گوشی سامسونگ Galaxy Fold حافظه 512 گیگابایت

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: موبایل و تبلت

بدنه : جلو شیشه ای، پشت شیشه ای، قاب آلومینیومی، ضخامت 6.9mm، اندازه 117.9 × 160.9 mm، وزن 263 گرم

صفحه نمایش : 7.3 اینچ، صفحه لمسی خازنی Dynamic AMOLED، رزولوشن 2152 × 1536 پیکسل

دوربین عقب : دوربین 3 گانه، دوربین اصلی 12 مگاپیکسل، دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسل، دوربین اولتراواید 16 مگاپیکسل

دوربین جلو : دوربین دوگانه، دوربین اصلی 10 مگاپیکسل و سنسور عمق 8 مگاپیکسل

دوربین جلد: 10 مگاپیکسل

فضای رم : 12 گیگابایت

پردازنده : هشت هسته ای، سرعت 2.84GHz

باتری : 4380 میلی آمپر، شارژ سریع 15 وات

سنسورها : حسگر اثرانگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما، فشار سنج

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy Fold

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Fold از سری گوشیهای تاشو است که سامسونگ در سال 2019 آن را معرفی و عرضه کرده است. این گوشی با استفاده از لولایی که در قسمت پشت گوشی تعبیه شده و همچنین صفحه نمایش انعطاف پذیری که دارد می تواند در وسط تا شود و به صورت تاشو در اندازه کوچکتر نیز از آن استفاده کرد. بدنه گوشی از جنس شیشه و آلومینیوم ساخته شده که قسمت جلو و پشت شیشه ای و فیم آن آلومینیومی است و ضخامت گوشی در حالت باز 6.9 میلی متر و در حالت تاشو 15.5 میلی متر است و وزن آن نیز 263 گرم می باشد. در این گوشی برای این که به آسانی تا شود از یک صفحه نمایش انعطاف پذیر استفاده شده که نوع آن Dynamic AMOLED است و نمایشی واضح و با کیفیت را ارائه می دهد. گلکسی فولد همچنین از یک نمایشگر 4.6 اینچی بهره می برد که در صورت تاشو می توانید از آن برای نمایش محتویات گوشی استفاده کنید. این گوشی دارای 6 دوربین است که یک دوربین 10 مگاپیکسل بر روی کاور، دو دوربین سلفی و 3 دوربین در قسمت عقب گوشی قرار گرفته است. Galaxy Fold همچنین به یک پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 855 ، حافظه داخلی 512 گیگابایت و 12 گیگابایت فضای رم مجهز است. باتری به کار رفته در این گوشی نیز باتری دوتایی است که ظرفیت آن 4380 میلی آمپر است و از شارژ سریع 15 وات و شارژ سریع بی سیم 15 وات و همچنین از شارژ معکوس بی سیم 9 وات نیز پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی Fold

 صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی یک صفحه نمایش Dynamic AMOLED است که در حالت باز اندازه آن 7.3 اینچ و در حالت تاشو سایز آن به 4.6 اینچ تغییر می کند. ویژگی منحصر به فرد این نمایشگر قابل انعطاف پذیری آن است و با طراحی خاصی که دارد باعث می شود تا در هر دو صورت تا شدن و باز نیز نمایشی عالی و بدون افت کیفیت داشته باشد البته در وسط صفحه نمایش کمی تحریف و خستگی در نمایش دیده می شود که طبیعی است و هیچ مشکلی ندارد. صفحه نمایش این گوشی با سایز 7.3 اینچ بزرگترین نمایشگر موجود در میان گوشیهای هوشمند سامسونگ است که با طراحی منحصر به فرد خود موجب شده تا استفاده آسانی داشته باشد.

طراحی گوشی سامسونگ Galaxy Fold

گوشی سامسونگ گلکسی فولد دارای طراحی متفاوتی است و نوعی نوآوری در صنعت گوشی هوشمند به حساب می آید. این گوشی از یک صفحه نمایش تاشو بهره می برد و یک لولا در قسمت پشت که از چرخ دنده هایی در هم تنیده ساخته شده به شما کمک می کند تا به آسانی گوشی را تا کنید. صفحه نمایش انعطاف پذیر استفاده شده در این گوشی نیز موجب می شود تا نمایشی یک نواخت و بدون گسسته ای داشته باشد. قسمت جلوی گوشی شیشه ای است که قابلیت انعطاف پذیری دارد و باعث می شود تا صفحه تا شود، فریم گوشی نیز از جنس آلومینیوم ساخته شده که دارای خمیدگی ملایمی است و با جلوه ای زیبا دور تا دور گوشی را احاطه کرده است. ضخامت گوشی در حالت باز 6.9 میلی متر است که این عدد در حالت تاشو به 15.5 میلی متر می رسد، وزن آن نیز 263 گرم می باشد که در مقایسه با اندازه گوشی وزن زیادی نیست.

عملکرد مکانیکی لولا

چرخ دنده های در هم تابیده در قسمت عقب گوشی با الهام گرفته از مکانیک دقیق ساعت حرکت متقارن را ارائه می دهند و به آرامی در جای خود قرار می گیرند و قفل می شوند که باعث می شود تا صفحه گوشی مانند یک کتاب باز و بسته شود. ویدیوی پایین عملکرد لولا و نحوه تا شدن گوشی را به درستی نشان داده است.

تجربه موبایل و تبلت باهم در یک دستگاه

گوشی گلکسی فولد در حالت تاشو طراحی باریکی به خود می گیرد که به راحتی در کیف دستی و یا جیب شما جای می گیرد و همچنین کار کردن با آن بسیار آسان است و می توانید به همه برنامه های موجود در گوشی دسترسی داشته باشید. در حالت باز شدن نیز نمایشگر در اندازه بزرگی نمایان می شود و نمایش فوق العاده ای را ارائه می دهد که می توانید محتوا را واضح تر ببینید.

دوربین گوشی سامسونگ گلکسی فوت

دوربین عقب این گوشی دوربینی 3 تایی است که شامل یک دوربین 12 مگاپیکسلی برای عکاسی، یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسل و دوربین 16 مگاپیکسلی اولترا واید می باشد و امکان گرفتن عکسهای هنری و حرفه ای را برای شما فراهم می کند و همچنین با قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه می توانید فیلم های با کیفیت  بالا و حرفه ای را ضبط کنید. دوربین جلو نیز دوربینی دوتایی با 2 لنز مجزای 10 و 8 مگاپیکسلی است که در حالت باز می توانید از آنها برای گرفتن عکسهای سلفی و یا ضبط فیلم برای گفتگوی زنده و سمینارهای گروهی استفاده کنید، سنسور عمق موجود در دوربین جلو این گوشی نیز امکان گرفتن عکسهایی با حالت پرتره و بوکه را برای شما فراهم می کند. علاوه بر این یک دوربین 10 مگاپیکسلی نیز بر روی جلد گوشی تعبیه شده که در حالت تاشو می توانید برای گرفتن سلفی از آن استفاده کنید. 

دوربین گوشی سامسونگ گلکسی فوت 

سخت افزار پیشرفته و عملکرد هوشمند

گوشی سامسونگ Galaxy Fold به تراشه Snapdragon 855 مجهز است که یکی از پردازنده های قدرتمند گوشی های هوشمند می باشد و عملیات پردازش را با سرعت 2.84 گیگاهرتز انجام می دهد. همچنین برای این گوشی 12 گیگابایت فضای رم در نظر گرفته شده که عملکرد سریع و قدرتمندی را برای اجرای برنامه ها و انجام وظایف چند منظوره فراهم می آورد و بازیها را به صورت یکنواخت و بدون تاخیر اجرا می کند. 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای گلکسی فولد در نظر گرفته شده که فضای کافی را برای ذخیره فایلها در اختیار شما قرار می دهد.

باتری گوشی Galaxy Fold

باتری دوگانه وظیفه تامین انرژی مورد نیاز گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Fold را برعهده دارد که یک منبع قدرتمند و با دوام می باشد و انرژی مورد نیاز گوشی برای استفاده در طول روز را تامین می کند. باتری 4380 میلی آمپری با عملکردی هوشمند گوشی شما را در طول روز روشن نگه می دارد و می توانید تمام روز وقت خود را با آن سپری کنید و با حالت صرفه جویی می تواند تشخیص دهد که در چه زمانی، چه برنامه هایی را اجرا می کنید که با این ویژگی در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و باتری برای مدت بیشتری می تواند دوام بیاورد. با پشتیبانی از شارژ سریع این باتری می توانید از یک شارژر سریع برای شارژ کردن گوشی خود استفاده کنید و با شارژ سریع 15 وات در مدت کوتاهی گوشی خود را به طور کامل شارژ کنید. علاوه براین از شارژ سریع بی سیم 15 وات و شارژ معکوس بی سیم 9 وات نیز پشتیبانی می کند.

اقلام همراه گوشی سامسونگ Galaxy Fold

اقلام همراه گوشی سامسونگ Galaxy Fold

طراحی بدنه

ابعاد : 160.9 × 117.9 × 6.9 میلی متر
ساختار بدنه : جلو شیشه ، پشت شیشه ای ، قاب آلومینیومی
وزن : 263 گرم

صفحه نمایش

نوع صفحه نمایش : Foldable Dynamic AMOLED
اندازه صفحه نمایش : 7.3 اینچ
رزولوشن : 720 × 1680
نسبت تصویر : 21:9

پردازنده

پردازنده : هشت هسته ای (1x2.84 GHz Kryo 485 & 3x2.42 GHz Kryo 485 & 4x1.78 GHz Kryo 485)
پردازنده گرافیکی : Adreno 640
سرعت پردازنده : 2.84 گیگاهرتز

حافظه

حافظه داخلی : 512 گیگابایت
فضای رم : 12 گیگابایت

دوربین

دوربین : سه گانه
رزولوشن دوربین عقب : 12 | 12 | 16 مگاپیکسل
فوکوس اتوماتیک (دوربین-عقب) :
لرزش گیر OIS (دوربین-عقب) :
فلش دوربین عقب :
قابلیت های دوربین عقب : فلش LED ، پانوراما ، HDR
فیلمبرداری : 4K@60fps, 1080p@60/240fps (gyro-EIS), 720p@960fps (gyro-EIS), HDR10
رزولوشن دوربین جلو : دوگانه | 10 | 8 مگاپیکسل
قابلیت های دوربین جلو : HDR

صدا

بلندگو :
3.5mm jack : ندارد

باتری

حجم باتری : 4380 میلی آمپر
شارژ سریع : 15 وات

ارتباطات

شبکه های ارتباطی : GSM / HSPA / LTE
تعداد ورودی سیم کارت : تک سیم یا دو سیم
اندازه سیم کارت : نانو
Wifi :
وای فای مستقیم :
بلوتوث :
نسخه بلوتوث : 5.0
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
NFC :
USB :

سایر مشخصات

FM :
GPS :
رنگ بندی : زرد ، مشکی ، نقره ای ، بنفش
سنسور : حسگر اثرانگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما، فشار سنج

اقلام همراه

دفترچه راهنما :
شارژر :
هندزفری :
کابل USB :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
گوشی سامسونگ Galaxy Fold حافظه 512 گیگابایت در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
گوشی سامسونگ Galaxy Fold حافظه 512 گیگابایت

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش