تلویزیون فیلیپس 55PUS7304/12

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 3840 × 2160

خروجی صدا : 20 وات

ورودی و خروجی : HDMI4 و USB2

گیرنده : دیجیتال - ماهواره - آنالوگ

وای فای و بلوتوث : دارد

کشور ساخت : لهستان

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی مختصر تلویزیون فیلیپس 55PUS7304/12

تلویزیون فیلیپس 55PUS7304/12 یکی از محصولات این شرکت بی نظیر است که با بهره بردن از فناوری های به روز شده تا حد بسیار زیادی انتظارات کاربران را از یک تلویزیون ایده آل برآورده ساخته است. کیفیت تصویری که این کمپانی برای این تلویزیون طراحی کرده است 4K می باشد که تصاویری بسیار واضح و در عین حال درخشان و بسیار طبیعی را به نمایش می گذارد. از فناوری هایی که توانسته اند در کنار هم لذت یک سینمای خانگی را برای مخاطبان ایجاد کنند، تکنولوژی هایی چون Dolby Vision و Dolby Atmos می باشند که هر کدام به نحوی در یک خروجی شگفت انگیز و بی نظیر نقش به سزایی را ایفا می کنند البته جدای از این فناوری های پیشرفته فرمت HDR از دیگر قابلیت های این محصول فیلیپس است که جزئیات را حتی در روشن ترین و تاریک ترین نقاط یک صحنه به خوبی نمایش می دهد که باعث می شود کاربر به همین واسطه بهترین و زنده ترین صحنه ها را با این تلیزیون مشاهده نماید. این محصول فیلیپس دارای امکانات و فناوری های دیگری نیز می باشد که ترجیح می دهیم در ادامه مطلب در مورد آنها صحبت کنیم.

موتور پردازشگر P5

شرکت فیلیپس در تلویزیون 55PUS7304/12 از موتور پردازشگر نسل جدید P5 بهره برده است که محتوا را به طرز شگفت انگیزی درخشان و واضح به مشاهده مخاطب می رساند به طوری که جزئیات به طرز چشم گیری از عمق بیشتری برخوردار خواهند شد. طیف رنگ های ایجاد شده در این تلویزیون فیلیپس به لطف این پردازشگر قدرتمند از جنب و جوش بیشتری برخوردار خواهند بود یعنی به زبان ساده تر رنگ ها بسیار طبیعی و زنده در خروجی این تلویزیون قابل مشاهده خواهند بود. تضاد کیفیت تصویر در این تلویزیون با پردازشگر P5 در مقایسه با تلویزیون های دیگر کاملا آشکار و قابل مشهود است به نحوی که مخاطب می تواند شفاف ترین و درخشان ترین تصاویر را با کنتراست بالا مشاهده نماید. 

کیفیت سینمایی با فناوری دالبی

تلویزیون فیلیپس 55PUS7304/12 یکی از محصولات شرکت فیلیپس است که با کیفیت تصویر 4K تصاویری فوق العاده شفاف و پویا را با کنتراست عالی به نمایش مخاطبان در می آورد، البته این کیفیت تصویر با فناوری جدیدی چون دالبی ویژن واقعی ترین و در عین حال طبیعی ترین صحنه ها را برای کاربران ایجاد می کند که در کنار تکنولوژی دالبی اتموس که یکی از فناوری های شگفت انگیز در تولید صدایی 3 بعدی و فراگیر است می توانند با هم لذت یک سینمای واقعی را برای کاربران ایجاد می کند که می توانند لحظات دلنشین و جذابی را برای مخاطبان به وجود آورند.

نورپردازی جذاب با تلویزیون فیلیپس 55PUS7304/12

یکی از جذابیت های فوق العاده و بسیار مهیج این تلویزیون فیلیپس قابلیت Ambilight می باشد که شرکت فلیپس برای کامل کردن کلکسیون خود بر روی این تلویزیون 55PUS7304/12 قرار داده است. زمانی که شما به صحنه یک فیلم که در آن رعد و برق وجود دارد و یا اینکه صحنه های مهیج یک فیلم که در آن از طیف رنگ های وسیعی استفاده شده است این قابلیت تمامی این رنگ ها را از پشت دستگاه بر روی دیوار و محیط اطراف انعکاس می دهد و رقص نور جالبی را در سالن برای مخاطب ایجاد می کند، که این جذابیت در تاریکی بسیار هیجان انگیز و مهیج خواهد بود.

نور پردازی جذاب با تلویزیون فیلیپس 65PUS 7304/12

سیستم عامل اندروید 

از آنجایی که سیستم عامل در تلویزیون به عنوان رابطی میان کاربران و تلویزیون به حساب می آید کمپانی فیلیپس از سیستم عامل اندروید برای دسترسی راحت مخاطبان به محتوای تلویزیون چه در جستجوی محتوای شخصی و چه در وب گردی در دنیای دیجیتال استفاده کرده است. مخاطبان از طریق این فناوری می توانند تمامی محتوای خود را شخصی سازی کنند یعنی  تمامی علایق خود را ذخیره کنند و برای بار دیگر نیازی به جستجوی مکرر نداشته باشند. البته جدای از این امکان کاربران می توانند به تمامی برنامه ها ی دنیای ارتباطات از جمله یوتیوب و نتفلیکس دسترسی داشته باشند و از تماشای محتوای آنها با تلویزیون فیلیپس 55PUS7304/12 نهایت لذت را ببرند.

سیستم عامل اندروید

گالری برنامه های فیلیپس

شرکت فیلیپس از جمله کمپانی هایی می باشد که برای رضایت مخاطبان خود از هیچ تکنولوژی و فناوری دریغ نکرده است که به همین دلیل نیز توانسته نظر مخاطبان بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب کند. تلویزیون فیلیپس 55PUS7304/12 با داشتن نرم افزار Google play این امکان را برای کاربران به وجود آورده است تا بتوانند در هنگام استراحت خود با دانلود فیلم ها، موسیقی و بازی های آنلاین در گالری برنامه های فیلیپس به علایق خود دسترسی پیدا کنند و از آنها نهایت لذت و هیجان را ببرند. 

گالری برنامه های فیلیپس

کیفیت تصویر 4K در تلویزیون فیلیپس 55PUS7304/12

یکی از مهم ترین عامل ها در انتخاب یک تلویزیون ایده آل کیفیت تصویر آن است که هم شرکت های سازنده و هم کاربران بسیار به آن توجه می کنند. تلویزیون فیلیپس 55PUS7304/12 یکی از مدل های این کمپانی جهانی است که با برخوردار بودن از کیفیت 4K بهترین خروجی تصویر را برای مخاطبان ایجاد می کند که کاربران می توانند تصاویر و صحنه ها را با رنگ های غنی شده و کنتراست بالا به نمایش مخاطبان درآورد. این کیفیت تصویر عمق بیشتری از تصویر را حتی در فیلم های قدیمی که نویز زیادی دارند نشان خواهد داد و مخاطب را در دنیای هیجان انگیز رنگ ها را غوطه ور می کند.

کیفیت تصویر در تلویزیون فیلیپس 65PUS7304

پشتیبانی از فناوری HDR

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم این شرکت یکه تاز در تولید محصولات صوتی و تصویری از هر امکان و تکنولوژی در نمایش بهترین خروجی برای مخاطبان خود بهره برده است. یکی از فناوری های مطرح، فرمت HDR است که در مدل 55PUS7304/12 نقش خود را به خوبی ایفا می کند و تصاویری فوق العاده را به نمایش مخاطبان در می آورد. این فناوری رنگ و روشنایی در هر صحنه و یا تصویر را کنترل و تنظیم می کند به طوری کاربران در عمق سایه روشن های یک تصویر جزئیات بسیار ریز را نیز می توانند مشاهده کنند و در اوج درخشندگی و شفافیت می توانند از حضور در یک صحنه دل انگیز لذت کافی را ببرند.

پشتیبانی از فناوری HDR

کنترل تلویزیون با فرمان صوتی 

فرمان صوتی را می توان از دیگر جذابیت های این تلویزیون فیلیپس 55PUS7304/12 به حساب آورد، چرا که مخاطبان می توانند زمانی که تمایل داشته باشند به فیلم های مورد علاقه خود در کانال Netflix یا به هر محتوا و برنامه ای در فروشگاه Google Play دسترسی پیدا کنند از طریق صوت خود این امکان فراهم می شود که از طریق صوت خود هر محتوایی را سرچ کنید. همچنین در صورت داشتن وسایل خانگی هوشمند، از این طریق می توانید انها را تنظیم و کنترل کنید به عنوان مثال لامپ ها را خاموش یا روشن کنید و یا اینکه تنظیمات مربوط به سایر محصولات هوشمند موجود در منزل را انجام دهید. تمامی این امکانات بدون اینکه مخاطب از جای خود بلند شود و نیازی به ریموت داشته باشد انجام می پذیرد.

کنترل تلویزیون با فرمان صوتی

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 3840 × 2160
زاویه دید گسترده :
HLG :
HDR :
فرمت HDR : +HDR10
پردازنده : 4 هسته ای
فناوری Dimming :
Dolby Vision™ :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
خروجی صدا اپتیکال :
پاک کننده صدا : Clear Dialogue
رمزگشایی DTS :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 4 ورودی
HDMI - ARC : 1 ورودی
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN : 1 ورودی
CI Slot :
Component / Composite :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
اتصال به تلفن همراه :
دستیار صوتی :
برنامه موبایل :
روشن کردن تلویزیون با گوشی موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : اندروید
فروشگاه محتوایی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : فیلیپس

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 1360 × 860 × 160 میلی متر
ابعاد با پایه : 1233 × 746 × 240 میلی متر
ابعاد بدون پایه : 1233 × 720 × 78 میلی آمپر
وزن : 23.5 کیلوگرم
وزن با پایه : 18.9 کیلوگرم
وزن بدون پایه : 16.4 کیلوگرم

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 55PUS7304/12 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 55PUS7304/12

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش