گوشی سامسونگ Galaxy Note 20 حافظه 256 گیگابایت

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: موبایل و تبلت

بدنه : جلو شیشه، بدنه فلزی، ضخامت 8.3mm، اندازه 75.2 × 161.6 mm، وزن 192 گرم

صفحه نمایش : 6.7 اینچ، صفحه لمسی Super AMOLED Plus، رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل، نسبت تصویر 20:9

دوربین عقب : دوربین 3 گانه، 12 مگاپیکسل، دیافراگم 1.8/f، دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسل، دیافراگم 2.0/f، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسل، دیافراگم 2.2/f

دوربین جلو : 10 مگاپیکسل، دیافراگم 2.2/f

فضای رم: 8 گیگابایت

پردازنده : هشت هسته ای، سرعت 2.73GHz

باتری : 4300 میلی آمپر، شارژ سریع 25 وات

سنسورها : حسگر اثرانگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما، فشار سنج

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی گوشی Galaxy Note 20

Galsxy Note20 آخرین سری از مدل Galaxy Note و جدیدترین گوشی سامسونگ است که در تاریخ 5 آگوست 2020 توسط این کمپانی کره ای معرفی شد. امسال سامسونگ با معرفی 2 گوشی بالارده خود یعنی گلکسی اس 20 اولترا و گلکسی نوت 20 بار دیگر حضور خود را در عرصه دیجیتال اعلام کرد و با بهره گیری از نواوری های نوین در محصولات خود دوباره قدرت و توانایی خود را به رخ کشید و رقابت را در بازار موبایل و لوازم دیجیتالی تازه تر کرد. گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 20 با طراحی متفاوت و جدید و در اندازه ای بزرگتر از گلکسی نوت 10 تولید شده که دارای طراحی بدنه فلزی با ضخامت 8.3 میلی متر و وزن 192 گرم می باشد و با بهره گیری از گواهینامه IP68 در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه مقاوم است. صفحه نمایش آن نیز یک نمایشگر لمسی Super AMOLED Plus است که سایز آن 6.7 اینچ است و رزولوشن 2400 × 1080 را ارائه می دهد. Galaxy Note20 دارای دوربین عقب 3 تایی با رزولوشن های 12، 64 و 12 است که قابلیت زوم 30 برابر را دارا می باشد. در قسمت سخت افزاری نیز به یک تراشه +Snapdragon 865 مجهز است که سرعت بالایی در اجرای برنامه ها را دارد و همچنین دارای یک باتری 4300 میلی آمپری است که قابلیت شارژ سریع 25 وات، شارژ بی سیم معکوس 9 وات و شارژ بی سیم سریع Qi/PMA را دارد و برای مدت زمان زیادی شما را همراهی می کند. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به قلم هوشمند S Pen، پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات 5G و دسترسی به بازیهای Xbox اشاره کرد که در ادامه این پست به توضیح آنها می پردازیم. 

طراحی خارق العاده و بی نظیر

گوشی سامسونگ Galsxy Note20 به همان اندازه که قدرتمند است به همان اندازه نیز زیبا است و با طراحی بی نظیری که دارد در نگاه اول نظر هر مخاطبی را به سمت خود جلب می کند. سامسونگ در طراحی بدنه این گوشی ابتکار به خرج داده و هر آنچه که شما از یک گوشی بالا رده انتظار دارید در این گوشی به چشم می خورد. گلکسی نوت 20 دارای بدنه ای فلزی، براق و صاف می باشد که لبه های کناری به صورت سه بعدی برش داده شده و از خمیدگی ملایم و زیبایی برخوردار است که جلوه ای متفاوت و زیبا را به گوشی داده است. Galsxy Note 20 در سه رنگ متنوع و زیبای سبز، برنزی و خاکستری عرضه می شود که از رنگهای بسیار زیبا و پر طرفدار هستند و همچنین دارای گواهینامه IP68 می باشد که گوشی را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می سازد و می تواند تا عمق 1.5 متر زیر آب برای 30 دقیقه سالم بماند.

طراحی خارق العاده و بی نظیر

صفحه نمایش گوشی سامسونگ Galaxy Note20

نمایشگری مناسب و کاربردی برای بازی و تماشای فیلم و تصاویر. صفحه نمایش گوشی سامسونگ Galsxy Note20 از نوع Super AMOLED Plus است که در اندازه 6.7 اینچ طراحی شده و رزولوشن 2400 × 1080 را ارائه می دهد. این نمایشگر با نسبت تصویر 20:9 تقریبا 89.2 درصد صفحه گوشی را در بر می گیرد که یک نمایش تمام صفحه را ایجاد می کند تا محتوا را با وضوح بیشتری مشاهده کنید. همچنین با پشتیبانی از +HDR10 و نرخ نوسازی 60 هرتزی تصاویر را با وضوح و کیفیت بالایی نمایش می دهد و امکان پخش بدون لگ را برای شما فراهم می کند.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ Galaxy Note20

مصرف بهینه انرژی با باتری هوشمند

گلکسی نوت 20 به یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 4300 میلی آمپر مجهز است که با مصرف بهینه و هوشمند انرژی، ماندگاری را بالا برده و انرژی مورد نیاز گوشی برای استفاده در طول روز را فراهم می کند. این گوشی از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می کند که باعث می شود در مدت زمان کمتری گوشی خود را شارژ کنید. همچنین از شارژ بی سیم سریع Qi/PMA و شارژ بی سیم معکوس 9 وات نیز پشتیبانی می کند که میزان بهره وری از گوشی را بیشتر کرده و در هر زمان و مکانی امکان دسترسی به شارژ را برای شما فراهم می کند. 

دوربین 3 گانه

برای دوربین عقب این گوشی دوربینی 3 گانه با چهار لنز مجزا در نظر گرفته شده که شامل یک دوربین تله فوتوی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین 12 مگاپیکسل و دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسل می باشد. با وجود دوربین تله فوتو در این گوشی امکان بزرگنمایی تا 30 برابر و قابلیت بزرگنمایی بدون افت کیفیت 3 برابر را فراهم می کند. همچنین قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 8K و 120 فریم بر ثانیه را دارد و می توانید تصاویر با وضوح و کیفیت فوق العاده و بی نظیری را با آن ضبط کنید.

دوربین 3 گانه گوشی سامسونگ Galaxy Note20

پشتیبانی از 5G

5G نسل جدید و پنجمین استاندارد فناوری برای شبکه های تلفن همراه است که شرکت های تلفن همراه در سراسر جهان از سال 2019 شروع به کار بر روی آن کرده و آن را به عنوان جایگزین 4G ارائه می دهند. در کشور ایران نیز در این اواخر 5G راه اندازی و تست شده که دسترسی کاربران به این فناوری را امکان پذیر می کند. گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 با پشتیبانی از 5G دسترسی شما به شبکه جهانی با سرعت HyperFast را امکان پذیر می کند و بازیهای آنلاین را با سرعت بالایی اجرا می کند و تجربه اتصال و بازی روان و صاف را به شما می دهد. 

پشتیبانی از 5G

دسترسی به بازیهای Xbox

با استفاده از XboxGame Pass Ultimate در این گوشی می توانید به بیش از 100 بازی Xbox دسترسی داشته باشید و به صورت آنلاین بازی کنید. به لطف پشتیبانی از فناوری 5G امکان اجرای سریع بازی های آنلاین برای شما فراهم می شود و همچنین می توانید با اضافه کردن Wi-Fi 6 و Wi-Fi Optimizer دسترسی خود را سریع تر کرده تا بازی بدون تاخیر و روانی را داشته باشید. 

دسترسی به بازیهای Xbox

قلم هوشمند S PEN

Galaxy Note 20 نیز همانند سایر گوشیهای گلکسی نوت به قلم S Pen مجهز است که نسبت به مدلهای قبلی هوشمندتر شده و استفاده از آن نسبت به قبل بسیار راحت تر و بهتر شده است. با پیشرفتی که در این قلم ایجاد شده باعث می شود تا مانند یک قلم معمولی بر روی کاغذ عمل کند و کنترل بیشتری بر روی انگشتان شما ایجاد کند که با این ویژگی تسلط شما بر روی طرح بیشتر شده و به راحتی می توانید ایده های خود را بر روی آن اعمال کنید.

قلم هوشمند S PEN

تبدیل دست نوشته به متن 

یکی دیگر از ویژگیهای S Pen تبدیل دست نوشته به یادداشت های روان و کتابی است که به صورت هوشمند متن هایی که نوشتید را تشخیص می دهد و آنها را به متن هایی روان و صاف تبدیل می کند و می توانید نوشته های خود را به صورت فایل های متنی یا پاورپوینت ذخیره کنید. این ویژگی برای مواقعی که عجله دارید بسیار مناسب و کاربردی است و این قابلیت را به شما می دهد تا هر آنچه که به ذهنتان رسید بدون نگرانی بر روی صفحه گوشی خود بنویسید و به نوشتن و یادداشت برداری بپردازید. سامسونگ این امکان را برای شما فراهم می کند تا به آسانی نوشته های خود به اشتراک بگذارید و در دیوایسهای دیگر همچون تبلت، لپ تاپ و... ذخیره و همگام سازی کنید. 

 

 

طراحی بدنه

ابعاد : 161.6 × 75.2 × 8.3 میلی متر
ساختار بدنه : جلو شیشه ، پشت پلاستیک
وزن : 192 گرم

صفحه نمایش

نوع صفحه نمایش : Super AMOLED Plus
اندازه صفحه نمایش : 6.7 اینچ
رزولوشن : 1080 × 2400
نسبت تصویر : 20:9

پردازنده

پردازنده : Octa-core (2x2.73 GHz Mongoose M5 & 2x2.50 GHz Cortex-A76 & 4x2.0 GHz Cortex-A55) - Global
پردازنده گرافیکی : Mali-G77 MP11 - Global
سرعت پردازنده : 2.73 گیگاهرتز

حافظه

حافظه داخلی : 256 گیگابایت
فضای رم : 8 گیگابایت
پشتیبانی حافظه خارجی :

دوربین

دوربین : دوربین سه گانه
رزولوشن دوربین عقب : 12 | 64 | 12 مگاپیکسل
فوکوس اتوماتیک (دوربین-عقب) :
لرزش گیر OIS (دوربین-عقب) :
فلش دوربین عقب :
قابلیت های دوربین عقب : فلش LED ، پانوراما ، HDR اتوماتیک
فیلمبرداری : 8K@24fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, 720p@960fps, HDR10+, ضبط استریوی صدا., لرزش گیر الکترونیکی تصویر ژیروسکوپی و لرزش گیر اپتیکال تصویر
رزولوشن دوربین جلو : 10 مگاپیکسل
قابلیت های دوربین جلو : HDR اتوماتیک ، تماس تصویری دوگانه

صدا

بلندگو :

باتری

حجم باتری : 4300 میلی آمپر
شارژ سریع : 25 وات

ارتباطات

شبکه های ارتباطی : GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE
تعداد ورودی سیم کارت : تک سیم یا دو سیم
اندازه سیم کارت : نانو
Wifi :
وای فای مستقیم :
بلوتوث :
نسخه بلوتوث : 5.0
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
NFC :
USB :
نسخه USB : 3.0

سایر مشخصات

FM :
GPS :
رنگ بندی : سبز | مشکی | خاکستری | برنزی
سنسور : حسگر اثر انگشت ( زیر نمایشگر،اولتراسونیک) ، شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنسور مجاورت ، قطب نما ، فشار سنج
فرمت های قابل پخش فایل صوتی : MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, APE, DSF, DFF
فرمت ها قابل پخش فیلم : MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

اقلام همراه

دفترچه راهنما :
شارژر :
هندزفری :
کابل USB :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
گوشی سامسونگ Galaxy Note 20 حافظه 256 گیگابایت در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
گوشی سامسونگ Galaxy Note 20 حافظه 256 گیگابایت

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش