برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

سیستم صوتی خانگی ال جی CK99

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

ورودی و خروجی : USB و AUX

توان خروجی : 5000W

قابلیت پخش نوار DVD : دارد

اتصال بی سیم : بلوتوث

تعداد بلندگو : 3

کشور ساخت : کره

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات سیستم صوتی CK99

سیستم صوتی CK99 یکی از محصولات صوتی شرکت ال جی می باشد که دارای قابلیت ها و فناوری های جدیدی است که کاربران بسیاری برای فراهم آوردن لحظات پر زرق و برق و هیجان آور به این محصول روی آورده اند. این سیستم صوتی از قدرت 5000 وات برخوردار است که صوتی فوق العاده رسا و همه جانبه را در مهمانی های شما و مراسمات شما ایجاد می کند به نحوی که اگر از تمام قدرت این سیستم صوتی استفاده کنید باید مراقب وسایل منزل باشید که پرت نشوند چون بدون اغراق می توان گفت از صوتی شگفت انگیز برخوردار است. یکی از فناوری های مهم در این سیستم صوتی ال جی CK99 قابلیت کارائوکه است که با این امکان مخاطب می تواند هنگام پخش موسیقی، صدای خواننده را قطع و با آهنگ آن همخوانی و همچنین آن را ذخیره کند. رقص نور در کنار قابلیت DJ از دیگر ویژگی های جالب این دستگاه است که در ادامه مبحث به صورت کلی برای شما توضیح خواهیم داد.

باس قدرتمند

شرکت ال جی یکی از بزرگترین کمپانی جهانی در تولید و عرضه محصولات صوتی است که مخاطبان بسیاری از جمله جوانان برای ایجاد شب هایی به یاد ماندنی و پر از هیجان با دوستان خود به این محصولات صوتی ال جی روی آورده اند. سیستم صوتی CK99 یکی از مدل های صوتی این برند معروف می باشد که با بلندگوهای 5000 وات، صدایی فوق العاده بلند و گیرا را در فضای محیط شما پخش خواهد کرد. البته مخاطب می تواند با ساب ووفر همراه این سیستم صوتی از صدایی واقعی و طبیعی نهایت لذت را ببرد. باس قدرتمند این دستگاه هر کجا که لازم باشد صدا را پایین یا بالا می برد تا صدا از کیفیت واقعی تری بر خوردار شود.

باس قدرتمند

شتاب دهنده مهمانی با سیستم صوتی ال جی CK99

اکثر جوانان امروزه به پارتی مهمانی های شبانه روی آورده اند که وجود یک سیستم صوتی قدرتمند در این محفل بسیار شادی آور می تواند باشد که سیستم صوتی CK99 بهترین گزینه برای این مجالس جوانان و حتی مراسمات خانوادگی است. با چرخاندن دریچه صدا در این سیستم صوتی می توانید اوج صدای تیز و برنده این محصول را ببینید. شدت صدای این سیستم به قدری واضح و شفاف است که کاربر خود را درست در وسط یک کنسرت موسیقی واقعی احساس می کند.

شتاب دهنده مهمانی با سینمای خانگی ال جی ck99

قابلیت کارائوکه در سیستم صوتی ال جی CK99

سیستم صوتی  ال جی CK99 دارای قابلیت های جذابی است که می تواند لحظات شادی آفرینی را برای کاربران به وجود آورد. قابلیت کارائوکه یکی از امکاناتی است که استفاده از این سیستم صوتی را برای مخاطبان بسیار جذاب کرده است، یعنی این قابلیت می تواند زمانی که شما به آهنگ مورد علاقه خود گوش می دهید و مایل هستید آن را همخوانی کنید فرکانس های صوتی خواننده را حذف می کند و فقط صدای موزیک را پخش می کند به طوری که کاربر می تواند با موسیقی و میکروفن همراه این سیستم صوتی آهنگ را بخواند و ذخیره کند و لحظات پر از خنده و هیجان را برای خود و دوستان ایجاد کند.

قابلیت کارائوکه در سینمای خانگی ال جی ck99

رقص نور در سیستم صوتی ال جی CK99

رقص نور یکی از جذابیت های این سیستم صوتی ال جی CK99 است که در جمع های دوستانه شما می تواند هیجان و ذوق بیشتری به مهمانان ببخشد. این سیستم صوتی جلوه های جالبی از Dual Strobe، Dance Lighting را در فضای سالن شما به نمایش می گذارد که با پخش موسیقی این پخش نور نیز مناسب با زیر و بم موسیقی پخش شده به حرکت در می آید و سالنی پر از رنگ های مهیج و شبرنگ را برای کاربران ایجاد می کند. این پخش نور در محیط کاری می کند که مهمان های شما در فضایی کاملا رنگی به شادی و هیجان خود بپردازند و از میزبانی شما نهایت لذت را ببرند.

 رقص نور در سینما خانگی ال جی ck99

قابلیت DJ در سیستم صوتی CK99

از دیگر قابلیت های سرگرم کننده در این سیستم صوتی می توان به قابلیت DJ Pro اشاره کرد که به وسیله این امکان تعبیه شده کاربر می تواند به دلخواه خود، آهنگ در حال پخش را تغییر دهد و یا افکتی به آن اضافه کند و لحظات سرگرم کننده و پر از نشاطی را برای مهمانان خود رقم بزند. همچنین کاربر می تواند از طریق صفحه چرخاننده که یکی از اجزای همراه این سیستم صوتی  ال جی CK99 است، چندین آهنگ را با هم ادغام و میکس کند و در کنار آن جلوه های خاص صوتی را به آن اضافه کند البته شما می توانید با این قابلیت سرعت پخش آهنگ ها را نیز کنترل کنید.

قابلیت dj در سینما خانگی ck99

ورودی USB دوگانه

شرکت ال جی از دو درگاه ارتباطی در این سیستم صوتی بهره برده است که به صورت همزمان می توان از دو حافظه مختلف برای پخش آهنگ های مختلف استفاده کرد. همچنین با این سیستم صوتی می توانید تمام آهنگ هایی را که هم خوانی کرده اید و آنها را ساخته اید به راحتی ضبط کنید و به آنها گوش دهید و یا اینکه برای یادگاری از یک شب دوستانه در خاطرات خود نگه داری کنید. 

ورودی usb دوگانه

اتصال چند گانه از طریق بلوتوث در سیستم صوتی CK99

از دیگر ویژگی های بارز این سیستم صوتی ال جی CK99 قابلیت اتصال همزمان چندین گوشی به صورت همزمان از طریق بلوتوث به این سیستم صوتی می باشد به طوری که همه می توانند به صورت همزمان آهنگ های خود را به این سیستم صوتی انتقال دهند و به ترتیب آهنگ های مورد علاقه خود را بدون قطع آهنگ پخش کنند و از آنها لذت ببرند. با این قابلیت شما می توانید در مهمانی ها و مراسمات خود دوستان خود را سورپرایز کنید و با پخش آهنگ مورد علاقه آنها از طریق این قابلیت لحظات پر هیجانی را برای آنها رقم بزنید.

اتصال چندگانه از طریق بلوتوث در سینما خانگی ck99

مشخصات فنی

FLANGER :
عملکرد BASS BOOST :
اکولایزر موزیک :
نورپردازی بلندگو :
نورپردازی مهمانی :
اکو :
AAC :
حالت ورزشی :
SAMPLER :
FM :

ورودی و خروجی

USB : 2 ورودی
خروجی هدفون :
خروجی صدا اپتیکال :
USB REC :

سایر ویژگی ها

اتصال به تلفن همراه :
بلوتوث :
برنامه های همسازی با گوشی های هوشمند :
تنظیم درجه صدا میکروفن :
کلید کنترل :
کابل برق :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
سیستم صوتی خانگی ال جی CK99 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
سیستم صوتی خانگی ال جی CK99

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش