برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

کولر گازی اسپلیت دی جنرال 30000

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: لوازم خانگی

قدرت موتور : سرمایشی 30000 ، گرمایشی 30000 

نوع کارکرد : سرمایشی ، گرمایشی 

قدرت پرتاب باد : 16 متر

جهت های پرتاب باد : بالا ، پایین ، چپ ، راست 

فیلتر ضد باکتری : دارد 

نوع موتور : روتاری 

قابلیت پوشش مساحت : 100 متر

کشور ساخت قطعات : چین

کشور مونتاژ : چین

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

کولر گازی دی جنرال 30000

یکی از سیستم های سرمایشی و گرمایشی که در میان عموم مردم بسیار محبوب و البته پر کاربرد است، کولر گازی است. کولر گازی توسط شرکت ها و برندهای متعددی تولید می شود اما یکی از ده تا برند موفق این زمینه را می توان دی جنرال معرفی کرد که توانسته بخشی از فروش اعظم این بازار را به کولر گازی های خود اختصاص دهد.
کولر گازی دی جنرال 30000 یکی از محصولات پرفروش این برند می باشد که از نظر کیفیت و کارایی می توان نمره بالایی را به آن تخصیص داد. این کولر گازی، به عنوان یک سیستم سرمایشی و گرمایشی شناخته می شود که از قدرت 30000BTU برخوردار است و برای سالن های با مساحت حدود 100 متر نیز می تواند جوابگو باشد. کولر گازی دی جنرال 30000 به صورت دو تکه طراحی شده است و دارای یک پنل داخلی و یک پنل خارجی است که پنل خارجی آن همان موتور کولر گازی است که از نوع روتاری بوده و از قدرت بسیار بالایی در تولید سرما و گرما برخوردار است.
گاز مصرفی این اسپلیت دی جنرال از نوع R410A است که علاوه بر ایجاد قدرت بسیار بالا در پرتاب باد، در طولانی تر شدن عمر قطعات کولر گازی نیز تاثیر مستقیم دارد. فیلتر ضد باکتری دیگر مشخصه این محصول است که به بهداشتی بودن محیط خانه کمک شایانی خواهد کرد. از نظر اقتصادی نیز اگر بخواهید به این محصول نگاهی داشته باشید، متوجه خواهید شد که قیمت کولر گازی اسپلیت 30000 در مقایسه با کولر گازی هایی که از قدرت 30000 برخوردار هستند، در آترین کالا به عنوان یک سایت خرید لوازم خانگی پایین ترین قیمت را به خود اختصاص داده است، پس میتوان گفت در نگاه اقتصادی انتخاب مناسبی برای کاربران خواهد بود.

مشخصات کولر گازی دی جنرال 30000

کمپرسور روتاری، برترین قابلیت کولر گازی دی جنرال 30000

در هر کولرگازی بخش بسیار مهم و قابل توجه آن کمپرسور یا همان موتور است. کولر گازی DGeneral 30000 از موتور روتاری بهره برده است که انرژی کمتری نسبت به موتورهای به کار رفته در کولرگازی های مختلف مصرف می کند. این موتور علاوه بر مصرف بسیار پایین، از قدرت نسبتا بالایی نیز برخوردار است که کمک می کند تا کولر گازی دی جنرال 30000، در دو بخش سرمایش و گرمایش بهترین عملکرد را داشته باشد.
پس اگر در هنگام خرید کولر گازی، موتور دستگاه و توان آن را نیز در نظر میگیرید، کولر گازی دی جنرال با قدرت بالایی که در خنک سازی دارد، میتواند به خوبی از پس انتظارات شما برآید.

 

کمپرسور کولر گازی دی جنرال 30000

فیلتر ضد باکتری کولر گازی دی جنرال 30000

کولر گازی دی جنرال 30000 دارای فیلتر ضد باکتری است که %99 ذرات میکروسکوپی مضر را از بین می برد و محیط خانه‌ی شما را از یک سری بیماری های ویروسی و  باکتریایی از جمله آنفولانزا و بیماری عامل ویروس کرونا پاک می کند و این امکان را فراهم می آورد تا محیط سالم و عاری از ویروس و بیمارهای تهدید آمیز داشته باشید.
با توجه به اینکه این قابلیت یکی از پیشرفته ترین فناوری ها در این کولر گازی به شمار می آید، اما همچنان قیمت کولر گازی دی جنرال با مناسب ترین رِنج در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است، که میتوان از آن به عنوان یکی از مزیت های این دستگاه نام برد.

فیلتر ضد باکتری کولر گازی دی جنرال 30000

عملکرد خودکار در کولر گازی DGENERAL

یکی دیگر از قابلیت های این کولرگازی دی جنرال 30000 شما می توانید کولر گازی را روی حالت اتوماتیک تنظیم کنید که این عملکرد به شما کمک می کند میزان دمای لازمه را برای اتاق و خانه ی خود وارد نموده تا دمای خانه ی شما را به آن درجه و میزان تعیین شده رسانده و پس از آن کولرگازی به طور خودکار خاموش شود تا در زمینه ی صرفه جویی در انرژی نیز به شما کمک کرده باشد.

عملکرد خودکار کولر گازی دی جنرال 30000

خرید کولر گازی دی جنرال 30000 در آترین کالا

در فروشگاه اینترنتی آترین کالا، محصولاتی نظیر کولر گازی و دیگر اقلام های بزرگ از طریق پیک شخصی و با ضمانت سلامت، اصالت کالا و بهترین قیمت تحویل مخاطبان داده می شود. لازم به ذکر است که قیمت اسپلیت 30000 همانند سایر محصولات داخل فروشگاه، با بهترین قیمت در اختیار مخاطبان قرار گرفته است که در صورت تمایل به خرید، می توانید آن را برای خود به ثبت برسانید.
در صورت هر گونه سؤال در زمینه نحوه خرید و یا اطلاعات مربوط به کالا از طریق تماس با کادر مجرب ما می توانید به تمام سؤالات خود پایان دهید.

مشخصات فنی

نوع : اسپلیت
نوع کارکرد : سرمایشی، گرمایشی
توان : 30000
کنترل دما :

اقلام همراه

کابل برق :
دفترچه راهنما :
باتری کنترل : 2 عدد
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
کولر گازی اسپلیت دی جنرال 30000 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
کولر گازی اسپلیت دی جنرال 30000

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش