برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

یخچال فریزر بوش ساید بای ساید KAD80A104 ظرفیت 30 فوت

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: لوازم خانگی

شناسه کالا : 2800000128630

ظرفیت : 30 فوت

آبریز : دارد

سیستم کنترل دما : دارد

سیستم خنک کننده : دارد

قابلیت دسترسی به آب شهری : دارد

نوع موتور : EcoSilent

کشور ساخت : کره

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی یخچال بوش ساید بای ساید KAD80A104

کمپانی بوش یکی از قدیمی ترین شرکت های سازنده محصولات خانگی است که با تولیدات خاص خود مخاطبان مشکل پسندی را به سمت خود جلب کرده است. یکی از محصولات پر طرفدار این کمپانی جهانی یخچال فریزر بوش ساید بای ساید KAD80A104 است که در طراحی فناوری های و قابلیت ها اولویت اصلی را به حفظ و نگهداری مواد غذایی اختصاص داده است. یکی از تکنولوژی های  بسیار مهم و پر کاربرد فناوری Multi Air Flow است که هوای خنک را در تمام یخچال به گردش در می آورد و از مصرف انرژی بی رویه جلوگیری می کند.
انجماد سریع در این یخچال بوش ساید بای ساید از دیگر تکنولوژی های پر کاربرد است که با ورود اقلام غذایی جدید به فریزر به صورت خودکار دمای آن بالا می رود و بعد از عملیات انجماد به حالت اولیه باز می گردد. شرکت بوش از قابلیت های دیگری چون NO FROST , SUPER COOLING در این محصول خود بهره برده است که هر کدام به طریقی در حفظ مواد غذایی و شادابی و طراوت میوه و سبزیجات نقش دارند و برای اطلاع کامل و آگاهی بیشتر می توانید به سطر های بعدی که توضیحات اصلی را داده ایم مراجعه کنید تا بتوانید خرید یخچال خود را با اطلاعات کامل تری انجام دهید.

مشخصات و قیمت یخچال بوش ساید بای ساید KAD80A404

 Multi Air Flow، برترین قابلیت برای تازه ماندن مواد غذایی 

سیستم هوای چند گانه یکی از پیشرفته ترین فناوری هایی است که شرکت بوش برای ایجاد هوای سرد و خنک در یخچال تعبیه کرده است. یخچال ساید بوش KAD80A104 از طریق دریچه ها و منافذی که در بر روی سطح دیواره داخلی وجود دارد هوای خنک و سرد را در تمام قسمت های این یخچال ساید به گردش در می آورد و از نوسانات دما تا حد بسیار زیادی جلوگیری می کند. این گردش هوای خنک علاوه بر اینکه مصرف انرژی را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد سبب آن می شود تا مواد غذایی و همچنین تمامی سبزیجات و میوه ها با این قابلیت سلامت و ماندگاری خود را تا مدتی نگه دارند.

فناوری MULTI AIR FLOW

 NO FROST، بهترین امکان برای جلوگیری از یخ زدگی مواد غذایی

از قابلیت هایی که می توان گفت کدبانوها از آن بسیار خرسند می شوند تعبیه شدن قابلیت بدون برفک است چرا که در یخچال های قدیمی تمیز کردن فریزر به خاطر برفک زدن به یکی از کارهای وقت گیر برای کاربران تبدیل شده بود اما امروزه با طراحی پیشرفته یخچال های جدید این نگرانی به طور کامل از بین رفته و دیگر نیازی به برفک زدایی در بازه زمانی کم نیست یخچال فریزر بوش 80A104 یکی از مدل های بوش است که این امکان را دارا می باشد البته این فناوری می تواند طعم و رنگ اقلام فریز شده را تا مدت ها سالم و تازه نگه داری کند.

قابلیت NO FROST

انجماد سریع با یخچال بوش ساید بای ساید KAD80A104

در یخچال های قدیمی فرایند انجماد در قسمت فریزر بسیار کند صورت می گرفت به طوری که انرژی بسیار زیادی را هم هدر می داد، اما به مرور و با در نظر گرفتن نیاز های مورد نیاز خانواده شرکت های سازنده به تولید محصولات منحصر به فردی پرداختند که کمپانی بوش نیز به طبع از این قافله عقب نماند و به تولیدات انبوهی از یخچال های شگفت انگیز و خاص پرداخت.
یخچال 30 فوت بوش ساید بای ساید KAD80A104 طوری طراحی شده است که با ورود اقلام غذایی جدید به صورت خودکار دمای آن برای انجماد سریع بالا می رود و بعد از فرایند انجماد به حالت اولیه خود باز می گردد که این عمل نه تنها یک انجماد سریع را به دنبال دارد بلکه مصرف انرژی را نیز تا حد بسیار زیادی بهینه سازی و کاهش می دهد که در نهایت موجب می شود تمامی اقلام غذایی و پروتئینی طعم و بو و تازگی خود را تا مدت ها حفظ کنند. 

انجماد سریع با یخچال بوش ساید بای ساید KAD80A404

سیستم سرمایشی سریع ( Super Cooling )

یکی از فناوری های دیگری که در این یخچال بوش KAD80A104 به بهترین نحو ممکن عمل کرده است و باعث شده است تا مواد غذایی و دیگر صیفی جات طراوت و شادابی خود را حفظ کنند تکنولوژی Super Cooling است که با ورود هر نوع اقلام جدید به یخچال فورا دمای داخل یخچال را دو درجه از حالت اولیه برای خنک سازی سریع قرار می دهد تا مواد غذایی و سبزیجات تازگی و طراوت خود را از دست ندهند. البته این خنک سازی بعد از 6 ساعت به حالت اولیه باز می گردد و تا حد بسیار زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل می آورد و همچنین طول عمر کارایی دستگاه را نیز بالا می برد.

سیستم سرمایشی سریع

طراحی شیک و منحصربفرد یخچال بوش KAD80A104

جدای از تمام فناوری ها و قابلیت های این یخچال بوش KAD80A104 که باعث شده است به یکی از بهترین های این کمپانی تبدیل شود. طراحی و ظاهر بیرونی یکی دیگر از ویژگی های بارز و مهم این محصول است که در هنگام خرید بسیار به آن توجه می شود. رنگ نقره ای این یخچال ساید بای ساید بوش در کنار سیستم آبریز و یخ ریز که با پنل لمسی روی درب تنظیم و کنترل می شود جلوه خاص و شیک را به این محصول بخشیده است.
طراحی هوم بار بر روی درب دیگر این یخچال که برای نوشیدنی ها و مواد غذایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین از باز و بسته شدن درب اصلی و مصرف انرژی زیاد جلوگیری می کند از دیگر امکانات ظاهری این دستگاه به حساب می آید. البته جدای از نمای بیرونی این کمپانی معروف به ظاهر داخلی نیز توجه بسیاری کرده است که با نظم و انسجام قفسه ها علاوه بر دسترسی سریع به مواد غذایی در دکوراسیون آن نیز تاثیر به سزایی داشته است.

طراحی شیک و منحصر یخچال بوش KAD80A104

خرید یخچال فریزر بوش KAD80A104 از آترین کالا 

یخچال فریزر بوش KAD80A104 از پر فروش ترین مدل یخچال های این کمپانی است که اگر فناوری ها و قابلیت های آن را در نظر بگیریم، یکی از عالی ترین پیشنهادها برای افرادی خواهد بود که قصد خرید یخچال دارند. البته شما می توانید در آترین کالا مدل های متنوع از یخچال فریزر را از برندهای معتبر و اصلی مشاهده کنید و در صورت تمایل با تضمین اصالت، ضمانت بازگشت، تسویه در محل، ارسال به موقع و بهترین قیمت، خرید خود را ثبت سفارش کنید.
اگر تجربه استفاده از یخچال فریزر بوش KAD80A104 را داشته اید با درج کامنت می توانید میزان رضایت خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید و یا مشخصات کالاها می توانید با کارشناسان مجرب ما تماس گرفته و پاسخ دهی لازم را دریافت کنید.

طراحی

جنس درب : استیل ضد زنگ

مشخصات فنی

قفل کودک :
سیستم آبریز :
سیستم یخ ریز :
هشدار بازماندن درب : درد
قفسه های شیشه ای :
قفسه پلاستیک :
درب سبد مواد لبنی :
سبد سبزیجات :
سیستم خنک کننده :
کنترل دما :

سایر ویژگی ها

دسترسی سریع :
لامپ داخلی : LED
صفحه نمایش دیجیتالی :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
یخچال فریزر بوش ساید بای ساید KAD80A104 ظرفیت 30 فوت در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
یخچال فریزر بوش ساید بای ساید KAD80A104 ظرفیت 30 فوت

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش