برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

ظرفشویی بوش 14 نفره 68NW06E

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: لوازم خانگی

ظرفیت : 14 نفره

میزان نویز : 44 دسی بل

سطح انرژی : ++A

نمایشگر LED : دارد

قابلیت تنظیم ارتفاع : دارد

تعداد برنامه شستشو : 8

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی مختصر ظرفشویی بوش 14 نفره 68NW06E

شرکت بوش یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین کمپانی ها در عرضه محصولات خانگی است که با کیفیت ترین تولیدات را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. ظرفشویی بوش 68NW06E یکی از مدل های این برند معروف است که از برنامه ها و قابلیت های جدید و بسیار کار آمدی برخوردار می باشد و بر اساس همین امکانات است که مخاطبان بسیاری به این محصول در همه جای دنیا روی آورده اند. از قابلیت های مهم این ظرفشویی می توان به مراقبت این دستگاه از ظروف شیشه ای و کریستالی در برابر دمای بالای آب اشاره کرد که سبب می شود ظروف شیشه ای شما نه تنها مقاومت خود را از دست ندهند بلکه بسیار تمیز و درخشان شستشو داده شوند. همچنین مخاطبان با این ظرفشویی بوش می توانند با توجه به سایز و اندازه ظروف خود قفسه ها را بالا یا پایین ببرند و از انعطاف پذیری این دستگاه نهایت استفاده را ببرند. این محصول بوش با توجه به میزان چربی و کثیفی ظروف میزان آب لازم را برای مرطوب کردن آنها پمپاژ می کند سپس با افزایش درجه حرارت بهترین شستشو را برای کاربران رقم خواهد زد، البته این افزایش دما نه تنها یک شستشوی کاملا بهداشتی و بدون باکتری را برای مخاطب ایجاد می کند بلکه در خشک شدن ظروف نیز بسیار تاثیر دارد. این محصول بوش دارای فناوری و ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز می باشد که در ادامه شما را بیشتر با آنها آشنا خواهیم کرد.

بررسی مختصر ظرفشویی بوش 14 نفره 68nw06e

مراقبت بهینه از ظرفشویی

تمیز کردن و مراقبت کردن از ظرفشویی هر چند وقت یکی از کارهای مهمی است که کدبانو ها معمولا انجام می دهند و برای نظافت آن از مواد شوینده باید مرتبا استفاده کنند. ظرفشویی بوش 68NW06E یکی از مدل های این شرکت جهانی است که با برنامه مخصوصی که دارد هنگام استفاده مخاطب از مواد شوینده در نظافت آن عملکرد بسیار عالی را از خود نشان می دهد که همین امر سبب می شود نتایج بهتری را مشاهده نمایید و به راحتی به تمیز کردن ظرفشویی بپردازید.

مراقبت بهینه از ظرفشویی

انعطاف پذیری در بار گذاری

ظرفشویی بوش 68NW06E با دارا بودن کشوی Vario و شکاف های اضافی که دارد امکان قرار دادن وسایل بیشتری را در ظرفشویی ایجاد می کند. مخاطبان با این کشوی مخصوص می توانند قاشق و چنگال های 14 نفره در کنار فنجان و لیوان ها را در این کشو قرار دهند که این قابلیت سبب انعطاف پذیری بیشتر در بارگذاری ظروف می شود و همچنین باعث می شود تا مخاطب فضای بیشتری برای قرار دادن ظروف و قابلمه ها داشته باشد. همچنین قفسه های این ظرفشویی قابلیت تنظیم ارتفاع در 3 مرحله و تا ارتفاع 5 سانتی متر را دارند به طوری که مخاطب از فضا و ارتفاع کافی برای قرار دادن ظروف بزرگتر و بلندتر مانند قابلمه ها و بطری های بلند را بدون نگرانی دارد.

انعطاف پذیری در بار گذاری

برنامه های خودکار شستشو

یکی از مهم ترین کارایی های این ظرفشویی بوش 68NW06E شستشوی خودکار ظروف است یعنی این دستگاه به طور اتوماتیک میزان مصرف آب، درجه حرارت آب و چه مقدار زمان برای شستشوی ظروف سازگار است را تشخیص می دهد که این عملکرد بهترین روش برای صرفه جویی در مصرف آب و برق در این ظرفشویی بوش به حساب می آید که در عین حال تمیز ترین شستشو را در کنار مراقبت از ظروف در برابر درجه حرارت بالا برای کاربران به ارمغان می آورد. 

برنامه خودکار شستشو

خدمات و عیب یابی 

هنگامی که لوازم خانگی شما طبق انتظار کار نمی کند، می تواند بسیار استرس زا باشد که این ظرفشویی بوش 68NW06E با دارا بودن خدمات پس از فروش و سیستم عیب یابی از راه دور این نگرانی را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است. کاربران این محصول بوش می توانند با خدمات مشتری بوش تماس گرفته و مشکل به وجود آمده را حل کنند و یا از طریق ارتباط اینترنتی دستگاه خود را عیب یابی کنند که در این روش متخصصان راه حل های خاصی را به شما پیشنهاد خواهند داد، در آخر اگر مشکل پیش آمده حل نشد شما می توانید با یک تکنسین محصولات بوش تماس گرفته و در صورت خرابی قطعات آن را تعویض و عیب به وجود آمده راحل کنید.  

خدمات و عیب یابی

برنامه بهینه در هر شرایطی

یکی از مهم ترین فناوری های تعبیه شده در این ظرفشویی بوش 68NW06E این است که کاربر می تواند با اتصال اینترنت و نصب برنامه HOME CONNECT به تمام تنظیمات مربوط به ظرفشویی دست پیدا کند و از این طریق میزان دما، درجه حرارت و زمان شستشو را تنظیم کند. همچنین بسیاری مواقع کاربران به دلیل مشغله کاری وقت این را ندارند که منتظر پایان کار دستگاه باشند که با این برنامه حتی در صورت بیرون بودن از منزل می توانند از پایان کار ظرفشویی مطلع و آگاه شوند.

برنامه بهینه در هر شرایطی

صرفه جویی در مصرف انرژی ( Aqua Sensor )

شرکت بوش برای صرفه جویی در زمان و میزان مصرف آب از فناوری Aqua Sensor بهره برده است که به منظور آن ظرفشویی میزان بار قرار گرفته شده و مقدار چربی ها را بر روی ظروف تشخیص می دهد و با توجه به آنها به فرایند شستشو می پردازد. یعنی زمانی که شما بار کمتری در دستگاه قرار می دهید به صورت خودکار از آب و زمان کمتری برای شستشو در این ظرفشویی بوش 68NW06E استفاده می شود همچنین در وقت هایی که ماشین بار بیشتری را در خود جای داده است و ظروف کثیفی بیشتری دارند این فناوری از آب بیشتر برای مرطوب کردن و سپس شستشوی ظروف استفاده می کند که در نهایت ظروف فوق العاده تمیز و عاری از هر گونه چربی و میکروب را برای مخاطب هدیه دارد.

شستشوی بهتر با حل کامل مواد شوینده

در ظرفشویی های قدیمی به دلیل نبود جای مناسب برای مواد شوینده، ظروف بعد از اتمام کار از تمیزی لازم برخوردار نبودند به طوری که کاربر مجبور بود دوباره به شستشوی آنها بپردازد. اما با داشتن یک ظرفشویی بوش 68NW06E به دلیل تعبیه شدن محفظه مخصوص مواد شوینده ظروف از تمیزی و براقی چشم گیری برخوردار خواهند بود چرا که مواد در این محفظه به خوبی حل می شود و کف لازم را برای شستشو در سینی مخصوص ایجاد می کند و از سبد بالا بر روی ظروف فرود می آورد و در نهایت خروجی شگفت انگیزی را برای کاربران ایجاد می کند.

شستشوی بهتر با حل کامل مواد شوینده

قابلیت Aqua Stop

ظرفشویی بوش 68NW06E با داشتن قابلیت Aqua Stop از نشت آب و صدمه زدن به دستگاه جلوگیری می کند. این ظرفشویی بوش از یک شلنگ مخصوص دو جداره، یک شیر اطمینان و یک سوئیچ در کف دستگاه برخوردار است که در صورت نشت آب و یا خرابی به سرعت جریان آب را قطع می کند و کاربر را از عیب به وجود آمده مطلع و آگاه می سازد و از ورود آب به داخل محیط آشپزخانه و کثیفی آن جلوگیری به عمل می آورد.

قابلیت aqua stop

موتور EcoSilenceDrive

 شرکت بوش برای یک نظافت کارآمد و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی از موتور EcoSilenceDrive در این ظرفشویی بوش 68NW06E بهره برده است که عملکرد بسیار خوبی را در این محصول به دنبال داشته است. این موتور قدرتمند با سرعت بسیار و مطلوبی عملکرد قابلیت ها و فناوری ها را در این ظرفشویی کنترل می کند و از آنجا که این موتور بدون برس است، بسیار آرام فرایند شستشو را انجام می دهد و از سر و صدای ناخوشایند در فضای منزل جلوگیری می کند. 

موتور ecosilence drive

انرژی کمتر، عملکرد بهتر

شرکت بوش با فناوری نو آورانه Active Water بهترین شستشو را برای کاربر رقم خواهد زد این در حالی است که بهینه سازی لازم را در مصرف انرژی نیز به عمل خواهد آورد. این فناوری در ظرفشویی بوش 68NW06E با پمپاژ آب به صورت هدفمند و ایجاد گرمایش سریع یک شستشوی بسیار شگفت انگیز را برای مخاطبان ایجاد می کند. این قابلیت را می توان به عنوان یکی از مهم ترین امکانات در این ظرفشویی تلقی کرد چرا که صرفه جویی در مصرف انرژی در کنار یک شستشوی منحصر به فرد از جمله ویژگی های بارز این قابلیت در ظرفشویی بوش است.

شستشوی ملایم

بسیاری از کدبانو های خانه دار به دلیل نگرانی از ترک برداشتن و یا شکستن ظروف شیشه ای هرگز آنها را در داخل ظرفشویی قرار نمی دهند و ترجیح می دهند شستشوی آنها را با دست انجام دهند. اما ظرفشویی بوش 68NW06E با دارا بودن برنامه شستشوی ملایم دمای آب را تا 40 درجه سانتیگراد بالا می برد و به آرامی و با کیفیت بسیار عالی ظروف نازک شیشه ای و کریستالی را شستشو می دهد این برنامه شستشو با پایین آوردن دما و تنظیم کردن دمای نهایی آن سبب خشک شدن ظروف و درخشان شدن و در عین حال تمیزی فوق العاده وسایل می شود.

شستشوی ملایم

خشک کنندگی جداگانه

از دیگر امکانات ویژه و منحصر به فرد در این ظرفشویی بوش 68NW06E گزینه خشک کنندگی اضافی است که مخاطب می تواند با فشار دادن دکمه خشک کن اضافی این عملکرد را فعال سازی کند که در این صورت درجه حرارت دما در طول چرخه آبکشی به صورت اتوماتیک افزایش پیدا می کند و این خود سبب خشک کنندگی بیشتر ظروف خواهد شد. البته این امکان نه تنها برای ظروف شیشه ای مقرون به صرفه است بلکه کاربران می توانند برای خشک کردن ظروف دیگر نیز از این برنامه استفاده بهینه را داشته باشند.

خشک کنندگی جداگانه

شستشو در دمای فوق العاده زیاد

فناوری Hygiene Plus را می توان به عنوان یک چرخه ویژه شستشو در ظرفشویی بوش 68NW06E قلمداد کرد که با این امکان مخاطب به بالاترین سطح از بهداشت، تمیزی و یک نظافت بدون باکتریایی خواهد رسید. با این عملکرد درجه حرارت آب تا دمای 70 درجه افزایش پیدا می کند و در نتیجه فرایند شستشو نیز در زمان طولانی تری انجام می گیرد که سبب می شود هر گونه باکتری و میکروبی به طور کامل از بین برود و  یک شستشوی بی نظیر را برای کاربران رقم زند. بنابراین این فناوری برای افرادی که دارای آلرژی و حساسیت هستند، بهترین و ایده ال ترین شستشو را برای ظروف آنها به ارمغان می آورد.

محافظت از شیشه ها و ظروف کریستالی

حفاظت از ظروف در مقابل جریان شدید آب و همچنین گرمای بیش از حد داخل ظرفشویی از دیگر امکانات ویژه این محصول بوش می باشد که بسیار کار آمد است. این ظرفشویی بوش 68NW06E برای حفاظت از ظروف شیشه ای و کریستالی به طور مداوم سختی آب را اندازه گیری و تنظیم می کند و این اطمینان را به کاربر می دهد تا بدون هیچ آسیبی ظروفی فوق العاده تمیز را بدون ترک خوردگی و شکسته شدن برای خود داشته باشند. 

محافظت از شیشه ها و ظروف کریستالی

برنامه Super Silence

ظرفشویی بوش 68NW06E از برنامه ها و قابلیت های بسیار جذابی برخوردار است که سبب شده است این محصول به یکی از برترین های بوش به حساب آید. برنامه Super SILence صدای دستگاه را در حین فرایند شستشو تا حد بسیار زیادی پایین می آورد و از نویز و صدای نا مطلوب در فضای محیط جلوگیری می کند. این برنامه با رساندن دمای آب تا حد 50 درجه عملیات شستشو را در مدت زمان بیشتری البته با کم ترین میزان نویز انجام می دهد. 

برنامه super silint

مشخصات فنی

ظرفیت : 14 نفره
تعداد سبد : 3
پنل صفحه نمایش : LED
قفل کودک :

سایر ویژگیها

شستشوی نصف ظرفیت :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
ظرفشویی بوش 14 نفره 68NW06E در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
ظرفشویی بوش 14 نفره 68NW06E

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش