گوشی نوکیا 6.2 حافظه 128 گیگابایت

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: موبایل و تبلت

بدنه : جلو شیشه(Gorilla Glass 3)، پشت شیشه(Gorilla Glass 3)، قاب پلاستیک ، ضخامت 8.3 mm ، اندازه 159.9 × 75.1 mm ، وزن 180 گرم

صفحه نمایش : 6.3 اینچ ،صفحه لمسی خازنی IPS LCD ، روزلوشن 2280 × 1080 پیکسل، نسبت تصویر 19:9

دوربین عقب : دوربین سه گانه ، دوربین اصلی 16مگاپیکسل ، دیافراگم f/1.8 ، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسل، دیارفاگم 2.2/f، دوربین عمق 5 مگاپیکسل، دیارفراگم 2.4/f

دوربین جلو : 8 مگاپیکسل، دیافراگم 2.0/f

فضای رم : 4 گیگابایت

پردازنده : 8 هسته ، سرعت 1.8 GHz

سنسورها : حسگر اثر انگشت ، مجاورت ، شتاب سنج ، قطب نما

باتری : 3500 میلی آمپر

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات گوشی نوکیا 6.2

گوشی موبایل نوکیا 6.2 از سری گوشیای هوشمند نوکیا است که با سیستم عامل اندروید قدرت گرفته است. این گوشی نسخه ارتقا یافته نوکیا 6 می باشد که با ویژگی ها و امکانات بیشتر تولید و عرضه شده مثلا در این مدل دوربین اصلی به صورت دوربین 3 گانه و صفحه نمایشی بزرگتر طراحی شده است. دوربین 3 گانه این گوشی دارای 3 دوربین 16، 8 و 5 مگاپیکسل است که در کنار فلاش LED و با آرایش خاصلی قرار گرفته که با طراحی خاصی که دارد جلوه ای زیبا و متفاوتی را به گوشی می دهد. گوشی نوکیا 6.2 دارای صفحه نمایش 6.3 اینچ است که نسبت به نسخه قبلی خود بزرگتر و با نسبت تصویر بیشتر و به صورت تمام صفحه و بدون حاشیه طراحی شده که به لطف IPS LCD کیفیت عالی را ارائه می دهد.باتری به کار رفته در 6.2 دارای ظرفیت 3500 میلی آمپر می باشد که دوام زیادی دارد و تا 2 روز می توانید از آن استفاده کنید و وقت خود را با گوشی سپری کنید. نوکیا 6.2 در قسمت سخت افزار نیز به یک پردازنده 8 هسته ای و فضای رم 4 گیگابایت مجهز است که امکان اجرای همزمان چندین برنامه را برای شما فراهم می کند و بازیها و برنامه ها بدون لگ و اجرایی صاف را خواهد داشت.

صفحه نمایش گوشی نوکیا 6.2

نوکیا 6.2 دارای صفحه نمایش 6.3 اینچ است که نوع آن IPS LCD و با رزولوشن 2280 × 1080 پیکسل و نسبت تصویر 19:9 کیفیت فوق العاده +HD را ارائه می دهد، نمایشگر این گوشی با بهره گیری از پنل IPS تصاویری با وضوح بالا و رنگهای پر جنب و جوش نمایش می دهد که برای تماشای فیلم مناسب و ایده آل است و می توانید تا مدت زمان زیادی بدون خستگی به تماشای فیلم و عکس بپردازید و از کیفیت بالای نمایش آن لذت ببرید.

صفحه نمایش گوشی نوکیا 6.2

دوربین 3 گانه نوکیا 6.2

گوشی Nokia 6.2 دارای دوربین اصلی 3 گانه با رزولوشن های 16، 8 و 5 مگاپیکسل است که دوربین 16 مگاپیکسل با دیافراگم 1.8/f تصاویر خیره کننده ای را برای شما به ثبت می رساند و همچنین با استفاده از تصویربرداری قدرتمند هوش مصنوعی جلوه های خلاقانه ای را در دسترس شما قرار می دهد که با استفاه از آنها می توانید در هر زمان و مکانی بدون توجه به نور و روشنایی عکسهای خیره کننده ای را ثبت کنید و با استفاده از حالت Night حتی در تاریکی شب نیز عکسهای روشن تری بگیرید. و یا با استفاده از ویژگی پیشرفته Dual-Sight می توانید همزمان هردو دوربین جلو و عقب گوشی را فعال کنید و همزمان از هر دو دوربین عکس بگیرید و یا فیلم ضبط کنید.

دوربین 3 گانه گوشی نوکیا 6.2

دوربین عمق 5 مگاپیکسل در این گوشی امکان گرفتن عکسهایی با حالت بوکه و پرتره را برای شما فراهم می کند و با استفاده از جلوه های زیبایی که به عکسها اضافه می کند می توانید عکسهای خود را به صورت هنری و حرفه ای ثبت کنید.

دوربین 3 گانه گوشی نوکیا 6.2

دوربین فوق عریض

دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسل نیز با لنز فوق العاده گسترده 118 درجه امکان ثبت عکسهایی با زاویه دید بیشتری را به شما می دهد و با استفاده از آن می توانید فضای بیشتری در کادر دوربین قرار دهید و بدون تغییر موقعیت عکسها و فیلم هایی با وضوح بیشتر ثبت و ضبط کنید.

دوربین فوق عریض گوشی نوکیا 6.2

باتری گوشی نوکیا 6.2

گوشی موبایل Nokia 6.2 نیروی مورد نیاز خود را از یک باتری 3500 میلی آمپری کسب می کند که از شارژ استاندارد 10 وات پشتیبانی می کند. هوش مصنوعی در این گوشی برنامه های کاربردی را مدیریت می کند و با اختصاص دادن نیروی بیشتر برای برنامه هایی که بیشترین فعالیت را دارند عمر باتری را افزایش می دهد و باعث می شود تا بیشتر از گوشی خود بهره ببرید و زمان بیشتری را با آن سپری کنید.

باتری گوشی نوکیا 6.2

طراحی گوشی موبایل Nokia 6.2

در طراحی این گوشی از جنس شیشه و آلومینیوم استفاده شده که با تلفیق این دو طراحی چشم نوازی را به وجود آورده که مانند یک آثار هنری می درخشد. قسمت جلو و پشت گوشی از جنس شیشه می باشد که با لایه ای از جنس Gorilla Glass 3 محافظت می شود و مقاومت گوشی را در برابر ضربه و خراشیدگی بیشتر می کند، قاب آلومینیومی نیز  دارای طراحی خمیده و زیبا است و همچنین موجب استحکام بیشتر و سبک تر شدن گوشی شده است. در قسمت پشت گوشی دوربینهای 3 گانه و نور فلاش LED با طراحی مدرن و خاصی که دارند جلوه زیبایی را به گوشی می دهد.

طراحی گوشی موبایل Nokia 6.2

ویژگی ها و امکانات گوشی نوکیا 6.2

گوشی هوشمند Nokia 6.2 با سیستم عامل (Android 9.0 (Pie قدرت گرفته و قابلیت ارتقا Android One را دارد و  امکانات کاربردی زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد و برای مدت 2 سال به روزرسانی نرم افزاری و 3 سال به روزرسانی امنیتی را به صورت ماهانه دریافت می کند و باعث می شود تا همیشه به روز باشید و از امنیت کامل نیز برخوردار بمانید و همچنین مدت زمان بیشتری بدون مشکل از جدیدترین برنامه ها بهره مند شوید.

ویژگی ها و امکانات گوشی نوکیا 6.2

دسترسی سریع تر و آسانتر با دستیار GOOGLE

دستیار GOOGLE دسترسی را برای شما آسان تر و سریع تر می کند و با استفاده از این ویژگی می توانید کارهای بیشتری را در کمترین زمان انجام دهید و به آسانی گوشی خود را مدیریت کنید و کارهایی مانند پخش موسیقی، چک کردن لیست کارهای روزانه و یا وضعیت آب و هوا را بررسی کنید و حتی می توانید با استفاده از گوشی خود وسایل هوشمند منزل را نیز کنترل کنید. نوکیا برای دسترسی سریع تر و آسان تر به این ویژگی دکمه دستیار گوگل را بر روی گوشی تعبیه کرده که می توانید آن را فعال کنید و از این ویژگی بهره مند شوید.

دسترسی سریع تر و آسانتر با دستیار GOOGLE

GOOGLE ONE

در هنگام خریدن نوکیا 6.2 می توانید یک دوره عضویت 3 ماهه 100 گیگابایتی Google One (ارزش 1.99 دلار در ماه) را دریافت کنید و از 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری در Google Drive ، Gmail و Google Photos بهره مند شوید و محتوای خود را در آن ذخیره کنید. شما می توانید 5 نفر دیگر را برای استفاده از این ویژگی دعوت کنید و آنها نیز می توانند بدون هزینه از این فضا برای ذخیره محتوای خود استفاده کنند. علاوه بر این می توانید از فایلهای خود مانند عکسها ، مخاطبین، پیام ها و فایلهای دیگر پشتیبانی بگیرید تا با خراب شدن گوشی این فایلها از دست ندهید و به آسانی می توانید در گوشی جدید خود آنها را بازیابی کنید.

GOOGLE ONE در گوشی موبایل Nokia 6.2

اقلام همراه گوشی نوکیا 6.2

اقلام همراه گوشی نوکیا 6.2

General

خروجی هدفون :
نسبت تصویر : 19:9
HDR :
بلوتوث :
ابعاد دستگاه : 159.9 × 75.1 × 8.3 mm
رزولوشن : 2280 × 1080 پیکسل
پردازنده : Octa-core (4x1.8 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.6 GHz Kryo 260 Silver)
حالت آینه :
رزولوشن ضبط فیلم : 2160p
رم RAM : 4 گیگابایت
حافظه داخلی ROM : 128 گیگابایت
پشتیبانی حافظه خارجی :
تعداد ورودی سیم کارت : تک سیم و 2 سیم
فلش دوربین عقب :
وزن : 180 گرم
سرعت پردازنده : 1.8 GHz
رزولوشن دوربین عقب : دوربین 3 گانه 16، 8 و 5 مگاپیکسل
فوکوس اتوماتیک (دوربین-عقب) :
لرزش گیر OIS (دوربین-عقب) :
رزولوشن دوربین جلو : 8 مگاپیکسل
رابط USB :
ورژن USB : 2.0 Type-C
حجم باتری - میلی آمپر : 3500 میلی آمپر
تکنولوژی های مکان یابی :
وای فای مستقیم :
ورژن بلوتوث : 5.0
NFC :
سنسور : حسگر اثر انگشت ، مجاورت ، شتاب سنج ، قطب نما
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
گوشی نوکیا 6.2 حافظه 128 گیگابایت در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
گوشی نوکیا 6.2 حافظه 128 گیگابایت

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش