم داد.

همگام سازی ماشین لباسشویی سامسونگ با گوشی

  1. ابتدا به گوگل پلی یا اپ استور بروید و برنامه SmartThings را دانلود کنید.
  2. برای خود حساب کاربری ایجاد کنید.
  3. ماشین لباسشویی خود را به برنامه SmartThings اضافه کنید که برای انجام این یک روش وجود دارد؛
  4. ابتدا مطمئن شوید که برنامه SmartThings را بر روی گوشی دانلود کرده اید. وارد برنامه SmartThings شوید و سپس بر روی Add Devices ضربه بزنید. در قسمت By devices type بر روی Washer کلیک کنید و سپس سامسونگ را انتخاب کنید و در پایان نیز بر روی مدل ماشین لباسشویی خود کلیک کنید.

آموزش اتصال و همگام سازی ماشین لباسشویی سامسونگ با گوشی

فعال کردن اعلانات ماشین لباسشویی در گوشی

این قابلیت می تواند به شما کمک کند تا در صورت بروز اختلال در فرایند شستشو یا سیستم لباسشویی هشدار دهد و شما را از اختلالات به وجود آمده باخبر سازد. برای فعال سازی و یا غیر فعال کردن اعلانات ماشین لباسشویی کافی است که مراحل زیر را طی کنید؛

  1. ابتدا به منوی اصلی بازگردید.
  2. سپس به قسمت تنظیمات رفته و اعلانات را در بخش Notifications خاموش یا روشن کنید.

لازم به ذکر است که بدانید اعلان ها در برنامه SmartThings به طور پیش فرض فعال هستند و به محض وصل شدن به لباسشویی شما از طریق گوشی می توانید اعلان های مربوط به لباسشویی را دریافت کنید.

فعال کردن اعلانات ماشین لباسشویی سامسونگ

کنترل عملکرد ماشین لباسشویی سامسونگ با گوشی

برای انتخاب چرخه شستشو نیز کافی است که از طریق برنامه SmartThings، ماشین لباسشویی خود را انتخاب کرده و سپس چرخه مورد نظر را برای شروع فرایند شستشو انتخاب کنید. برای آشنایی بیشتر با محیط برنامه SmartThings می توانید ویدیو زیر را مشاهده کنید.

مقاله مرتبط: ویژگی ماشین لباسشویی سامسونگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا