تلویزیون فیلیپس 55PUT7374/98

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

خروجی صوت : 20 وات

ورودی و خروجی : HDMI4 - USB2

گیرنده : آنالوگ و دیجیتال

وای فای و بلوتوث : دارد

سیستم عامل : اندروید

کشور ساخت : لهستان

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی مختصر تلویزیون فیلیپس 55PUT7374/98

شرکت فیلیپس یکی از معتبر ترین و در عین حال قدیمی ترین شرکت های سازنده محصولات صوتی و تصویری هوشمند می باشد که از فناوری ها و تکنولوژی های منحصر به فردی در تولیدات خود بهره برده است. تلویزیون فیلیپس 55PUT7374/98 با داشتن کیفیت تصویر 4K بهترین خروجی تصویر را برای کاربران ایجاد می کند که با توجه به آن می توان گفت تصاویر و صحنه ها در این دستگاه کاملا از وضوح و کنتراست بالا برخوردار خواهند بود. فناوری HDR به نوبه خود در این تلویزیون فیلیپس توانسته میان رنگ مشکی با سایر رنگ ها تمایز خاصی را به وجود آورد که سبب وضوح بیشتر جزئیات در یک صحنه شده است. جدای از این تمایز روشنایی مطلوب به قسمت هایی از صحنه که لازم است از نور بیشتری برخوردار باشند از دیگر کارایی های این قابلیت است که می توان به آن اشاره کرد. کمپانی فیلیپس برای تفکیک محصولات خود از دیگر شرکت ها و تکنولوژی منحصر به فرد Ambilight را بر روی اکثر تولیدات خود تعبیه کرده است تا کاربر بتواند فضایی کاملا متفاوت را با این تلویزیون احساس کند که برای توضیح اجمالی این قابلیت بهتر است در ادامه ما را همراهی کنید. فناوری هایی چون Dolby Vision و Dolby Atmos از جمله تکنولوژی های ویژه ای هستند که با صوت و تصویر بی نظیر در کنار هم لذت یک سینمای واقعی را برای کاربر مهیا می سازند. تمامی عملکرد ها و قابلیت های این تلویزیون فیلیپس به لطف پردازشگر قدرتمند P5 انجام می پذیرد که در سرعت پردازش داده ها و کارایی فناوری ها بسیار عالی عمل کرده است که سبب ایجاد با کیفیت ترین خروجی در این تلویزیون شده است.

 

پردازشگر P5

از آنجا که کار اصلی یک پردازشگر در تلویزیون پردازش داده ها به بهترین نحو ممکن می باشد، تا بتواند تصاویر و محتوایی فوق العاده واضح و درخشان را با بهترین و مطلوب ترین کیفیت در اختیار مخاطب قرار دهد. تلویزیون فیلیپس 55PUT7374 یکی از تولیدات این شرکت جهانی است که از موتور پردازشگر P5 بهره مند شده است و به همین واسطه کاربر با وضوح و درخشندگی خاصی محتوا و مطالب را دریافت و مشاهده خواهد کرد. عمق جزئیات یک صحنه با این پردازشگر به خوبی قابل رویت می باشد به طوری که حتی رنگ پوست افراد کاملا طبیعی و زنده مشاهده خواهد شد همچنین کنتراست تصویر به قدری بالا است که مخاطب صحنه ها و تصاویر را واقعی تر و طبیعی تر از آنچه که موجود است تماشا خواهند نمود.

نورپردازی فراتر از صحنه 

یکی از جذابیت های خاص فیلیپس بر روی تلویزیون های خود طراحی فناوری Ambilight است که یکی از خارق العاده ترین تکنولوژی هایی است که این شرکت بر روی بسیاری از محصولات خود قرار داده و آنها را منحصر به فرد کرده است. تلویزیون 55PUT7374/98 یکی از مدل های فیلیپس است که با دارا بودن این قابلیت هیجان انگیز توانسته لحظات خاصی را برای کاربران ایجاد نماید. هنگامی که مخاطبان مشغول مشاهده یک فیلم یا مستند جذاب با طیف رنگ های وسیع هستند این قابلیت تمامی رنگ های موجود در صحنه را توسط لامپ های کوچک led که در پشت تلویزیون قرار گرفته اند به دیوار و اطراف پشت ارتعاش می دهد که می تواند جذابیت خاصی را در فضای محیط شما به وجود آورد و البته این قابلیت مهیج در فضای تاریک زیبایی و خاص بودن خود را بهتر نمایش می دهد.

نورپردازی فراتر از صحنه

صوت و تصویری سینمایی 

شرکت فیلیپس از هیچ فناوری و تکنولوژی برای ایجاد یک خروجی ایده ال در این تلویزیون 55PUT7374 دریغ نکرده است و به همین دلیل است که به یکی از مدل های پر طرفدار این شرکت تبدیل شده است. فناوری Dolby Vision یکی از امکانات ویژه ای است که سبب می شود تصاویر با کنتراست بالا و رنگ های وسیع و طبیعی در اختیار مخاطب قرار گیرد و محتوا و صحنه ها فوق العاده شفاف و درخشان به نمایش مخاطب در آیند، البته این فناوری بالقوه در کنار تکنولوژی Dolby Atmos که یک تکنولوژی عالی برای ایجاد صوتی وسیع و فراگیر است می توانند فضای یک سینمای خانگی را برای مخاطب ایجاد کنند و لذت یک صوت و تصویر شگفت انگیز را برای کاربر به ارمغان داشته باشند. 

صوت و تصویر سینمایی

گالری برنامه های فیلیپس

کمپانی فیلیپس از فناوری ها و امکانات متنوع و خاصی در این تلویزیون فیلیپس 55PUT7374/98 بهره برده است تا بتواند با توجه به این قابلیت ها و تکنولوژی ها تعداد علاقه مندان و مخاطبان خود را افزایش دهد. این شرکت عظیم با قرار دادن فناوری Google Play بر روی این محصول خود امکان دسترسی مخاطب برای به تمام علاقه مندی های خود از جمله فیلم ، موسیقی و دیگر برنامه ها را مهیا ساخته است و همچنین کاربران می توانند با دانلود بازی های آنلاین لحظات خوشی را با این قابلیت برای خود و اطرافیان به ارمغان داشته باشند.

گالری برنامه های فیلیپس

کیفیت تصویر 4K

کیفیت تصویر 4K یکی از بهترین خروجی های یک تلویزیون است که می تواند تصاویر و صحنه هایی فوق العاده واضح و شفاف را برای مخاطبان ایجاد کند تا بتوانند صحنه های یک فیلم یا تصویر را طبیعی و زنده مشاهده کنند. تلویزیون فیلیپس 55PUT7374/98 با دارا بودن کیفیت تصویر 4K وضوح و درخشندگی صحنه ها و محتوا را 4 برابر پویا تر و با کنتراست بالاتر از تلویزیون های FULL HD در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند تفاوت واقعی کیفیت را احساس کنند. این خروجی بی نظیر در نمایش رنگ ها با کیفیت اصلی خود نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند که همین عامل سبب آن شده است تا محتوا و مطالب با جزئیات بیشتر و دقیق تر نمایش داده شوند.

کیفیت تصویر 4K

محدوده دینامیکی HDR

از دیگر فناوری های بالقوه و اصلی در این تلویزیون فیلیپس 55PUT7374/98 می توان به تکنولوژی HDR که در نشان دادن عمق جزئیات در سایه روشن های یک صحنه کاملا نقش دارد اشاره کرد. از کارایی های این فناوری می توان به جدا سازی رنگ مشکی از دیگر رنگ ها اشاره کرد که سبب می شود تصاویر و محتوا از وضوح و گیرایی عمیق تری برخوردار شوند، همچنین این فناوری جاهایی از تصویر که به روشنایی بیشتری نیاز داشته باشد را از لحاظ نور دهی تامین می کند یعنی روشنایی آن قسمت را بیشتر جلوه می دهد بدون آنکه به بافت اصلی تصویر لطمه ای وارد شود.

مدوده دینامیکی HDR

سیستم عامل اندروید

سیستم عامل در این تلویزیون فیلیپس 55PUT7374/98 یکی از مهمترین عوامل در دسترسی مخاطبان به محتویات و علاقه مندی های خود در این دستگاه می باشد که کاربران به وسیله آن می توانند به تمامی کانال ها و هر آنچه را که می خواهند دست پیدا کنند و از اوقات استراحت خود با این تلویزیون فیلیپس نهایت لذت و هیجان را برای خود به ارمغان داشته باشند. البته جدای از اینکه مخاطبان می توانند در دنیای داخلی سرچ و جستجو داشته باشند این امکان برای آنها نیز مهیا است که در صورت داشتن اینترنت از تماشای فیلم هایی که با شبکه هایی چون Netflix و YouTube پخش می شوند نهایت لذت و هیجان را ببرند و یا اینکه از جدید ترین اخبار روز دنیا مطلع شوند. 

سیستم عامل اندروید

دستیار صوتی Google Assistant

تلویزیون فیلیپس 55PUT7374/98 با برخورداری از دستیار صوتی این امکان را برای مخاطبان ایجاد کرده است تا بتوانند از طریق صوت خود هر فرمانی را که مایل باشند به تلویزیون دستور دهند و به راحتی به محتوای خود دسترسی داشته باشند. البته مخاطبان می توانند با این قابلیت علاقه مندی های خود را ذخیره سازی کنند و برای مشاهده بعدی دیگر نیازی به سرچ مجدد نداشته باشند همچنین کاربران می توانند در صورت داشتن محصولات خانگی هوشمند خود از طریق این قابلیت صوتی آنها را تنظیم و کنترل کنند به عنوان مثال تنظیم دمای یخچال و یا اینکه خاموش یا کم نور کردن لامپ ها از جمله کار هایی است که با این دستیار صوتی می توان انجام داد.

دستیار صوتی GOOGLE ASSISTANT

 

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 3840 × 2160
HLG :
HDR :
فرمت HDR : +HDR10
پردازنده : 4 هسته ای
فناوری Dimming :
Dolby Vision™ :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
خروجی صدا اپتیکال :
پاک کننده صدا : Clear Sound
دالبی اتموس :
رمزگشایی DTS :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 4 ورودی
HDMI - ARC : 1 ورودی
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN : 1 ورودی
CI Slot :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
اتصال به تلفن همراه :
دستیار صوتی :
برنامه موبایل :
روشن کردن تلویزیون با گوشی موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : اندروید
فروشگاه محتوایی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : فیلیپس

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 1360 × 860 × 160 میلی متر
ابعاد با پایه : 1236 × 742 × 235 میلی متر
ابعاد بدون پایه : 1236 × 723 × 80 میلی متر
وزن : 20.5 کیلوگرم
وزن با پایه : 16.4 کیلوگرم
وزن بدون پایه : 16.1 کیلوگرم

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 55PUT7374/98 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 55PUT7374/98

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش