گوشی شیائومی Redmi K30 حافظه 128 گیگابایت

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: موبایل و تبلت

بدنه : جلو شیشه(Gorilla Glass 5)، پشت شیشه(Gorilla Glass 5)، قاب آلومینیومی، ضخامت 8.8mm، اندازه 76.6 × 165.3 mm، وزن 208 گرم

صفحه نمایش : 6.67 اینچ، صفحه لمسی خازنی IPS LCD، رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل، نسبت تصویر 20:9

دوربین عقب : دوربین چهارگانه، دوربین اصلی 64 مگاپیکسل، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسل، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل، دوربین عمق 2 مگاپیکسل

دوربین جلو : دوربین دوگانه، دوربین اصلی 20 مگاپیکسل، سنسور عمق 2 مگاپیکسل

فضای رم : 8 گیگابایت

پردازنده : هشت هسته ای، سرعت 2.2GHz

باتری : 4500 میلی آمپر، شارژ سریع 27 وات

سنسورها : حسگر اثرانگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات گوشی شیائومی ردمی K30

گوشی شیائومی ردمی کی 30 برادر بزرگه Redmi 20 است که در اواخر سال 2019 توسط کمپانی چینی شیائومی معرفی و عرضه شد. این گوشی نسبت به ردمی کی 20 بزرگتر و دارای ویژگی های بیشتری می باشد از جمله سایز نمایشگر که بزرگتر است و دوربین اصلی نیز در این مدل نسبت به مدل قبلی از کیفیت بالاتری برخوردار است. Redmi K30 با بدنه ای از جنس شیشه و آلومینویم و در ضخامت 8.8 میلی متر و با وزن 208 گرم طراحی شده است، صفحه نمایش آن نیز یک نمایشگر IPS LCD است که با سایز 6.67 اینچ و نسبت 20:9، تصاویر را با رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل و کیفیت +FHD به نمایش می گذارد. Redmi K30 دارای دوربین اصلی چهار گانه با چهار لنز مجزا است و دوربین سلفی آن نیز به صورت دوتایی طراحی شده که با آن ها می توانید عکسهای زیبا و حرفه ای ثبت کنید. این گوشی به پردازنده Snapdragon 730G و 8 گیگابایت فضای رم مجهز است و انرژی خود را از یک باتری 4500 میلی آمپری تامین می کند که از شارژ سریع 27 وات پشتیبانی می کند و در 68 دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

صفحه نمایش گوشی شیائومی Redmi K30

صفحه نمایش گوشی موبایل شیائومی Redmi K30 یک نمایشگر تمام صفحه با نسبت تصویر 20:9 می باشد که نوع آن IPS LCD است و محتوا را با رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل به نمایش می گذارد، همچنین نرخ تازه سازی در این نمایشگر برابر 120 فریم در ثانیه است که نمایشی صاف و یک نواختی را ارائه می دهد. طراحی باریک و بدون حاشیه نمایشگر، اندازه 6.67 اینچی و همچنین طراحی دوربین سلفی زیر نمایشگر از ویژگی های صفحه نمایش Redmi K30 هستند که می توان گفت نمایشگری ایده ال و مناسب برای تماشای فیلم و مطالعه را در اختیار شما قرار می دهد.

علاوه براین نمایشگر این گوشی دارای گواهینامه محافظت از چشم TÜV Rheinland نیز می باشد که نور آبی مضر را کاهش می دهد و با کاهش دادن نور مضر آبی، نمایشگری سالم و مناسب را برای استفاده طولانی مدت ایجاد می کند که با خیال راحت و بدون خستگی می توانید به مدت طولانی به مطالعه و تماشای فیلم بپردازید و یا از آن برای مطالعه فایلهای متنی استفاده کنید.

صفحه نمایش گوشی شیائومی Redmi K30

دوربین گوشی ردمی K30

گوشی Redmi K30 با 6 دوربین مجزا امکان گرفتن عکسهای هنری و حرفه ای را فراهم می کند و یک گوشی مناسب برای کسانی است که به عکاسی علاقه مند هستند و می خواهند همیشه یک دوربین خوب به همراه خود داشته باشند. دوربین عقب گوشی دوربینی چهارگانه با 4 لنز مجزا است که شامل یک دوربین 64 مگاپیکسلی برای عکاسی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسل، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل و سنسور عمق 2 مگاپیکسل می باشد. دوربین چهارگانه این گوشی با پشتیبانی از حالتهای مختلف عکاسی امکان ثبت عکسهایی با زاویه دید گسترده، عکسهای بوکه و... را برای شما فراهم می کند.

دوربین گوشی ردمی K30

دوربین اصلی 64 مگاپیکسل سونی

این گوشی از یک دوربین 64 مگاپیکسلی 26 میلی متری سونی بهره می برد که امکان گرفتن عکسهای با کیفیت عالی را فراهم می کند و می توانید عکسهایی با وضوح و رزولوشن بالا را با آن به ثبت برسانید و همچنین امکان ضبط فیلم با کیفیت بالای 4K را دارد و می توانید فیلم های با کیفیت بالا را با آن ضبط کنید.

دوربین اولترا واید 

دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسل یکی دیگر از لنزهای چهارگانه این گوشی است که زاویه دید گسترده 120 درجه را ایجاد می کند و عکسهای با دید گسترده ای را می توانید با آن ثبت کنید. این دوربین با زاویه دید فوق العاده ای که ایجاد می کند باعث می شود تا صحنه های بیشتری در کادر عکاسی قرار گیرد و شما می توانید عکسهای منظره زیبا و واضحی را با آن به ثبت برسانید. Redmi K30 همچنین از فوکوس خودکار و عکاسی سریع نیز پشتیبانی می کند و با استفاده از سنسور عمق نیز می توانید عکسهایی با حالت پرتره بگیرید و با ایجاد تاری مناسب و پردازش لبه طبیعی عکسهایی با جلوه های زیبایی برای خود به ثبت برسانید.

نمای فوق العاده شب

دوربین اصلی گوشی Redmi K30 از حالت عکاسی در شب نیز پشتیبانی می کند که با بهینه سازی آلگوریتم پیشرو عملکردهای قدرتمندتر مانند حالت فیلم و تغییر جادویی آسمان را ارائه می دهد و امکان گرفتن عکسهای واضح و روشن و همچنین فیلمبرداری در تاریکی شب را نیز برای شما فراهم می کند و دید بهتری از شب را به شما نشان می دهد.

دوربین سلفی دوتایی AI

گوشی شیائومی Redmi K30 به دوربین سلفی دوتایی مجهز است که از دو لنز مجزای 20 و 2 مگاپیکسل تشکیل شده است. دوربین سلفی با رزولوشن 20 مگاپیکسل و سنسور عمق 2 مگاپیکسل با بهره گیری از هوش مصنوعی امکان گرفتن سلفی های زیبا و با جلوه های مختلفی را برای شما فراهم می کند. همچنین دارای زیباسازی هوشمند طبیعی است که از هزاران چهره مختلف پشتیبانی می کند. دوربین دوگانه هوشمند این گوشی امکان عکاسی با حالتهای مختلفی مانند سلفی پانوراما، پرتره و Mimoji را نیز دارد. 

دوربین سلفی دوتایی AI گوشی شیائومی Redmi K30

ضبط فیلم های Vlog همراه با زیرنویس

دوربین گوشی شیائومی ردمی کی 30 قابلیت تبدیل صدا به زیرنویس در زمان را دارد یعنی به صورت زنده و در هنگام ضبط فیلم، گفته های شما به صورت زیرنویس نوشته می شود که با این قابلیت می توانید به ضبط Vlog با زیرنویس بپردازید و فیلم های آموزشی خود را متفاوت تر ضبط کنید.

طراحی زیبا و چشم نواز

شیائومی در طراحی این گوشی نیز همانند مدلهای قبلی ابتکار به خرج داده و از یک طرح زیبا و چشم نواز برای ساختن بدنه گوشی استفاده کرده است. گوشی شیائومی ردمی کی 30 در 3 رنگ آبی، قرمز و بنفش موجود هستند که کاربر می تواند بنا به سلیقه خود رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کند. بدنه گوشی از شیشه و آلومینیوم طراحی شده که قسمت جلو و پشت گوشی شیشه ای است و با لایه ای از جنس Gorilla Glass 5 محافظت می شود، قاب یا فریم گوشی نیز آلومینیومی است که گوشه های خمیده ای دارند و با طراحی 3D زیبایی دور تا دور گوشی را فراگرفته است. دوربین چهارگانه این گوشی در قسمت بالا و وسط گوشی به صورت عمودی قرار گرفته و دور آن را شکل هاله ای مانند جلوه زیبایی را به گوشی می بخشد.

طراحی زیبا و چشم نواز گوشی ردمی K30

 

پردازنده قدرتمند Snapdragon 730G

این گوشی به پردازنده قدرتمند Snapdragon 730G مجهز است که دارای قابلیت پردازش گرافیکی قوی است و قدرت محاسباتی فوق العاده هوشمندی دارد و عملکرد گوشی در اجرای بازی های سنگین و برنامه ها را بالا برده است. پردازنده گوشی به سیستم خنک کننده مایع مجهز است که دمای CPU را به صورت چشمگیری پایین می آورد و یک تجربه بازی روان و بدون لگ را به شما می دهد.

پردازنده قدرتمند Snapdragon 730G

سیستم خنک کننده مستقل مایع و 8 گیگابایت فضای رم بستر مناسبی برای اجرای برنامه ها و اجرای چند وظیفه ای و همچنین اجرای بازیهای سنگین را فراهم می کند و همچنان کارکرد صاف و روانی را خواهد داشت. علاوه براین تراشه مدیریت انرژی نیز با مدیریت صحیح انرژی و برنامه ها موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

پردازنده قدرتمند Snapdragon 730G

باتری گوشی ردمی کی 30

یک باتری لیتیمی غیر قابل تعویض با ظرفیت 4500 میلی آمپری وظیفه تامین انرژی مورد نیاز گوشی را برعهده دارد که از یک کابل USB دو طرفه Type-C برای شارژ استفاده می کند. با پشتیبانی از شارژ سریع 27 وات راندمان شارژ در این گوشی بهبود یافته و می توانید از یک شارژر سریع استفاده کنید و گوشی خود را در مدت زمان 68 به طور کامل شارژ کنید.

باتری گوشی ردمی کی 30

اقلان همراه گوشی شیائومی Redmi K30

اقلان همراه گوشی شیائومی Redmi K30

طراحی بدنه

ابعاد : 8.8 × 76.6 × 165.3 میلی متر
ساختار بدنه : جلو شیشه، پشت شیشه، فریم آلومینیوم
وزن : 208 گرم

صفحه نمایش

نوع صفحه نمایش : IPS LCD
اندازه صفحه نمایش : 6.67 اینچ
عمق رنگ (صفحه-اصلی) : 16M
رزولوشن : 2400 × 1080
نسبت تصویر : 20:9

پردازنده

پردازنده : Octa-core (2x2.2 GHz Kryo 470 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 470 Silver)
پردازنده گرافیکی : Adreno 618
سرعت پردازنده : 2.2 گیگاهرتز

حافظه

حافظه داخلی : 128 گیگابایت
فضای رم : 6 و 8 گیگابایت
پشتیبانی حافظه خارجی :

دوربین

دوربین : دوربین چهارگانه
رزولوشن دوربین عقب : 64، 8، 2، 2 مگاپیکسل
فوکوس اتوماتیک (دوربین-عقب) :
لرزش گیر OIS (دوربین-عقب) :
فلش دوربین عقب :
قابلیت های دوربین عقب : Dual-LED flash, HDR, panorama
فیلمبرداری : 4K@30fps, 1080p@30/120fps, 720p@960fps; gyro-EIS
رزولوشن دوربین جلو : 20 و 2 مگاپیکسل
قابلیت های دوربین جلو : HDR

صدا

بلندگو :
3.5mm jack :

باتری

حجم باتری : 4500 میلی آمپر
شارژ سریع : شارژ سریع 27 وات

ارتباطات

شبکه های ارتباطی : GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE
تعداد ورودی سیم کارت : دو سیم
اندازه سیم کارت : نانو
Wifi :
وای فای مستقیم :
بلوتوث :
نسخه بلوتوث : 5.0
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
NFC :
USB :
نسخه USB : USB Type-C 2.0

سایر مشخصات

FM :
GPS :
رنگ بندی : آبی، قرمز، بنفش
سنسور : حسگر اثرانگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما

اقلام همراه

دفترچه راهنما :
شارژر :
کابل USB :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
گوشی شیائومی Redmi K30 حافظه 128 گیگابایت در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
گوشی شیائومی Redmi K30 حافظه 128 گیگابایت

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش