برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

کولر گازی اسپلیت جنرال گلد اینورتر 24000

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: لوازم خانگی

قدرت موتور : گرمایش 24000BTU ، سرمایش 24700BTU

نوع کارکرد : سرد و گرم

قدرت پرتاپ باد : 12 متر

جهت های پرتاپ باد : بالا / پایین / چپ / راست

نوع موتور : روتاری

فیلتر ضد باکتری : دارد

رادیاتور : طلایی

راه اندازی مجدد خودکار : دارد

گاز مصرفی : R410

قابلیت پوشش مساحت : 80 متر

کشور ساخت قطعات : چین

کشور مونتاژ : چین

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات فنی کولر گازی جنرال گلد اینورتر 24000

جنرال گلد از برندهای خوش نام در حوزه تولید کولر گازی است که امروزه از اعتبار و محبوبیت بالایی در نزد مخاطبان برخوردار است. کولرهای جنرال گلد به دلیل عملکرد بالا و طراحی شیک و زیبایی که دارند از جمله پرفروش ترین کولر گازی های موجود در بازار تلقی می شوند و باعث شده تا کاربران محصولات این برند را در لیست برتری ها برای خرید لوازم خانگی قرار دهند. از مدل های رایج این برند خوش نام در بازارهای جهانی کولر گازی و داخل کشور، جنرال گلد اینورتر است.
کولر گازی جنرال گلد 24000 اینورتر به صورت اسپلیت طراحی شده که دارای یک پنل داخلی و یک پنل خارجی است. اما مهم ترین ویژگی کولر گازی جنرال گلد 24000 اینورتر که توانسته آن را به یکی از پرفروش ترین مدل از کولر گازی ها تبدیل کند، موتور اینورتر آن است، ویژگی اینورتر در این مدل مصرف انرژی را به طرز چشم گیری به نسبت مدل های عادی کاهش داده است.
از دیگر ویژگی های این محصول جدید جنرال گلد می توان به قابلیت هایی همچون سیستم سرمایشی و گرمایشی، فیلتر ضد باکتری، رادیاتور طلایی و پرتاب باد به چهار جهت اصلی اشاره کرد که در ادامه این بررسی به توضیح کامل آنها می پردازیم. پس اگر می خواهید شناخت بیشتری از این محصول داشته باشید حتما ادامه متن را تا آخر مطالعه کنید.

مشخصات کولر گازی جنرال گلد اینورتر 24000

قابلیت پرتاب باد چهار جهته اسپلیت 24000 جنرال گلد

معمولا در هنگام خرید کولر گازی علاوه بر ظرفیت، قابلیت ها و امکانات هوشمند نیز مورد توجه واقع می شود. یکی از ویژگی هایی که در این کولر گازی جنرال گلد اینورتر 24000 مورد توجه و از درجه اهمیت نسبتا بالایی برخوردار است، پرتاب باد کولر گازی در چهار جهت اصی است که این امکان را فراهم می آورد تا با قرارگیری در هر قسمتی از محیط خانه یا محیط کار خود، بتوانید باد گرم یا خنک را به طور مستقیم دریافت کنید.

قابلیت پرتاب هوا در جهت های مختلف در کولر گازی جنرال گلد 24000 اینورتر

موتور روتاری و گاز مصرفی R410A جنرال گلد اینورتر

موتور یا کمپرسور از اجزای اصلی و بخش بسیار مهم و قابل توجه در هر کولر گازی است. کولر گازی جنرال گلد اینورتر 24000 از موتور قدرتمند روتاری اینورتر بهره برده است که انرژی کمتری نسبت به موتورهای معمولی مصرف می کند. علاوه بر نوع موتور، نوع گاز مصرفی کولر گازی نیز از دیگر نکاتی است که برای کاربران اهمیت بالایی دارد؛ گاز مصرفی کولر گازی جنرال گلد اینورتر از نوع R410 است که نسبت گاز به R22 مضرات و آسیب رسانی بسیار پایین تری دارد و از نظر عملکرد نیز بسیار موثر واقع می شود. علاوه بر موارد مذکور، گاز مصرفی R410A و قابلیت اینورتر در قیمت کولر گازی جنرال گلد نیز تاثیر گذار بوده و باعث ایجاد اختلاف قیمت نه چندان زیادی می شود.

موتور کولر گازی جنرال گلد اینورتر 24000

عملکرد فیلتر ضد باکتری و حالت اتوماتیک در اسپلیت جنرال گلد اینورتر

کولر گازی جنرال گلد 24000 اینورتر دارای فیلتر ضد باکتری است که %99 ذرات میکروسکوپی مضر را از بین می برد و محیط خانه‌ی شما را از یک سری بیماری های ویروسی و باکتریایی از جمله آنفولانزا و بیماری عامل ویروس کرونا پاک می کند و این امکان را فراهم می آورد تا محیط سالم و عاری از ویروس و بیمارهای تهدید آمیز داشته باشید. اسپلیت جنرال گلد اینورتر همچنین دارای قابلیت حالت اتوماتیک است که به شما امکان می دهد تا دمای مناسب را انتخاب کنید، سپس با رسیدن دمای اتاق به درجه انتخابی کولر گازی به صورت خودکار خاموش می شود تا از مصرف انرژی صرفه جویی شود.

فیلتر ضد باکتری کولر گازی جنرال گلد 24000 اینورتر

خرید و قیمت کولر گازی جنرال گلد اینورتر 24000

کولر گازی جنرال گلد اینورتر 24000 با نوع موتور روتاری و گاز R410A و همچنین ویژگی اینورتر باعث شده تا میزان بهره وری این اسپلیت افزایش یافته و قابلیت استفاده در مناطق گرم را داشته باشد. فروشگاه اینترنتی آترین کالا این محصول را با کمترین قیمت، ضمانت 18 ماهه و ارسال سریع ارائه می دهد که از این پنل می توانید برای تهیه آن اقدام کنید.
علاوه براین در صورت نیاز به مشاوره در خرید و قیمت کولر گازی 24000 جنرال گلد شما می توانید با کارشناسان ما در آترین کالا تماس گرفته و مشاوره لازم را برای یک خرید ایده آل و به صرفه کسب کنید. همچنین با درج نظرات و پیشنهادات خود در قسمت نظرات می توانید ما و کاربران را از این تبادل نظر بهره مند سازید.

مشخصات فنی

نوع : اسپلیت
نوع کارکرد : سرمایشی، گرمایشی
توان : 24000
حجم سرمایشی : 24700BTU
حجم گرمایشی : 24000BTU
نوع موتور : روتاری
گاز مصرفی : R410A
برچسب انرژی : ++A
قدرت پرتاب باد : 12 متر
میزان نویز : پنل : 34 dB - موتور 46 dB
کنترل دما :
ابعاد : پنل : 315×1036×230 mm - موتور : 595×820×330 mm
رنگ بدنه : سفید
کشور ساخت : چین

اقلام همراه

کابل برق :
دفترچه راهنما :
باتری کنترل : 2 عدد
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
کولر گازی اسپلیت جنرال گلد اینورتر 24000 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
کولر گازی اسپلیت جنرال گلد اینورتر 24000

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش