تلویزیون فیلیپس 65PUT6784/98

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 65 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 3840 × 2160

خروجی صوت : 20 وات

ورودی و خروجی : 3HDMI - 2USB

گیرنده : آنالوگ - دیجیتال

سیستم عامل : SAPHI

وای فای و بلوتوث : دارد

کشور ساخت : لهستان

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی مختصر تلویزیون فیلیپس 65PUT6784/98

تلویزیون فیلیپس 65PUT6784/98 یکی از مدل های این کمپانی جهانی می باشد که با دارا بودن فناوری و امکانات ویژه جزء محصولات پرقدرت این شرکت می توان به حساب آورد. فیلیپس تکنولوژی هایی منحصر به فردی را بر روی این محصول خود تعبیه کرده است که از جمله آنها می توان به کیفیت تصویر 4K اشاره کرد که بهترین و عالی ترین خروجی تصویر را برای مخاطبان به ارمغان می آورد البته این کیفیت فوق العاده با بهره گیری از فناوری چون Dolby Vision و HDR10 طبیعی ترین و واضح ترین کیفیت تصویر را برای مشاهده مخاطبان ایجاد می کند. همچنین فناوری Dolby Atmos یکی دیگر از امکانات ویژه ای می باشد که بر روی این تلویزیون تعبیه شده است. دالبی اتموس صوتی 3 بعدی و بسیار واضح را در تمامی نقاط سالن شما ارائه می دهد که می تواند لذت یک سینمای واقعی را برای کاربران ایجاد کند. یکی دیگر از فناوری های تلویزیون فیلیپس 65PUT6784/98 قابلیت Ambilight است وقتی که شما تصاویر و یا صحنه هایی پر از رنگ های شگفت آور و رنگارنگ را تماشا می کنید تمام رنگ های موجود بر روی اطراف پشت دیوار تلویزیون نمایان می شود و رقص نور فوق العادی را در محیط شما ایجاد می کند البته نا گفته نماند این قابلیت جذاب در مواقعی که فضا تاریک تر باشد بیشتر زیبایی خود را نشان می دهد.

 

نورپردازی جذاب Ambilight

فیلیپس برای ایجاد لحظات هیجان انگیز مخاطبان قابلیت جذاب Ambilight را بر روی بسیاری از محصولات خود قرار داده که یکی از شگفت انگیز ترین فناوری های این برند معروف می باشد. تلویزیون 65PUT6784/98 یکی از مدل های فیلیپس است که با دارا بودن این قابلیت منحصر به فرد می تواند لحظات هیجان انگیزی را در هنگام مشاهده یک فیلم یا یک مستند که دارای طیف رنگ های وسیعی هستند بر روی دیوار انعکاس دهد. این تکنولوژی Ambilight تمامی رنگ های موجود در صحنه را توسط لامپ های کوچک LED که بر روی لبه های تلویزیون طراحی شده اند به اطراف پشت دیوار ارتعاش می دهد و محیطی کاملا متفاوت و در عین حال رنگارنگ را برای کاربران به ارمغان می آورد البته این نورپردازی جذاب در تاریکی بیشتر خود را نشان می دهد.

نورپردازی جذاب AMBILIGHT تلویزیون فیلیپس 65PUT6784/98

صوت و تصویری سینمایی

تلویزیون فیلیپس 65PUT6784/98 یکی از محصولات پر طرفدار این برند خوش نام است که برای نمایش کیفیت تصویری فوق العاده و صدایی جادویی تکنولوژی های شگرف Dolby Vision و Dolby Atmos را بر روی این تلویزیون فیلیپس تعبیه کرده است. فناوری Dolby Vision یکی از قابلیت های ویژه ای است که سبب می شود تا کاربران با صحنه هایی فوق العاده، زنده و طبیعی مواجه شوند و در نهایت تصاویر را با کنتراست بالا و جزئیات عمیق تر مشاهده نمایند، همچنین این فناوری در کنار تکنولوژی Dolby Atmos که صوتی 3 بعدی و بسیار واضح را به وجود می آورد می تواند لذت یک سینمای واقعی را برای کاربران ایجاد کند.

صوت و تصویری سینمایی تلویزیون فیلیپس 65PUT6784/98

سیستم عامل SAPHI

سیستم عامل یکی از مهم ترین فناوری های تلویزیون هوشمند می باشد تا دسترسی مخاطبان را به محتوا های مورد نظر خود راحت تر کند به طوری که فقط با کلیک کردن یک دکمه کاربر می تواند به هر آنچه که می خواهد دست پیدا کند و در دنیای اینترنت سرچ و جستجو کند و نهایت لذت و هیجان را برای خود و دوستان به ارمغان بیاورد. تلویزیون فیلیپس 65PUT6784/98 مجهز به سیستم عامل هوشمند SAPHI است که می توانید در شبکه هایی چون NETFLIX , YOU TUBE و موارد دیگر به راحتی دسترسی داشته باشید و از فیلم های هیجان انگیز این شبکه ها نهایت لذت را برای خود رقم بزنید.

سیستم عامل SAPHI تلویزیون فیلیپس 65PUT6784

کیفیت تصویر بی نظیر 4K

از آنجا که کیفیت تصویر یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های تلویزیون به حساب می آید تا بتواند تصاویری فوق العاده واضح و درخشان را با بهترین و مرغوب ترین کیفیت در اختیار مخاطب قرار دهد. تلویزیون فیلیپس 65PUT6784 یکی از تولیدات این برند جهانی است که از کیفیت تصویر 4K بهره مند شده که تصاویر را با جزئیات دقیق تر چهار برابر تلویزیون های Full HD به مشاهده کاربر می رساند. 4K با رزولوشن 3840 × 2160 یعنی با بیش از 8 میلیون پیکسل، رنگ های غنی تر با جزئیات بیشتر نمایش داده می شوند به صورتی که با این کیفیت فوق العاده از عمق وضوح بیشتری همراه با کنتراست بالا برخوردار خواهید شد.

کیفیت تصویر بی نظیر 4K تلویزیون فیلیپس 65PUT6784/98

پشتیبانی از فرمت HDR

تلویزیون فیلیپس 65PUT6784/98 از فرمت HDR10 پشتیبانی می کند که رنگ، روشنایی و کنتراست تصویر را تنظیم می کند به گونه ای که مخاطب می تواند تاریک ترین و روشن ترین صحنه ها را با کوچک ترین جزئیات مشاهده کند. فناوری جذاب HDR10 وضوح رنگ ها را افزایش داده و قسمت های تاریک و روشن تصاویر را با نور کم یا زیادی که دارند بدون از دست دادن کیفیت اصلی تنظیم می کند و با ریز ترین جزئیات و وضوح بیشتری به نمایش می گذارد.

پشتیبانی از فرمت HDR تلویزیون فیلیپس 65PUT6784/98

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 65 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 3840 × 2160
HLG :
HDR :
فرمت HDR : +HDR10
پردازنده : 4 هسته ای
فناوری Dimming :
Dolby Vision™ :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
خروجی صدا اپتیکال :
پاک کننده صدا : Clear Dialogue
دالبی اتموس :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 3 ورودی
HDMI - ARC : 1 ورودی
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN :
CI Slot :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
ورژن USB : 2.0
اتصال به تلفن همراه :
دستیار صوتی :
برنامه موبایل :
روشن کردن تلویزیون با گوشی موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : اندروید
فروشگاه محتوایی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : فیلیپس

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 1600 × 995 × 174 میلی متر
ابعاد با پایه : 1461 × 868 × 274 میلی متر
ابعاد بدون پایه : 1461 × 851 × 88 میلی متر
وزن : 32 کیلوگرم
وزن با پایه : 24.3 کیلوگرم
وزن بدون پایه : 23.9 کیلوگرم

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 65PUT6784/98 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 65PUT6784/98

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش