noindex
برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون پاناسونیک 40F336M

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 40 اینچ

رزولوشن : 1920 × 1080

کیفیت تصویر : Full HD

خروجی صدا : 16W

تعداد ورودی و خروجی : 2HDMI - 1USB

مدل سال : 2019

کشور ساخت : ژاپن

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی تلویزیون پاناسونیک 40F336M

پاناسونیک در این چند سال اخیر در بخش توسعه تلویزیون های هوشمند با فعالیت های بی وقفه خود توانست در میان دیگر شرکت های رقیب درخشان ترین کارنامه را برای خود به ارمغان آورد که در حال حاضر این برند معروف جزء قوی ترین و بی نظیر ترین کمپانی های جهان به حساب می آید. تلویزیون 40F336M از منحصر به فرد ترین محصولات پاناسونیک می باشد که با نمایشگر LED و بر اساس کیفیت تصویر Full HD طراحی شده تا تصاویر را با وضوح و جزئیات دقیق تری بر روی نمایشگر بزرگ 40 اینچ تلویزیون به نمایش درآورد. در کنار کیفیت تصویر فوق العاده شفاف از صدای فراگیر و همه جانبه ای نیز برخوردار است که توان خروجی 16 وات، سبب ارائه صوتی فراگیر با وضوح بالا خواهد شد و محیطی استریویی را برای شما فراهم خواهد آورد. همچنین نمایشگر این تلویزیون پاناسونیک 40F336M در فریم باریک و مدرنی طراحی شده است که در کنار پایه های V شکل خود می تواند با قرارگیری در محیط های متنوع جذابیت و زیبایی های خود را برای مخاطب نمایان کند.

بررسی اجمالی تلویزیون پاناسونیک 40F336M

طراحی لطیف و درخشان

این برند خوش نام و شناخته شده پاناسونیک با بهره مندی و تجربه بی نظیر متخصصان خود توانسته در چند سال اخیر با طراحی و تولید محصولات صوتی و تصویر در سرتاسر جهان مخاطبان بیشتری را شیفته خود کند. تلویزیون 40F336M یکی از محصولات بی نظیر پاناسونیک می باشد که در یک قاب باریک و با ظاهر زیبایی طراحی شده و با قرار گیری در دیزاین و محیط های متفاوت می تواند بر زیبایی و جذابیت فضای شما بیافزاید. حاشیه های نه چندان زیاد اطراف نمایشگر در کنار پایه های V شکل توانسته استایل این تلویزیون 40 اینچ پاناسونیک را چشم نواز تر کند و هر نگاهی را مجذوب طراحی بی عیب و نقص خود کند.

طراحی لطیف و درخشان تلویزیون پاناسونیک 40F336M

تصاویری با رنگ های غنی و طبیعی

روشنایی و وضوح کم، یکی از مشکلاتی رایجی بود که در تلویزیون های معمولی شاهد آن بوده ایم اما خوشبختانه در تلویزیون پاناسونیک 40F336M با بهره وری از پنل LED Bright، صحنه ها را با وضوح فوق العاده و روشنایی بالا ارائه می دهد. پنل قرار گرفته در این تلویزیون کمک می کند تا چراغ های LED با راندمان بالاتر و سریع تری روشنایی را به نمایشگر انتقال دهند و در نهایت تصاویری واضح تر، شفاف تر و با جزئیات دقیق تری را در سطح نمایشگر رقم زنند. 

تصاویری با رنگ های غنی و طبیعی تلویزیون پاناسونیک 40F336M

کیفیت تصویر فوق العاده Full HD

یکی از گزینه هایی که در انتخاب تلویزیون به آن توجه زیادی می شود کیفیت تصویر آن است و به همین منظور پاناسونیک فناوری و قابلیت های پیشرفته ای را بر روی این مدل تلویزیون 40F336M تعبیه کرده است تا بالاترین درجه کیفیت تصویر را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. این تلویزیون پاناسونیک با کیفیت تصویر Full HD بهترین کیفیت ممکن را به نمایش در می آورد و همچنین 40F336M نسبت به سایر نمایشگرهای دیگر دارای زاویه دید بهتر و با کنتراست بالاتری است و در هر زاویه ای که به نمایشگر آن نگاه کنید تصاویر و صحنه های واضح و یکنواخت را مشاهده می کنید.کیفیت تصویر فوق العاده FULL HD تلویزیون پاناسونیک 40F336M

درگاه های ارتباطی تلویزیون پاناسونیک

یکی دیگر از قابلیت های مهم تلویزیون پاناسونیک 40F336M وجود پورت های USB می باشد که بر روی بدنه تلویزیون تعبیه شده است که به راحتی می توان فایل های مورد دلخواه خود را بر روی پورت های ورودی ذخیره سازی کنید و آن ها را با تلویزیون خود به اشتراک بگذارید. شما کاربران می توانید سرگرمی ها و رسانه های مورد علاقه خود را از طریق USB به تلویزیون متصل کنید تا فیلم ها، موسیقی و تصاویر خود را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون 40 اینچ پاناسونیک مشاهده کنید.

درگاه های ارتباطی تلویزیون پاناسونیک 40F336M

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 40 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 3840 × 2160
نوع پنل : IPS
زاویه دید گسترده :
میزان زاویه دید : 178 درجه
پردازنده : 4 هسته ای
فناوری Dimming :
تقویت کننده کیفیت تصویر :

صدا

خروجی صدا : 16 وات
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 2 ورودی
USB : 1 ورودی
RF In :
LAN :
CI Slot :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
کامپوزیت AV :
اتصال به تلفن همراه :

سیستم عامل

محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
میزان مصرف برق در حالت آماده به کار : د
برند : پاناسونیک

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 985 × 137 × 622 میلی متر
ابعاد با پایه : 902 × 220 × 566 میلی متر
ابعاد بدون پایه : 902 × 83 × 515 میلی متر
وزن : 9.7 کیلوگرم
وزن با پایه : 6.9 کیلوگرم
وزن بدون پایه : 6.7 کیلوگرم

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون پاناسونیک 40F336M در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون پاناسونیک 40F336M

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش