برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

کولر گازی اسپلیت جنرال گلد 18000

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: لوازم خانگی

شناسه کالا : 2800000610401

قدرت موتور : گرمایش 18000BTU ، سرمایش 18700BTU

نوع کارکرد : سرد و گرم

قدرت پرتاپ باد : 8 متر

جهت های پرتاپ باد : بالا / پایین / چپ / راست

نوع موتور : روتاری

گاز مصرفی : R22 و R410

فیلتر ضد باکتری : دارد

کشور مونتاژ : چین

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

 کولر گازی جنرال گلد 18000

در هر منطقه و با هر نوع آب و هوایی که زندگی می کنید، داشتن یک سیستم گرمایشی و سرمایشی قطعا یکی از نیازهای اصلی است که باید برای فراهم ساختن آن اقدام کرد. کولر گازی جنرال گلد 18000 یکی از مدل های رایج و البته محبوب در میان مخاطبان است که این امر نیز به سبب کیفیت بسیار بالا و میزان قدرت آن است که می تواند برای مساحت های 70 متر بسیار مناسب باشد که معمولا اکثریت منازل در این ابعاد طراحی می شوند. این کولر جنرال گلد 18000، به موتور روتاری مجهز است و از دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی پشتیبانی می کند که می تواند برای تمامی فصول قابل استفاده باشد. از مشخصه های مهم این محصول پر کاربرد، گاز مصرفی آن است که در دو مدل R410 و R22 در بازار موجود است و شما می توانید مدل دلخواه را انتخاب کنید. مجهز بودن به رادیاتور طلایی، فیلتر ضد باکتری و قدرت پرتاب باد 8 متر از دیگر ویژگی های این کولر گازی است که در ادامه این مطلب به طور کامل تر به آنها خواهیم پرداخت. در ضمن برای خرید لوازم خانگی خود از مجموعه ما و اطلاع از آخرین قیمت روز کولر گازی جنرال گلد 18000 می توانید این صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید.

مشخصات کولر گازی جنرال گلد 18000

پرتاب باد در جهت های مختلف، از کارایی های جنرال گلد

 خرید کولر گازی که بتواند هوایی سرد و خنک را در تمام فضای محیط شما پخش کند کمی با مشل مواجه شده است که البته با کمی دقت به کولر جنرال گلد 18000 بر خلاف سایر مدل های موجود در بازار، باد را در چهار جهت مختلف بالا، پایین، راست و چپ در محیط منتشر می کند و دمای محیط را به طور یکسان بسته به انتخاب شما گرم یا خنک می کند. همچنین این کولر گازی باد را به مسافت 8 متر پرتاب می کند که به خوبی می تواند نیازهای مخاطبان را از داشتن یک کولر گازی کارآمد و مطمئن آسوده خاطر سازد. پس با این وجود می توان گفت خرید کولر گازی برای افرادی که به هوای سرد در تمام فضای خانه علاقه مند هستند جزو خریدهای اساسی است. 

کولر جنرال گلد 18000

فیلتر ضد باکتری، بهترین کاربرد برای کولر گازی

از جمله مشخصه های مهم در این کولر گازی جنرال گلد، فیلتر ضد باکتری یا همان فیلتر بهداشتی است که کمک می کند محیط شما عاری از هر گونه ویروس باشد. این فیلتر بهداشتی با از بین بردن 99 درصد ذرات میکروسکوپی، کمک می کند محیط سالم و به دور از بیماری را داشته باشید. این قابلیت از آن دسته امکاناتی است که معمولاً کولر گازی های این کمپانی آن را دارند که البته سبب شده تا قیمت کولر گازی جنرال گلد به دلیل این قابلیت کمی بالا باشد. 

فیلتر ضد باکتری کولر گازی جنرال گلد 18000

 

از دیگر مشخصه های مهم این کولر جنرال گلد 18000، حالت خودکار کولرگازی است، به این معنی که برای مخاطبان این امکان فراهم آمده است که از طریق ریموت تعبیه شده، دمای مورد نظر خود را برای خنک کردن یا گرم کردن فضا و محیطی که در آن قرار گرفته اند به کولر گازی دهند و سپس بعد از یکسان شدن دمای محیط، کولر گازی به طور خودکار خاموش خواهد شد و از مصرف بی رویه انرژی نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد. دیگر مورد بسیار مهم قیمت آن می باشد که از نظر اقتصادی می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد، چرا که قیمت کولر اسپلیت جنرال گلد با در نظر گرفتن کیفیت و توانی که در خنک سازی دارد بسیار مقرون به صرفه است که البته می توانید با رفتن به صفحه کولر گازی با سایر مدل ها را نیز مشاهده کنید و انتخاب های بهتری را برای خود از نظر کیفیت و اقتصادی داشته باشید.

حالت اتوماتیک کولر گازی جنرال گلد 18000

نحوه خرید کولر گازی اسپلیت جنرال گلد 18000 با تضمین اصالت از آترین کالا

اگر امکانات و قیمت اسپلیت 18000 جنرال گلد را در کنار هم قرار دهیم، قطعاً متوجه خواهیم شد که محصولی بسیار به صرفه و با کیفیت است که در صورت تمایل به خرید، در آترین کالا می توانید این دستگاه را با ضمانت اصل بودن، تضمین بازگشت، ارسال سریع ثبت سفارش کنید.
اگر در مدت زمان مطالعه این محصول با هر گونه ابهام در مورد مشخصات و یا اینکه نحوه خرید مواجه شدید، از طریق تماس با مشاورین ما می توانید تمام پاسخ های خود را دریافت کنید. همچنین در صورتی که از این کولر گازی استفاده کرده اید، خوشحال می شویم با درج کامنت های خود، میزان رضایتی را که از داشتن آن داشته اید با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. 

مشخصات فنی

نوع : اسپلیت
نوع کارکرد : سرمایشی، گرمایشی
توان : 18000
حجم سرمایشی : 18700BTU
حجم گرمایشی : 18000BTU
نوع موتور : روتاری
گاز مصرفی : R410 و R22
برچسب انرژی : A
قدرت پرتاب باد : 8 متر
میزان نویز : پنل : 36 dB - موتور 54 dB
کنترل دما :
ابعاد : پنل : 275 × 198 × 930 mm - موتور 540 × 250 × 780 mm
رنگ بدنه : سفید
کشور ساخت : چین
کشور مونتاژ : چین

اقلام همراه

کابل برق :
دفترچه راهنما :
باتری کنترل : 2 عدد
شناسه کالا : 2800000610401
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
کولر گازی اسپلیت جنرال گلد 18000 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
کولر گازی اسپلیت جنرال گلد 18000

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش