گوشی هواوی P40 Pro حافظه 128 گیگابایت

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: موبایل و تبلت

بدنه : جلو شیشه، پشت شیشه، قاب آلومینیومی، ضخامت 9mm، اندازه 72.6 × 158.2 mm، وزن 209 گرم

صفحه نمایش : 6.58 اینچ، صفحه لمسی خازنی OLED، رزولوشن 2640 × 1200 پیکسل

دوربین عقب : دوربین 4 گانه، دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، دوربین پریسکوپ تله فوتو 12 مگاپیکسل، دوربین اولترا واید 40 مگاپیکسل، سنسور عمق TOF 3D

دوربین جلو : 32 مگاپیکسل، دیافراگم 2.2/f، سنسور عمق بیومتریک IR TOF 3D

فضای رم : 8 گیگابایت

پردازنده : هشت هسته ای، سرعت 2.86GHz

باتری : 4200 میلی آمپر، شارژ سریع 40 وات

سنسورها : حسگر اثرانگشت، سنسور چهره مادون قرمز، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما، طیف رنگ

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات گوشی هواوی P40 Pro

گوشی هواوی P40 Pro پرچمدار جدید هواوی است که در مارس 2020 توسط کمپانی چینی هواوی معرفی و عرضه شد. در طراحی بدنه این گوشی از شیشه و آلومینیوم استفاده شده و ضخامت آن نیز 9 میلی متر در نظر گرفته شده که نسبت به نسخه قبلی ضخیم تر و سنگین تر می باشد. همچنین دارای صفحه نمایشگر OLED است که سایز آن 6.58 اینچ است که رزولوشن 2640 × 1200 پیکسل را ارائه می دهد. P40 Pro دارای 6 دوربین مجزا است که چهارتای آنها در قسمت عقب گوشی و دوتای آنها در قسمت جلو تعبیه شده اند. در این گوشی هواوی از دوربین پریسکوپ تله فوتو استفاده شده که بزرگنمایی 50 برابر را امکان پذیر می کند و می توانید اجسام دور را واضح تر و دقیق تر ببینید. این گوشی به تراشه Kirin 990 مجهز و دارای 8 گیگابایت فضای رم می باشد که قادر است برنامه ها و بازیهای سنگین را با سرعت بالا و به صورت یک نواخت اجرا کند و با وجود باتری بادوام 4200 میلی آمپری می توانید ساعت ها بدون مشکل و نگرانی به استفاده از گوشی خود بپردازید و در آخر برای شارژ گوشی می توانید از یک شارژر سریع استفاده کنید و گوشی خود را در زمان کمی به طور کامل شارژ کنید.

طراحی زیبای P40 Pro 

گوشی هواوی پی 40 پرو از سری گوشیهایی است که در طراحی بدنه آن از شیشه و آلومینیوم استفاده شده و طراحی چشم نواز و زیبایی دارد. قسمت جلو و پشت گوشی از شیشه ساخته شده و فریم آن نیز آلومینیوم است که این دو ماده به صورت زیبا و هنرمندانه ای باهم تلفیق شده و طراحی جشم نوازی را ایحاد کرده است. این گوشی در پنج رنگ متفاوت عرضه می شود و تنوع رنگ زیادی دارد که می تواند برای سلایق مختلف جذاب باشد و کاربر نیز حق انتخاب های بیشتری داشته باشد.

طراحی زیبای گوشی هواوی P40 Pro

صفحه نمایش گوشی هواوی P40 Pro

گوشی هواوی P40 Pro به یک نمایشگر تمام صفحه 6.58 اینچ مجهز است که از پنل OLED بهره گرفته و دارای نرخ رفرش 90 هرتز می باشد و در نتیجه محتوا را با کیفیت خیره کننده ای به نمایش می گذارد. لبه های این صفحه نمایش دارای خمیدگی ملایمی هستند که موجب ایجاد نمایشی بدون حاشیه، تمام صفحه و گسترده می شود.

صفحه نمایش گوشی هواوی P40 Pro

دوربین 4 گانه گوشی پی 40 پرو

دوربین عقب این گوشی به صورت چهارتایی طراحی شده و دارای چهار لنز مجزا است که شامل یک دوربین 50 مگاپیکسل برای عکاسی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو، دوربین اولترا واید 40 مگاپیکسل و سنسور عمق TOF 3D می باشد که دوربین مناسب و ایده ال برای عکاسان حرفه ای است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسل این گوشی با کیفیت بالا امکان گرفتن عکس در هر شرایطی را برای شما فراهم می کند و در هر زمان و مکانی می توانید عکسهایی با جلوه های مختلفی را به ثبت برسانید. در ادامه در مورد هر کدام از لنز های این دوربین چهارگانه بیشتر توضیح خواهیم داد. 

دوربین 4 گانه گوشی پی 40 پرو

دوربین اصلی 50 مگاپیکسل

دوربین اصلی گوشی موبایل هواوی P40 Pro یک دوربین Ultra Vision 50 مگاپیکسلی است که سنسور آن 1/1.28 اینچ می باشد و از آرایه فیلتر رنگ RYYB پشتیبانی می کند و همچنین دارای قابلیت فوکوس اتوماتیک Octa PD است که امکان عکسبرداری با وضوح بالا و جزئیات دقیق، بدون توجه به پیچیدگی صحنه و شرایط نور را برای شما فراهم می کند.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسل

دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسل

این گوشی همچنین به یک دوربین پریسکوپ تله فوتو مجهز است که با رزولوشن 12 مگاپیکسل امکان بزرگنمایی حداکثر 50 برابر را فراهم می کند. این دوربین دارای زوم 5 برابر نوری Zoom2 و 10 برابر Hybrid Zoom3 می باشد که می توانید از اجسام دور، عکسهایی با وضوح بالا را به ثبت برسانید.

دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسل

دوربین Ultra Wide 

یکی دیگر از لنزهای چهارگانه دوربین عقب این گوشی دوربین Ultra Wide یا فوق عریض می باشد که رزولوشن آن 40 مگاپیکسل است و یک سنسور 1/1.54 اینچی در آن به کار رفته است و یک دوربین فیلمبرداری سینمایی با چندین ویژگی را در اختیار شما قرار می دهد. حالت ها و ویژگی های فیلمبرداری در این دوربین شامل فیلم فوق العاده کم نور، فیلم با حالت Slow-motion ، فیلم تله فوتو و فیلم 4K Time lapse می باشد که می توانید فیلم های حرفه ای و با حالتهای هنری برای خود ضبط کنید.

دوربین Ultra Wide گوشی هواوی P40 Pro

یکی دیگر از لنز های چهارگانه این دوربین سنسور عمق 3 بعدی(TOF 3D) است که با تشخیص عمق در زمان واقعی به شما این امکان را می دهد تا عکسهایی با جلوه های سطح بوکه ایجاد کنید.

دوربین سنسور عمق 3D گوشی هواوی P40 Pro

عکاسی واضح در تاریکی شب

گوشی هواوی P40 Pro به لطف بهره گیری از حسگر HUAWEI Ultra Vision حتی در تاریکی شب نیز امکان گرفتن عکسهای با وضوح بالا و کیفیت عالی را برای شما فراهم می کند، کافی است کمی نور در محیط وجود داشته باشد تا عکسهایی با نورپردازی عالی و رنگی تیز و غنی از سوژه مورد نظر خود به ثبت برسانید.

زوم فوق العاده دوربین گوشی هواوی P40 Pro

دوربین تله فوتوی این گوشی با طراحی پریسکوپ SuperZoom که در آن چندین لنز به صورت جمع و جور در بدنه قرار داده شده، به شما این امکان را فراهم می کند تا عکسهایی با وضوح بالا از اجسام دور ثبت کنید. سنسور نواورانه RYYB برای وضوح عالی در محیطهای کم نور نور بیشتر ی را ایجاد می کند. این دوربین همچنین از بزرگنمایی بی نظیر 50 برابر برخوردار است که به آسانی می توانید عکسهایی با وضوح بالا از اجسام دور را به ثبت برسانید. 

ثبت عکسهای پرتره با کیفیت بالا

دوربین اصلی Ultra Vision این گوشی و سنسور دمای رنگی Multi-Spectrum با الگوریتم خاص AI AWB قادر به تجزیه و تحلیل دقیق و تقسیم بندی محیط ها و افراد است که با افزایش سطح پیکسل، ظاهر اصلی را با نورپردازی عالی، رنگ طبیعی و جزئیات دقیق بازیابی می کند. با چنین دوربینی همیشه و در هر مکان و صحنه ای آماده گرفتن عکسهای پرتره با کیفیت از سوژه های مورد نظر خود باشید.

ثبت عکسهای پرتره با کیفیت بالا

 

در پایین چند نمونه از عکسهای گرفته شده با دوربین گوشی هواوی P40 Pro در صحنه های مختلف را می توانید مشاهده کنید.

ثبت عکسهای پرتره با کیفیت بالا

ثبت عکسهای پرتره با کیفیت بالا

دوربین سلفی گوشی هواوی P40 Pro

این گوشی دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسل است که با کیفیت بالا به روز شده و دارای فوکوس خودکار و دوربین عمق IR است که به شما در ایجاد و گرفتن یک سلفی عالی با جلوه های طبیعی بوکه کمک می کند. بهینه سازی هوشمند در روشنایی، رنگ پوست و جزئیات بافت دقیق تر و شخصی تر در این دوربین باعث می شود تا شما برای گرفتن عکسهای سلفی اشتیاق بیشتری داشته باشید و با ذوق و هیجان بیشتر به عکاسی با آن بپردازید.

دوربین سلفی گوشی هواوی P40 Pro

ویژگیهای منحصر به فرد دوربین هواوی P40 Pro

هواوی در این گوشی بیشتر بر روی دوربین اصلی مانور داده و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که با استفاده از آنها می توانید عکسها و کلیپ هایی با جلوه های زیبایی برای خود ایجاد کنید. در این جا چند نمونه ار این ویژگی هایی که به این گوشی اضافه شده اند اشاره می کنیم. هواوی P40 Pro با پشتیبانی از هوش مصنوعی می تواند بیش از 30 مفصل اسکلتی را بر روی بدن فرد تشخیص دهد و همچنین با دقت و تمرکز کردن به بیش از 90 نقطه در چهره، احساسات شخص را متوجه می شود. همچنین می تواند هفت دسته ورزشی، بیان، عکسهای گروهی و سایر سناریو های عکاسی را تشخیص دهد. 

حذف افراد رهگذر در فیلم

هواوی P40 pro با استفاده از هوش مصنوعی برای شما این امکان را فراهم می کند تا افراد رهگذر در فیلم را حذف کنید. با استفاده از این ویژگی می توانید یک پس زمینه تمیز برای خود ایجاد کنید تا بر روی سوژه مورد نظر خود تمرکز بیشتری داشته باشید و با تمرکز بیشتر و آسوده به ضبط فیلم بپردازید.

حذف هوشمند بازتاب نور

یکی دیگر از ویژگی های هوشمند این گوشی حذف بازتاب نور در هنگام ضبط فیلم است. قابلیت هوش مصنوعی گالری ویرایش به شما کمک می کند تا با حذف لایه خاص، نورهای مزاحم را از بین ببرد و با حذف بازتاب، تصاویری خالص و بدون عیب و نقص را برای خود ضبط کنید.

ضبط فیلم هایی با زاویه دید گسترده

دوربین فوق عریض 40 مگاپیکسلی حرفه ای گوشی p40 pro با فناوری نوآورانه فیوژن 16 در 1 امکان ضبط فیلم با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه را برای شما فراهم می کند که با استفاده از گوشی خود می توانید فیلم هایی با کیفیت سینمایی ایجاد کنید. دوربین حرفه ای این گوشی مغز شما را در نشان دادن خلاقیت و ایده باز می کند و به راحتی می توانید خلاقیت و ایده های خود را بر روی فیلم های خود پیاده سازی کنید.

این گوشی همچنین از فیلمبرداری در حالت شب نیز پشتیبانی می کند که این امکان را فراهم می کند تا در هر نور و شرایطی با کیفیت بالا فیلمبرداری کنید و از حوادث شیرین روزمره خود فیلم برداری کنید و از آن لذت ببرید، از حرکت ستاره ها در شب، تماشای بازی بچه ها در هنگام غروب آفتاب در ساحل و یا هر اتفاقی که دوست دارید فیلمبرداری کنید و همه چیز را همانگونه که هست در آخر تماشا کنید.

دوربین سلفی نیز امکان ضبط فیلم با کیفیت بالای 4k را دارد و می توانید با استفاده از دوربین جلو گوشی خود به ضبط فیلم های vlog با کیفیت 4k بپردازید و هر آنچه را که می خواهید، در هر مکان و زمانی با کیفیت بالا ضبط کنید و با خیال راحت به آموزش خود بپردازید و فیلم های خود را برای کاربران خود به اشتراک بگذارید.

ضبط فیلم آهسته و سریع به صورت حرفه ای

یکی دیگر از قابلیت های گوشی P40 Pro ضبط فیلم با سرعت 7680 فریم بر ثانیه می باشد که با استفاده از این قابلیت می توانید فیلم هایی آهسته و با حالت اسلوموشن ضبط کنید و تمامی جزئیات صحنه های فیلم را با دقت بیشتر ببینید و درک بهتری از فیلم داشته باشید. علاوه بر این قابلیت ضبط فیلم به صورت سریع را نیز دارد که با پشتیبانی دوربین گوشی از کیفیت 4K این امکان را برای شما فراهم می کند تا با افت زمان فیلمبرداری، تمامی صحنه ها و رخدادهای فیلم را در زمان کوتاهی و تنها در چند ثانیه تماشا کنید و درک کافی از آن را داشته باشید.

آنچه را که می خواهید بشنوید

گوشی هواوی P40 Pro دارای قابلیت دیگری است که این امکان را به شما می دهد تا هر آنچه را دوست دارید و می خواهید بشنوید. در هنگام فیلمبرداری صدای صحنه همراه با دوربین ضبط می شود و با تغییر زاویه دوربین صدای ضبط نیز تغییر می کنند. همچنین این قابلیت را نیز دارد که شما می توانید با زوم کردن روی سوژه موردنظر صدای آن را با صدای بلندتر بشنوید.

ضبط فیلم از دو زاویه مختلف

گاهی مواقع دوست دارید که همزمان از یک صحنه در دو زاویه مختلف فیلمبرداری کنید و فیلم با دید دوگانه ای را ایجاد کنید که در این گوشی دو دوربین عقب گوشی که به صورت همزمان کار می کنند این امکان را فراهم می کند تا صحنه کلی را تماشا کنید و روی قسمت های محور تمرکز کنید و در نهایت فیلمی با دید دوگانه و با دیدگاه های مختلفی را تماشا کنید.

پردازنده قدرتمند Kirin 990

گوشی هواوی پی 40 پرو به پردازنده قدرتمند Kirin 990 مجهز است که از قویترین تراشه های موجود در گوشیهای هوشمند می باشد. این پردازنده به لطف فناوری 7nm + EUV و معماری های نوآورانه می تواند به راندمان بالا ، عملکرد روان و پیوسته ای دست یابد. Kirin 990 همچنین از عملکرد عالی گرافیکی Mali-G76 MC16 GPU، پردازش تصویر که با استفاده از ISP به روز شده و توانایی پیشرفته هوش مصنوعی در NPU برخوردار است و با عملکرد عالی و سرعت بالای خود شما را شگفت زده خواهد کرد.

پردازنده قدرتمند Kirin 990 در گوشی هواوی P40 Pro

باتری گوشی هواوی P40 Pro

گوشی هواوی P40 Pro به یک باتری بادوام 4200 میلی آمپری مجهز است که انرژی مورد نیاز گوشی را برای استفاده از گوشی در طول روز تامین می کند. این باتری امکان ساعت ها استفاده از گوشی را برای شما فراهم می کند و می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از موبایل خود استفاده کنید و از امکانات آن بهره مند شوید. همچنین معماری نوآورانه CPU در این گوشی، بهره وری انرژی بالایی را به همراه دارد و مکانیزم تخصیص هوشمند، استفاده بهتر از باتری را برای دستیابی به عملکرد عالی و ماندگاری بالا ایجاد می کند و در نتیجه عملکرد مفید باتری نیز افزایش می یابد.

باتری گوشی هواوی P40 Pro

باتری گوشی هواوی پی 40 پرو از شارژ سریع 40 وات پشتیبانی می کند و با این ویژگی عملکرد باتری افزایش می یابد چرا که باتری در زمان کمی شارژ می شود و این به معنی آن است که شما وقت کمتری را صرف شارژ کردن گوشی خود می کنید و در زمان کمی و بعد از یک استراحت کوتاه گوشی برای استفاده مجدد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

باتری گوشی هواوی P40 Pro

علاوه براین پی 40 پرو از شارژ سریع بی سیم 27 وات نیز پشتیبانی می کند، بنابراین در هر زمان و مکانی که خواستید می توانید از شارژ سریع، ایمن و آسان بهره ببرید. همچنین برای شارژ کردن گوشی خود می توانید از شارژ بی سیم اتومبیل نیز استفاده کنید و در هنگام رانندگی گوشی خود را ار طریق شارژ بی سیم به صورت سریع و به آسانی شارژ کنید.

باتری گوشی هواوی P40 Pro

پوشش ضد ترشح گوشی هواوی P40 Pro

در این گوشی برای محافظت در برابر حوادث احتمالی از یک لایه ضد ترشح و مایعات استفاده شده که از خراب شدن گوشی در برابر آب و مایعاتی که بر اثر بارانهای ناگهانی و یا حواس پرتی بر روی گوشی پاشیده می شوند، جلوگیری می کند. پس می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از گوشی خود در مکانهای عمومی و کنار ساحل استفاده کنید.

پوشش ضد ترشح گوشی هواوی P40 Pro

قفل صفحه

این گوشی در کنار رمز عبور و الگو از تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت نیز برای باز کردن قفل صفحه و ورود به گوشی استفاده می کند که تشخیص چهره به صورت هوشمند و بدون در نظر گرفتن نور محیط، چهره شما را با دقت تشخیص داده و در کمترین زمان ممکن می توانید به گوشی و یا برنامه های مورد نظر خود دسترسی داشته پیدا کنید.

 

تشخیص چهره در گوشی هواوی P40 Pro

P40 Pro علاوه بر تشخیص چهره از سنسور اثرانگشت نیز برای ورود به گوشی پشتیبانی می کند که در زیر صفحه نمایش تعبیه شده و به صورت Optical طراحی شده است. حسگر اثرانگست در این موبایل به گونه ای طراحی شده تا در کمترین زمان و به آسانی به آن دسترسی داشته باشید و همزمان با بالا آوردن گوشی با انگشت خود صفحه نمایشگر را لمس کنید تا قفل صفحه باز شود.

سنسور اثرانگشت گوشی هواوی P40 Pro 

امکانات هوشمند گوشی هواوی P40 Pro

گوشی موبایل هواوی P40 Pro از هوش مصنوعی در NPU برخوردار است که با همکاری سنسور حرکت جلو گوشی قادر است حرکت دست را متوجه شود و به شما کمک می کند تا بدون لمس کردن صفحه، گوشی خود را کنترل کنید. علاوه براین به محض این که شخص دیگری به گوشی شما نگاه کند آن را شناسایی می کند و اعلامیه خصوصی بودن گوشی را بدون هیچ گونه جزئیاتی  نمایش می دهد و از حریم خصوصی شما محافظت می کند.

این گوشی همچنین به بالاترین سطح صدور گواهینامه امنیتی برای سیستم عامل مصرف کننده در سطح جهان رسیده است. بنابراین تمامی کارهای امنیتی مانند عملیات پرداخت، تایید هویت و سایر عملیات به صورت بسیار حساس انجام می گیرد تا از سرقت احتمالی اطلاعات شخصی شما جلوگیری کند.

صدور گواهینامه امنیتی توسط گوشی هواوی P40 Pro

اشتراک گذاری و ارتباط آسان با دیوایسهای هواوی

HUAWEI MeeTime برای شما این امکان را فراهم می کند تا حتی در شرایط کم نور و یا ضعف در شبکه، عملکرد صوتی و تصویری با وضوح بالا و پایداری را با سایر دستگاه های هواوی داشته باشید. شما می توانید برای مشاوره خرید صفحه گوشی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا با نشان دادن دستورالعمل های مرحله به مرحله ، والدین خود را برای استفاده از تلفن خود راهنمایی کنید. HUAWEI MeeTime با دوربین action یا سیستم دوربین کنفرانس Fisheye همکاری می کند و برای شما این امکان را فراهم می کند تا با گوشی خود جلسات تولیدی و... برگزار کنید.

علاوه براین می توانید گوشی خود را با لپ تاپ ادغام کنید و صفحه نمایش گوشی را بر روی نمایشگر لپ تاپ نمایش دهید و  از برنامه های لپ تاپ برای باز کردن پرونده ها بر روی تلفن خود برای ویرایش استفاده کنید یا مستقیماً از طریق بلندگوهای میکروفون و دوربین موجود در لپ تاپ تماس تلفنی برقرار کنید.

اشتراک گذاری آسان

اشتراک گذاری در این گوشی بسیار آسان است و بدون نیاز به کابل و یا برنامه جانبی می توانید فایلها و عکسهای خود را به آسانی بین گوشی هوشمند هواوی، لپ تاپ، تبلت و چاپگر انتقال دهید و یا گوشی خود را به بلندگو وصل کنید و به بلندگو اجازه دهید موسیقی موجود در گوشی را پخش کند. 

فرمان صوتی Hey Celia

گوشی موبایل هواوی P40 Pro از فرمان صوتی Hey Celia پشتیبانی می کند که با استفاده از آن می توانید از طریق صوت با گوشی خود در ارتباط باشید و کارهایی نظیر برقراری تماس ، تنظیم رویدادهای تقویم ، پاسخ دادن به پیام ها ، پخش موسیقی و یا بررسی وضعیت هوا را انجام دهید. 

کنترل دستگاه های مجاور 

با استفاده از گوشی موبایل هواوی P40 Pro می توانید به آسانی به دستگاه های مجاور خود وصل شوید و لوازم خانگی هوشمند را از طریق گوشی هوشمند خود کنترل کنید. کنترل پنل چند دستگاه، گوشی شما را به یک دستگاه فوق العاده تبدیل می کند که به آسانی و از راه دور می توانید دیوایسهای هوشمند اطراف خود را کنترل کنید.

کنترل دستگاه های مجاور با گوشی هواوی P40 Pro

اقلام همراه گوشی هواوی P40 Pro

اقلام همراه گوشی هواوی P40 Pro

طراحی بدنه

ابعاد : 9 × 72.6 × 158.2 میلی متر
ساختار بدنه : جلو شیشه، پشت شیشه، فریم آلومینیوم
وزن : 209 گرم

صفحه نمایش

نوع صفحه نمایش : OLED
اندازه صفحه نمایش : 6.58 اینچ
عمق رنگ (صفحه-اصلی) : 16M
رزولوشن : 2640 × 1200

پردازنده

پردازنده : Octa-core (2x2.86 GHz Cortex-A76 & 2x2.36 GHz Cortex-A76 & 4x1.95 GHz Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی : Mali-G76 MP16
سرعت پردازنده : 2.86 گیگاهرتز

حافظه

حافظه داخلی : 128 گیگابایت
فضای رم : 8 گیگابایت
پشتیبانی حافظه خارجی :

دوربین

دوربین : دوربین چهار گانه
رزولوشن دوربین عقب : 50، 12، 40، TOF 3D
فوکوس اتوماتیک (دوربین-عقب) :
لرزش گیر OIS (دوربین-عقب) :
فلش دوربین عقب :
قابلیت های دوربین عقب : Leica optics, LED flash, panorama, HDR
فیلمبرداری : 4K@30/60fps, 1080p@30/60fps, 720@7680fps, 1080p@960fps, HDR; gyro-EIS
رزولوشن دوربین جلو : 32 مگاپیکسل، IR TOF 3D
قابلیت های دوربین جلو : HDR

صدا

بلندگو :
3.5mm jack : ندارد

باتری

حجم باتری : 4200 میلی آمپر
شارژ سریع : شارژ سریع 40 وات

ارتباطات

شبکه های ارتباطی : GSM / HSPA / LTE / 5G
تعداد ورودی سیم کارت : تک سیم یا دو سیم
اندازه سیم کارت : نانو
Wifi :
وای فای مستقیم :
بلوتوث :
نسخه بلوتوث : 5.1
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
NFC :
USB :
نسخه USB : USB Type-C 3.1

سایر مشخصات

FM :
GPS :
رنگ بندی : نقره ای، رزگلد، آبی، سفید یخی، مشکی
سنسور : حسگر اثرانگشت، سنسور چهره مادون قرمز، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما، طیف رنگ
فرمت های قابل پخش فایل صوتی : *.mp3, *.mp4, *.3gp, *.ogg, *.amr, *.aac, *.flac, *.wav, *.midi
فرمت ها قابل پخش فیلم : .3gp, .mp4

اقلام همراه

دفترچه راهنما :
شارژر :
هندزفری :
کابل USB :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
گوشی هواوی P40 Pro حافظه 128 گیگابایت در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
گوشی هواوی P40 Pro حافظه 128 گیگابایت

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش