برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

سیستم صوتی خانگی پاناسونیک SC-AKX520

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

ورودی و خروجی : USB - AUX - CD / DA

توان خروجی : 650 وات

قابلیت پخش : CD - MP3 - DVD

اتصال بی سیم بلوتوث : دارد

تعداد بلندگو : 2

قابلیت کارائوکه : دارد

کشور ساخت : ژاپن

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی سیستم صوتی پاناسونیک SC-AKX520

سیستم صوتی یکی از محصولاتی است که در دنیای امروز به یکی از دستگاه های ایجاد هیجان و شور و شوق در بین افراد مختلف از جمله جوانان تبدیل شده است و توانسته تا حد بسیار زیادی انتظارات مخاطبان برای داشتن صدایی قدرتمند همراه با لرزش باس را بر آورده سازد. شرکت پاناسونیک یکی از کمپانی هایی می باشد که در تولید سیستم های صوتی سابقه درخشانی را برای خود به ارمغان آورده است. سیستم صوتی SC-AKX520 یکی از مدل های این کمپانی بین المللی است که با قابلیت ها و تکنولوژی های جدیدی که دارد مخاطبان بسیاری را در سر تاسر جهان به خود جذب کرده است. یکی از قابلیت های این محصول پاناسونیک لرزش بی نظیر ساب ووفر آن است که اوج قدرت صوت را بی عیب نقص در فضای محیط شما پخش خواهد کرد به طوری که می تواند لذت یک کلوپ شبانه را برای مخاطب ایجاد نماید. تکنولوژی کارائوکه یکی دیگر از قابلیت های جذاب این سیستم صوتی است که کاربر می تواند با حذف خواننده آهنگ مورد علاقه خود را هم خوانی کند و در صورت تمایل اکولایزر های از پیش تعیین شده ای را به آهنگ منتخب اضافه کند و لحظات سرگرم کننده ای را برای اطرافیان به ارمغان داشته باشد. در آخر می توان به ظاهر مدرن و منحصر به فرد این سیستم صوتی اشاره کرد که با ارتفاع کمی که دارد اصلا فضای زیادی از محیط را در بر نمی گیرد و در عین حال نمای بسیار جذابی را به سالن شما خواهد بخشید.

باس قدرتمند

در زندگی اجتماعی امروزه دورهمی های دوستانه در بین افراد و مخصوصا جوانان به یکی از بزرگ ترین سرگرمی ها تبدیل شده است که البته این محفل ها بدون دستگاه های صوتی برای رقص و پایکوبی امکان پذیر نمی باشد. سیستم صوتی پاناسونیک SC-AKX520 یکی از بهترین گزینه ها برای این جمع دوستانه می باشد چرا که نه تنها از قدرت صوت 650 وات بهره مند است بلکه دارای لرزش باس شگفت انگیزی است که بدون شک مخاطبان می توانند زد و خورد و تکان های اثاثیه را در سالن به خوبی احساس کنند و از این لرزش همه جانبه نهایت لذت و هیجان را تجربه نمایید. 

باس قدرتمند

طراحی خاص و لوکس سیستم صوتی پاناسونیک AKX520

 پاناسونیک یکی از معدود کمپانی هایی است که علاوه بر فناوری بسیار به طراحی محصولات خود اهمیت داده و سعی کرده است جذاب ترین طراحی ها را برای تولیدات خود برگزیند. سیستم صوتی SC-AKX520 یکی از مدل هایی است که با ظاهر شیک و لوکسی که دارد می تواند در سالن منزل شما جلوه گری خاصی را از خود نشان دهد و دکوراتیو جذابی را به محیط شما ببخشد. این سیستم صوتی با ارتفاع کمی که دارد اصلا فضای زیادی را نمی گیرد و در عین حال صدای قدرتمندی را از خود ساطع می کند و با نور پردازی که از خود در هنگام روشن شدن از خود نشان می دهد فضای یک کلوپ را برای کاربران ایجاد می کند.

طراحی شیک و لوکس سیستم صوتی پاناسونیک akx520

حالت های از پیش تعیین شده اکولایزر

سیستم صوتی پاناسونیک SC-AKX520 با داشتن حالت های اکولایزر مختلف توانسته لحظات خوشی را برای مخاطبان خود ایجاد نماید. کاربران می توانند با فعال کردن حالت هایی چون راک و کارائوکه در هنگام گوش دادن به موسیقی، نهایت لذت را برای خود و همراهانشان ایجاد کنند. همچنین می توانند با همگام سازی با تلویزیون هنگام مشاهده یک بازی فوتبال حالت ورزشی را فعال سازی کنید و اوج هیجان استادیوم را برای خود در منزل به وجود آورید.

حالت های از پیش تعیین شده اکولایزر

فناوری MAX JUKE با سیستم صوتی پاناسونیک AKX520

شرکت پاناسونیک با قرار دادن امکان MAX JUKE دسترسی مخاطبان را به موسیقی و آهنگ های مورد علاقه خود بر روی گوشی هوشمند راحت تر و آسان تر کرده است به نحوی که کاربر می تواند با نصب برنامه مذکور بر روی تلفن همراه خود به تنظیمات موسیقی خود و یا نحوه پخش آن در سیستم صوتی دست پیدا کند و از اوج صدای شفاف این محصول نهایت لذت را ببرد. این سیستم صوتی AKX520 همچنین با داشتن اتصال بی سیم بلوتوث این امکان را برای کاربر ایجاد می کند تا بتواند از این طریق علاقه مندی های خود را به دستگاه انتقال دهد و از شنیدن آنها نهایت احساس را درک کند. 

فناوری max juke با سیستم صوتی پاناسونیک akx520

تکنولوژی کارائوکه 

از دیگر فناوری هایی که شرکت پاناسونیک برای ایجاد لحظات شادی آفرین و سرگرم کننده در این سیستم صوتی AKX520 تعبیه کرده است قابلیت کارائوکه است که با آن مخاطبان می توانند در صورت علاقه به آهنگی با این امکان صدای خواننده را حذف و با موسیقی آن شروع به همخوانی کنند. البته مخاطبان می توانند اکو های مختلفی در هنگام خواندن آهنگ به موسیقی خود بدهند و یک شب خاطره انگیز و سرشار از شور و نشاط را برای مهمان های خود رقم بزنند.

تکنولوژی کارائوکه

مشخصات فنی

عملکرد BASS BOOST :
اکولایزر موزیک :
نورپردازی بلندگو :
اکو :
حالت ورزشی :

ورودی و خروجی

USB : 2 ورودی
خروجی هدفون :

سایر ویژگی ها

اتصال به تلفن همراه :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
برنامه های همسازی با گوشی های هوشمند :
تنظیم درجه صدا میکروفن :
کابل برق :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
سیستم صوتی خانگی پاناسونیک SC-AKX520 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
سیستم صوتی خانگی پاناسونیک SC-AKX520

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش