برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

یخچال فریزر ال جی دور این دور اینستاویو X267 ظرفیت 30 فوت

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: لوازم خانگی

ظرفیت : 30 فوت

آبریز : دارد 

سیستم کنترل دما : دارد

قابلیت تنظیم دماهای مختلف : دارد

قابلیت اتصال به آب شهری : دارد

door in door : دارد

نوع موتور : اینورتر

کشور ساخت : کره

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی مختصر یخچال ال جی ساید بای ساید ال جی X267

یخچال فریزر ال جی دور این دور X267 از جمله مدل های با کیفیت و خوش ساخت ال جی است، که قابلیت دور این دور با حالت InstaView در آن فراهم آمده است. این یخچال ال جی با قابلیت جذاب دور این دور InstaView این امکان را فراهم آورده تا مخاطب بتواند بدون باز کردن درب، اقلام های موجود در یخچال را با دو بار ضربه زدن بر روی پنل طراحی شده، مشاهده کند.
از ویژگی های بسیار بارز این یخچال دور این دور ال جی که در همان نگاه اول مخاطب را مجذوب خود خواهد ساخت، طراحی شیک و مدرن بدنه و پنل InstaView این مصحول است که نگاه ها را به سمت و سوی خود خواهد کشاند. علاوه بر طراحی زیبا و چشم نواز، از عملکرد بسیار قدرتمندی نیز برخوردار است که به وسیله فناوری های مختلف توانسته به یکی از برترین مدل های ال جی تبدیل شود.
کمپرسور خطی یکی دیگر از ویژگی های این یخچال ساید بای ساید اینستاویو X267 است که تمامی عملکردهای یخچال به آن مربوط می شود و خوشبختانه ال جی نیز برای ارائه بهترین عملکرد از کمپرسور خطی اینورتر بهره گرفته است که در ادامه مطلب بیشتر به آن خواهیم پرداخت. فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh یکی دیگر از مشخصه های بسیار مهم این محصول است که هوایی کاملا بهداشتی، فاقد از هر گونه باکتری و میکروب را در یخچال ایجاد می کند و عمر و ماندگاری مواد غذایی را افزایش می دهد و در پایان لازم است متذکر شویم تا اگر قصد خرید یخچال دور این دور این دور X267 را دارید، بررسی و مطالعه اجمالی این یخچال ال جی می تواند راهنمایی های بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

بررسی مختصر یخچال ال جی ساید بای ساید X267

فناوری Door in Door، یکی از برترین قابلیت ها برای یخچال X267

قیمت یخچال دور این دور ال جی X267 به دلیل این قابلیت از رِنج بالاتری به نسبت مدل های معمولی برخوردار است. این یخچال ال جی دارای پنل شیشه ای و براق است که علاوه بر اینکه به ظاهر این دستگاه زیبایی خاصی بخشیده است، دسترسی مخاطب را نیز به محتویات داخل آن راحت تر هم کرده است.
بدین گونه که با زدن دو ضربه بر روی پنل، بلافاصله روشن می شود و این امکان را به شما می دهد تا محتویات داخل یخچال را بدون باز کردن درب مشاهده کنید. درب منحصر به فرد Door in Door باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و هدر رفتن هوای سرد تا کمتر از 41 درصد در یخچال می شود و مواد غذایی و خوراکی های شما همیشه تر و تازه می مانند.

درب DOOR IN DOOR یخچال ال جی ساید بای ساید X267

یخساز SpacePlus، بهترین قابلیت برای یخچال های LG

یخچال ال جی X267 از سیستم یخساز برخوردار است که با سرعت بسیار بالایی یخ مورد نیاز شما را تولید می کند. با این سیستم یخساز باریک که در قسمت داخلی درب یخچال فریزر اینستاویوطراحی شده، فضای بیشتری را برای ذخیره سازی یخ ها برای شما ایجاد خواهد کرد به طوریکه دیگر نگرانی برای ذخیره سازی و نگهداری یخ نخواهید داشت.

یخساز SpacePlus یخچال ال جی ساید بای ساید X267

Fresh Balancer، کاربردی ترین طراحی برای یخچال فریزر LG X267

همانطور که می دانید یخچال ال جی X267 با قابلیت های انبوهی همراه شده است که از جمله آنها می توان به طراحی هوشمندانه جعبه ها اشاره کرد. جعبه های داخل این یخچال بسیار هوشمندانه طراحی شده اند به گونه ای که با استفاده از سوئیچ ساده ای به نام FRESH Balancer برای شما این امکان را فراهم آورده تا رطوبت مناسب را به شیوه ای استاندارد تنظیم کنید و روی حالت میوه یا سبزیجات قرار دهید و دیگر نگران خراب شدن مواد غذایی خود نباشید.

طراحی جعبه های داخل یخچال ال جی ساید بای ساید X267

طراوت و تازگی با فیلتر هوای Hygiene Fresh

یکی دیگر از قابلیت های اساسی یخچال ال جی ساید بای ساید X267 فیلتر Hygiene Fresh یا همان هوای تازه می باشد که به طور خودکار هوای تازه و سالم را در تمام قسمت های یخچال به صورت مداوم به گردش در می آورد و محیطی کاملا خنک و بهداشتی را ایجاد می کند. فیلتر هوای هوشمند نه تنها می تواند باکتری ها را به طور 99.999% از بین ببرد بلکه بوی بد داخل یخچال را نیز کاهش می دهد تا افراد بتواند مواد غذایی، سبزیجات و میوه ها را تا مدت های طولانی سالم و بدون فاسد شدن، به طور کاملا بهداشتی نگهداری کند. با توجه به این قابلیت اگر از کاربرانی هستید که محدودیتی برای صرف هزینه ندارید، خرید یخچال 30 فوت X267 یکی از گزینه های انتخابی بسیار مطلوبی برای شما به دلیل تکنولوژی های کارآمدی که دارد؛ خواهد بود.

طراوت و تازگی با فیلتر هوای هوشمند یخچال ال جی ساید بای ساید X267

کنترل از راه دور با یخچال X267

شرکت ال جی قابلیت ویژه Smart ThinQ را بر روی یخچال ال جی دور این دور اینستاویو X267 را طراحی کرده است به طوری که کاربر می تواند با نصب این نرم افزار به تمام تنظیمات و عملکرد های یخچال از طریق وای فای دست پیدا کند و تمام آن ها را کنترل کند به طوریکه زمانی که در منزل نیستید می توانید کنترل دما و یا هر گونه مشکل در یخچال را مشاهده کنید و نسبت به رفع آن اقدام نمایید و یا اینکه در صورت حل نشدن عیب با متخصصان شرکت ال جی تماس گرفته و آن را حل کنید.

امکانات هوشمند یخچال ال جی ساید بای ساید X267

کمپرسور خطی اینورتر، بهترین موتور طراحی شده برای یخچال های LG

یخچال یکی از پر مصرف ترین لوازم خانگی به شمار می رود که شرکت ال جی برای کاهش مصرف برق یخچال در بسیاری از محصولات خود از موتور اینورتر بهره برده است. این کمپرسور خطی اینورتر قدرتمند در یخچال ال جی اینستاویو X267 به طوری طراحی شده که می تواند تا %32 در مصرف انرژی صرفه جویی، و دما را در محدوده مطلوبی تنظیم کند. همچنین بی تسمه بودن این کمپرسور خطی اینورتر از دیگر ویژگی های این موتور به حساب می آید که به همین منظور فضایی بدون سر و صدا را در محیط آشپزخانه ایجاد می کند و عمر کارایی یخچال را نیز بالا می برد.

کمپرسور خطی اینورتر یخچال ال جی ساید بای ساید X267

خرید یخچال فریزر ال جی X267 از آترین کالا

با توجه به مطالبی که درباره این یخچال فریزر ال جی دور این دور اینستاویو X267 در اختیار شما قرار دادیم، این محصول می تواند خوراکی ها و مواد غذایی شما را با حفظ طعم و بوی واقعی در مدت بسیار طولانی تازه و سالم نگه داری کند. البته شما می توانید در صورت تمایل به خرید این یخچال و یا مدل های مشابه، محصولات ما را در آترین کالا مشاهده کنید و انتخاب خود را با تضمین اصالت، ضمانت بازگشت، گارانتی 18 ماهه، تحویل فوری، تسویه در محل و بهترین قیمت ثبت سفارش کنید.
اگر از آن دسته کاربران هستید که تجربه استفاده از این محصول را دارید، با درج نظرات خود می توانید میزان رضایت خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین در صورت هر گونه سؤال و یا ابهامی در زمینه نحوه خرید و یا مشخصات کالاها می توانید از طریق تماس با کارشناسان فروش ما پاسخ های کافی را دریافت کنید.

سایر ویژگی ها

دسترسی سریع :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
یخچال فریزر ال جی دور این دور اینستاویو X267 ظرفیت 30 فوت در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
یخچال فریزر ال جی دور این دور اینستاویو X267 ظرفیت 30 فوت

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش