تبدیل پی دی اف به ورد بدون بهم خوردگی، رایگان و آنلاین

زمان مطالعه مطلب: 6 دقیقه

امروزه به دلیل آنلاین شدن کلاس های درسی، تبدیل pdf به ورد به یکی از چالش برانگیزترین موضوعاتی تبدیل شده است. همین موضوع نیز باعث شده تا همواره دانشجویان و دانش آموزان به دنبال یادگیری روش های تبدیل پی دی اف به ورد باشند. تبدیل پی دی اف به متن کار چندان سخت و پیچیده ای نیست، به طوری که روش های مختلفی برای تبدیل پی اف به ورد وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. با توجه به این موضوع در این مطلب ما روش های تبدیل پی دی اف به ورد را برای شما توضیح داده ایم تا بتوانید در سریع ترین زمان این فرایند را انجام دهید.

استفاده از ابزار آنلاین رایج ترین روش برای تبدیل pdf به متن

استفاده از ابزارهای آنلاین از روش های بسیار ساده و آسان برای تبدیل پی دی افبه ورد است. سایت های مختلفی برای تبدیل پی دی اف به ورد وجود دارد که به شما امکان می دهند به آسانی فایل pdf خود را آپلود کرده و در خرجی word را دریافت کنید. اگر یک فایل pdf در لپتاپ اپن باکس خود دارید و می خواهید در زمان کمی آن را به ورد تبدیل کنید که قابلیت ویرایش را داشته باشید می توانید از ابزارهای آنلاین که در ادامه معرفی می کنیم استفاده کنید.

تبدیل پی دی اف به ورد

Smallpdf، ابزار آنلاین قدرتمند و محبوب برای تبدیل پی دی اف به ورد

این ابزار به صورت رایگان برای تبدیل فایل پی دی اف به ورد در دسترس است و با ثبت نام در سایت بدون پرداخت هزینه‌ای فایل pdf خود را آپلود کرده و با انتخاب گزینه Word to PDF فایل خود را به فایل ورد تبدیل کنید. از ویژگی های برتر ابزار Smallpdf سرعت بالای آن در تبدیل پی دی اف به ورد و همچنین امکان دانلود و ذخیره در Google Drive است و البته از formatting و فونت های اصلی فایل پی دی اف شما نیز محافظت می کند.

ناگفته نماند، نسخه پرو Smallpdf نیز وجود دارد که تمامی محتوای pdf حتی متن اسکن شده و تصاویر نیز به متن قابل ویرایش در word تبدیل می شود. البته نسخه پرو این ابزار پولی است و برای استفاده از آن باید هزینه ان را بپردازید.

تبدیل پی دی اف به ورد با استفاده از Smallpdf

اگر به دنبال یک لپ تاپ ارزان قیمت و قابل حمل هستید می توانید برای مشاهده قیمت لپ تاپ استوک ۱۳ اینچی به فروشگاه آترین کالا مراجعه کنید.

Convertio، مناسب برای تبدیل تبدیل پی دی اف به ورد فارسی

Convertio نیز یک ابزار آنلاین تغییر فایل پی دی اف به ورد است که از طیف گسترده ای از فرمت ها پشتیبانی می کند. این ابزار نیز مانند نمونه قبلی رایگان است که کیفیت بالایی را در تبدیل فایل ها ارائه می دهد و از formatting و فونت های اصلی فایل پی دی اف شما محافظت می کند. برای استفاده از Convertio، به وب سایت https://convertio.co/ بروید، فایل پی دی اف خود را آپلود کنید و سپس گزینه “Convert to DOCX” را انتخاب کنید.

تبدیل پی دی اف به ورد با استفاده از Convertio

EasePDF، ابزاری همه کاره و رایگان

EasePDF یک ابزار آنلاین همه کاره برای تبدیل و ویرایش فایل های PDF است. این ابزار به شما امکان تبدیل پی اف به ورد، ویرایش و همچنین مدیریت فایل‌های pdf را می دهد که برای استفاده از آن کافی است به سایت EasePDF با آدرس https://www.easepdf.com مراجعه کنید و فایل pdf خود را آپلود کنید. نسخه دسکتاپ EasePDF نیز در دسترس است که شما می توانید این برنامه تبدیل پی دی اف به ورد در  لپ تاپ ایسوس دست دوم خود یا هر مدل دیگری که دارید نصب و استفاده کنید.

Sejda، بهترین ابزار برای ویرایش pdf

Sejda نیز یکی دیگر از ابزارهای ویرایش pdf است که از طیف گسترده‌ای از فرمت ها پشتیبانی می کند امکان ویرایش و تبدیل فایل را فراهم می کند. برای استفاده از این ابزار می توانید به سایت https://www.sejda.com/pdf-to-word بروید و فایل pdf مورد نظر را آپلود و سپس آن را به ورد تبدیل کنید. استفاده از سایت Sejda نیز رایگان است و به شما امکان می دهد آن را دانلود یا به صورت مستقیم در Google Drive یا Dropbox ذخیره کنید.

تبدیل پی دی اف به ورد با استفاده از Sejda

iLovePDF، ابزاری مناسب برای تبدیل پی دی اف فارسی به ورد

یکی دیگر از روش‌های تبدیل پی دی اف به ورد استفاده از ابزار iLovePDF است که به صورت آنلاین امکان ویرایش و تبدیل فرمت فایل های pdf را فراهم می کند. ابزار iLovePDF نیز مانند دیگر ابزارهای دیگر به صورت رایگان قابل استفاده است و از طیف گسترده ای از فرمت های ورودی و خروجی پشتیبانی می کند. برای استفاده از iLovePDF، به وب سایت https://www.ilovepdf.com/pdf_to_word بروید، فایل پی دی اف خود را آپلود کنید و سپس گزینه “Convert PDF to Word” را انتخاب کنید.

iLovePDF همچنین ابزارهای ویرایشی مختلفی را برای ویرایش فایل های پی دی اف شما ارائه می دهد که در واقع یک پک کامل ویرایش pdf در اختیار شما قرار می دهد. اگر دانشجو هستید و یا مشغول کار بر روی اسناد اداری خود هستید این سایت می تواند برای شما کاربردی باشد و به راحتی تمامی فایل های pdf خود را ویرایش و پیکربندی کنید. شایان ذکر است قیمت لپ تاپ لنوو تینک پد i5 بسیار به صرفه است که می تواند برای دانشجویان انتخابی ایدئال باشد.

تبدیل پی دی اف به ورد با استفاده از iLovePDF

تبدیل پی دی اف به ورد فارسی با استفاده از نرم افزار

یکی دیگر از روش های نحوه تبدیل پی دی اف به ورد استفاده از نرم افزار است. با توجه به اینکه نرم افزارهای مختلفی برای تبدیل pdf به word فارسی وجود دارد، دانشجویان و دانش آموزان دغدغه ای از بابت این موضوع نخواهند داشت. نرم افزارهایی همچون Adobe Acrobat Pro، LibreOffice، Foxit Reader و pdf grabber از رایج ترین برنامه تبدیل پی دی اف به ورد هستند که به صورت آفلاین این امکان را برای شما فراهم می کنند.

ابزارهای آنلاین برای تبدیل انلاین ورد به پی دی اف عالی هستند اما در مواقعی که شما به اینترنت دسترسی ندارید کاربردی ندارند. اگر می خواهید در هر موقعیتی امکان تبدیل پیدی اف به ورد برای شما فراهم باشد بهتر است از برنامه های شخص ثالث برای اینکار استفاده کنید. اگر به دنبال لپ تاپی ارزان قیمت هستید، قیمت لپ تاپ استوک hp بسیار به صرفه است و با کمترین قیمت می توانید از آترین کالا تهیه کنید.

تبدیل پی دی اف به ورد

استفاده از Google Docs برای تبدیل pdf به ورد

روش های بسیاری برای تبدیل فایل پی دی اف به ورد وجود دارد که استفاده از Google Ddocs نیز به عنوان یکی از پر کاربردترین ها به حساب می آید که به صورت رایگان و آنلاین می توانید از آن استفاده کنید. برای تبدیل پی دی اف به ورد با این روش لازم است تا مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • ابتدا باید وارد سایت https:\\docs.google.com شوید و سپس به حساب کاربری گوگل خود وارد شوید.
  • اکنون باید گزینه File و بعد Open و Upload را کلیک کنید.
  • سپس باید فایل پی دی اف خود را که بر روی سیستم است انتخاب کنید و در پنجره ای که باز شده گزینه Open With Google Docs را کلیک کنید.
  • پس از آنکه فایل را بارگذاری کردید روی گزینه File و بعد Microsoft Word ( docs ) و Download کلیک کنید.
  • پس از انجام این مراحل اکنون شما می توانید فایل ورد تبدیل شده را پس از دانلود در دسترس خود قرار دهید.

تبدیل پی دی اف به ورد با استفاده از Google Docs

برای مشاهده بهترین قیمت لپ تاپ برنامه نویسی به فروشگاه آترین کلا مراجعه کنید.

برای تبدیل پی اف به ورد به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • در نظر داشته باشید هیچ روشی برای تبدیل کامل pdf به ورد وجود ندارد. با استفاده از روش های مذکور می توانید یک فایل pdf را به یک فایل قابل ویرایش word تبدیل کنید اما در واقع فایل خروجی شما نیاز به ویرایش مجدد دارد و در واقع یک خروجی بی نقص نخواهید داشت.
  • در برخی موارد اگر نسخه کامل و دقیق از فایل pdf تبدیل شده به ورد را نیاز داشته باشید، ممکن است لازم باشد تا به صورت دستی آن را تایپ مجدد و یا ویرایش کنید.
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *