گوشی سامسونگ Galaxy S10 Lite حافظه 128 گیگابایت

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: موبایل و تبلت

بدنه : جلو شیشه، پشت پلاستیک، قاب آلومینیومی، ضخامت 8.1mm، اندازه 75.6 × 162.5 mm، وزن 186 گرم

صفحه نمایش : 6.7 اینچ، صفحه لمسی خازنی Super AMOLED Plus، رزولوشن : 2400 × 1080 پیکسل، نسبت تصویر 20:9

دوربین عقب : دوربین 3 گانه، دوربین اصلی 48 مگاپیکسل، دیافراگم 2.0/f، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسل، دیافراگم 2.2/f، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسل، دیافراگم 2.4/f

دوربین جلو : 32 مگاپیکسل، دیافراگم 2.2/f

فضای رم : 6 و 8 گیگابایت

پردازنده : هشت هسته ای، سرعت 2.84GHz

باتری : 4500 میلی آمپر، شارژ سریع 45 وات

سنسورها: حسگر اثرانگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy S10 Lite

گوشی سامسونگ گلکسی S10 Lite نسخه لایت S10 می باشد که با طراحی بدنه متفاوت در سال 2020 توسط سامسونگ تولید و عرضه شد. این مدل از سری گوشیهایی است که در طراحی بدنه آن از آلومینیوم و پلاستیک استفاده شده و بدنه ای صاف و براق دارد که زیبایی گوشی را دو چندان می کند. این مدل نسبت به مدل S10 نمایشگر بزرگتری دارد و از یک صفحه نمایش 6.7 اینچ Super AMOLED Plus بهره می گیرد که وضوح و روشنایی بالایی دارد و کیفیت فوق العاده ای را ارائه می دهد. دوربین عقب گوشی نیز دوربینی 3 گانه با رزولوشن های 48 ، 12 و 5 مگاپیکسل می باشد که با پشتیبانی از حالتهای مختلف عکاسی امکان گرفتن عکسهای هنری و حرفه ای را برای شما فراهم می کند. Galaxy S10 Lite همچنین به پردازنده قدرتمند Snapdragon 855 مجهز است و دارای فضای رم حداکثر 8 گیگابایت می باشد که اجرایی روان و سریع را ارائه می دهد. باتری 4500 میلی آمپری میزان بهره وری گوشی را افزایش داده و امکان استفاده طولانی مدت را برای شما فراهم می کند، همچنین با پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات زمان کمتری صرف شارژ کردن گوشی می شود و در نتیجه گوشی در مدت زمان کمی برای استفاده مجدد در اختیار شما قرار می گیرد. 

مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy S10 Lite

طراحی گوشی سامسونگ گلکسی S10 Lite

بدنه گوشی موبایل گلکسی S10 Lite پلاستیکی است و قاب آن از جنس آلومینیوم ساخته شده که خمیدگی ملایمی دارد. بدنه گوشی دارای طراحی 3D زیبایی است و در 3 رنگ متفاوت سفید، مشکی و آبی عرضه می شود. این گوشی یکی از خوش فرم ترین گوشی های سامسونگ است که با وزن 186 گرم و ضخامت 8.1mm طراحی ظریف و چشم نوازی دارد و در دست گرفتن آن بسیار ساده است.

طراحی گوشی سامسونگ گلکسی S10 Lite

صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 لایت

صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی یک نمایشگر تمام صفحه و بدون حاشیه با نسبت تصویر 20:9 می باشد که نوع آن Super AMOLED Plus است و رزولوشن : 2400 × 1080 پیکسل را ارائه می دهد، همچنین دارای کیفیت +Full HD است و محتوا را با وضوح و کیفیت بالایی به نمایش می گذارد. علاوه بر این، صفحه نمایش گلکسی S10 Lite دارای حسگر مجاورت داخلی،سنسور نور و حسگر اثر انگشت نیز می باشد.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 لایت

نمایشگر این گوشی رنگهای روشن و واضح را ارائه می دهد و محتوا را دقیقا با همان روشی که با +HDR10 گرفته شده است با رنگ و کنتراست بسیار غنی را مشاهده خواهید کرد. این نمایشگر چه در نور آفتاب و چه در محیط کم نور نمایشی واضح دارد و یک تجربه سینمایی واقعی به شما می بخشد.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 لایت

دوربین گوشی گلکسی اس 10 لایت

دوربین عقب اس 10 لایت به صورت چهارتایی طراحی شده و دارای 4 لنز مجزا است که شامل یک دوربین 48 مگاپیکسل با لنزهای 26 میلی متری برای عکاسی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسل با دید گسترده 123 درجه و یک دوربین 5 مگاپیکسل ماکرو است که از حالتهای عکاسی پرتره، بوکه، عکاسی منظره با دید وسیع، عکاسی در شب و... پشتیبانی می کند. دوربین سلفی آن نیز دارای رزولوشن 32 مگاپیکسل است که از HDR پشتیبانی می کند و قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 1080pرا دارد.

دوربین گوشی گلکسی اس 10 لایت

دوربین اصلی این گوشی از حالتهای مختلف عکاسی پشتیبانی می کند و در هر شرایطی اعم از نور کم و یا در روشنایی روز بدون در نظر گرفتن زمان و مکان، عکسهایی با پیکسلهایی پر جنب و جوش و واضح را برای شما ایجاد می کند. این دوربین با ایجاد وضوح پیکسلی درخشان عکسهایی واضح و روشن را ثبت می کند و همچنین به بزرگنمایی دیجیتال نیز مجهز است که بدون آسیب دیدن کیفیت امکان بزرگنمایی عکس را به شما نمی دهد. در پایین چند نمونه از عکسهای گرفته شده با دوربین اصلی این گوشی را می توانید مشاهده کنید که در محیطها و زمان های مختلفی با گوشی سامسونگ Galaxy S10 Lite گرفته شده اند.

دوربین اصلی گوشی سامسونگ گلکسی S10 Lite

فیلمبرداری ثابت و بدون لرزش

دوربین اصلی گوشی سامسونگ گلکسی S10 Lite دارای ویژگی فیلمبرداری فوق العاده ثابت است که با فراهم کردن زاویه اصلاح وسیع این امکان را برای شما فراهم می کند تا به صورت ثابت فیلمبرداری کنید و حتی در شرایط کم نور نیز عکسها و فیلم هایی بدون لرزش و پایداری را با وضوح بالا و کیفیت UHD به ثبت برسانید.

ویژگی Live Focus Video 

ویژگی Live Focus Video دوربین اصلی این گوشی به شما این امکان را می دهد تا هنگام ضبط ویدیو بر روی آنچه که می خواهید تمرکز کنید و سوژه مورد نظر را واضح تر نشان دهید. این ویژگی با تار کردن پس زمینه فیلم، سوژه مورد نظر خود را مستقیما مورد توجه قرار دهید و اثرهای زیبایی را برای خود خلق کنید.

با بزرگنمایی صدا را واضح تر بشنوید

گوشی سامسونگ گلکسی S10 Lite دارای 3 میکروفون است که با دوربین گوشی در هماهنگ هستند و این امکان را برای شما فراهم می کند تا با زوم کردن بر روی قسمت مورد نطر در صحنه فیلمبرداری صدای آن را واضح تر بشنوید. با بزرگنمایی Mic در این گوشی صدای مورد نظر بلند تر می شود و در نتیجه میزان صدا را می توانید به هر اندازه که دوست داشتید زیاد کنید و فقط صدایی که می خواهید را بشنوید.

به صورت حرفه ای فیلمبرداری کنید

علاوه بر حالتهای مختلف فیلمبرداری که این گوشی ارائه می دهد بعد از ضبط ویدیو نیز امکان ویرایش فیلم را نیز به شما می دهد. Galaxy S10 Lite یک مجموعه ویرایش ویدیوی داخلی را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن می توانید فیلم هایی که ضبط کرده اید را ویرایش کنید، کارهایی نظیر اضافه کردن عنوان، ترکیب عکس با فیلم و یا ترکیب دو ویدیو باهم و یا سرعت بخشیدن به فیلم از جمله کارهایی هستند که در این مجموعه ویرایش وجود دارند و می توانید از آنها در ادیت فیلم های خود استفاده کنید.

با گوشی سامسونگ گلکسی S10 Lite به صورت حرفه ای فیلمبرداری کنید

دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسل

دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسل یکی از لنزهای دوربین 3 گانه این گوشی است که با ایجاد زاویه دید گسترده 123 درجه دید وسیعی را ایجاد می کند. دید گسترده این دوربین با پوشش دادن صحنه های بیشتر در کادر عکاسی موجب می شود تا همانگونه که می بینید عکاسی کنید. با این دوربین می توانید صحنه های منظره را دقیقا همانطور که شما می بینید، عکاسی کنید.

کشف جزئیات بیشتر با دوربین ماکرو

این گوشی همچنین به حسگر ماکرو با رزولوشن 5 مگاپیکسل نیز مجهز است که امکان عکاسی در فاصله 4 سانتی متر را برای شما فراهم می کند. با این دوربین می توانید در فاصله نزدیک از اجسام ریز و کوچک عکاسی کنید و آنها را به صورت واضح تر ببینید و جزئیات بیشتری را در دنیای میکرو کشف کنید.

کشف جزئیات بیشتر با دوربین ماکرو

دوربین سلفی 32 مگاپیکسل

دوربین جلو این گوشی دارای رزولوشن 32 مگاپیکسل است که از HDR و حالت پرتره پشتیبانی می کند و قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 1080p و 30 فریم بر ثانیه را دارد. با ویژگی Live Focus در دوربین سلفی این گوشی می توانید قبل و یا بعد از گرفتن عکس یک بلور، پس زمینه ملایم ایجاد کنید و سلفی هایی با حالت پرتره حرفه ای برای خود به ارمغان آورید.

دوربین سلفی 32 مگاپیکسل گوشی سامسونگ Galaxy S10 Lite

پردازنده قدرتمند Snapdragon 855

Galaxy S10 Lite به یک پردازنده هشت هسته ای 2.84 گیگاهرتزی مجهز است که یک تراشه Snapdragon 855 است و امکان اجرای چندین برنامه را به طور همزمان برای شما ایجاد می کند و به آسانی از پس چندین برنامه برمی آید. این گوشی در دو نوع با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت عرضه می شود و 128 گیگابایت حافظه داخلی را نیز در اختیار شما قرار می دهد که در صورت نیاز می توانید از حافظه خارجی استفاده کنید و حافظه خود را به بیشتر از 1 ترابایت ارتقاء دهید.

پردازنده قدرتمند Snapdragon 855

 تجربه بازی نرم و صاف با گوشی گلکسی S10 لایت

تقویت کننده بازی در این گوشی باعث به حداقل رساندن عملکرد گوشی در بازیها می شود و تجربه یک بازی نرم و صاف را به شما می بخشد. رابط بصری نیز به شما این امکان را می دهد تا به راحتی تنظیمات مهم را دنبال کنید، بنابراین می توانید در بهترین حالت خود با کمترین حواسپرتی بازی کنید. علاوه براین S10 Lite با قابلیت یادگیری الگوهای استفاده بهترین عملکرد را در اجرای بازی دارد.

 تجربه بازی نرم و صاف با گوشی گلکسی S10 لایت

باتری گوشی سامسونگ Galaxy S10 Lite

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S10 لایت به یک باتری با توان 4500 میلی آمپر مجهز است که انرژی مورد نیاز استفاده از گوشی را برای 2 روز تامین می کند. باتری استفاده شده در این گوشی علاوه بر این که ظرفیت بالایی دارد، از هوش مصنوعی نیز بهره مند است که بر اساس الگوی استفاده روزانه خود و با بستن برنامه هایی که به ندرت استفاده می شوند مصرف انرژی را بهینه می کند و باعث می شود تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود و شما بتوانید مدت زمان بیشتری وقت خود را با گوشی خود بگذرانید و از امکانات آن بهره مند شوید.

باتری گوشی سامسونگ Galaxy S10 Lite

شارژ سریع 45 وات

باتری این گوشی از شارژ سریع 45 وات پشتیباتی می کند که با استفاده از یک شارژر سریع می توانید گوشی خود را در مدت زمان 30 دقیقه به صورت کامل شارژ کنید. پشتیبانی از شارژ سریع این گوشی باعث می شود تا مدت زمان کمتری را برای شارژ کردن گوشی خود صرف کنید.

شارژ سریع 45 وات

اتصال آسان به لپ تاپ

با استفاده از برنامه Link to Windows به آسانی می توانید گوشی خود را به لپ تاپ وصل کنید و فایلها، عکسها و فیلم های خود را  بر روی لپ تاپ نمایش دهید. این برنامه با  سیستم عامل ویندوز 10 سازگار است و برای اتصال گوشی کلکسی S10 لایت به سیستم باید برنامه Link to Windows بر روی گوشی خود را فعال کنید و از برنامه Your Phone در لپ تاپ شخصی خود استفاده کنید.

اتصال آسان به لپ تاپ

امنیت بالای گلکسی اس 10 لایت

گوشی گلکسی S10 Lite از امنیت Samsung Knox برخوردار است که یک سیستم امنیتی چند لایه می باشد. در این گوشی بستر امنیتی سخت افزاری و چند لایه امنیتی ناکس داده های خصوصی شما را در برابر حملات مخرب محافظت می کند و از سرقت رفتن داده ها و اطلاعات خصوصی جلوگیری می کند.

امنیت بالای گلکسی اس 10 لایت

دستیار هوشمند Bixby

دستیار هوشمند Bixby تعامل کاربر با گوشی را آسانتر و سریع تر می کند و کاربر به آسانی می تواند از طریق صوت و به صورت گفتاری با گوشی خود در ارتباط باشد. با استفاده از Bixby می توانید گوشی خود را مدیریت کنید و یا با استفاده از Bixby Vision و از طریق دوربین خود جملات کامل را از یک زبان خارجی ترجمه کنید و یا در مورد اطراف خود اطلاعات کسب کنید.

دستیار هوشمند Bixby در گوشی سامسونگ Galaxy S10 Lite

اقلام همراه گوشی سامسونگ گلکسی S10 Lite

اقلام همراه گوشی سامسونگ گلکسی S10 Lite

طراحی بدنه

ابعاد : 162.5 × 75.6 × 8.1 میلی متر
ساختار بدنه : جلو شیشه | پشت شیشه | قاب آلومینیومی
وزن : 186 گرم

صفحه نمایش

نوع صفحه نمایش : Super AMOLED Plus
اندازه صفحه نمایش : 6.7 اینچ
رزولوشن : 1080 × 2400 پیکسل
نسبت تصویر : 20:9

پردازنده

پردازنده : هشت هسته ای (1x2.84 GHz Kryo 485 & 3x2.42 GHz Kryo 485 & 4x1.78 GHz Kryo 485)
پردازنده گرافیکی : Adreno 640
سرعت پردازنده : 2.84 گیگاهرتز

حافظه

حافظه داخلی : 128 گیگابایت
فضای رم : 8 گیگابایت
پشتیبانی حافظه خارجی :

دوربین

دوربین : دوربین سه گانه
رزولوشن دوربین عقب : 48 | 12 | 5 مگاپیکسل
فوکوس اتوماتیک (دوربین-عقب) :
لرزش گیر OIS (دوربین-عقب) :
فلش دوربین عقب :
قابلیت های دوربین عقب : فلش LED | پانوراما | HDR
فیلمبرداری : 4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps; gyro-EIS
رزولوشن دوربین جلو : 32 مگاپیکسل
قابلیت های دوربین جلو : HDR

صدا

بلندگو :

باتری

حجم باتری : 4500 میلی آمپر
شارژ سریع : 45 وات

ارتباطات

شبکه های ارتباطی : GSM / HSPA / LTE
تعداد ورودی سیم کارت : تک سیم یا دو سیم
اندازه سیم کارت : نانو
Wifi :
وای فای مستقیم :
بلوتوث :
نسخه بلوتوث : 5.0
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
NFC :
USB :
نسخه USB : 2.0

سایر مشخصات

FM :
GPS :
رنگ بندی : سفید | مشکی | آبی
سنسور : حسگر اثرانگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما

اقلام همراه

دفترچه راهنما :
شارژر :
هندزفری :
کابل USB :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
گوشی سامسونگ Galaxy S10 Lite حافظه 128 گیگابایت در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
گوشی سامسونگ Galaxy S10 Lite حافظه 128 گیگابایت

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش