تلویزیون فیلیپس 55PUS8804/12

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 2160 × 3840

سیستم عامل : اندروید

خروجی صدا : 45 وات

ورودی و خروجی : 4 عدد HDMI و 2 عدد USB

وای فای : دارد

مدل سال : 2019

کشور ساخت: لهستان

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی تلویزیون فیلیپس 55PUS8804/12

تلویزیون فیلیپس 55PUS8804 از سری تلویزیون های هوشمند فیلیپس است که در سایز 55 اینچ و با کیفیت تصویر 4K تولید و در سال 2019 عرضه شده است. این تلویزیون از یک صفحه نمایش LED بهره گرفته که کیفیت تصویر 4K را ارائه می دهد و با پشتیبانی از فناوری هایی همچون دالبی ویژن، +HDR10 و Wide Colour Gamu رنگ های خیره کننده ای را ایجاد می کند و در نتیجه تصاویری با وضوح و روشنایی بالا را نمایش می دهد. علاوه براین موتور پردازشگر تصویر Philips P5 نیز با انجام 5 فرایند قبل از نمایش محتوا، آن را به کیفیت واقعی 4K ارتقاء می دهد و تصاویر را با کیفیت باورنکردنی نمایش می دهد. 55PUS8804 نیز همانند سایر مدل های دیگر فیلیپس از طراحی شیک و مدرن برخوردار می باشد و متناسب با سلیقه های مختلف طراحی شده که با وجود Ambilight جذاب تر و دوست داشنتی تر می شود و هیجان نمایش را بیشتر می کند. این محصول که یک تلویزیون هوشمند است با بهره گیری از سیستم عامل اندروید TV و همچنین پشتیبانی از دستیار صوتی Alexa امکان دسترسی به تلویزیون را برای شما آسان تر کرده و به راحتی و به صورت گفتاری می توانید تلویزیون خود را کنترل کنید، این تلویزیون از امکانات هوشمند بیشتری برخوردار است که در ادامه این پست به توضیح آنها می پردازیم.

کیفیت تصویر خیره کننده

تلویزیون های فیلیپس از نظر کیفیت تصویر جزو برترین تلویزیون های موجود در بازار هستند که این کیفیت بی نظیر را می توانید در تلویزیون فیلیپس 55PUS8804 مشاهده کنید. 55PUS8804 دارای کیفیت تصویر 4K و رزولوشن آن برابر 2160 × 3840 می باشد که با بهره گیری از فناوری های نوین در ارتقاء کیفیت، نمایش خیره کننده ای را ارائه می دهد به عنوان مثال Wide Colour Gamut طیف گسترده ای از رنگ ها را ایجاد می کند و آنها را از 72% به 90 تا 99% می رساند بنابراین تصاویری با رنگها غنی و خیره کننده ای ایجاد می شود، موتور تصویر برداری کامل P5 نیز به صورت هوشمند کیفیت تصاویر را افزایش می دهد و آن را به کیفیت 4K ارتقاء می دهد. علاوه براین از فرمت های HDR نیز پشتیبانی می کند و رنگ هایی واضح و طبیعی را نمایش می دهد، همچنین با پشتیبانی از دالبی ویژن کیفیت واقعی فیلم را حفظ می کند و محتوا را همانگونه که هست و بدون کوچکترین تغیری نمایش می دهد.

کیفیت تصویر خیره کننده

موتور Philips P5

Philips P5 Engine یک موتور پردازشگر تصویر است که از 5 فرایند مختلف برای ایجاد تصویری با کیفیت و طبیعی استفاده می کند. این پنج فرایند شامل اصلاح نواقص قبل از نمایش بر روی صفحه، ارتقاء محتوا به کیفیت واقعی 4K، افزایش و گسترش رنگ ها، گسترش محدوده داینامیک و هماهنگ کردن حرکات برای داشتن تجربه تماشای بدون اختلاف می باشد.

کیفیت صدای تلویزیون فیلیپس

این تلویزیون دارای توان خروجی صدای 45 وات است و به 2 بلندگو و یک ساب ووفر مجهز است که توان خروجی هر کدام از بلندگوها 7.5 وات و ساب ووفر نیز دارای توان خروجی 30 وات می باشد. تلویزیون فیلیپس 55PUS8804 با بهره گیری از ساب ووفر قدرتمند و معماری خاصی که در آن به کار رفته و همچنین پشتیبانی از فناوری هایی همچون Dolby Atmos ، Dolby Volume Leveller و ... قادر است صدایی قدرتمند و فراگیری را ارائه دهد و یک تجربه سینمایی بی نظیر را برای شما ایجاد می کند. علاوه براین روکش بلندگوی تلویزیون Kvadrat است که علاوه بر زیبایی باعث ایجاد صدایی صاف می شود و صدای تلویزیون را به صورت کامل بدون هیچ گونه مانعی در محیط اتاق پخش می کند.

کیفیت صدای تلویزیون فیلیپس

دستیار صوتی هوشمند 

با استفاده از دستیار هوشمند صوتی به آسانی به تلویزیون خود دسترسی داشته باشید و آن را از راه دور کنترل کنید. این تلویزیون با قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا این امکان را برای شما فراهم می کند تا از راه دور و تنها با استفاده از صوت تلویزیون خود را کنترل کنید و به صورت آنلاین به تماشای فیلم و موسیقی بپردازید، به کنسول بازی دسترسی داشته باشید، برنامه های خود را در فروشگاه Google Play جستجو و پیدا کنید و کارهایی از این قبیل را با آن انجام دهید. علاوه براین با استفاده از دستیار صوتی گوگل می توانید به سایر لوازم هوشمند منزل که با Google Assistant سازگار هستند دسترسی پیدا کنید و آن را کنترل کنید.

دستیار صوتی هوشمند

سیستم عامل Android TV

تلویزیون فیلیپس 55PUS8804 با سیستم عامل اندروید هوشمندتر شده و امکانات هوشمندتری را به شما ارائه می دهد. سیستم عامل اندروید رابط کاربری ساده و آسانی دارد که امکان استفاده از تلویزیون را برای شما آسان تر می کند و به راحتی می توانید با تلویزیون خود تعامل پیدا کنید و به محتوای خود دسترسی پیدا کنید. Android TV محتوای تلویزیون را بر روی صفحه، نمایش می دهد تا سریع تر به آن دسترسی داشته باشید و همچنین می توانید آنها را تنظیم کنید و محتوای مورد علاقه خود را در اولویت قرار دهید دهید.

سیستم عامل Android TV

هیجان بیشتر با Ambilight

Ambilight به لامپ های LED پشت تلویزیون گفته می شود که در حاشیه های کناری تلویزیون قرار گرفته اند و به صورت هوشمند نور نمایشگر را منعکس می کنند و با پخش نورهای رنگی در پشت تلویزیون صفحه نمایش را گسترش می دهد. Ambilight قابل تنظیم است و شما می توانید رنگهای دلخواهی را برای نمایش انتخاب کنید و یا به طور پیش فرض رنگ تصاویر در حال پخش را نمایش دهید. این قابلیت حتی امکان تنظیم روشنایی را نیز دارد و شما می توانید آن را کم و یا زیاد کنید. در هنگام تماشای فیلم و یا بازی کردن با پخش نورهای رنگی در پشت تلویزیون هیجان را بیشتر می کند و نمایشی پرهیجان و پر زرق و برقی را برای شما ارائه می دهد.

هیجان بیشتر با Ambilight

طراحی زیبا و چشم نواز

طراحی از جمله مواردی است که در انتخاب تلویزیون مورد توجه قرار می گیرد و در هنگام خرید باید دکوراسیون و طراحی محیط را در نظر بگیرید و بر اساس آن محصول خود را انتخاب کنید. فیلیپس از آن دسته شرکت هایی است که برای سلیقه کاربران احترام قائل است و محصولاتی با طراحی جذاب و دوست داشتنی را ارائه می دهد تا شما با خیال راحت و بدون دغدغه به خواسته خود برسید. 55PUS8804 یکی از مدل های خوش ساخت و زیبای این کمپانی است که با بدنه ای براق و باریک ساخته شده و دیزاین متفاوتی به دکوراسیون منزل شما می بخشد، علاوه براین با وجود Ambilight جذابیت تلویزیون بیشتر شده و با پخش نورهای رنگی در اطراف خود جلوه زیبایی به محیط اطراف خود می دهد.

طراحی زیبا و چشم نواز

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 3840 × 2160
نوع پنل : IPS
زاویه دید گسترده :
HLG :
HDR :
فرمت HDR : +HDR10
پردازنده : 4 هسته ای
فناوری Dimming :
Dolby Vision™ :

صدا

خروجی صدا : 45 وات
خروجی صدا اپتیکال :
حالت فراگیر صدا :
دالبی اتموس :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 4 ورودی
HDMI - ARC : 1 ورودی
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN : 1 ورودی
CI Slot :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
اتصال به تلفن همراه :
دستیار صوتی :
برنامه موبایل :
روشن کردن تلویزیون با گوشی موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : اندروید
فروشگاه محتوایی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : فیلیپس

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 1360 × 912 × 185 میلی متر
ابعاد با پایه : 1234 × 795 × 261 میلی متر
ابعاد بدون پایه : 1234 × 770 × 93 میلی متر
وزن : 23.6 کیلوگرم
وزن با پایه : 19.1 کیلوگرم
وزن بدون پایه : 18.8 کیلوگرم

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 55PUS8804/12 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 55PUS8804/12

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش