گوشی شیائومی Mi 10 5G حافظه 256 گیگابایت

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: موبایل و تبلت

بدنه : جلو شیشه ای(Gorilla Glass 5)، پشت شیشه ای، قاب آلومینیومی، ضخامت 9mm، اندازه 74.8 × 162.5 mm، وزن 208 گرم

صفحه نمایش : 6.67 اینچ، صفحه لمسی خازنی Super AMOLED، رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل، نسبت تصویر 19.5:9

دوربین عقب : دوربین 4 گانه، دوربین اصلی 108 مگاپیکسل، دیافاگم 1.7/f، دوربین فوق عریض 13 مگپیکسل، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل، دوربین عمق 2 مگاپیکسل، دیافراکم 2.4/f

دوربین جلو: 20 مگاپیکسل، دیافراگم 2.0/f

فضای رم : 8 و 12 گیگابایت

پردازنده : هشت هسته ای، سرعت 2.84GHz

باتری : 4780 میلی آمپر، شارژ سریع 30 وات

سنسورها : حسگر اثرانگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب نما، فشارسنج

وبسایت مرجع: اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات گوشی شیائومی Mi 10

گوشی موبایل شیائومی Mi10 که در ماه فوریه معرفی شده، یکی دیگر از پرچمداران شیائومی است که در 2 مدل Mi 10 و Mi 10 Pro تولید و عرضه می شود. Mi 10 5G دارای صفحه نمایش 6.67 اینچ می باشد که لبه های کناری آن خمیدگی ملایمی دارند و نمایشی بدون حاشیه و کامل را ارائه می دهد. این گوشی از طراحی زیبایی نیز برخوردار است و در 3 رنگ متنوع عرضه می شود. از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی دوربین اصلی 108مگاپیکسلی آن است که کیفیت فوق العاده ای را ارائه می دهد و از حالت های مختلف عکاسی و فیلمبرداری پشتیبانی می کند. این گوشی به تراشه Snapdragon 865 مجهز است و از آخرین فناوری  LPDDR5 RAM و UFS 3.0 ROM بهره گرفته و دارای باتری 4780 میلی آمپری است که از شارژ سریع 30 وات نیز پشتیبانی می کند. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی، سیستم خنک کننده آن است که از 6 لایه گرافیتی و ژل انتقال حرارت برای خنک کردن گوشی استفاده می کند.

طراحی گوشی شیائومی Mi 10 5G 

این گوشی یکی از گوشی های خوش فرم و با طراحی زیبای کمپانی شیائومی است که با بدنه ای از جنس شیشه و آلومینیوم ساخته شده است. پشت گوشی از جنس شیشه و قاب آن نیز از آلومینیوم است که به صورت هنرمندانه ای در کنار هم قرار گرفته اند و طراحی زیبایی را به وجود آورده است. Mi 10 در 3 رنگ زیبای سبز، خاکستری و طلایی طراحی و تولید می شود که از رنگهای زیبا و پر طرفدار هستند و می تواند مورد پسند تمامی سلایق باشد.

طراحی گوشی شیائومی Mi 10 5G

صفحه نمایش گوشی شیائومی می 10

گوشی شیائومی Mi 10 5G به صفحه نمایش 6.67 اینچ مجهز است که از نوع AMOLED 6.67 می باشد و دارای نسبت 19.5:9 و رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل است. لبه های کناری نمایشگر دارای خمیدگی ملایم است و نمایشی کامل و بدون حاشیه ای را ارائه می دهد. این نمایشگر از +HDR 10 پشتیبانی می کند و دارای وضوح و روشنایی بالایی است و همچنین طیف گسترده ای از رنگ ها را ایجاد می کند و محتوا را با کیفیت عالی و کنتراست بالا به نمایش می گذارد.

صفحه نمایش گوشی شیائومی می 10

TrueColor

فناوری مدیریت رنگ به کار رفته در صفحه نمایش گوشی موبایل شیائومی Mi 10 5G دقت رنگ را بیشتر می کند و با نمایش رنگ های غنی و طبیعی، محتوا را با کیفیت واقعی به شما نمایش می دهد و شما را در نمایشی با کیفیت و کنتراست واقعی غوطه ور می سازد.

TrueColor در گوشی شیائومی Mi 10 5G

دوربین گوشی موبایل شیائومی Mi 10

دوربین عقب گوشی به صورت چهار تایی طراحی شده و از چهار لنز مجزا تشکیل شده است که از حالت های مختلف عکاسی پشتیبانی می کند. دوربین اصلی یک دوربین 108 مگاپیکسلی است که در کنار آن یک دوربین فوق عریض 13 مگپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل و سنسور عمق 2 مگاپیکسل قرار گرفته اند. این گوشی با بهره گیری از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی امکان گرفتن عکسهای با کیفیت بالا و زاویه دید گسترده را برای شما فراهم می کند و همچنین با پشتیبانی از حالت های مختلف عکاسی می توانید عکسهای با جلوه های مختلف هنری به ثبت برسانید.

دوربین گوشی موبایل شیائومی Mi 10

Mi 10 5G با بهره گیری از سنسور عمق 2 مگاپیکسل، عمق میدان را تشخیص داده و بر روی سوژه مورد نطر فوکوس می کند و با تاری پس زمینه عکس، امکان ثبت عکسهای پرتره را برای شما فراهم می کند و می توانید تصاویری در سطح استودیو با تاری پس زمینه ملایم برای خود به ثبت برسانید. همچنین با زاویه دید گسترده ای که دارد می توانید عکسهایی با دید گسترده 123 درجه ایجاد کنید.

ضبط فیلم با کیفیت 8K

دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی این گوشی قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 8K را دارد. حالت قدرتمند پرو در این گوشی و همچنین صدای استریو امکان ضبط فیلم با بهترین کیفیت صدا و تصویر را برای شما فراهم می کند که با این ویژگی می توانید فیلم های با کیفیت بالا و حرفه ای برای خود ضبط کنید و لحظات ناب زندگی خود را با خاطره ای شیرین و ناب برای خود به ثبت برسانید.

ضبط فیلم با کیفیت 8K گوشی شیائومی Mi 10 5G

حالت حرفه ای با دوربین گوشی Mi 10 5G

گوشی های هوشمند جدید با قابلیت فیلم برداری 8K همراه با حالت Pro انقلابی در فیلمبرداری ایجاد کرده اند و تجربه ضبط فیلم به صورت حرفه ای را به شما می دهند. این گوشی همچنین با کارکردهایی مانند AE/AF Lock و Focus Peaking فضای بیشتری را برای نشان دادن خلاقیت در اختیار شما قرار می دهد تا مانند حرفه ای ها به ضبط فیلم بپردازید و کلیپ های خود را با جلوه هایی متفاوت ضبط کنید.

 حالت حرفه ای با دوربین گوشی Mi 10 5G

این گوشی با پشتیبانی از حالتهای مختلف فیلمبرداری و همچنین کیفیت فوق العاده ای که ارائه می دهد امکان فیلمبرداری به صورت حرفه ای و حالت سینمایی را برای شما فراهم می کند. 8 فیلتر فیلم کلاسیک، تمرکز رنگ، تار شدن پس زمینه یا همان حالت پرتره از جمله حالت ها و امکاناتی هستند که در اختیار شما قرار می گیرند تا فیلم های شما به سبک و حالت سینمایی تبدیل شوند و تجربه ضبط فیلم های سینمایی را به شما ببخشند.

کیفیت صدای گوشی شیائومی Mi 10 5G

می 10 دارای دو ویژگی منحصر به فرد است که موجب می شود تا صدایی قدرتمند و فراگیر پخش شود. طراحی استریو و اسپیکر 7 مگنت در کنار هم باعث افزایش دامنه پویا می شود و حجم صوت را دو برابر می کند. طراحی و نوع بلندگو در این گوشی با جلوه های صوتی منحصر به فرد تنظیم شده که تجربه صوتی همه جانبه تری را برای شما به ارمغان می آورد.

کیفیت صدای گوشی شیائومی Mi 10 5G

باتری گوشی Mi 10 5G

موبایل شیاومی Mi 10 به یک باتری بادوام 4780 میلی آمپری مجهز است و انرژی موردنیاز گوشی برای استفاده در طول روز را تامین می کند. این گوشی باتری قدرتمندی دارد و بسیار بادوام است که با خیال راحت می توانید مدت زیادی وقت خود را با آن بگذرانید و از امکانات گوشی بهره مند شوید. این باتری همچنین از شارژ سریع 30 وات نیز پشتیبانی می کند که هم می توانید از طریق کابل usb و هم از طریق شارژ بی سیم گوشی خود را شارژ کنید. باتری این گوشی تنها در 57 دقیقه فول شارژ می شود و بسیار سریع در دسترس شما قرار می گیرد.

باتری گوشی Mi 10 5G

سخت افزارهای به کار رفته در گوشی

این محصول جدید شیاومی با آخرین فناوری  LPDDR5 RAM و UFS 3.0 ROM و با بهره گیری از پلتفرم Qualcomm® Snapdragon 65 865 قدرت گرفته که عملکرد و کارایی گوشی را به حداکثر می رساند. پردازنده هوشمند هشت هسته ای به کار رفته در این گوشی عملکرد و کارایی گوشی را تا 25 درصد افزایش داده و مصرف انرژی را تا 25 درصد نسبت به نسل قبلی کاهش داده است. 

 سخت افزارهای به کار رفته در گوشی

خنک کننده مایع VC

شیائومی برای خنک نگه داشتن این گوشی از فناوری خنک کننده مایع VC استفاده کرده که این فناوری از 6 لایه گرافیتی و ژل انتقال حرارت بهره گرفته که دمای CPU و گوشی را تا 10.5 درجه سانتی گراد کاهش می دهد و دمای گوشی را در حالت متعادل نگه می دارد. با فناوری کنترل حرارتی هوشمند دمای گوشی همیشه در حالت متعادل قرار می گیرد.

خنک کننده مایع VC در گوشی شیائومی Mi 10 5G

اقلام همراه گوشی شیائومی Mi 10 5G

اقلام همراه گوشی شیائومی Mi 10 5G

 

طراحی بدنه

ابعاد : 9 × 74.8 × 162.5 میلی متر
ساختار بدنه : جلو شیشه ای(Gorilla Glass 5)، پشت شیشه ای، قاب آلومینیومی
وزن : 208 گرم

صفحه نمایش

نوع صفحه نمایش : Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش : 6.67 اینچ
رزولوشن : 2340 × 1080
نسبت تصویر : 19.5:9

پردازنده

پردازنده : Octa-core (1x2.84 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.80 GHz Kryo 585)
پردازنده گرافیکی : Adreno 650
سرعت پردازنده : 2.84 گیگاهرتز

حافظه

حافظه داخلی : 256 گیگابایت
فضای رم : 8 و 12 گیگابایت
پشتیبانی حافظه خارجی :

دوربین

دوربین : دوربین چهارگانه
رزولوشن دوربین عقب : 108، 13، 2، 2 مگاپیکسل
فوکوس اتوماتیک (دوربین-عقب) :
لرزش گیر OIS (دوربین-عقب) :
فلش دوربین عقب :
قابلیت های دوربین عقب : Dual-LED dual-tone flash, HDR, panorama
فیلمبرداری : 8K@30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60fps; gyro-EIS
رزولوشن دوربین جلو : 20 مگاپیکسل
قابلیت های دوربین جلو : HDR

صدا

بلندگو :
3.5mm jack : ندارد

باتری

حجم باتری : 4780 میلی آمپر
شارژ سریع : شارژ سریع 30 وات

ارتباطات

شبکه های ارتباطی : GSM / HSPA / LTE / 5G
تعداد ورودی سیم کارت : تک سیم یا دو سیم
اندازه سیم کارت : نانو
Wifi :
وای فای مستقیم :
بلوتوث :
نسخه بلوتوث : 5.1
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
NFC :
USB :
نسخه USB : USB Type-C 2.0

سایر مشخصات

GPS :
رنگ بندی : سبز مرجانی ، خاکستری گرگ و میش، طلایی
سنسور : حسگر اثرانگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب نما، فشارسنج
فرمت های قابل پخش فایل صوتی : MP3, FLAC, APE, DSF, M4A, AAC, OGG, WAV, WMA, AMR, AWB
فرمت ها قابل پخش فیلم : MP4丨M4V丨MKV丨AVI丨WMV丨WEBM丨3GP丨3G2丨ASF

اقلام همراه

دفترچه راهنما :
شارژر :
کابل USB :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
گوشی شیائومی Mi 10 5G حافظه 256 گیگابایت در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
گوشی شیائومی Mi 10 5G حافظه 256 گیگابایت

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش