برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

یخچال فریزر ال جی دور این دور J844 ظرفیت 28 فوت

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: لوازم خانگی

ظرفیت : 28 فوت

آبریز : دارد

سستم کنترل دما : دارد

قابلیت تنظیم دماهای مختلف : دارد

قابلیت اتصال به آب شهری : دارد

door in door : دارد

نوع موتور : اینورتر

کشور ساخت : کره

 

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات یخچال ال جی ساید بای ساید J844

شرکت ال جی از بزرگ ترین تولید کننده های لوازم خانگی به حساب می آید که هر ساله محصولاتی را با توجه به نیاز های به روز مخاطبان تولید و روانه بازار می کند. یخچال ال جی J844 یکی از مدل های این کمپانی جهانی است که از قابلیت ها و تکنولوژی های ویژه ای برخوردار است و طبق این فناوری ها و کارایی بالایی که دارد توانسته کاربران بسیاری را در اقسام و نقاط جهان به خود جلب کند.
کمپرسور خطی اینورتر در این یخچال ال جی تا حد بسیار زیادی مصرف انرژی را کم کرده است و عملکرد و کارایی یخچال را نیز بر همین اساس بالا برده است از آنجا که این موتور قدرتمند بدون تسمه است هیچ گونه سرو صدای نا خوشایندی را در آشپزخانه ایجاد نمی کند.
تکنولوژی Nature Fresh یک سیستم هوایی است که به طور مرتب هوا را در داخل یخچال به گردش در می آورد تا دوام و ماندگاری مواد غذایی را در طعم و رنگ محفوظ نگه دارد و آسیبی به بافت اصلی آنها وارد نکند. اگر بخواهیم تمامی فناوری ها و قابلیت های این یخچال را در همین سطر توضیح دهیم گنجانده نخواهد شد پس برای آگاهی از توضیحات اجمالی که برای خرید یخچال ال جی J844 لازم است، پیشنهاد می دهیم که در ادامه متن ما را همراهی کنید. 

تازگی و طراوت با یخچال ال جی J844

یکی از مشکلاتی که در یخچال های قدیمی همیشه وجود داشت از بین رفتن مواد غذایی و سبزیجات و میوه ها، همچنین از بین رفتن طراوت و شادابی و طعم و ماندگاری آنها در بازه زمانی بسیار کم بود. اما کم کم با آمدن نسل جدیدی از تکنولوژی ها شرکت های سازنده نیز با توجه به نیاز های کاربران فناوری های جدیدی را بر روی محصولات خود تعبیه و طراحی کردند.
یخچال ال جی ساید بای ساید J844 یکی از مدل های این کمپانی است که با دارا بودن فناوری Nature Fresh این امکان را فراهم می سازد تا تمامی میوه ها و سبزیجات طراوت و شادابی خود را به همراه طعم و بوی تازگی خود را در طولانی مدت بدون نگرانی از خراب شدن حفظ کنند.
البته نگهداری هر کدام از اقلام غذایی در این یخچال ال جی با هم تفاوت دارد اما به صورت کلی می توان گفت دوام و ماندگاری تمامی اقلام غذایی، سبزیجات و میوه ها تا مدت ها از طعم و بوی تازه برخوردار خواهند بود. با توجه به این قابلیت اگر از آن دسته افراد هستید که طراوت و شادابی مواد غذایی را در اولویت قرار می دهید، خرید یخچال دور این دور که از فناوری Nature Fresh تبعیت کند یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود.

طراوت و شادابی در یخچال ال جی J844

خنک کنندگی بیشتر با Door Cooling

از دیگر قابلیت های بسیار پر کاربرد در این یخچال ال جی دور این دور J844 طراحی درب آن است که از دریچه های هوا در قسمت داخل برخوردار است و می تواند هوای سرد و خنک را البته با حفظ دما در تمامی قسمت های درب برای حفظ و نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی ها به جریان در می آورد.
همچنین این قابلیت تا 19% در مصرف انرژی بهینه سازی به عمل می آورد به نحوی که سریعتر دمای هوای داخل یخچال را پایین می آورد و در خنک سازی و حفظ مواد غذایی کارایی بسیار بالایی را از خود نشان می دهد. 

فناوری door cooling

دمای مطلوب با بهره گیری از سیستم خنک کننده LINEAR

یکی از فناوری های بسیار کار آمد در این یخچال ال جی ساید بای ساید j844 تکنولوژی Linear Cooling ing است که این قابلیت را دارد هر گونه نوسانات دما را در یخچال از بین ببرد که این امر علاوه بر حفظ طعم و بو ظاهر میوه ها و سبزیجات را نیز حفظ می کند.
در یخچال های قدیمی مخاطبان مجبور بودند فقط به اندازه نیاز خود در کوتاه مدت میوه ها و اقلام غذایی خود را به دلیل نوسانات دما و از بین رفتن زود هنگام آنها خریداری کنند اما با داشتن یک یخچال جدید J844 ال جی این مشکل به طور کامل حل شده است یعنی مخاطب می تواند با خیال راحت برای چند وقت اقلام مورد نیاز خود را خریداری کند و بدون نگرانی از خراب شدن تا مدت ها آنها را در یخچال نگهداری کنند.

سیستم خنک کننده linear

Pure Fresh، بهترین فناوری برای از بین بردن بوی یخچال

یکی از پر کاربرد ترین فناوری های دیگری که در این یخچال ال جی ساید بای ساید j844 خود نمایی می کند و باعث سالم ماندن و بهداشتی بودن فضای داخل یخچال می شود قرار گرفته شدن قابلیت Pure N Fresh است که به وسیله آن هر گونه بوی نا مطبوع ناشی از بعضی مواد غذایی به طور کامل از بین می رود و با باز شدن درب یخچال هوای نامطلوب و بد بویی را در فضای آشپزخانه ایجاد نمی کند.
البته این قابلیت یک سیستم تصفیه هوای خالص است که به طور متناوب در یخچال در حال گردش است و باعث می شود هر نوع بوی نا مطبوعی کاملا از بین رود و همچنین مواد غذایی از دوام بیشتری برخوردار شوند.

از بین رفتن بوی بد داخل یخچال ال جی j844

سیستم ذخیره سازی هوشمند با یخچال های دور این دور LG 

شرکت ال جی محفظه ها و قفسه های این یخچال 28 فوت ساید بای ساید J844 را طوری طراحی کرده است که همه اقلام به صورت منسجم و کاملا مرتب در کنار همدیگر قرار می گیرند تا هم اینکه دسترسی کاربر به اقلام را سریع تر کند و هم اینکه با باز شدن درب از نمای زیبایی برخوردار باشد.
قفسه های تاشو در این یخچال ال جی این امکان را فراهم کرده است تا مخاطبان دیگر مشکلی برای نگه داری بطری ها و شیشه های بلند نداشته باشند یعنی می توان قفسه ها را برای بطری های بلند جمع کرد و برای شیشه های کوچکتر قفسه ها را به سمت جلو کشید تا فضای بیشتری باز شود. همچنین طراحی سیستم یخ ریز بر روی درب یخچال از دیگر طراحی های این دستگاه برای ذخیره سازی بهینه می باشد به طوری که کاربر از فضای داخلی استفاده بیشتری را می تواند ببرد.

فضای ذخیره سازی هوشمند

کمپرسور اینورتر خطی یخچال ال جی J844

موتور اینورتر خطی در یخچال ال جی ساید بای ساید J844 عملکرد و کارایی یخچال را به طرز قابل ملاحظه ای بالا می برد تا بتواند فناوری ها و قابلیت های دستگاه را به بهترین نحو ممکن اجرایی کند. شرکت ال جی با طراحی این موتور تا حد بسیار بالایی مصرف انرژی در این یخچال را بهینه سازی کرده است که باعث افزایش خنک کنندگی بیشتری در این دستگاه شده است. کمپرسور خطی اینورتر نسل جدید موتور های ال جی می باشد که به دلیل آنکه بدون تسمه هستند نویز بسیار کمی دارند یعنی می توان گفت اصلا سر و صدایی در محیط ایجاد نمی کنند. شرکت ال جی با اطمینان خاطر از بازدهی بالای این کمپرسور خطی عمر این موتور را تا 10 سال بدون هیچ نگرانی تضمین کرده است.

کمپرسور اینورتر خطی یخچال ال جی ساید بای ساید J844

کنترل از راه دور با Smart ThinQ

از دیگر قابلیت های بسیار جذاب این محصول ال جی می توان به هوشمند بودن آن اشاره کرد یعنی مخاطبان با وصل شدن به اینترنت و نصب برنامه بر روی گوشی خود به تمام تنظیمات این یخچال ال جی ساید بای ساید J844 دسترسی پیدا می کنند و از این طریق دمای هوا و سایر عملکرد های دستگاه را کنترل می کنند.
همچنین کاربران در صورت عیب کار یخچال با این هوش مصنوعی می توانند مشکل به وجود آمده را بدون نیاز به کسی آن را پیدا و عیب یابی کنند البته مخاطب می تواند با خدمات پشتیبان ال جی با این روش تماس برقرار کند و راهنمایی های مربوطه را دریافت کنند.

هوش مصنوعی

طراحی شیک و مدرن یخچال ال جی ساید بای ساید J844

طراحی و ظاهر از ویژگی های مهمی است که بعد از عملکرد و تکنولوژی در یخچال بسیار مورد توجه کاربران در هنگام خرید قرار می گیرد. طراحی منحصر به فرد و جذاب این یخچال ال جی ساید بای ساید J844 به راحتی با هر مدل دکوراتیوی مَچ می شود که می تواند فضایی خارق العاده را به آشپزخانه شما ببخشد. تعبیه شدن سیستم یخ ریز و آبریز بر روی قسمت بیرونی یخچال که با پنل لمسی روی آن تنظیم می شود زیبایی بیرونی این یخچال را در کنار چهار درب متصل به هم بیش از پیش نشان می دهد. شرکت ال جی علاوه بر ظاهر بیرونی به طراحی داخلی این یخچال ال جی نیز توجه بسیاری داشته است به طوری که با باز شدن درب یخچال چینش و انسجام محفظه ها و قفسه ها چشم ها را خیره می کند البته این انضباط در یخچال با تعبیه شدن لامپ های LED جلوه خاصی را به وجود آورده که بسیار چشم گیر است.

طراحی شیک و مدرن یخچال ال جی ساید بای ساید j844

خرید یخچال فریزر ال جی دور این دور J844 از آترین کالا

یخچال فریزر ال جی دور این دور J844 یکی از شیک ترین محصولات ال جی است که با فناوری های منحصر به فرد و همچنین ظرفیت ایده الی که دارد، نه تنها می تواند حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای دهد بلکه توانایی حفظ و نگهداری مواد غذایی را در طولانی مدت با ماندگاری طعم و بوی اصلی را به خوبی دارد.
اگر از کاربرانی هستید که قصد خرید این یخچال ال جی را دارید، می توانید با مشاهده آن و دیگر مدل های موجود در آترین کالا در صورت تمایل با تضمین اصالت، ضمانت بازگشت، گارانتی 18 ماهه، ارسال به موقع و بهترین قیمت، خرید بی نظیری را برای خود رقم بزنید.
در صورتی که برای ثبت سفارش نهایی با سؤال و یا ابهامی مواجه هستید، از طریق تماس با کارشناسان فروش ما می توانید پاسخ دهی لازم را دریافت کنید.

مشخصات فنی

کنترل دما :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
یخچال فریزر ال جی دور این دور J844 ظرفیت 28 فوت در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
یخچال فریزر ال جی دور این دور J844 ظرفیت 28 فوت

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش